Ik beken...

Plaats reactie
K. van den Herik

15-10-2010 06:45

Ik wil niet deugen, ik ben een deugniet, maar heb wel gelachen.

Wordt zojuist samen met de hond van de sokken gereden door een 12 jarige scholier met een boekentas van 45 kilo achterop. Hij moet voorover leunen anders pleurt zijn fiets achterover. Let overal behalve... je kent het type?

De mijne had ook geen licht, dus ik roep he, he, he mannetje. Let op hoor, ze staan verderop te controleren!

Gaat die lul lopend verder...

Kijk ik lieg niet, er zal verderop best wel iemand ergens op staan te controleren.

Dit moest ik nu ff kwijt, sorry, als je het tot hier vol hebt gehouden: bedankt.

Fijne dag verder...
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

15-10-2010 08:47

Het geweten van Nederland, hehehehe, boefje!
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

15-10-2010 09:54

Zei ik ook eens een keer tegen een knulletje zonder licht, maar ik was dan in werkleding en met de auto van de zaak. Je had z'n gezicht moeten zien! :D Overigens ging hij wel lopen, de boodschap kwam aan...
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

15-10-2010 14:09

Ik zit hier nog steeds te schuddebuiken van het lachen, heerlijk dit!

Dat joch van Kees had ik wel eens willen zien kijken idd, dat moet meesterlijk geweest zijn.

Liep zelf ooit in het bos met wat vrienden en er komen een paar fietsers aan, zegt een vriendin opeens "kijk daar, een eekhoorn" 1ste fietser remt heel hard overige fiesters stoppen niet op tijd en ravage ...... en dat allemaal omdat er stiekem geen eekhoorn te zien was.

Nog moet ik daar om gniffelen ..... dus ja deugnieten past ook wel bij de ikke :-)
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
robin de ronde
Berichten: 736
Lid geworden op: 26-01-2002 01:00
Locatie: Rozenburg
Contacteer:

15-10-2010 19:49

Dacht dat je eindelijk uit de kast kwam Klaas, valt weer tegen... :lol:
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-10-2010 22:02

Klaas,
't zal een krantenwijktas geweest zijn gezien het tijdstip en gewicht.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

16-10-2010 01:47

De zondagochtendwielrenners die allemaal denken dat ze de Tour-de-France fietsen zijn ook een makkelijke prooi hoor..

Kreten als:

"Kijk uit, een losse put!"
"Kijk voor je, die stenen liggen los!"

komen geregeld voorbij. En omdat ze allemaal wieltje aan wieltje rijden en de eerste meest het felste reageert...

REM-KABOEM! Euh.. Whehe.. Gniffel.. En terecht, maniakken..

Excuses naar die ene klojo die mij toechreeuwde: "Kijk Uit!" waarna de binnen bereik staande paraplustang zijn voorwielspaken te pakken kreeg en de kerel in kwestie een behoorlijk knappe salto maakte? Neu, dat niet.. Gedraag je eerst maar eens.. :P

Zo, ik heb ook bekend... 8)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

16-10-2010 10:38

Had je toen je Bonduelle slip aan? Whaaaaa
Is inderdaad een ergernis ja, van die schreeuwende fietsers die elkaar overal voor waarschuwen, of erger nog, commentaar op je hebben, luie visser hoor ik vaak, zo dom als mensen niet weten waar ze naar kijken en toch een mening willen hebben, de meeste hebben niet eens geleerd hoe je op een fiets moet zitten, hangen als een kikker om die fiets heen, eerste les is volgens mij knieën tegen de buis, maar ja.....

Zo zat ik een keer op en kanaal bij een brug en kreeg controle van de politie, liet alles zien en vertelde dat ze die roofvisser aan de andere kant van de brug ook maar 's moesten controleren, dat maakten ze zelf wel uit, ze waren nu met mij bezig, ja maar het is gesloten seizoen meneer, voor roofvis, oh mag dat niet dan? Zo moe van.......................
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Plaats reactie