inschrijvingen KIKATukkercup kunnen beginnen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

05-09-2011 18:48

Niet mijn schuld iig.

Hoeveel van jullie zijn er wel niet?
Gebruikersavatar
Ron van Houtum
Berichten: 975
Lid geworden op: 09-05-2005 18:24
Locatie: 's-Hertogenbosch

05-09-2011 19:02

Juist daar gaat het om Kanker
Ik doe daar als ex patiënt ook aan mee
Jammer dat ze dat uit het oog verliezen
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

05-09-2011 19:03

jacco ik gun jou de winst van harte . en wil niet zeiken nogmaals . maar wil wel de tukkercup behouden er zijn meerdere karperclubjes kapot gegaan door zulke kleine dingen ;) en jaloers ben ik niet ,want heb zelf ook de eer gehad om te moge winnen . en dat maarten het niet erg vind weet ik zo net nog niet want ik ken maarten persoonlijk . ookal krijgt die jonge dan een kleinig heidje het gaat om het gebaar !

en leen waar draait het om ? dat we een leuke wedstrijd behouden elk jaar weer , ik weet nu dat er mensen zijn die zich er groen en geel aan ergeren . en ik voel me echt niet kut want nogmaals ik heb de eer al gehad om te winnen en daar draait het bij mij egt niet om .
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

05-09-2011 19:10

Lijkt me gepast als evt (bollenoorlogen/persoonlijke vetes) verder prive uitgevochten via PB en dergelijke.

Hier lijkt me niet de juiste plaats voor allerlei beschuldigingen aan diverse adressen !
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

05-09-2011 19:13

Mensen die niet gehinderd door enige kennis hun eigenbelang boven het goede doel plaatsen moeten zich eens achter de oren krabben, wie de schoen past trekke hem aan.

Martijn en Maarten, gefeliciteerd met wederom een geslaagde wedstrijd en een mooi bedrag voor Kika. Echt top dat jullie dit elk jaar weer voor elkaar krijgen!

En Jacco & Klaas, gefeliciteerd. Dat zijn geen gewichten die de meeste TK-vissers (mijzelf incluis) dagelijks de kant op slingeren :wink:
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

05-09-2011 19:18

Er zijn er die hebben echt geen hulp nodig om voor lul te staan zeg...

Toen ik sommige mensen leerde kennen kreeg ik de dieren lief. dit wordt maar weer eens bevestigd.
It's okay 2 pay
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

05-09-2011 19:24

o ja en als je de stront echt uit je oren had gehad, had je gehoord dat Jacco het verteld heeft, dat hij overleg heeft gehad met Maarten en dat de anderen reeds gesponsord worden.

Verder is het maar goed, dat idiotie niet strafbaar is, want dan werd de doodstraf uitgesproken plus levenslang voorwaardelijk met de helft erbij of zoiets.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Maarten Kokhuis
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-09-2009 16:43
Locatie: Twente

05-09-2011 19:24

Deze wedstrijd is ontstaan omdat we een redelijke groep vissers in twente hebben die elkaar wel kent maar nooit echt eens met elkaar gezamelijk vist. Helaas zie je van deze groep steeds minder mensen terug.

Omdat martijn en ik toch het 1 en ander aan geld overhielden en wij niet willen profiteren over de rug van onze maten hebben we besloten om een gedeelte als bijkomstigheid aan kika over te maken. Dit omdat een vismaat van Koen en Martijn aan kanker heeft geleden toen hij nog een kind was. gelukkig is hij hiervan genezen. Dit is de enigste reden waarom we kika er aan wijden. verder gaat het ook niet om de hoeveelheid geld wat naar kika gaat maar om het gebaar.

Het klopt dat jacco mij voor de prijsuitreiking vertelde dat hij nog wat aan martijn wou schenken. Van een speciale band van jacco en martijn weet ik verder niets. wat de prijs inhield wist ik ook niet precies. Maar ik gun het martijn van harte.
Vergeet niet mensen, wij doen dit op vrijwillige basis! Stoppen er veel vrije tijd in om voor iedereen weer prijzen te regelen!
Deels van inschrijfgeld, Deels door sponsoren die ons prijzen bieden.


Wat betrefd de stek van Jacco en Klaas kan ik vertellen dat hun hierover met martijn contact hebben gehad. Hoe dat precies is gegaan weet ik niet. Martijn doet zijn ding en ik doe mijn ding. Maar meningen verschillen. Je zult dan altijd zien dat juist op dat stuk de vis is gevangen. Het was wel duidelijk dat de vis zich op 800 meter tot een kilometer ophield in het midden van het parcour. Vaag zie je ook wel dat het ondiepe stuk in deze periode de meeste vis oplevert.



Als het alleen maar geKANKER oplevert moet ik toch ook maar eens overwegen om mijn kostbare tijd (ja ik werk 80 uur per week als ondernemer, en heb 2 kleine opgroeiende kinderen die ook best wat aandacht van me vragen en verdienen, en wil zelf ook graag wel mijn targets achterna!) in positievere bezigheden te steken.

Mensen bedankt voor de gezelligheid, bedankt voor het meedoen.

Gr Kokkie
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

05-09-2011 19:37

Muzikale begeleiding;



Veel plezier,
Willem :wink:
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

05-09-2011 19:38

En kok we hebbe ons goed vermaakt op stek 7 he hahahaha hopaaaaa
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

05-09-2011 19:47

Veel succes de volgende edities!
Maarten, duidelijk verhaal.

Nogmaals bedankt voor het leuke weekeind!.
Gebruikersavatar
Dries Jacke
Berichten: 2360
Lid geworden op: 01-04-2007 09:29
Locatie: Friesland

05-09-2011 20:15

Nu iedereen maar even stoppen met janken, te triest voor woorden dit!

