CarpevenTT 2011! komt er weer aan

Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

31-10-2011 19:45

Heren,

Ik zie hier in dit topic allerlei "grote" namen voorbij komen. Alle met een zeer duidelijke mening. Maar mag ik even als "gewone" bezoeker reageren. Het is erg eenvoudig om te zeggen wat er niet goed is, of zelfs zeggen dat de beurs geen bestaansrecht zou moeten hebben (nog makkelijker), ik denk bij mezelf kom dan eens met een goed idee om het beter te maken.

Persoonlijk, ben ik best wel een materiaalgek, alles wat met vissen te maken heeft vind ik wel leuk. Van camera, tot molens. Van boeken tot camouflagenetjes. daarom ga ik ook graag af en toe naar een beurs. Wat mij persoonlijk iets minder boeit zijn bollies. Ik weet waar ik ze kan kopen, of ik draai ze zelf. In mijn ogen als een "leek", lijken ze buiten de namen en details allemaal op elkaar. (oeps, is mijn idee he, nogmaals ik ben voor jullie draaiers, fabrikanten toch geen goede afnemer :wink: ).
Van mij mogen er dus nog meer "gewone spulletjes" staan. Het najaar kan toch ook mooi zijn om de nieuwe releases voor 2012 als teaser te laten zien.
Mischien een ilusie, of een foute redenatie maar waarom niet wat meer (engelse) materiaal fabrikanten, hun zijn vaak de trendsetters. Denk aan Jag, dymag, matrix, met hun nieuwe rvs/ carbon, fox komt met een nieuwe lijn alu steunen, en diverse andere spulletjes uit. Wychwood over een tijdje met de epic alarms, etc etc. Cotswold met die uber vette stokken, free sprit, ga zo maar door. Ik vergeet nu een hoop fabrikanten, en een hoop produkten hoor, excuses daarvoor. Dat zou ik persoonlijk echt cool vinden om op een beurs voor het [url]eerst[/url] te zien. Ook hengelbouwers, pennendraaiers, schrijvers (nederlandse, engelse, belgische, laten sigeneren etc). De meeste bezoekers vinden het natuurlijk ook wel euk om die mensen eens in het echt te zien.

Verder vind ik het erg knap dat dit geheel geregeld wordt voor en door een groep vissers, en ondernemers. Wat ik heb gezien gister waren het volgens mij bijna allemaal "kleine vissen" in de zee. En juist dat maakt het allemaal veel knapper en bijzonder om zoiets toch van de grond te krijgen.

Groetjes, en ik hoop dat mijn post als postief en opbouwend wordt gelezen want zo is hij ook bedoeld.

William
Gebruikersavatar
Wim hanegraaf
Berichten: 855
Lid geworden op: 18-05-2003 02:00

31-10-2011 20:13

Ik ben er geweest, ik vond het prettig om me eigen normaal te kunnen bewegen door de hal, en her en der een praatje te maken, het is wel niet zo groot, maar carp zwolle is gewoon belachelijk druk, ik vond het prima opgezet. en als je het niks vind, kun je natuurlijk altijd niet komen. Gewoon een leuk dagje uit.
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

31-10-2011 20:17

Ik denk dat je als producent of prominent altijd moet willen knallen. En zoveel kleiner is het daar ook weer. Moet je kijken inhoudelijk wat het overgrote deel van de Carp vindt. Ballen, boten en betaalwater en weinig aanbiedingen.

Maar zo als ik optimistische producenten al heb zien zeggen. Ik heb wel mijn bedrijf en product kunnen laten zien. Reklame = toch ook gewoon elke keer gezien worden....en als je kop boven het maaiveld uit steekt. Moet je echt uitkijken met wat je zegt en doet. Het kan funest uitpakken.

Al die kleine speciale en custum bedrijfjes zowel uit Nederland als Engeland wil ik idd ook wel graag eens zien. Zowel in meer winkels als op de beurs. Eenheidsworst gedoe. Elke binnenstad Hema, HenM Bijenkorf, bart smit en VenD....
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

31-10-2011 20:32

Martijn,

Even een kleine quote:

Al die kleine speciale en custom bedrijfjes zowel uit Nederland als Engeland wil ik idd ook wel graag eens zien. Zowel in meer winkels als op de beurs. Eenheidsworst gedoe. Elke binnenstad Hema, HenM Bijenkorf, bart smit en VenD....

Precies, dat is in mijn ogen mooi "voer" voor beurs.

grtz William
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

31-10-2011 22:05

Kiek aan,

Custom bedrijfjes.. is de revolutie dan toch al begonnen?
Tussen de grotere ballen passen altijd een stuk of wat kleinere balletjes..en zo is 't vaker begonnen.
Groet'n Henk..

still growing Old.
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

31-10-2011 23:30

Bart van den Hurk, soms is het maar beter om je van een mening te onthouden, al was het maar om achteraf niet gruwelijk in de verdediging te moeten gaan, je hebt een goede naam hoog te houden snap je.
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

31-10-2011 23:34

en Hans, ik denk dat je een kloppend hart hebt gecreeerd en als er iemand in staat is om daar een sterk lichaam omheen te bouwen ben jij het, succes voor de toekomst.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

01-11-2011 12:48

Bart van den Hurk schreef:Met mijn beargumenteerde opmerking dat er binnen de karperwereld een beurs is waar je je als bedrijf iig wel moet presenteren, zeg ik dus ook niet dat bedrijven niet aan Assen moeten deelnemen (Goed lezen Mourad…)

