inschrijvingen KIKATukkercup kunnen beginnen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Remko Berendsen
Berichten: 671
Lid geworden op: 26-10-2006 20:25
Locatie: Westervoort

06-09-2011 00:47

Man man man wel beetje triest om te lezen dat een aantal personen zich zelf belangrijker vinden dan het vele malen belangrijkere doel waar het om te doen is.

Deze personen moeten het toppic eens terug door lezen en zich zelf diep schamen om zo'n westrijd een slechte naam te bezorgen, en waarom omdat ze blijkbaar op hun te kleine pikkie zijn getrapt!!!

Jacco en Klaas gefeliciteerd met jullie winst.

En maarten en martijn top dat jullie je tijd besteden aan deze westrijd, en laat je de pret van de westrijd niet afnemen door een aantal van die zielige mensen die de bovenliggende gedachte blijkbaar niet snappen (KIKA EN DE GEZELLIGHEID).

GR Remko
Arjen Lans
Berichten: 411
Lid geworden op: 01-12-2009 14:29

06-09-2011 01:14

6 planken van nog geen meter lengte. Het zielloze vlees werend tegen blikken die getuigen zijn hoe een slopende ziekte het vreugdevolle leven heeft uitgehold.

Belangeloze inzet van diverse vrijwilligers om een goed doel positief onder de aandacht te brengen, desnoods door middel van een karperwedstrijd

Zielige mensen die hun ego uiteindelijk door midden van een troosteloos topic botvieren.

Is er nog hoop? Ja, ik geloof nog steeds.

Arjen
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

06-09-2011 01:25

Klasse Arjen.

(bloedserieus)

Groet,
Willem :wink:
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

06-09-2011 07:23

Afbeelding

Ik heb begrepen, dat binnenkort het nachtvissen verboden wordt, dit door overlast door vissers. Het zullen die kut polen, moffen, russen wel weer zijn.

Jaja.

De reden dat ik niet meer mee zal doen is omdat ik dacht dat het karpervissen was en niet zoveel mogelijk zuipen. Dat laatste doe ik ook graag, maar zonder hengels. Ik heb ook geen uitvlucht nodig. Dat zuipen op zich viel nog mee.

Maar als ik 's nachts wakker wordt van een stel lallende achterlijken een paar 100 meter verder op, ben ik er klaar mee. De achterlijken kregen het voor elkaar om zelfs de verkens wakker te krijgen. In mijn onschuld dacht ik nog dat er een "zuupschuur" stond of zo. Nee de argeloze voorbijganger vertelde dat dat WEER karpervissers zijn.

De drankbekkies die ik hier en daar op zondag morgen zag vertelde mij genoeg.

laat maar.
Ik wil daar niet bij horen en ja ik heb er ook zat weggetikt, maar ik ken mijn maat... dus niet mateloos. Mateloos hoe ik me erger aan anderen zeker hier op het bord.

Eerlijk waar, we hebben het er nog over gehad om : niks" te vangen. Er komt toch alleen gezeik van dacht ik. Ik zag het te somber... jajaja. Vraag maar aan Martijn of ik gezegd heb dat we niet meer bellen...

Achteraf hadden we dan toch al "gewonnen".

Vond je er dan helemaal niks aan?

Jazeker:
- kika
- de kennismaking met Daaf
- het beter leren kennen van Jan en Sven
- Bijpraten onder genot glaasje rood, met Martijn
- fc leien
- Praatje met Ron,
- Rene

En nog wat die ik niet precies bij naam ken

O ja er zijn plannen om eens een weekje te kanalen daar. Laat maar

De wijzen kwamen uit het oosten, maar dat zal dan wel vanuit het oosten gerekend zijn whoaaaaaa
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

06-09-2011 08:25

Het was wat naief van mij om te denken dat er niet moeilijk om gedaan zou worden. Dit is het tweede jaar dat we als wedstrijdleiding niet mee deden. Dit simpelweg omdat we te druk zijn tijdens de wedstrijd ons uit te sloven het ieder naar zijn zin te maken.


toen Maarten als wedstrijdleiding op een paar onsjes na bijna had gewonnen met een 15 kg vis, gevangen op de hengels van zijn koppelmaat, kregen we ook al geluiden. We hadden als leiding vastestekken in het midden. Voor de bereikbaarheid. Maar hij had toen ook al lopen voeren waren de afgunstige geluiden.... Mensen moeten toch even gemene opmerkingen maken als ze verliezen of zo.

