Yuri, waarom?

John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

15-10-2010 22:20

Gevoelens uiten noemen ze dat geloof ik Rick! Wees blij dat jij dat wél kunt, een junk weet niet eens hoe dat in z'n werk gaat!
Érg open reactie, respect voor je krachtsinspanningen. Ik wens je er oprecht sterkte mee.
Groet,

John
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-10-2010 22:26

En John,
zou the Lord of the Rings ooit zijn gevoelens kunnen of mogen uiten?
Of was hij door zijn "omgeving" zo gedrild dat ie emotioneel de weg al jaren volledig kwijt is?
Groet'n Henk..

still growing Old.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

15-10-2010 22:29

Henk,

Z'n sport + werkomgeving bij elkaar opgeteld zou je best wel eens dicht in de buurt kunnen zitten!
Groet,

John
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

15-10-2010 22:41

Rick, respect.

Waar ik eerder nogal tegen de borst stuitend en bot reageerde.

De aanleiding was:
//Maar wat mij zo tegen de borst stuit is dat je zoveel talent hebt, een lichaam als 2 samengeperste Rambo's, redelijke easy job met veel vrijheid, autootje van de sponsor, bonusje van 250.000 van de sponsor (hoor je ook niks over valt me op) en dan moet alles kapot voor een grammetje lekker voelen.\\

Sporten in de wereldtop is geen easy job, je hele leven is afgesteld op presteren..jaar in, jaar uit en leven als een monnik.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

16-10-2010 00:24

Mee eens, deel van de ergernis komt ook voort uit de wetenschap dat jaren van nu hij zijn bed uit moet voor een nikszeggend baantje, en hij dan denkt, had ik maar...... hoe erg is dat?

Prettig weekend, Rick
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

16-10-2010 01:18

Ik vind het allemaal maar vreemd. Maar hoe het ook zit, ik vind het reuzejammer.

Ik denk overigens dat hij niet echt een junk is, wat ie ook zelf zegt. Maar dat hij op feestjes en partijen gewoon geen nee kan zeggen, zeker als ie wat alcohol op heeft.

Een soort van partyverslaving dus.

Toen ik stopte met roken ging dat best aardig, echter toen ik voor de eerste keer op een feestje was, toen was het toch echt retemoeilijk om je daar niet aan over te geven en gewoon ff een peukje mee te doen.

Ik dnk dat Yuri ook een partyverslaafde is. Hij heeft het spul niet nodig, gebruikt ook niet zomaar coke. Echter op een feest zal hij op het moment supreme toch moeite houden om nee te zeggen.

Overigens ziet hij er totaal niet uit als een junk. Een junk kan ook nooit op dat topnivo spelen. Hij had kort geleden nog een wb gewonnen, dus ik denk echt dat hij een partyverslaafde is. Niet erg handig als topsporter.
Zit hier wel vis?
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

16-10-2010 11:12

Gisteren zapte ik toevallig langs P&W en daar zat de advocaat van Yuri.

Ik vond het erg goed en droog hoe deze meneer de feiten eens benoemde (buiten het waarheidsgehalte he, het blijft een advocaat).

1. Yuri heeft niet (weer) gebruikt, dat wijzen alle in en out competition tests uit.
2. Yuri MAG gebruiken, zolang het out of competition is.
3. Yuri pleegt geen contract breuk, zoals door anderen gesteld. In het contract staat alleen dat hij niet meer veroordeeld mag worden. NIETS over gebruik cocaine.
4. Yuri wil niet nog een test ondergaan omdat dit toch niet meer helpt. Alle test tot nu toe wijst op geen gebruik, wat is de toegevoegde waarde van nog een test?
5. Bond schorst Yuri omdat hij bekend zou hebben, (b)lijkt grote onzin te zijn.
6. Yuri schijnt gezegd te hebben dat hij de druk wellicht niet aan kan en daardoor misschien terug zou vallen in gedrag "Gebruik tijdens in competition".
7. Extra test zullen dus ook niets uit maken omdat Yuri geschorst is op basis van de "bekentenis", haar onderzoek zal geen gebruik aanwijzen maar doet daarna vervolgens niet ter zaken omdat de schorsing de bekentenis betreft.

Dus, zoals gezegd ik wacht nog even met veroordelen tot the fat lady has song en de rook is opgetrokken.

Dan,

Rick godsamme je hebt wel e.e.a. meegemaakt man! Ik ga jou echter niet feliciteren met het niet grijpen naar stimulans blijkbaar past het niet bij jou, dus geen verdienste. Er is wel eens iemand geweest die zei: Ondanks dat mensen het soms zwaar hebben het kruis te dragen dat hen is toebedeeld ...... ze zouden hetzelfde kruis gekozen hebben als er keuze geweest zou zijn." Omdat je niet weet wat je anders te wachten stond. Dat er mensen zijn die onevenredig veel ellende meemaken in hun leven, staat wel vast denk ik. Daarom wel een diep respect voor de manier waarop je alsnog in het leven staat!

@John,

Laatste post is de spijker op zijn hoofdje. Als je niet in (kunt) zien dat hetgeen jij mee bezig bent domweg verkeerd is en jij er mensen verdriet mee doet is er geen rem. Bijna alle soorten drugs en verslavingen wakkeren onze diepste emotie egoisme alleen maar aan. IK wil, IK moet, IK zal ...... de wrange grap is dat het niet uit maakt over welke verslaving wij het hebben. Gokken, Roken, Drank, Drugs ..... same shit same shit. Ook de opmerking dat de eerste aanraking met jou verslavende middel meestal niet uit ellende geinitieerd word maar juist uit een gevoel van on top of the world zijn. Het (nog) betere gevoel dat je kreeg zorgt er wel voor dat je in mindere tijden sneller weer naar dt gevoel terug wil en de weg kent, daarna is het de bekende spiraal.

Wat ik wel weer heel erg mooi vind om in dit topic te zien is dat men blijft praten, waardoor er stilletjes toch begrip ontstaat voor de anders denkende. Chapeau mannen.

Een mens lijdt dikwijls 't meest
Door 't lijden dat hij vreest
Doch dat nooit op komt dagen.
Zo heeft hij meer te dragen
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

16-10-2010 14:26

nou is het wel weer genoeg met dat geroddel over mij.
_________________

PB Schub: 18 KG.
PB Spiegel: 24,3 KG.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

16-10-2010 14:50

:-)
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

16-10-2010 15:19

ach ja 1 grammetje coke maar , wat maakt het uit. :D
sjakie lips
Berichten: 191
Lid geworden op: 05-05-2004 20:45

18-10-2010 21:07

ondanks wel of niet gebruik heb ik respect voor de prestatie die deze kerel ten toon stelt een leven in dienst van de sport
Gebruikersavatar
Kevin Bosch
Berichten: 102
Lid geworden op: 28-09-2010 23:22
Locatie: Omgeving Arnhem

19-10-2010 19:12

Het is in heel turn wereldje een zootje.

De KNGU gooit allemaal mensen eruit waar ze vanaf willen :-)