BELANGRIJK! ALV Groot Rotterdam

kom je wel of kom je niet

ik ben aanwezig
9
50%
ik ben niet aanwezig
9
50%
 
Totaal aantal stemmen: 18
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

08-05-2011 16:40

Op maandag 23 mei 2011 zal er weer een ledenvergadering worden gehouden. Voor als nog zal dit in het clubgebouw worden gehouden. De vergadering begint om 20.00 uur.

Voor alle karpervissers die wel eens in de wateren van deze vereniging vissen is het van zeer groot belang dat u op deze vergadering bent. Zoals u wellicht weet is er een doorstart gemaakt met de karpercommissie van deze vereniging, maar als wij karpervissers iets willen bereiken in deze regio zullen we moeten laten zien er ook iets voor te willen doen.

Dus steun de nieuwe commissie door massaal aanwezig te zijn , alleen op die manier kunnen zei dingen voor elkaar krijgen



Bij binnenkomst zal u om uw bewijs van lidmaatschap (vispas) worden gevraagd. Vergeet deze dus niet mee te nemen!


Bezoekadres:
Pearl Buckplaats 29
3069 BZ Rotterdam (Ommoord)
piet vliet
Berichten: 5
Lid geworden op: 08-05-2011 21:50

09-05-2011 08:19

zal wel eens onverwacht druk kunnen worden :wink:
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

09-05-2011 18:35

is dat sarcastisch bedoeld piet ?
of heb je een boel mensen bij elkaar gesprokkelt ?
Gebruikersavatar
James warner
Berichten: 1241
Lid geworden op: 23-09-2009 20:08
Locatie: Zuid West Nederland

09-05-2011 18:49

Hoe meer mensen hoe sterker je staat. Hopenlijk gaan meer mensen dat inzien. Succes die avond Rik en succes met je uitdaging bij de KSN.
ONDER WELK SCHRIFT????

Hey babe, wanna come over to myspace and twitter my yahoo till I google all over your facebook?
piet vliet
Berichten: 5
Lid geworden op: 08-05-2011 21:50

09-05-2011 21:20

Rik koster schreef:is dat sarcastisch bedoeld piet ?
of heb je een boel mensen bij elkaar gesprokkelt ?


Hoorde GERUCHTEN dat bijna heel de KCF aanwezig zal zijn.,vandaar.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

09-05-2011 21:33

Piet, Ik dacht eerst dat je KFC bedoelde. :wink:
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
piet vliet
Berichten: 5
Lid geworden op: 08-05-2011 21:50

09-05-2011 21:45

:lol:

Maar nu weet je wel wie/wat er bedoelt wordt :-?
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

09-05-2011 22:26

dat die geruchten er zijn kan best wel kloppen piet.
ik denk ook voor 99 procent dat die gasten wel komen.
ook komen er nog wel meer mensen van mijn kennisen kring.
hoop dat het dit keer 10 keer drukker word als de jaren daarvoor.
maar dat moet haast wel lukken aangezien het altijd vrij stilletjes is geweest.

@ james thanx voor de input....
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

11-05-2011 21:58

kom op mannen... je kan me toch niet wijs maken dat er maar zo weinig mensen op af komen ?
1 keer in het jaar kan je al je vragen,problemen,suggesties op en aanmerkingen kwijt aan je vereniging.
die ene keer is het van belang dat er massaal karpervissers aanwezig zijn om dingen voor elkaar te krijgen,te laten zien dat wij karpervissers het wel degelijk boeien dat er een vereniging is die voor ons vecht en dingen voor elkaar krijgt.
wij als karper commisie hebben julie steun hard nodig !!

en laat ik nou niet horen achteraf van mensen op het board dat de regelgeving zo kut is,en dat er niks aan gedaan word in de wateren die groot rotterdam uitgeeft om in te mogen vissen !!
alle vragen die je je maar kunt bedenken kan je stellen op zo'n avond,gewoon face to face en niet via een omweg.
het kost allemaal niks,en je word er echt niet dommer op...

wij als karpercommissie en als ksn rijnmond willen dingen voor elkaar krijgen in rotterdam en omstreken,denk aan Spiegel projecten,het legaliseren van bepaalde wateren omtrend het nachtvissen,wedstrijden voor de jeugd etcetra.....

nogmaals julie hulp is gewoon weg nodig !!!
Gebruikersavatar
eric verhiest
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-04-2008 19:54
Locatie: rotterdam
Contacteer:

14-05-2011 15:40

ik,

een aantal karpervissers zal er wel zijn maar zo langsamerhand begin ik mij af te vragen waar wij in de karpercommisie het allemaal voor doen .
helaas zie ik op de stemlijst dat er wel 5 mensen zeggen te komen.
moeten wij gaan concluderen dat iedereeen die lid is van groot rotterdam het eigellijk allemaal wel prima vindt zoals het de laatste jaren gaat, het lijkt er wel op. En in dat geval moeten wij het bestuur van groot rotterdam feliciteren met het beleid wat er gevoerd wordt mbt kapervissen.
gezien de reactie en de verwachte opkomst kan ik niet anders dan dat.
als de opkomst inderdaad zo laag is moeten wij als karpercommissie onze leering hieruit trekken, en misschien wel zoals mensen vanuit het bestuur tegen ons zeggen ga lekker vissen dat ook maar gaan doen in wateren waar nog wel spiegelkarperprojecten, nachtvissen en al dat soort dingen is toegestaan en wordt uitgevoerd, wordt wel wat verder rijden maar ja dat moet dan maar.

met vriendelijke visgroet

eric verhiest
als kwaliteit en karpervissen je passie is http://www.carp-supplies.nl
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

14-05-2011 17:25

Hallo....

Mannen, kom op
Dit kan niet waar zijn!

Ik dacht dat er met t topic "vele dode karpers in 't Lage Bergse Bos Rotterdam" toch wel n redelijke groep geïnteresseerde/betrokkene was ontstaan.
Ik bedoel, 13 pagina's, 319 reacties en 10.248 maal bekeken

T' is ook de opstap geweest naar de nu, opnieuw, opgestarte karpercommissie!

Als zij nu n oproep doen om n paar uurtjes van je tijd "op te offeren", enkel en alleen om gesteund te worden....
Zodat JOUW hobby mogelijk blijft!!!!

KORTOM, IEDEREEN DIE NIET DE MOEITE NEEMT OM OP TE KOMEN DAGEN MOET OOK NOOIT MEER KLAGEN EN ZEIKEN ALS JE MET DE GEVOLGEN VAN JE EGOÏSME WORDT GECONFRONTEERD!!!!!!!!!!!

En kom nou niet met de dooddoener "dat je t zo druk hebt" !
Alle andere excuses dan:
-loongerelateerde verplichtingen
-n jubelaris of jubeleum
zijn kwats!!

Maar goed, ik ga lekker achter de schubben aan!! (op n gzhwater waar nix mag..)

Tight lines..
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

14-05-2011 18:53

Eric en Patrick,

Die spiegelkarperprojecten en het hele jaar nachtvissen in andere gebieden zijn ook niet zonder slag of stoot gerealiseerd, die projecten bij de "buren " hebben ook heel veel vrije tijd van andere vrijwiliggers gekost.

Belangenbehartiging vergt een lange adem, een hele lange adem. Het zal veel tijd, heel veel tijd vergen voordat de eerste echte successen geboekt kunnen worden. Het zoet van succes smaakt dan wel heel erg lekker iig

Op deze manier en met deze houding lok je echt geen mensen en collega karpervissers naar die ALV. Jullie zullen de vissers DAAR ( = aan de waterkant )persoonlijk moeten benaderen en over de streep trekken.


m.vr.gr.
Laatst gewijzigd door Michel Hollaar op 17-05-2011 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Rico Vielvoije
Berichten: 54
Lid geworden op: 14-06-2007 22:40
Locatie: Rotterdam - Netherlands
Contacteer:

15-05-2011 00:15

Zo een stem erbij.

nu moet ik snel de vispas bestellen anders kom ik niet eens binnen :lol:

Ik ben gister even hier in de buurt wezen kijken bij de vissers, en zo te horen geloof ik dat er wel meerdere komen, alleen zitten die niet altijd op de forums te kijken.

Rico
Heb een kat en een hond en een kanarie van een pond!!

http://www.dinobaits.com
http://www.facebook.com/ricovielvoije
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

16-05-2011 14:25

goed bezig rico !

neem je ook wat gasten uit je vriendenkring mee :)
hoe meer hoe beter he :wink:
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

16-05-2011 15:54

Vers van de Pers :


Drimmelen, mei 2011

Kenmerk: RJ/110516 12

Rottemeren weer in `Schriftelijke toestemming nachtvisserij G.Z.H'.

Sportvisserij Zuidwest Nederland geeft een zogenaamde `Schriftelijke toestemming nachtvisserij' uit om van 1 maart tot en met 31 oktober 's nachts te mogen vissen in verschillende wateren die in beheer zijn bij de Groenservice Zuid-Holland (G.Z.H).

