geslaagde avond met veel bezoekers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

12-03-2011 11:26

Hey karpervissers, die er op de regioavond waren nogmaals bedankt voor de grote opkomst. 115 bezoeker dit maal. De zaal kan er nog wel een aantal meer bij hebben, maar dat zien we in november wel weer of we er dan met de benen uithangen.

Geert Ooms nogmaals bedankt voor je komst, 3 uur heen en terug rijden om een aantal van je geheimen, tips en tricks te delen met die maffe Tukkers. Zaten ook wel veel dingen bij die ik zelf ook al doe. Dus ik balen, straks kan de rest in Twente net zo goed vissen als ik...hahaha Niet normaal alleen hoeveel mooie en dikke vissen die Ooms al heeft gevangen.
Sponsoren bedankt dat we een mooie loting konden doen tbv ons spiegel karper project. Raven, Petsplace Enschede, Zunnebeld zwolle, House of carp, Red label baits, JRC, MTCbaits. DSK pellets uit Deurningen, Proline, Dreambaits, Visvinder Oost en Vos Hengelsport. Voor alle voerbonnen, voerboten, onderlijmateriaal, tassen, schepnet, onthaakmatten en al het andere beschikbaar gestelde karpermateriaal. Er zijn weer veel loten gehaald en al die centjes zwemmen straks allemaal in ons mooie Twentse kanaal als K3 spiegeltje. Een flink aantal bezoekers keerde toch huiswaart met leuk prijsje.
De meesten bleven daarna nog gezellig naborrelen en kochten wat dingen bij de standhouders en dronken en vermaakten zich nog prima tot we er uit gedwijld werden. Een gedeelte van de crew heeft zich in de stad nog prima vermaakt tot in de late uurtjes. Geslaagd avondje leek me zo.

Namens KSN afdeling oost groetjes van de Generaal, vergeet niet om lid te worden van de karperstudiegroep. We zien je graag weer bij onze beslotenleden vergadering. Samen kunnen we ons sterk maken voor onze regio.
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Olger Glorie
Berichten: 642
Lid geworden op: 02-10-2009 18:57

12-03-2011 11:31

Het was zeker weer een geslaagde avond, Martijn!! 8)

Ben er de volgende keer zeker weer bij... :lol:
SKP Twentekanaal: Meld uw vangsten terug!!
skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

12-03-2011 18:31

Ik heb me ook wel vermaakt!
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Jort Dik
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-01-2010 17:08

13-03-2011 20:56

Alleen die gast die de verloting presenteerde was een beetje "gay" verder was het meer dan okay :lol: :lol:

Heb je weer mooi gedaan Dikken.
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

13-03-2011 23:26

Was inderdaad een beetje gay!ik durfde bijna mijn prijs niet op te halen. :)
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

14-03-2011 10:33

kan ik toch niks aan doen dat Mark me roze lootjes geeft :roll: volgens mij zijn er heeeel veeel latente homo's binnen ons type visserij. Liggen liever het hele weekend in een tentje ipv bij hun vrouw in bed. :P
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

19-03-2011 00:32

Hoi Martijn,

Ja, het was echt superdruk. Dit had ik niet verwacht. Jammer, dat ik niet kon blijven i.v.m. mijn longprobleem. Het stond blauw van de rook ... ja .... dan moet ik helaas afhaken ( oorzaak zelf teveel gerookt in het verleden ... dus de rek uit de blaasbalgen).
Kijk dus noodgedwongen op afstand toe wat jullie voor elkaar krijgen binnen onze regio!
Maar ben trots op jullie inzet!
Groetjes ook van Roel.
Rinus
Gebruikersavatar
martijn dikken
Berichten: 616
Lid geworden op: 30-11-2005 00:05
Locatie: enschede
Contacteer:

19-03-2011 17:38

thxz Rinus, wel spijtig van het rookbeleid. Ik zal het inbrengen wat we er mee gaan doen. Ik ben zelf geen roker meer en ik stoor me er verder niet aan. maar we hebben de gaasbeekjes er graag bie, dan moeten we maar lekker lang buiten gaan staan of zo.

mzzl :evil:
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking
http://www.cfclub.nl/
voor en door karpervissers
Rinus Gaasbeek
Berichten: 273
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Enschede

20-03-2011 19:15

Martijn,

Doe geen moeite ... laat ze lekker roken. Vond ik ook altijd heerlijk!
Rinus
Plaats reactie