Ik heb een wat dikkere huid, want ik weet dat er toch wel commentaar komt in hoe je de dingen hebt aangepakt. Nogmaals terugkomend op het terziele gaan van Carp team Enschede...Altijd maar die afgunst.

Ik heb een top weekend gehad. Weer heel veel makkers gezien, die verder uit het land komen en ik niet altijd zie, maar wel graag zie. Op beurzen en meetings. Mensen zoals van KSN, Hollandbaits, Redlabel, TTB baits en voormalige Bosche bol. De kennissen kring breid zich steeds meer uit, gasten van Carpfeeling.

Nogmaals ik kan het dus niet iedereen naar zijn zin maken. Ik doe niet moeilijk voor verzoekjes. Ik ben zelf gek van honden en kon helemaal begrijpen dat je die dan graag mee neemt. Dit is plaatje zegt het voor mij helemaal en is iets wat ik in de toekomst ook graag zou willen. Als mijn vrouw als kattenliefhebber nu ook eens een trouwe viervoeter wil
Afbeelding
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

06-09-2011 08:54

@Martijn, ik zou het verders zo laten. Het topic krijgt nu zo'n wrange smaak. Zou het jammer vinden dat door zoiets onbenulligs de Kika Tukkercup een slechte naam krijgt.

Erwin en ik zullen ook weer present zijn in 2012 ;)

Biertje erbij, de verhalen van Ekkels en het belangrijkste, meedoen om de achterliggende gedachte en niet voor de prijzen.
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

06-09-2011 09:39

Heren.
Bij deze bied ik allen mijn excusses aan.
Ik ben geen wedstrijd visser, ik ben tijdens het vissen een grote egoist.
Zodra er kijkers komen begint mijn nekhaar al recht op te staan zegmaar.
Klaas en ik kennen elkaar al lang, heel lang zegmaar.
Wij vissen normaal gesproken het liefst zo ver mogelijk van andere vissers vandaan.
Als ik een andere visser zie, zit ik te dichtbij.
Dit was vroeger geen probleem, vaak zat je alleen op een water, tegenwoordig is dit anders al is dat nogsteeds een keuze.
En deze keuze van mij was verkeerd blijkbaar.
Maar het ging om Kika en het wederzien van enkele bekenden, je zet je principes aan de kant en gaat met 4 man op 100mtr kanaal gewoon lekker een weekeindje vissen.
In onze ogen een kansloze situatie.
Totdat er een hengel afloopt... Kansloos? blijkbaar niet helemaal.
En het bloed begint te borrelen, het fanatisme begint te stijgen..ik blijf tenslotte karpervanger.
Dan komt er een hele stoet aan autos aangekrost met alle herrie er bij, Kut! stek om zeep?
De weegploeg had nogal wat volgers waar ik op zo'n moment echt niet op zit te wachten.
Natuurlijk hoort dit er bij, maar is niet bepaald mijn ding.
Toen er na de weging nog één bleef hangen had ik eigenlijk even sociaal een praatje moeten houden, Rene sorry!, tijdens het vissen ben ik een eikel. En dit besef is nu groter dan ooit.
Vandaar dat mijn beslissing om nooit meer aan een wedstrijd mee te doen nu definitief staat!.
Ook al is het vriendschappelijk, het is slecht voor mijn gezondheid :wink:
Heren van de organisatie, bij deze mijn oprechte excusses, ook hier op kwo had ik beter moeten weten.
Ik wens de organisatoren dan ook een succesvolle voortgang met dit geweldige evenement!.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

06-09-2011 09:53

Oh... maar dat kan ik maar al te goed begrijpen Jacco.

Mij vinden ze ook niet meer zo leuk aan de waterkant. Sta je je spullen nog op te zetten, staat er al éen met de handen in z'n zakken je systemen te bekijken. Even later gaat ,'n aasemmer open met de vraag: "waar vis je mee op het moment"? Niet even van tevoren vragen he?

Aaaaahhhhhhhh!!!