De wateren in het plangebied Rottemeren waren hiervan echter uitgezonderd.

Gezien het belang van de karpervisserij in de wateren in het plangebied Rottemeren heeft Sportvisserij Zuidwest Nederland na indringend overleg met de G.Z.H. ervoor kunnen zorgen dat de wateren in het plangebied Rottemeren weer opgenomen kunnen worden in de `Schriftelijke toestemming nachtvisserij'. Dit geldt voorlopig alleen voor 2011 !

Afhankelijk van de resultaten in de komende periode wordt voor 2012 de situatie opnieuw beoordeeld. Het zal dan ook vooral van het gedrag van de sportvissers zelf afhangen of ook in 2012 in het plangebied Rottemeren de nachtvisserij kan worden toegestaan. Extra controle en handhaving wordt ingezet om hieraan een bijdrage te leveren.

Vanaf heden is het toegestaan met de schriftelijke toestemming (uiteraard in combinatie

met de speciale Nachtviskaart !) van 1 maart tot en met 31 oktober 's nachts vissen in de volgende wateren: Bleiswijkse Zoom, de Boezemtocht van de Rotte, Boonerlucht, Dobbeplas, Hennipsloot, Hoge Bergse Bos, Krabbeplas, Lage Bergse Bos, Reeuwijkse Hout, Valkenburgse Meer, Vlietlanden en de Zevenhuizer Plas.

Naar de Sportvissers die reeds in het bezit zijn van de `Schriftelijke toestemming nachtvisserij G.Z.H.' wordt een nieuw exemplaar verzonden.
De Nachtviskaart en bijbehorende schriftelijke toestemming kan voor € 40,- worden aangeschaft via onze webwinkel (http://www.sportvisserijbelangen.nl/webwinkel/).
Peter Gosselink
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-01-2010 23:59

16-05-2011 18:13

Michel Hollaar schreef:Eric en Patrick,

Die spiegelkarperprojecten en het hele jaar nachtvissen in andere gebieden zijn ook niet zonder slag of stoot gerealiseerd, die projecten bij de "buren " hebben ook heel veel vrije tijd van andere vrijwiliggers gekost.

Belangenbehartiging vergt een lange adem, een hele lange adem. Het zal veel tijd, heel veel tijd vergen voordat de eerste echte successen geboekt kunnen worden. Het zoet van succes smaakt dan wel heel erg lekker iig


Nu er anderen in de commissie zitten betekent dat niet dat er pas sinds kort aan gewerkt wordt. De vorige leden hebben het na drie jaar actief zijn en een jaar afwachten opgegeven, maar dat wil niet zeggen dat er daarvoor niet veel is geprobeerd.
Waarom lukt het Rene Berger binnen een jaar in Delft wel, terwijl hij in de drie daarvoor bij Groot-Rotterdam geen steek opschoot? Ligt dat dan aan Rene, of aan de instanties die mee moeten werken?
Het 'ongeduld' ligt nu niet ineens bij Eric en Patrick, maar is een optelsom van de afgelopen vier jaar. Op de vuilruimdag zullen we niet veel mensen voor de ALV kunnen vragen, die is dan al geweest.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

16-05-2011 23:38

@Michel, ff. een vraag? Aangezien je het het nieuws vers van de pers drukt :D , hoe zit het met de open maanden jun/ jul/ aug. ben je dan ook verplicht die vergunning aan te schaffen voor het nacht vissen, in de Federatie wateren??

mvg.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

17-05-2011 00:49

@Ricardo, word er door de cie trouwens nog gekeken voor een nachtviskaart voor de wateren, waar de hsv GR. de rechten/machteging over heeft???

mvg.
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

17-05-2011 07:37

Even voor de duidelijkheid:

nachtvissen in het plangebied is NIET afhankelijk geweest van welke hsv dan ook.

Partijen hierin zijn

Federatie als visrechthebbende
GZH als beheerder van de terreinen

Gemiste kans dat de HSV-en niet ALLE gebieden hebben betrokken maar slecht voor HUN deeltje mee werken. Je zou eens iets moeten delen...

Zover ik weet ligt de bal in deze gebieden op de stip en hoeft de betrokken hsv slecht in een leeg doel binnen te tikken.


http://www.recreatiezuidholland.nl/cont ... 000_000000

@Robert,
" Vanaf heden is het toegestaan met de schriftelijke toestemming (uiteraard in combinatie met de speciale Nachtviskaart !) van 1 maart tot en met 31 oktober 's nachts vissen in de volgende wateren: Bleiswijkse Zoom, de Boezemtocht van de Rotte, Boonerlucht, Dobbeplas, Hennipsloot, Hoge Bergse Bos, Krabbeplas, Lage Bergse Bos, Reeuwijkse Hout, Valkenburgse Meer, Vlietlanden en de Zevenhuizer Plas. "

Geen nachtviskaart ? Dan mag je niet nachtvissen in bovenstaande wateren.

