bij1 komst groot rotterdam

Plaats reactie
dave staal

30-01-2011 14:17

Hoor veel berichten van karpervissers die , als er iets van de grond gaat komen,graag een bijdrage willen leveren. :)

Peter Gosselink schreef:Die documenten heb ik ook. Ik heb er zelf over mee zitten praten. Prima plannen... en wat is er van terechtgekomen. Niets.


Of het 'NU' wel gaat lukken?,

Zullen we in de toekomst pas weten.

Vr Gr Dave
Laatst gewijzigd door dave staal op 05-03-2011 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

30-01-2011 16:21

Heren,

Suk6!, ik steun eea van harte!

Ben benieuwd hoe groot de opkomst in mei zal zijn..
Normaal bestaat "t gehoor" uit n 30 à 40 man, waartussen n enkele verdwaalde karpervisser( hé peter ;-) )
Dus om bij ledenstemming iets gedaan te krijgen zou n mannetje of 40 moeten volstaan(drukke boel dan..)

Nu ff wat "anders" ..
Doet me goed om te zien hoe eea leeft in de regio R'dam en t animo wat er heerst, maarre....

Nu is er n landelijk opererend clubje dat, hoe bescheiden ze ook in ledental zijn ( ca 1250/correct me if i'm wrong..), door de instantie's en partijen als serieuze gesprekspartner wordt gezien!

Weet zelfs zeker dat de club genoemd wordt in de documenten waar Leon en meester Gosseling t over hebben..

Wat ik bedoel te zeggen....,
De KSN (want daar heb ik t over..) betekent al heel veel voor onze hobby!!!! (Kan nu wel n heel betoog gaan houden maar breng eens n bezoekje aan de site, hier staat alles netjes beschreven..)

Als je nu echt zo serieus bezorgt bent over je hobby............, voel je'm hangen??

Voor 35 eurootjes ben je lid, krijg je 2x n clubblad
En als je wil kun je dan ook eens n bezoekje brengen aan n regiomeeting

Maar alleen al je steun als "papieren"lid is echt belangrijk!!
Ze bestaan ook uit louter vrijwilligers en wat extra financiële armslag zou t hen ook wat gemakkelijker maken!!
En met meer leden kunnen ze zich ook beter als"vertegenwoordiger van" presenteren..
Ti's maar hoe serieus je bent....

Ik ga n beetje "off-topic"...., sorry
stop ook nu
wil ook geen discussie los maken!
Hoop alleen wat mensen "wakker te maken"/te kietelen....
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

30-01-2011 19:24

Begon ook weer op een boek te lijken! :wink: :D
Peter Gosselink
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-01-2010 23:59

30-01-2011 19:48

Die documenten heb ik ook. Ik heb er zelf over mee zitten praten. Prima plannen... en wat is er van terechtgekomen. Niets.

Dave,

Dit was een direct antwoord op de post van Leon. Los klinkt het net alsof ik het bij voorbaat al afkraak. Absoluut niet de bedoeling. Het was alleen de constatering van een feit uit het verleden. Het wil natuurlijk niet zeggen dat het in de toekomst weer zo zal gaan. Ik hoop van ganser harte dat de plannen deze keer beter ontvangen worden. Andere tijden. andere ploeg (in commissie en bestuur)..... nieuwe kansen.

Eén ding is in ieder geval al nieuw... oproepen op dit forum om zoveel mogelijk aanwezig te zijn bij de ALV.Als het er echt 40 zouden kunnen worden zijn we in ieder geval duidelijk aanwezig.
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

30-01-2011 21:50

Peter,ik hoop dat jij je karpermaatjes hiervan op de hoogte hou,en ze verteld dat het belangrijk is dat ze naar de alv moeten komen.Zo draagt ook jij je steentje bij.Die 40 man komt wel goed 1 ieder die meer is is alleen maar mooi.Het is nu even belangrijk dat we aanstaande maandag een goed en positief overleg hebben met het bestuur van hsv groot rotterdam.En dat iedereen dit onderwerp een beetje hot houdt in zijn of haar regio.Hiermee bedoel ik praat er over met collega karpervissers en vertelt dat het belangrijk is dat zei aanwezig zijn op de eerstvolgende alv in mei.Dat er een nieuwe kcr is enz enz vriendelijke visgroeten leon
Gebruikersavatar
eric verhiest
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-04-2008 19:54
Locatie: rotterdam
Contacteer:

30-01-2011 22:23

beste Patrick Hitija ,

als lid van de ksn en als adverteerder in de karper van de ksn en als sponser van de ksn ben ik het geheel met je eens .

ik hoop dat het u duidelijk is.

en uiteraard gaan we daar aansluiting bij zoeken. :D

groetjes

eric verhiest
als kwaliteit en karpervissen je passie is http://www.carp-supplies.nl
Peter Gosselink
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-01-2010 23:59

30-01-2011 22:42

Leon Van Kooten schreef:Peter,ik hoop dat jij je karpermaatjes hiervan op de hoogte hou,en ze verteld dat het belangrijk is dat ze naar de alv moeten komen.Zo draagt ook jij je steentje bij.Die 40 man komt wel goed 1 ieder die meer is is alleen maar mooi.Het is nu even belangrijk dat we aanstaande maandag een goed en positief overleg hebben met het bestuur van hsv groot rotterdam.En dat iedereen dit onderwerp een beetje hot houdt in zijn of haar regio.Hiermee bedoel ik praat er over met collega karpervissers en vertelt dat het belangrijk is dat zei aanwezig zijn op de eerstvolgende alv in mei.Dat er een nieuwe kcr is enz enz vriendelijke visgroeten leon


Samen met mijn karpermaatjes zijn we al jaren (ongeveer) de enige karpervissers op de ALV. En natuurlijk de man met de kippenboutjes, hoewel die niet erg diplomatiek is.

Wanneer het uitkomt ben ik aanwezig. Ieder die ik ken vraag ik ook.

gr Ruud. (Ik zal dat toch eens proberen te veranderen)
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

30-01-2011 23:58

goede zaak
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

31-01-2011 10:48

@ Eric;

Dinsdag 8 feb is de volgende regiomeeting...
Zin om te komen/mee te gaan?
Kun je mss gelijk je plannen uitleggen!?

Voor evt. andere geïnteresseerde; je kunt altijd n kijkje komen nemen (kost €3)....... ;-)
live the life you love and
love the life you live ..
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

31-01-2011 11:20

Patrick, allen,

Aanstaande meeting van KSN Rotterdam is op woensdag 9 februari. Er is wat verkeerds gegaan in de communicatie.
Zie viewtopic.php?p=752169&highlight=#p752169 voor meer informatie.

Groet,
Frank
Gebruikersavatar
eric verhiest
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-04-2008 19:54
Locatie: rotterdam
Contacteer:

01-02-2011 19:46

Beste karpervissers van hsv Groot Rotterdam,
gisterenavond hebben een aantal mensen een bijeenkomst gehad met het bestuur van hsv groot rotterdam.
de sfeer tijdens deze ontmoeting was goed er werd geluisterd naar onze vragen en ook zoveel mogelijk beantwoordt.
omdat het toch een vrij complex verhaal is hebben wij ( de nieuwe KCR )er voor gekozen om dindsdag 8 februari nogmaals bij elkaar te komen om het een en ander te bespreken en om daarna een verslag op het bord te zetten welke wij u beloofd hebben. wij hopen dat u daar begrip voor kunt opbrengen .
een aantal mensen van de kcr hebben dit weekend verplichtingen op de beurs zwolle dus de tijd was voor een bespreking van een goed en kordaat verslag te kort.
een aantal mensen van de kcr zal ook proberen op de ksn meeting rotterdam te zijn woensdag 9 februari .

met vriendelijke groet

eric verhiest
als kwaliteit en karpervissen je passie is http://www.carp-supplies.nl
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

04-02-2011 13:45

fijne karperbeurs van het weekend jongens.
Leon Van Kooten
Berichten: 162
Lid geworden op: 04-01-2008 12:19
Locatie: krimpen aan den ijssel
Contacteer:

09-02-2011 08:43

komop jongens praten
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

09-02-2011 12:50

wij hebben gisteren weer een vergadering gehad met onze karpercommissie.binnenkort zullen wij U meer op de hoogte gaan brengen wat komen gaat,dit mede zal gebeuren via de website van groot rotterdam zelf,wij gaan daar onze eigen pagina aanmaken en up to date houden.zodra de website up to date is geef ik een gil.blijft tot die tijd belangrijk om mensen te informeren over de Alv van groot rotterdam.dit jaar moeten er gewoon veel meer karpervissers aanwezig zijn als ooit tevoren ! verdere informatie volgt na een nieuwe vergadering met het bestuur.
dit is dan straks te volgen op de website van groot rotterdam.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

09-02-2011 13:39

Ik ben erg benieuwd, vooral om een bepaalde reden. :)
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Rik koster
Berichten: 5111
Lid geworden op: 26-09-2009 12:49
Locatie: zuid holland
Contacteer:

09-02-2011 14:20

die reden weet ik kees :) en die reden word ook in de toekomst besproken maar daar over meer zodra het 1 en ander duidelijk is. via de website
http://groot-rotterdam.nl/index.php?opt ... &Itemid=63 zal straks een tab blad karpervissen komen te staan.
op dit gedeelte word straks alle informatie gegeven over onze karper commisie en de plannen voor ons als karpervisser.
dave staal

09-02-2011 17:26

Kees Verheij schreef:Ik ben erg benieuwd, vooral om een bepaalde reden.
Ik ben erg benieuwd, vooral om een bepaalde reden. :)


Ben ik weer benieuwd waarom jij (om een bepaalde reden) benieuwd bent?

Gr Dave.
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

09-02-2011 17:29

Kees is gek op jonge spiegeltjes :o
dave staal

09-02-2011 17:33

Ok duidelijk :wink:
Laatst gewijzigd door dave staal op 05-03-2011 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Hennie van Drooge
Berichten: 6
Lid geworden op: 24-11-2010 16:48

25-02-2011 19:28

http://www.sportvisserijbelangen.nl/vis ... vissen2011

GZH komt alvast met een aanpassing, echter niet in positieve zin.

Nachtvispas was er al maar nu met extra beperkingen.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

05-03-2011 17:26

Even een Upje, ten behoeve van alv. Gr., wil nogmaals onder de aandacht brengen! Dat ondersteuning op de alv. gehouden in mei (kan nog geen precieze datum noemen). De ondersteuning van de leden van Gr. hard nodig zal zijn!!!
Voor degene die misschien denken waar gaat dit over, ik heb mijn woord gegeven niet inhoudelijk over de stand van zaken te praten!!! Wil hiermee voor degene die het nog interesseert, aangeven dat de nieuwe kar. hun steun op de komende alv. hard nodig zal hebben. Wel wil ik kwijt, dat in korte tijd, alle hande beperkingen/ struikelblokken, op worden gelegd!!! Zijn op dit moment een aantal heren goed bezig, met behulp van oudgedienden!!!

ZET WEL GROTE VRAAGTEKENS, BIJ DE TEGENWERKING DIE DE HEREN NU AL ONDERVINDEN!

Met vriendelijke groet, Robert.

Zal me wel weer de oren gewassen worden!!!!! :wink: :wink: :wink:
Gebruikersavatar
eric verhiest
Berichten: 83
Lid geworden op: 30-04-2008 19:54
Locatie: rotterdam
Contacteer:

05-03-2011 21:13

Robert,

dat heb je mooi verwoord man perfect.
Heren wij hebben inderdaad de steun nodig van zoveel mogelijk karpervissers om voor eens en voor altijd duidelijk te maken dat ook wij leden van hsv groot rotterdam controbutie betalen en daar ook wat voor terug mogen verwachten.
hou dit onderwerp levend onder zoveel mogelijk leden met een vergunning van groot rotterdam wij hebben u steun straks hard nodig, de karperafdeling zal ook percent zijn op de visma voor de jeugd en ieder ander .

met visgroet

eric verhiest

p.s. het motto van de gemeente rotterdam is samen sterker door strijd denk hier een aan maar wel een constuctieve en beschaafde strijd.
als kwaliteit en karpervissen je passie is http://www.carp-supplies.nl
Plaats reactie