Waar ik nog wel even op in wil gaan is een aantal reacties die het persoonlijk op de man spelen dan wel het bedrijf waar ik werk erbij trekken. Zo verzorgt Proline op Carp Zwolle de verkoop voor “Hengelsport De Stek uit Eindhoven” Mourad, omdat hij ons 10 jaar geleden voor het eerst meegenomen heeft naar deze beurs en dit er mede voor gezorgd heeft waar we nu staan. Dit zijn we nog altijd niet vergeten! Dat ik daar dan mee sta te helpen Mourad wil nog niet zeggen dat we onze winkelieren voorbij gaan, dit kan je als bedrijf wat juist ervoor kiest om met de detailhandel samen te werken niet maken! Let dus even op wat je zegt, voordat je dingen de wereld in slingert waar je zelf niks vanaf weet. Om op jouw vraag in te gaan trouwens, naast de presentatie van nieuwe producten is een beurs bij uitstek geschikt voor het onderhoud van relaties en het directe contact met karpervissers. Daarnaast is het natuurlijk ook fijn als er wat wordt verkocht, om de hoge kosten van een beurs enigszins te dekken.


Bart, ik heb te snel conclusies getrokken. Excuus.
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

01-11-2011 15:29

Je zal idd consessies moeten doen. Werken in de hengelsport is niet alles. Bekende visser of aktief voor de hobby, is niet alles, het is ook kostbare vistijd en of tijd voor andere hobbie en zelfs gezin.

Maar eenmaal de keuze gemaakt, dan moet je er ook voor gaan. Dan moet je de consequenties aanvaarden. Maar ook opletten wat je zegt. Zwijgen is soms idd nog het beste.

Als je een product hebt, dan ben je daar toch trots op. Dan wil je die toch tonen? En als er meerdere beurzen zijn, stem je daar toch dan de onthullingen van producten op af. Elke beurs zijn eigen nieuwtje.

Man.. Frank Warwick en nog vele andere bekende vissers heb ik er gezien met celeberty status...

Ik denk je kan met argumenten hierboven ook nog wel een grote zomerbeurs doen. Dan zijn de vissen toch licht en je komt in de tijd waar je voercampange start. Nieuw voer halen. Aanbiedingen.

Tis ook wel een beetje Nederlands hoor om je gouden kalf uit het raam te pleuren van een taxi of niet eens op te komen halen.
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

01-11-2011 23:41

Bart we spreken elkaar in Bunnik nog wel even, je hebt heldere antwoorden wat dat betreft, het moment van plaatsen van je antwoord was niet handig gekozen, ik ga er bij deze dan ook van uit dat het niet opzettelijk was.
Neem anders ook eens contact op met Hans, ik denk dat het voor beide wellicht toch echt nuttig is, de ene hand wast de ander toch?
Ik heb geen aandelen bij CarpEvenTT, maar het was in jaren één van de gezelligste beurzen die ik heb gezien, en geloof me maar ik ben o.h. beurs van de beurzen :wink: .
En dat het ver rijden is vind ik persoonlijk wel meevallen, ik zat 1,5 uur in de auto, vanuit de Flevopolder. Een 2 uur rijden is wellicht wat langer sturen o.k, maar we zijn ook niks gewend he hier in Kikkerland. In FR stappen carpiste gemiddeld om 05.00uur in de auto om om 09.00uur de beursdeur open te zien gaan.

Allemaal de groeten

Hak
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

02-11-2011 09:30

Afbeelding

Mop kon ik al. Ik was doodsblij dat ik niet in de vijver lag...
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

02-11-2011 15:15

Hey Klaas is dat Ed Skillz aka Tattoo tbear
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

02-11-2011 15:29

Ron, yep.
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

02-11-2011 16:40

Die met die zwarte jas is Ed.

Eerlijk is eerlijk, je kan echt met hem lachen. Hij trok bijna de camera bij Hans (van de beurs) uit handen.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

02-11-2011 16:47

Dat kan je zeker is ook een topvisser
Ken hem al wat jaartjes :lol:
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

02-11-2011 16:53

http://www.cfclub.nl/index.php/blog/23- ... het-najaar

Schrijven doet ie ook niet onaardig, zullen zijn "andere" plaatjes ook wel goed zijn, zal je altijd zien hahahahaha
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Ed Skillz
Berichten: 76
Lid geworden op: 14-07-2011 13:47
Locatie: Noord-Holland

02-11-2011 17:14

Ja was ff leuk op de beurs hahahahahaha :wink:
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

02-11-2011 20:00

Ed is mijn maat.. Vrienden 4 ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever..
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

02-11-2011 20:38

Zo kan het ook he...leuk gasten ontmoeten, jammer dat sommige persee op andere dagen gaan als ik telkens he Ron :P
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

02-11-2011 21:14

ja zou ik ook zeggen martijn

Eerst aan mij vragen wanneer ik ga en dan een andere dag komen :lol:
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

03-11-2011 06:29

sinds mourad een broodje ongezond heeft gegeten stottert hij.



Ik heb begrepen, dat de rest van het vreten is ingevroren omdat men hoop deze ooit nodig te hebben als ze van schimmels medicijnen kunnen maken.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

03-11-2011 10:24

ik kon niet anders ron...ik had jacco beloofd te komen helpen ....shit broodjes buiten... http://www.cfclub.nl/index.php/blog/20-carpeventt11
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

03-11-2011 11:22

Klaas :lol: Ja, was effe goed beroerd.. :lol:
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

03-11-2011 21:05

Blij dat Klaas mij ook ff waarschuwde :P Heb die ronde maar aan mij voorbij laten gaan.
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

03-11-2011 21:24

me vader had daar ook besteld
ging toen ik hem halvewege op had een servet halen :roll:

gelukkig heb ik een sterke maag pffff