Roker / Niet roker

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario de Witt
Berichten: 65
Lid geworden op: 06-10-2012 00:01
Locatie: Den Haag

08-12-2012 21:29

Ik ben nu anderhalf jaar gekapt met roken. Zo op de een of andere dag gezegd ik kap ermee
Gebruikersavatar
Michel Paassen
Berichten: 289
Lid geworden op: 10-09-2012 18:04
Locatie: leeuwarden

08-12-2012 22:04

ik rook, al een mooie tijd, ik denk zo'n 15 - 17 jaar... Heb me voorgenomen om minder te roken, alleen die shagjes waar ik "echt" zin in heb, welke ik dan nog es overdenk en dat lukt mij al 2 jaar... ging van 5 pakjes zware per 2 week, naar 1 per week..

Roken in huis doen we nie, alleen in de garage...daarbij is het met deze temperaturen ook slecht vertoeven, dus vaak laat ik de gedachtes dan maar effe los van "mijn peukkie" .
Vissende vader, die koi's houdt
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

09-12-2012 10:41

Het beste voor iedereen is, als het gewoon niet meer verkocht zou worden.
Heeft iemand een idee wat dat de gemeenschap aan belastinggeld gaat kosten als ze dat erdoor zouden gaan drukken? Kunnen we gelijk de discussie stoppen dat rokers meer moeten gaan betalen voor de ziektekosten. Maar ach, al de rokerswaar uit de handel nemen, kost ons echt miljarden, geld dat ze neit kunnen missen, omdat alles dan weer duurder wordt. Vreemd eigenlijk, als we alles mogen geloven is roken slecht en veroorzaakt het kanker. Maar we kunnen het wel gewoon kopen. Maar asbest bijvoorbeeld, is ook heel slecht, maar dit kun je toch ook niet meer krijgen. Zullen ze dan toch niet willen, dat we allemaal stoppen met roken??

Gradus....
....................
Plaats reactie