Dan dat overleggen. "Had me even gebeld voor overleg, want ik ben al drie weken aan het voeren op deze stek".

Overleggen?! My ass! Je gaat verdorie naar de waterkant, zodat je rustig zit. Dus... indien iemand me ziet zitten vissen. Laat me maar even lekker zitten. Even 5 minuten ok, maar van die "stekhangers" vind ik gewoon lastig. Ik lul aan de waterkant nog meer dan in de kroeg potverdorie.

Excuus voor de topicvervuiling, maar ik wilde even m'n begrip en ei kwijt.

Karpervissen is geen teamsport...
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

06-09-2011 10:02

Mitz dat zijn onbeschofte boeren
Het respect is ver te zoeken deze tijd
Iets wat de oudere generatie nog wel wat van heeft

@klaas
Hoop dat je wat aan mijn gesprekje had :lol:
Nu zie je dat ze alles doen om elkaar zwart te maken
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

06-09-2011 10:09

Mitsz bedankt voor je begrip, ik heb wel even in jouw aasemmertje gekeken hoor :wink:
Al was dat niet in het bijzijn van anderen 8)

Voortaan ga ik wel gelijk naar de kroeg, of beter nog, ik ga wel lekker met de boot op pad.
Je weet het hé, als je ooit nog wilt verhuizen, er is een plek in nederland waar je echt met rust gelaten wordt :wink:
Gebruikersavatar
Jan Coolen
Berichten: 235
Lid geworden op: 08-08-2005 17:45

06-09-2011 10:20

Jacco,

als je naar de kroeg gaat, dan ga ik wel mee ...
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

06-09-2011 10:32

Momentje, er slaan er hier een paar door en blijkbaar voelen zij zich boven anderen verheven. Natuurlijk is non-sociale hobby, dat weet je toch? Maar het zou toch te gek zijn als je niet eens een wedstrijd mee kan vissen puur voor het plezier? Voetbal is ook oorlog maar als ik niet eens meer vriendschappelijk met mijn zoontje kan gaan voetballen dan mag je me direct opsluiten. Als je echt zo op je privacy gesteld bent moest je hiers maar beter niet eens meer op het forum komen.

Was een bij een niet nader te noemen water waar ook een 'bekende' UK vissert zat, we kwamen wat aan de praat en hij was zijn shag vergeten en omdat ik nog niet uitgepakt had was ik zo vriendelijk om wat voor hem op te halen. Dacht meneer dat hij niet hoefde te betalen, wat denk je dat je jezus bent..? whahahaha

Als je wedstrijden organiseerd dan is het belangrijk om op 1 lijn te zitten met de rest van de organisatie, duidelijke regels. Als een wedstrijd die opgezet is voor een goed doel uitdraait op een fiasco waar er 1 beter van word dan ben je het doel voorbij gestreeft en is het mischien raadzaam om er mee te gaan stoppen hoe jammer het ook is.

Gr.
©
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

06-09-2011 10:41

Hierbij verlies je niks het is voor een goed doel jammer dat sommige daar niet doorheen kijken.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

06-09-2011 11:02

Zeer fraai, de foto s, Lijkt wel of de boxer het water oppervlak aan het bekijken is met zijn baas! :wink: Watersence

mvg.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-09-2011 11:15

heel simpel voor de volgende X

organisatie = baas

deelnemers moeten luisteren.

als er in de regels staat geen afgunst en geen gezeik dan gelijk diskwalificeren bij het eerste gezeik of afgunst.

de rest houdt zn waffel wel dan..
ook ben ik van mening dat als je iets te klagen hebt, dat je gelijk je mond open moet trekken en niet achteraf, beetje achterbaks als je het mij vraagt.

Triest allemaal hoor.

zet 20 ongestelde ongewassen onopgemaakte vrouwen met propvolle blaas in een ruimte van 10 m2 en je hebt nog minder gezeik.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

06-09-2011 11:19

excuus?

For being there zeker? hahahaha

Nooit duurt lang Jacco :wink:
It's okay 2 pay
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

06-09-2011 11:26

Arjen Lans schreef:6 planken van nog geen meter lengte. Het zielloze vlees werend tegen blikken die getuigen zijn hoe een slopende ziekte het vreugdevolle leven heeft uitgehold.

