What in the world are they spraying?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

10-12-2011 16:28

Ik zelf zie dit fenomeen de afgelopen jaren steeds vaker en denk dat juist karpervissers, die veel tijd in de natuur spenderen dezelfde vreemde strepen in de lucht waarnemen.
Neem aub even de tijd om de volgende documentaire te bekijken, kost slechts ca. twee uur van je leven...


http://www.youtube.com/watch?v=LeVK1gwjUhE


Ik ben benieuwd naar jullie meningen na het kijken van deze documentaire.

Met bezorgde groet....
Quo Vadis
ron cuyten
Berichten: 986
Lid geworden op: 09-05-2003 02:00
Locatie: Hellevoetsluis

10-12-2011 16:46

Dat zijn Belgische vliegtuigen... met verlengsnoer.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-12-2011 17:07

Je hoeft maar uit je raam te kijken en je ziet de contrials van vliegtuigen. Dus of je daarvoor moet karpervissen?

Paar minuten lezen is genoeg.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Chemtrail

En nog een paar minuten.

Hoort in dit rijtje:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Complottheorie

Amerikaans fenomeen en wel grappig om dit door te trekken naar de Nederlandse overheid die dan vliegtuigen de lucht in zou sturen om chemicaliën uit te strooien. :D

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

10-12-2011 20:32

Als je zo'n antwoord geeft na het zien van de documentaire, kan ik niks anders dan zeggen dat je wel heel erg blind, naïef en dom bent, als je het verschil tussen een contrail en een chemtrail niet ziet.
Professor van de TU Delft kan de vreemde strepen in de lucht niet verklaren en Kees verwijst wel even naar een linkje naar Wikipedia, dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben.... Wikipedia
Bedankt voor je bijdrage iig.
Ben blij dat gezien jou leeftijd, je toch niet hoort bij de groep die in de toekomst iets kan veranderen in de wereld. (niets persoonlijks). Toch vind ik het jammer dat je er zo nonchalant en lacherig over doet, terwijl dit ook de gezondheid van Jou kinderen en kleinkinderen aangaat....
Ik hoop dat de nieuwe generaties iets beter inzien dat we worden dom gehouden, ziek gemaakt en voor de gek gehouden....
Quo Vadis
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-12-2011 20:55

Ja, jouw antwoord is lekker gepast. Persoonsgerichte reacties om je gelijk te krijgen zullen er dan wel bij horen.

Wereldwijd hebben wetenschappers verklaard dat het hier om normale variaties gaat van contrails. Maar jij gelooft in complottheorieën en bent dus niet van je geloof af te brengen. Maar complottheorieën zijn slechts theorieën. Er gaan jaren overheen voordat ze ontzenuwd worden, wat tot nu toe met alle complottheorieën ook gebeurd is.

Realiseer je eens wat voor organisatie hiervoor nodig is en hoe onmogelijk het daarmee is zoiets geheim te houden. Deze theorie is inmiddels ongeveer 25 jaar oud. En iedereen die betrokken is houdt zijn mond?

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

10-12-2011 21:27

Ik heb zo nu en dan ook mijn twijfels met deze trails.
2 jaar geleden een flinke discussie hierover gehad met een paar
Ik blijf bij twijfel en zal zeker geen Jah of Nee zeggen,complot geloof ik niet in,en chemie sproeien om de mens rustig te houden is dan heel erg mislukt bij mijn,mooie vangsten wekt gekte op en de lucht vol strepen hebben geen effect :wink: :lol:

Ik ga dit soort discussie's liever ook uit de weg,aangezien dit soort discussie's maar voor korte duur normaal gaan.

Good luck.

ps: Okeej 1 rede waarom ik er eigenlijk niet in geloof is

De hoeveelheid die eruit gepompt word kan nooit opgeslagen worden in een vliegtuig ;-) Puur convectie en condens vanaf de straalmotoren. Warme lucht in aanraking met ijskoude lucht wekt nu eenmaal rare reactie op.

Kijk maar naar jou auto als die warm loopt terwijl het vriest buiten,en je rijd weg ;) spoor van dampen die blijven hangen achter je als er geen wind staat.

Zo genoeg erover gehad.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Stef Jansens
Berichten: 978
Lid geworden op: 09-02-2007 21:59

10-12-2011 21:48

Kevin Johannesen schreef:Als je zo'n antwoord geeft na het zien van de documentaire, kan ik niks anders dan zeggen dat je wel heel erg blind, naïef en dom bent, als je het verschil tussen een contrail en een chemtrail niet ziet.
Professor van de TU Delft kan de vreemde strepen in de lucht niet verklaren en Kees verwijst wel even naar een linkje naar Wikipedia, dat ze daar niet eerder aan gedacht hebben.... Wikipedia
Bedankt voor je bijdrage iig.
Ben blij dat gezien jou leeftijd, je toch niet hoort bij de groep die in de toekomst iets kan veranderen in de wereld. (niets persoonlijks). Toch vind ik het jammer dat je er zo nonchalant en lacherig over doet, terwijl dit ook de gezondheid van Jou kinderen en kleinkinderen aangaat....
Ik hoop dat de nieuwe generaties iets beter inzien dat we worden dom gehouden, ziek gemaakt en voor de gek gehouden....


