wat zal ik kiezeen ?

Plaats reactie
Piet veldhuis
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-10-2012 22:58

28-10-2012 23:46

Ben aan het sparen voor karper spullen. Nu moet ik kiezen wat ik als eerst ga kopen.

Een fietskar
Een voerboot
een pieperset + sounderbox
Of een tentje ?


Misschien ook een tip voor jullie om makkelijk geld te verdienen

meld je aan op Http://www.moneymiljonair.nl/1313548 maak een account en verdien direct 1,50 :)
als je mensen werft (bv vrienden) dan verdien je per een persoon 2 euro.
Leuk voor onder het vissen toch ? Beetje reclame verspreiden bij je vrienden en ook nog een mooi prijsje waar je bv weer karperspul van kan kopen ! :)


Veel plezier met de site. Hij werkt echt heb zelf al 45 euro opgehaald :)


Groeten,


piet
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

29-10-2012 08:18

Misschien handig om jezelf af te vragen wat je het meest nodig hebt...
Tent, ga je direkt nachtvissen...dan toch nog eerst de piepers.
Voerboot, heel veel kunnen zonder...
Fietskar, tja.. hoe krijg je je spul anders vervoert? Auto ofzo...?
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

29-10-2012 13:01

Mijn gevoel zegt,dat het meer gaat om reclame voor het money gebeuren.Mooie hennie als je daar in trapt.
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

29-10-2012 13:05

Dacht ik in eerste instantie ook. Ben benieuwd of hij nog een reactie weer terug geeft..
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

29-10-2012 13:29

Dennie ten Hoopen schreef:Mijn gevoel zegt,dat het meer gaat om reclame voor het money gebeuren.Mooie hennie als je daar in trapt.


Dat gevoel krijg ik ook bij al jou reactie,s :roll:

Gr,
Mark
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

29-10-2012 13:41

Voor de gegadigden:
Mijn ome escobar zoekt nog mensen voor zijn "transportbedrijfje".
Mensen met de volgende punten verdienen de voorkeur: geldnood en bereid alles te willen vervoeren, niet bang om te vliegen, en ze moeten voldoende ruimte in hun koffer en poepeltje vrij hebben...
Misschien een tip voor sommigen hier.... :lol:
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Piet veldhuis
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-10-2012 22:58

29-10-2012 14:28

Haha nee dit is sirieus. Wil gewoon wat advies. Ik heb al 4 pieperd maar de helft vt al weg. Storing ofzo. Dus wil niet dat als ik snachts aan het vissen ben dat de pieper dan ook wegvalt..
Gebruikersavatar
gijs langenhuijsen
Berichten: 28
Lid geworden op: 25-09-2012 09:56
Locatie: Nuland

29-10-2012 15:42

Waar slaat dat nu weer op ? een site waar je geld mee verdiend?

zoek gewoon werk.... nou dan heb je zogenaamd 45 euro en dan..

Dit is een Forum over Karpervissen niet een forum over zogenaamd site waar je geld mee verdient.

Dit snap ik zelfs en ik ben 14!

groeten
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-10-2012 16:25

Piet veldhuis schreef:Haha nee dit is sirieus. Wil gewoon wat advies. Ik heb al 4 pieperd maar de helft vt al weg. Storing ofzo. Dus wil niet dat als ik snachts aan het vissen ben dat de pieper dan ook wegvalt..


@ Piet / Jordy,

ik zou voor een foudraal,krantentas en een plu gaan.

want:

je mag officieel niet slapen tijdens het vissen dus heb je ook geen piepers nodig... niets is ook mooier dan het ratelen van je molen horen wanneer je een run krijgt.kan geen piep tegenop.
gezien je toch niet mag slapen heb je ook geen tent nodig dus voldoet een goeie plu prima en daar mag je ook nog eens op alle wateren mee vissen.
een goeie krantentas kan je bij de halfords kopen en kan je een boel in kwijt. De rest kan op je bagagedrager.
als je een goede foudraal koopt kan je daar ook gelijk je net en steunen in kwijt.en je foudraal kan je aan je schouder hangen en op je stuur laten leunen als je gaat fietsen.
voerboot ? spodden is ook een optie. en veel mensen willen altijd maar naar de overkant toe vissen , maar vergeet niet dat er ook pareltjes vlak voor je neus langs zwemmen :wink:

dit is voor jou ideaal naar mijn idee. althans als het je gaat om een visje vangen zonder al die poespas erbij.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Piet veldhuis
Berichten: 31
Lid geworden op: 04-10-2012 22:58

29-10-2012 18:34

Hoeso je mag niet slapen onder het nachtvissen ? Dat doet iedereen neem.ik aan ?
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

29-10-2012 20:04

Een recreatief nachtverblijf heeft geen drol met slapen te maken Tja. Wakker worden dus! 8)
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-10-2012 20:24

Kees Verheij schreef:Een recreatief nachtverblijf heeft geen drol met slapen te maken Tja. Wakker worden dus! 8)


dat is ook een leuke discussie ja , soort van willekeurig gedoogbeleid :P

viewtopic.php?f=18&t=63229&start=25
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

29-10-2012 20:29

Ja weltrusten vanaf m'n bootje, ik moet vaak de volgende dag weer werken !

