niets te vinden hier in oostende

Plaats reactie
franky oostende
Berichten: 26
Lid geworden op: 06-09-2010 19:55
Locatie: oostende

08-09-2011 11:42

ik woon in oostende en hier in west vlaanderen is er ramp om mooi water te vinden .
soms heb ik dan eens een dagje vrij en wil ik eens lekker gaan vissen op karper en zit elke keer met dezefde vraag je waar .
tis hier geen kloten aan de kust of tis in de zee en daar heb ik zeker geen intresse in.
nu heb er nu wel eentje gevonden in niewpoord als ik eens tijd heb ga ik het eens uit proberen .
en als ik eens een week in vakantie ben ja dan zit ik in frankrijk wat een natuur en mooie karpers daar is mijn hart toch aan verloren .
nu moest er iemand een mooi water vinden en wil die delen het mag gerust 50km van oostende zijn .
grt franky oostende.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

08-09-2011 12:23

Er bestaat een programma genaamt google earth of als je geen zin hebt om te dow loaden kun je rechtstreeks naar google maps gaan. Als je dan op de kaart kijkt zijn de blauwe vlakken water, en dat zijn er heul veel. Als je dan toch op google zit kun je uitzoeken of je er mag vissen. Waarschijnlijk heb je ook een bijlage bij je vergunning waar meestal wateren in staan. Als je toch ook naar wateren buiten je regio zoekt kun je op uitzoomen klikken bij google maps en kijg je nog meer blauwe vlakken, en laat dat nou allemaal water zijn. Handig he? Gelukkig leven we in een tijd datbwe al die info van internet kunnen plukken, want heb verhalen van mijn oom gehoord dat mensen vroeger alles met de fiets of auto deden. Daar gaat een partij tijd in zitten zeg. En dan nog de moeite om erachter te komen of er mooie vis zit. Met het oog op die 2 punten verwacht ik niet dat mensen hier al hun moeite en tijd te graaien gaan gooien.

Succes
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

21-09-2011 12:33

het mag gerust 50km van oostende zijn


Afbeelding


Zat water dus.
Handig programma ook hoor,moet je eens doen

Succes
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

21-09-2011 17:03

leen, ik weet niet wat die cirkel inhoud, maar als dat de maximale afstand hemelsbreed is klopt dat niet. je moet als uitgangspunt natuurlijk het midden van de cirkel hebben :wink:

Afbeelding

franky, geloof nou niet dat iemand zijn kostbare stekken hier gaat plaatsen, je zegt zelf al dat het vrij moeilijk te vinden is. Wat watertjes omcirkelen en er heen rijden, wat observeren en eventueel er gaan vissen. Zo kom je vanzelf bij een water die aan veel van jouw wensen voldoet :wink:
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

21-09-2011 19:35

Hij snapt wel wat ik bedoel.

Ging om hemelsbreed en daarbij de omgeving die vrij kort is,waar al enkele kanalen zitten. En putten natuurlijk
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

21-09-2011 21:55

hahahahaha ik ben het met jullie eens maar kan het iiiieeeeeettttssjjjjjessssssss minder sarcastisch :D
Vis is vis
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

21-09-2011 21:59

Oke

Min Sarcastisch

Let daar nooit op eigenlijk. Het is allemaal toch niet zo moeilijk?,10 jaar geleden kon ik het nog wel begrijpen :wink:

Maar een tipje kan ik wel geven

Buurt van Knokke.

Succes
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
kenny vernieuwe
Berichten: 749
Lid geworden op: 09-09-2003 02:00
Locatie: W-vl. Belgie

21-09-2011 22:42

het kgo, topwater in wording.
Anders kan je ook nog naar de ijzer of probeer eens roksem :lol:
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

22-09-2011 07:13

Voor meer info over de Ijzer kan je Phillip Matthijs een benaderen, hij woont ook in die omgeving en is een zeer prettig persoon om eens mee te babbelen.
Plaats reactie