Waar slaat dit op dan?
Ik ben het niet eens met meneer B dus ik leg hem middels een persoonlijke aanval ( ook al zeg je dat hij niet persoonlijk is ) lekker mijn mening op. Volwassen hoor! (Dit is persoonlijk.)
Voor sommige conspiracy's ben ik wel vatbaar, maar deze vind ik echt vergezocht. Als je het bijschrift van je docu leest weet je eigenlijk al dat het onzin is. Barium en Strontium de lucht in spuiten bij wijze van experiment.. Yeah right.
Kun je net zo goed een meteoriet met een doorsnede van pak hem beet 300 km bij wijze van experiment op de aarde laten knallen. Kijken of de aarde tegen een stootje kan, moet kunnen toch?
M.v.g Stef Jansens
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

10-12-2011 22:14

Ja, Kees de geschiedenis (en het heden) zit ook vol met voorbeelden van hoe de mensheid voor de gek is gehouden door onze wereldleiders. De mensen die dat toendertijd naar buiten probeerden brengen werden of voor gek verklaard of doodgezwegen en afgewimpeld met woorden als complotteorieen.
En om even terug te gaan naar je vorige post, NIET iedereen houd zijn mond de adviseur van de president van de US verklaart zelf dat er plannen op papier staan omtrent aerosol projecten, maar ontkent dat ze nu al uitgevoerd worden, maar dat het in de toekomst misschien ooit nodig is om de klimaatveranderingen in de hand te houden. Er zijn meerdere plannen gemaakt door de overheid van de US om het weer te kunnen controleren, staan op papier en zijn openbaar onder de naam owning the weather. Google anders maar eens naar agent orange.
Hoe verklaar jij dan de aangetroffen hoeveelheden aluminium in de grond en in de lucht op plekken waar geen industrie of snelweg in de buurt is?
Het is toch overduidelijk dat de plannen DIE AL OP PAPIER STAAN om het weer te kunnen controleren dmv geo engeneering, stiekem al uitgevoerd worden. Is een miljarden industrie waar voor heel veel partijen heel veel geld te verdienen is.
Mijn ogen staan wijd open...

@ leen, ik wil ook niet zozeer een discussie met iemand aangaan om iemand te overtuigen, vind alleen wel dat er zoveel mogelijk mensen van deze plannen of moeten weten. Hoe meer mensen het weten, hoe meer mensen na gaan denken en vragen gaan stellen bij deze plannen.
Quo Vadis
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

10-12-2011 22:25

@ Stef, als we dan toch onzin gaan praten he, dan lijkt het me toch voor de hand liggender en makkelijker om Via militaire vliegtuigen deeltjes in lucht te verspreiden ten koste van de mensheid om het weer te kunnen proberen te controleren, voor de klimaatverandering(en tegelijkertijd de overbevolking). Dan een meteoriet op de aarde af te schieten....
Quo Vadis
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

10-12-2011 22:58

Agent orange is geen complottheorie maar een ontbladeringsmiddel dat de US in Vietnam heeft toegepast. Projecten die bestuderen hoe klimaatverandering afgeremd kan worden bestaan ook. Zover allemaal waar en deze worden ook niet ontkent. Maar deze feitelijke waarheden worden nu gebruikt om een een complottheorie te onderbouwen.

Als er nu voor dit doel militaire vliegtuigen van de US in ons luchtruim worden toegelaten is dat niet te verhullen. Is nota bene het meest gecontroleerde deel van Nederland. Door gewone verkeersleiders. Dat valt niet te verhullen. Laat staan dat de US dit nu al 25 jaar verhult. Blijft daarmee dus een complot theorie en is het eerder de vraag of je met de beide op de grond blijft staan in plaats van achter de zoveelste complottheorie aan te rennen. Wie is nu naïef?

Maar goed, we hebben er weer van vernomen. Ik zou er alleen niet mijn laatste kwartje op inzetten.

De manier waarop je reageert als ik het niet ten onrechte categoriseer als een bekende complottheorie is wel wat opmerkelijk.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

11-12-2011 04:00

Ahnee he.........


Even een tip, als je zo een sproei vliegtuig waar neemt, dan moet je die bewaarzak over je hoofd trekken, dat schijnt te helpen.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

11-12-2011 04:16

Kevin Johannesen schreef:Hoe verklaar jij dan de aangetroffen hoeveelheden aluminium in de grond en in de lucht op plekken waar geen industrie of snelweg in de buurt is?
Het is toch overduidelijk dat de plannen DIE AL OP PAPIER STAAN om het weer te kunnen controleren dmv geo engeneering, stiekem al uitgevoerd worden. Is een miljarden industrie waar voor heel veel partijen heel veel geld te verdienen is.
Mijn ogen staan wijd open...



Welk papier? Waar dan? Ik kan ook iets neerkalken, maar of het waarheid is? Zolang als mensen ergens iets achter zoeken bestaan er complot"theorieën".. Waarom heet het "Theorie"?

Theorie en praktijk? Psychisch en fysisch? Positief, relatief, negatief, objectief, subjectief.. We zien alleen wat we willen zien..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
erwin oosterhoff
Berichten: 74
Lid geworden op: 19-07-2006 12:06
Locatie: kropswolde

11-12-2011 11:52

Dit hoort toch in koffietafelpraat?

Valt wel op dat veel onderwerpen in de discussiehoek worden geplaatst die daar niet thuis horen.
Remember, the name of the game is fishing. Not posing.
Gebruikersavatar
erwin oosterhoff
Berichten: 74
Lid geworden op: 19-07-2006 12:06
Locatie: kropswolde

11-12-2011 12:10

Zo, dàt is snel geregeld! :)
Remember, the name of the game is fishing. Not posing.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

11-12-2011 12:25

Zou me drukker maken om de CO2-uitstoot in de wereld.

Groet,
Peter
Plaats reactie