Maaruh wie is BreamQueen geworden? Vind ik heel belangijk namelijk 8)

En waar zijn die fotos?!!!!! ik wil vis zien van de winnaars en ook van de andere vangers.
Gebruikersavatar
Wouter Weetink
Berichten: 690
Lid geworden op: 28-04-2007 15:28
Locatie: Doetinchem

05-09-2011 20:26

Audio Bullys master hahaha :D

Tot volgend jaar :D
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

05-09-2011 20:33

1 klein detail: niet op het ondiepe... 2.40

Nog een klein detail: toevallig weet ik dat Jacco Martijn al veel langer wilde vragen om voor hem te vissen of hoe je dat ook noemt.

Lekker belangrijk eigenlijk
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

05-09-2011 21:17

hey het gaat hier niet goed. Er worden zaken door elkaar gehaald.

Mensen die me kennen weten dat! Bordje 22 was vorig jaar niet terug gegeven en ontbrak. Er kwam een koppel niet. Dus als je 22 trok, kon je die terug geven. Dan kreeg je een lootje met een nummer, waar je wel een bordje van kon vinden.

Ik heb vergeten aan te geven dat ik Jacco zijn verzoek had gehonereerd. Ik had dit van te voren aan de deelnemers moeten doorgeven. Had hij niks gevangen dan had er geen haan naar gekraait.

Ik persoonlijk hou niet zo van het kinderachtige. Dus alle aan de laars gelapte regels door deelnemers hebben ook niet tot diskwalificatie geleid. Oa te ver van de hengels, geen steknummers inleveren, er ontbreken er weer een aantal voor volgend jaar. Afgunst verboden en te dronken. Ik wil het alleen maar gezellig houden voor iedereen. Ik verwacht dat ook terug. Laten we het een mooie "wedstrijd"houden. De eerste 2 keer was ook alleen voor maten van me en noemden we het Carpfest Kika is er bij gekomen zoals Kokhuis al aangaf.

Dennie je hebt het dus niet helemaal goed!! Yannick je denkt dat ik lieg of zo over de maten??? Of moet ik je in een poloshirt laten rondlopen dat het een jurkje voor je lijkt. Ik had geen s voor jouw en Tim B, komt goed zei ik, ga ik regelen. Beiden stonden jullie dicht bij me, valt me vies tegen dat je hier loopt te roepen. Je hebt het allebei niet eens goed. jullie mogen me bellen en ook publiek zo groot zijn excuus te maken.

forums pah...of er gebeurd niks of er is alleen geruzie...Tevens dingen gepost die niet eens bij mijnagegaan zijn..afgang
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Gebruikersavatar
jeroen van oenen
Berichten: 174
Lid geworden op: 19-03-2008 15:33
Locatie: Dalfsen

05-09-2011 21:38

Generaal,

kijk, helder verhaal over stek 22!

de samenhang van omstandigheden is gewoon niet echt gunstig geweest.

over dit forum tja waarom kom ik hier zo weinig meer....................

vr. groet
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

05-09-2011 21:50

Klaas en Jacco allereerst gefeliciteerd. Maarten en Martijn ik vindt dit echt hartstikke leuk en goed dat jullie zoiets organiseren maar pas op dat jullie succes niet de ondergang wordt. Zorg voor duidelijke regels en laat het niet te groot worden. Ik heb vroeger witviswedstrijden gevist en daar was ook altijd zoveel gezeik. Het komt ook altijd van de mensen die zelf nooit wat organisseren of helpen. Er is z'n gezegte met de beste stuurlui....
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
yannick hesseling
Berichten: 327
Lid geworden op: 20-09-2009 13:34
Locatie: DTC

05-09-2011 22:41

Martijn sorry voor de beschuldeging,maakt verder ook niet uit ging alleen omde manier waarop hebben we het buiten het board wel over xx
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

05-09-2011 22:53

Dennie dat zei ik al..niet eerlijk? Dat je hier liever loopt te zeuren, das niet eerlijk. heb je publiek nodig of kan je me nog persoonlijk benaderen.
Yannick verstandig van je xx
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

05-09-2011 23:08

Goed bezig Martijn en Maarten.
Bij een eventueel volgende keer wens ik jullie veel wijsheid toe, kennelijk is afgunst de achternaam van heel veel "karpervissers".
Volgende keer enkel op uitnodiging en selecteren op de "achternaam".. :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Maarten Kokhuis
Berichten: 133
Lid geworden op: 20-09-2009 16:43
Locatie: Twente

05-09-2011 23:40

Laat het gezeik maar ff staan, wil het graag in alle rust morgen even nalezen. Daar heb ik nu de energie nie meer voor na een lang, gezellig weekend.

Mazzels
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

05-09-2011 23:58

Martijn en Maarten,

bedankt voor een leuke cup! Dankzij jullie harde werk heeft het gros het uitermate naar zijn zin gehad. Uitzonderingen behoud je altijd in het leven. Gelukkig beheren jullie de inschrijvingen :wink:

Jacco en Klaas, gefeliciteerd met de verdiende overwinning.
Gebruikersavatar
Wim Baans
Berichten: 1145
Lid geworden op: 10-10-2010 21:48
Locatie: Friesland

06-09-2011 00:15

Heerlijk topic, mooie reflectie.

:lol:

Cheers fellas!
Willem :wink:
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

06-09-2011 00:28

:-? Zeker ff spannend hier! :lol:

Klaas & Jacco gefeliciteerd!

Verder had wel wat meer foto s/ ander beeldmateriaal verwacht(nieuwsgierig).

Verder, verliezen is a BITCH!!!!!!!! :wink:

mvg.