Ik zit me trouwens rot te prakiseren hoe dit piramidespel weer werkt. Eerst 1,5 en dan 2,- per aanmelding, waar verdienen ze dan aan ? Er moet ergens een addertje onder het gras zitten lijkt mij.
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

29-10-2012 23:19

Klein beetje inkomsten van adverteerders en snel op de fles en offline gaan als teveel mensen tegelijk hun centen willen laten uitbetalen?

Mooie vriend ben je trouwens als je je vrienden gaat lopen spammen met reclame in de hoop zelf een paar cent te verdienen.

Wat je vraag betreft: wat heb je het hardst nodig? Een voerboot zou bij mij zeker onderaan op de lijst staan. Leer gewoon eerst vissen zonder zo'n ding, kan je later als je wat meer te besteden hebt altijd besluiten om er alsnog een te kopen. Het is gewoon een speeltje, een verre van noodzakelijk luxeproduct.
Vervoer lijkt me cruciaal, ik neem aan dat je ouders je ook niet tot het einde der dagen op momenten dat het jou uitkomt naar je favoriete stekjes blijven brengen. Eigen vervoer levert je een stuk vrijheid en flexibiliteit op wat je veel meer op gaat leveren dan wat extra visspulletjes. Vis je nachten, dan zal je betrouwbare piepers en een onderkomen nodig hebben, maar wat is er mis met overdag op een stoeltje onder een plu zitten?
Laatst gewijzigd door Daaf Wolters op 29-10-2012 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Christian Litjes
Berichten: 214
Lid geworden op: 10-03-2011 17:49

29-10-2012 23:19

Dennis Slagboom schreef:Ja weltrusten vanaf m'n bootje, ik moet vaak de volgende dag weer werken !

Ik zit me trouwens rot te prakiseren hoe dit piramidespel weer werkt. Eerst 1,5 en dan 2,- per aanmelding, waar verdienen ze dan aan ? Er moet ergens een addertje onder het gras zitten lijkt mij.


Aan de verkoop van jou gegevens.
Danny Slaats
Berichten: 542
Lid geworden op: 07-08-2008 11:55

31-10-2012 11:52

Dennis Slagboom schreef:Ik zit me trouwens rot te prakiseren hoe dit piramidespel weer werkt. Eerst 1,5 en dan 2,- per aanmelding, waar verdienen ze dan aan ? Er moet ergens een addertje onder het gras zitten lijkt mij.


ik ken vergelijkbare bedrijven en hun geld verdienen ze door :

voornamelijk reclame gelden en het verzamelen van persoonsgegevens voornamelijk voor reclame doeleinden .

aan het ophalen van je geld zitten wel een groot aantal haken en ogen zodat veel mensen veel moeite doen om hun virtuele bedrag zo hoog mogelijk te krijgen maar als iemand zich uit wil laten betalen betalen krijgt men vaak 0 op het rekest omdat men 1 van de regels voor uitbetaling heeft overschreden .

bijvoorbeeld ;

13.4 Er mag geen ongewenste e-mail naar andere mensen worden gestuurd, of op een andere manier waarbij iemand over MoneyMiljonair leest, terwijl jij deze persoon niet kent, of de persoon er niet om gevraagd heeft. Als dit gebeurt, wordt je lidmaatschap beëindigd.
Dit houdt ook in dat je geen berichten mag plaatsen op fora en andere sites die het plaatsen van commerciële berichten / mlm (multi level marketing) berichten of berichten over spaarprogramma's (gpt's) niet toe staan.

er zit ook een minimum aan het aantal mensen aan die jij lid moet laten worden van deze site voor je in aanmerking komt voor welke vorm van uitbetaling dan ook.
vervolgens heb je weer een veelvoud van dat aantal mensen nodig voor de volgende uitbetaling.

uitbetalingen worden binnen een maand gedaan maar diegene die zich aanmelden via jou moeten ook wel elke week ( net als jij )
elke week 0 tot 25 mail ontvangen ( je voelt hem al hangen )
wanneer iemand geen actief lid meer is die via jou op de site komt word het "geld/parels" wat jij virtueel hebt ontvangen voor het aanmelden van deze persoon ook weer terug genomen.

het is dus hopen dat er sukkels sorry piet eindeloos rot mails willen ontvangen en actief blijven zodat JIJ je geld krijgt

DUS

de bedragen van betalingen zijn in de gevallen die overblijven zo klein dat ze verwaarloosbaar zijn tegenover de inkomsten.

dus verwacht geen gouden bergen ;)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

31-10-2012 12:44

Piet kan dus naar zijn centen fluiten, want die loopt op een forum waar dat niet toegestaan is een soort van sluikreclame te maken. :D

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

01-11-2012 10:33

Piet,

Het belangrijkste item wat een echte karpervisser bij zich dient te hebben staat niet op je lijstje;

Portable DVD speler.

Als je toch met blanken begint (met of zonder hengels) wel zo vermakelijk...
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

01-11-2012 10:59

Marco,
Vergeet de noodzakelijke voorraad verdovende middelen niet.. hoort er ook bij tegenwoordig..
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Marco Mostert
Berichten: 3296
Lid geworden op: 28-05-2008 17:59

01-11-2012 11:20

En alchohol is van alle tijden :D
Groeten, Marco.

..Ironisch genoeg is m'n glazen bol gebarsten uit voorspelbaarheid 8).
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

06-11-2012 20:26

Zonder een goede bivytafel ben je nergens.
Plaats reactie