Belangeloze inzet van diverse vrijwilligers om een goed doel positief onder de aandacht te brengen, desnoods door middel van een karperwedstrijd

Zielige mensen die hun ego uiteindelijk door midden van een troosteloos topic botvieren.

Is er nog hoop? Ja, ik geloof nog steeds.

Arjen

Brrrr, krijg het er koud van Arjen!

De wijzen komen uit het oosten, zal vast. De betere vissers komen uit.. juist ja :wink: = grapje!!
Zeikerds zonder enig gevoel in hun donder zitten blijkbaar overal uitgezaaid :evil: =geen grapje.
Als je (net zoals ikzelf overigens) niet tegen je verlies kunt :x , moet je niet meedoen met een wedstrijd en al helemaal niet achteraf hier zielig doen en gaan zitten piepen. De enigen die echt zielig zijn, dat zijn de begunstigden van deze benefietwedstrijd!
Ik neem aan dat dit wordt georganiseerd met het doel er alles aan te doen kinderen met een vreselijke ziekte hoop te geven met evt kans op een genezing. Het lijkt mij dan ook zeer ongepast om je druk te gaan zitten maken over stekken, honden of wel of geen jaar lang gratis boilies (mooi gebaar Jacco).
Mensen die deze wedstrijd (of het vissen an sich) aangrijpen om even maximaal te gaan zitten tanken, hebben het al helemaal niet begrepen. Hoe lekker een ijskoud Grolschje ook is!

Klaas, Jacco en lbnl de HONDEN, van harte proficiat!
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

06-09-2011 13:36

Ik heb expres na de eerste post zondag van Dennie Hoopenloos niet meer gekeken omdat ik de bui ook al zag hangen. We worden met vier man op een plek gepropt die helemaal platgevist lijkt, geen grassprietje langs de kant. Tijdens het kiezen van de persoonlijke plekjes nog grappen genoeg over gemaakt. Na die dikke mof met zijn lelijke bodybuildster weg te hebben gekregen konden we een weekend van het mooie weer genieten.

Ik en Jan hadden al het idee dat er gezeik van kon komen, maar zo midden op zouden we toch al vrij kansloos zijn. Desalniettemin vind ik het een kansloos gedoe dat meneer ten Hoopen hier pas zijn frustraties eruit gooit terwijl hij bij de prijsuitreiking ook wat meer naar voren had kunnen komen. Of bij de loting bijvoorbeeld.

Wat boeit het nu allemaal? Ik heb 350km gereden in mijn eentje terwijl ik autorijden echt niet leuk vind. Er worden mooie grote vissen gevangen, de organisatie en de presentjes waren ook prima in orde, mag je niet over klagen. Het weer was optimaal, je zal maar het hele weekend regen hebben. Heb een prima stuk vlees op tijdens de afsluitende barbecue, paar mensen in het echt gezien en ben erachter gekomen dat zowel Klaas als Jan prima gezelschap zijn. Zag Erik uit de boot mieteren, komt daarna met flinke opgezwollen handen naar de prijsuitreiking, allemaal dingen die zorgden voor een beetje gezond (leed)vermaak.

Doe toch niet zo uit de hoogte en wees blij dat ze dit niet voor jezelf of voor je kinderen organiseren maar dat je gezond bent. Als het je niet zint, ga dan volgende keer lekker ergens vissen waar je met niemand van doen hebt. Al zouden ze alle stekken op voorhand op persoon uitgeven, dan nog..

Dat is toch de hele insteek van dit geheel niet? Waar ik ook ga zitten, ik vang toch nooit wat.

Kut hè, uitvaren en drillen met een benzinemotor
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Erik Marijnus
Berichten: 59
Lid geworden op: 15-08-2006 00:04
Locatie: Roelofarendsveen

06-09-2011 16:15

Sven,

Ik ben blij dat ik een mooie bijdrage heb geleverd aan het KIKA evenement !