Zonder nachtviskaart mag je wel nachtvissen in juni juli en augustus in de overige federatiewateren van Zuidwest Nederland, mits er geen specifiek nachtvisverbod is ingesteld.


Verder:

Rottemeren weer in `Schriftelijke toestemming nachtvisserij G.Z.H'.


Verder is de tekst grote onzin en niet tot stand gekomen in overleg met betrokkenen.

Een Plangebied Rottemeren is iets heel anders dan De Rottemeren ansich

Verder volgen de komende 20 weken 3 keer in de week een controle.


De vergadering zelf.


Laat het aub niet op een ordinaire schreeuwpartij uitlopen. Zorg slecht dat je aanwezig bent en laat blijken betrokken te willen zijn bij de club. Zo ver ik nu weet is het bestuur hagelnieuw en heeft even hele andere prioriteiten dan karpers uitzetten op wateen waar ze niet eens visrechten hebben.

De andere prioriteiten liggen dan nu ff bij de stichting, de oprichting en vormgeving en uitvoering zeg maar. Dingen die ALLE leden aangaan.

Als KSN - Regio Rijnmond kunnen en willen we met raad en daad terzijde staan bij het verbeteren cq uitbreiden van de mogelijkheden voor de karpervisser.

De eerste stap is om alle pijnpunten in kaart te brengen. Vervolgens een "wensenlijst"samen te stellen. Waarna een begroting gemaakt moet worden. En uitgezocht gaat worden WIE al die plannen gaan uitvoeren. Lijkt me stik logisch, dat dat niet jullie bestuur is ( voor sommigen, die niet van teveel tekst houden en DIT lezen, valt mee he?)

Dit zal dan aan je bestuur gepresenteerd moeten worden, waarna zij wel of geen toestemming geven. Hier is in het algemeen geen ALV voor nodig of zo hoor...

MVG

klaas


Aangepast... Merci Michel...
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

17-05-2011 14:46

@KLaas, harstikke dank voor de duidelijkheid! :D Denk dat velen de misstap zullen, door toch te gaan vissen in plangebied Rottemeren zonder die nachtviskaart. Heb ik mij in ieder geval goed laten informeren, kan ieder geval dit ook doorvertellen aan mijn kennissen.

mvg.
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

17-05-2011 14:58

Ik weet de sanctie al Robert,

Als er na controle blijkt, dat er te veel zonder vergunning vissen en het staat de GZH niet aan, zal een verbod ingevoerd worden om de terreinen te betreden tussen 22.00 en 07.00 uur.

Kan je mogen nachtvissen wat je wilt, maar dat zal niet meevallen vanaf de parkeerplaatsen.

Nachtvissen, onderkomen, geen juiste papieren, verboden gebied? Ik ga heerlijk staan te lachen hoor, een eurootje of 500 moet wel lukken.

Daarna ga ik janken dat een paar egoïsten het verkloot hebben voor de rest.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

17-05-2011 15:07

Ben ook benieuwd, of het ditmaal in goede banen geleid kan worden! Persoonlijk vertoef ik graag op een ander lokaal putje, zal genoegen moeten nemen met de drie open maanden. De prijs voor de sanctie is wel oke, zullen degenen die niet horen willen het eindelijk gaan voelen! :wink:

mvg.
dave staal

17-05-2011 17:37

Rico Vielvoije schreef:Ik ben gister even hier in de buurt wezen kijken bij de vissers, en zo te horen geloof ik dat er wel meerdere komen, alleen zitten die niet altijd op de forums te kijken.


Dat is correct.

Zoals Piet??? al zei,wij komen bijna allemaal.

Klaas vd Herik schreef:Laat het aub niet op een ordinaire schreeuwpartij uitlopen. Zorg slecht dat je aanwezig bent en laat blijken betrokken te willen zijn bij de club.


Komt goed !!!

Gr Dave KCF.
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

17-05-2011 18:29

KCF?

Dacht vroeguuh dat het een soort koortsuitslag was. Nu weet ik beter, veel beter. Respect man.

Zat ik er verdomme weer naast :oops: de 3e x keer in korte tijd hahahaha
It's okay 2 pay
dave staal

17-05-2011 19:01

:lol:

Vergeten en vergeven :wink: