CarpCity TV

Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

23-06-2011 16:45

Ik heb hem compleet ingeladen en een half uurtje open laten staan als pagina en nu kan ik hem wel normaal kijken zal wel aan mijn bejaarde pc liggen dan :lol: :lol:

Ik ga vanavond ff kijken ben benieuwd 8)
vr gr peter
Peter andrade
Berichten: 469
Lid geworden op: 29-04-2010 05:43

23-06-2011 17:52

Dylan en Joost natuurlijk ook Mourad.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

23-06-2011 18:30

Is weer wat anders dan al die, free engelse tackle dvd s, heb genoten van de 1e aflevering, kijk uit naar de volgende!

De nieuwe aflevering, komt die maandelijks uit???

mvg.
Gebruikersavatar
Patrick lamers
Berichten: 855
Lid geworden op: 02-01-2011 19:52
Locatie: Toldijk

23-06-2011 18:35

hele mooie aflevering. kijk uit naar deel 2.
Boeruhhhhhhhhhhh
Caroline de Mooij
Berichten: 477
Lid geworden op: 20-11-2006 21:06

23-06-2011 20:03

Leuk in elkaar gezet :wink:

Maar wat is nu de boodschap ( reclame maken voor diversen merken) :roll: ?

Mij te commercieel, zag meer merken dan vangsten beetje jammer weer!

Hopelijk is deel 2 wat minder commercieel


8)
eumir teterissa
Berichten: 276
Lid geworden op: 30-08-2005 08:40

23-06-2011 20:52

Heb 'm helaas nog niet helemaal gezien. Ding hangt op een gegeven moment..en je kan helaas ook niet scrollen, waarschijnlijk met een te lage upload te maken.
Wat me wel opviel is dat ik voorheen bij de voorlopers, "CCM TV" wel eens moest terugscrollen met al dat platte Engels. Tis eigenlijk bij Carpcity TV niets anders met al die Amsterdamse rakkers.
@Mourad TIP misschien kan er bij deel 2 een ondertiteling achter. :lol:
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

23-06-2011 21:33

ik heb ook net effe de moeite genomen om eens een kijkje te nemen .ik ben niet iemand die alles loopt af te zeiken ,maar het geluid was bij knudde ( zou wel aan mij pc hebben liggen ) :o en ik zie alleen maar reclame .reclame reclame en reclame en nog eens reclame . dat is nou net iets waar ik niet op zit te wachten . kijk af en toe een beetje reclame kan ik wel waarderen en snap dat ook wel voor de commercie . maar als ik opa in het jrc tenu zie zitten en alles waar die onderljinen mee maak van jrc gaat me net iets te ver heb hem ook snel uitgezet . gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

23-06-2011 21:45

Eumir, leer je ook eens Amsterdams :lol:

En wat betreft commercie, tsjah. Het maken van zoiets brengt de nodige onkosten met zich mee (denk hierbij onder andere aan camera (en apparatuur)-huur voor meerdere dagen) en dat moet toch ergens vandaan komen. Dat is ook de reden waarom dit gratis voor iedereen te bekijken is. Vergelijken met andere films waar geen commercie in zit, is appels met peren vergelijken, aangezien je ALTIJD voor die films moet betalen. Het is of de één, of de ander.

Wij hebben hiervoor gekozen als richtlijn en wij houden het ook hierbij. Wij willen namelijk iets maken voor alle karpervissers, zonder dat zij er geld voor hoeven te betalen. Natuurlijk kan je niet iedereen tevreden houden, maar mijn tip voor de mensen die dit niet op prijs stellen: Open het filmpje gewoon niet. :wink: Baadt het niet, dan schaadt het niet..

De volgende boodschap is voor de mensen die anti-commercie zijn: Als JULLIE nou eens jullie portemonnee open zouden trekken en alle kosten zouden dekken, beloof ik dat er de volgende aflevering geen commercie in zit.. Stuur me maar een PB en dan geef ik je mijn rekeningnummer, waar je het geld kan overmaken.. (Ik krijg het gevoel dat niemand hier op in zal gaan.. :lol: )
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

23-06-2011 21:51

??? Wanneer kunnen wij de 2e aflevering verwachten???

mvg.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

23-06-2011 21:52

Voor de azijnzeikers, hebben jullie wel een idee, wat zoiets kost om te maken ? En die gasten zijn bezig om iets op te zetten dat gaat nu eenmaal niet zonder sponsoring, of jullie moeten een beter idee hebben, dan zou ik zeggen steek je nek maar boven het maaiveld uit er zijn er altijd wel een paar om hem door te zagen. Dus gaan jullie het maar beter doen zou ik zeggen, ik heb alleen dan wel mijn bijl klaar liggen.

Of dat de Engelse versie niet overspoeld wordt met sponsoring.......!!!!!!
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

23-06-2011 21:52

Het streven is eind Augustus, begin September..
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

23-06-2011 21:53

Jan, komt goed.. Ik heb ze een voorstel gedaan. Als ze ALLES betalen voor de volgende aflevering(en) (dus ook alle onkosten en afschrijvingskosten van bepaalde produkten), zal er geen commercie in voorkomen. Nou maar kijken of ze het doen, denk dat ze onderschatten hoeveel geld en tijd hierin zit.. Gelukkig rekenen wij geen uurloon :lol:
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

23-06-2011 21:55

Mourad, ik vrees van reken er maar niet op............!!!!!!!!

Commentaar leveren is goedkoper. :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

23-06-2011 21:56

Jan, natuurlijk! Waarom denk je dat ik dat voorstel heb gedaan? :lol:
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

23-06-2011 21:57

Jan Witter schreef:Voor de azijnzeikers, hebben jullie wel een idee, wat zoiets kost om te maken ?


Nee, vertel. Ik wil dat wel eens weten.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

23-06-2011 22:00

:o Nou, kijk jij misschien liever naar COME ON, terwijl die een zeelt staat te drillen??? :wink:

mvg.
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

23-06-2011 22:02

Ach, ik ga hier ook niet verder op in. Mijn statement staat er al en ik denk dat ik namens ons hele groep spreek. :D
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

23-06-2011 22:03

Voor de engelse versie, moet je volgens mij, toch ook aboneren!

mvg.
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

23-06-2011 22:05

Sommige reacties ook weer......Het moest er gewoon van komen. Je moet gotver wel een dikke huid hebben in de karperwereld. Vang je waarschijnlijk de dikste vis van Nederland, gaat je kop eraf. Probeer je met ontzettend veel moeite iets leuks uit te brengen als carpcity tv, en zijn er wat schoonheidsfoutjes die te verwaarlozen zijn, krijg je ook weer een hoop stront over je heen. Ik dacht dat de viva forum erg was.

Tena lady nodig heren?
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

23-06-2011 22:09

@ James, het filmpje is al meer dan 4300 keer bekeken in nog geen 3 dagen (en dan staat het bij lange na nog niet op alle sites waar het zou komen), wij hebben alleen maar positieve reacties gehad (op enkele schoonheidsfoutjes en wat audiostoringen na). De enkelingen die commercie te erg vinden, hebben al een aanbod van mij gehad. Betaal alles, en er komt geen commercie in voor. Simpel.. :wink: Of speel het filmpje gewoon niet af! Aan hun de keus, alhoewel ik nu al weet dat ze niet in hun buidel gaan tasten. Wij maken ons ook niet druk om deze opmerkingen, alle positieve feedback die wij hebben gehad dragen bij aan genoeg motivatie voor een volgende aflevering.

Ons streven is om het gratis voor iedereen aan te bieden en iedereen 100% tevreden te houden.. Maargoed, blijkbaar is 100% ook teveel gevraagd in de karperwereld.. :lol: En inderdaad James, ze zullen wel ongesteld zijn nu en is het hun oestrogeen die commentaar levert.. :lol:

Even tussen neus en lippen door, feedback is goed! Al is het negatief! Feedback zorgt er namelijk voor dat je je verder kan ontwikkelen. Zowel als persoon of bedrijf/instantie.. Maar dit is geen feedback meer, dit is lukraak wat bij elkaar roepen zonder erover na te denken. Zoals ik al zei, het is of de één, of de ander. Of de onkosten moeten betaald worden door middel van commercie, of de onkosten dienen betaald te worden door de kijkers. Er is geen gulle middenweg, en referenties hiernaar vallen buiten de categorie "feedback". En aangezien ons hele streven is om het gratis voor iedereen aan te bieden, zal er commercie in voor moeten komen. Tenzij iemand in zijn buidel tast en het geheel betaalt, maar dat zien wij niet gebeuren (en al helemaal niet door deze heren). Mijn advies voor deze heren: Klik het filmpje niet aan.. Baadt het niet, dan schaadt het niet.. :wink:

@ Robert, klopt. Voor de engelse CarpTV moet je je zelfs abonneren (en kost het volgens mij ook geld). Wij bieden het gratis voor iedereen aan.
Joost Rentem
Berichten: 11
Lid geworden op: 11-03-2011 13:35

24-06-2011 00:53

Gaaaaaap, heerlijk forum toch altijd dat KWO ;) Lekker zeiken ;)
Ik ga slapen, Mourad, laat die zeurders lekker zeuren; er zijn belangrijkere dingen in het leven mensen. Als er iemand komt die het gratis wil doen en er net zoveel tijd in wil stoppen, be my guest en verbaas ons.. Zou het te gek vinden als iemand het op een betere manier kan maken, en dan ook nog zonder commercie erin, serieus!
Helaas blijft het bij de meesten bij woorden, maar wij hebben het lekker gewoon gedaan en kunnen trots zijn op onszelf.. Ik ga nu lekker dromen, hopelijk over Watersense Rigsolutions, House of Carp Hotspotsinfrance en Skarp... Jakkes Joost, nou doe je het weer
zzzzzzzzz
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

24-06-2011 09:26

:lol: 8) :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

24-06-2011 13:23

Mooi gemaakt, alleen dat accent… Brrrrrrrrrr. :wink:
Verders leuk fillempie ouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwe!
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

24-06-2011 15:14

Mourad en kornuiten petje af hoor!!

Toch wil ik nog wat positieve feedback geven (blijft negatief maar goed)
Geluid laat te wensen over helemaal op de koptelefoon. En misschien volgende keer met het licht in de rug filmen? Voor de rest deed het me erg denken aan de engelse versie en die kijk ik altijd erg graag dus dat kan je als positief bekijken.
Verder vond ik de kerel van watersense eens een man die echt eerlijk was!!
Zelfs zeggen dat je niet die beer gaat vangen met die boilie daar is wat meer voor nodig petje af hoor!!
En mijn videokaart begaf het na 50 minuten stinken roken piepen en toen was het gebeurt :lol: daar lag het probleem dus ook. :lol: :lol: :lol:


Gr peter
vr gr peter
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

24-06-2011 19:23

Top, heb ervan genoten. En alles moet betaald worden dus gratis kijken betekent dat er reclame in voorkomt. Geen problemen mee!
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!