Twee dikke ogen van de muggen, één dikke hand die ik idd opliep toen ik overboord viel (voor het eerst in 15 jaar karpervissen) met alles in me zak,, telefoon, sleutel, peuken, geld echt ongelofelijk STOM hahahaha. Ik heb buiten me eigen ongevalletjes een super weekend gehad..met uiteindelijk een 3e plaats samen met Rene. Ik moet ook zeggen Sven dat de mensen waar altijd negatief over gesproken wordt dit eigenlijk helemaal niet aan de orde is...nu ik deze mensen buiten de beurzen, KSN meetings heb mee gemaakt/ leren kennen.

Ik denk zoals altijd als ik voor mezelf spreek dit komt door het karpervirus het niet gunnen dat andere wel vis vangt.

Kort om iedereen bedankt voor een super gezellig weekend waar ik weer veel van heb geleerd.

De KIKA TUKKER CUP is voor mij een geweldig evenement waar ik graag een centje aan wil bijdrage en waar het weerzien van mijn vrienden uit het oosten mij altijd goed doen...

Ik zal dan ook zeker volgend jaar weer van de partij zijn !
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

06-09-2011 16:48

Door zanikende mensen zijn al veel wedstrijden, vrijwilligers etc. gestopt. Je moet als organisatie een dikke huid hebben. Heb je wat te klagen zoals bij die wedstrijd bij de sloterplas een tijd terug kan ik het begrijpen, maar bij een goedendoelen wedstrijdje schiet dat in het verkeerde keelgat. Idem met belangenbehartigers. Steken hun nek uit voor het belang van een groep, en altijd heb je van die antisociale egoisten die wat te ouwehoeren of verpesten hebben. Hopenlijk heeft de organisatie de bekende dikke huid en laten zij zich hierdoor niet uit het veld slaan.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Wouter Weetink
Berichten: 690
Lid geworden op: 28-04-2007 15:28
Locatie: Doetinchem

06-09-2011 18:36

ppff de discussie gaat maar door hier.

Er gaat toch niemand winnen of verliezen in deze discussie dus stop er gewoon mee. Uiteindelijk zijn we allemaal winnaars.

Respect voor de organistaie die er elke keer weer zoveel energie in stopt :D.
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

08-09-2011 12:44

Mannen die gewonnen hebben gefeliciteerd.
Organisatie complimenten voor de mooie opbrengst. En we hebben er meteen weer een leermomentje bij.
Er gebeurd altijd wel iets waar je achteraf waarbij je achteraf zoiets hebt van ja dat zou ik de volgende keer wel anders doen.
En 100% iedereen tevreden houden gaat je toch niet lukken. Ik heb die ervaring ook.

Laat je vooral niet je plezier bederven door het geen hieboven allemaal aangehaald word.

Ik vraag me alleen wel eens af wat voor verwachting er is bij de deelnemers is als ze aan een karperviswedstrijd meedoen die een goed doel als achtergrond heeft. Ik organiseer de afgelopen 3 jaar Catch for CliniClowns en we hebben ook wel onze zeikers gehad. Maar wees rieel. Een wedstrijd is een lotterij en als je komt voor de hoofdprijs (keep on dreaming).

Dat moet ook zeker de drijfveer niet zijn bij een deelname. Het is een deelname waar je met je hobby bezig kan zijn. En je maakt KANS op een leuke prijs. Al is dat bij de meeste grotere wedstrijden goed geregeld door diverse sponsoren. Vaak gaat niemand met lege handen naar huis.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Erwin Broekate
Berichten: 32
Lid geworden op: 17-04-2007 16:58
Locatie: Drachten

09-09-2011 09:26

WWWHHHAAA Ik kom net uit mijn winterslaap en trek mij niets aan van die onzin die hier staat.
Martijn/Maarten is er ook ergens een verslag te lezen van Kika Tukker Cup 2011??
Ik had graag meegedaan maar om bepaalde redenen kon ik dit jaar niet meedoen.

Er hoort maar 1 winnaar te zijn en dat is KIKA.

Felicitaties aan de winnaars en aan de verliezers PLUK EEN ROOS.
Een dag niet gevist, een dag niet geleefd...
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

09-09-2011 12:02

Thxz mannen voor de support, heb ook een meelbox vol complimenten. BreamQueen#3 op onze hyve en divers fora staat een verslag. Je wilde natuurlijk weten wie BQ#6 is geworden....iemand van Hollandbaits met 7 vloermatjes.

fotos plaats ik als ik terug ben van vissuh
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Plaats reactie