Het geweldige gevoel!!

Rik Kroes

12-02-2010 14:49

jongee het allerbeste gevoel heb je nog wel bij een lekker potje RUKKEN!!! :lol:

LOOOL :lol: :lol:

gr ricardo
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

12-02-2010 15:17

Maar daar gaat dit topic niet over.
Als dat het beste is wat je kan verzinnen :wink:
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Timoo van Laarschot
Berichten: 240
Lid geworden op: 29-09-2009 15:00
Locatie: Doetinchem

12-02-2010 15:19

ben het wel met hem eens, laat ik echter aan me vriendin over!
Benjamin kan jij het gevoel niet beschrijven in een mooi gedicht, zag dat je dat ook goed kan :lol:
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

12-02-2010 15:57

Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

12-02-2010 16:11

ik krijg altijd dat zaligmakende gevoel op een lome zomerochtend. Ik sta aan het water, de dauw is nog aan het optrekken, de zon begint door te komen. Het is al een graad of 18 en ik sta met mijn hengel klaar om in te gooien naar die ene happende vis. In de verte hoor ik het rumoer van de forenzen die hun dagelijkse route rijden, vandaag hoor ik niet bij deze mensen....zalig....in mijn hoofd klinkt mijn favoriete zanger, Gertje, met het liedje: "mooi, de wereld is mooi, zo mooi zo mooi...."
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
Gwensio Visser
Berichten: 195
Lid geworden op: 03-02-2008 19:25
Locatie: Arnhem

12-02-2010 18:04

Iemand die denkt dat die de koning is, naar huis vissen! HEERLIJK!

Of op een water waar iedereen denkt het bestand te kennen, en als je info vraagt zeggen ze dat er niets groter zit dan 15/20 pond op zit, en dan vervolgens een dikke 40er er uit trekken!

Iemand helpen met een vis te landen, en dan er achter komen dat zijn schepnet te klein is! Met 1 meter spandweidte!
D&G-baits!
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

12-02-2010 19:04

pfff wat een fotos jan willem :O ziek mooie camera? :P

ik wil weer vissennn !! is zelfs zo erg dat ik een paar weken terug ben weze vissen s'avonds in de kou zonder ook maar iets voor te voeren en bij te voeren, in een wak van 15 bij 15 meter :P

dit forum checken maakt het alleen maar erger :D
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

12-02-2010 19:09

zeker mooie momenten Gwensio!!

die laatste 2 momenten heb ik ook ineens meegemaakt. Op een vaart waar niemand ooit zwaarder dan 24 pond ving (want er zat niet groter?) zat een oude baas met de match hengel op platten te vissen. Toen ik aankwam was hij naar eigen zeggen al een kwartier aan het drillen. De dril duurde zeker nog een half uur (met 14/100 en een haakje maat 12) en had als resultaat een schub van 39 pond bij 104 cm. Hij blij dat ik mijn net bij me had (hij had alleen een pan-netje bij) en ik blij dat ik nu eindelijk wist wat er echt mogelijk was. Die man die wilde niet eens een foto hebben, heb het nog aangeboden. Hij zag het maar als een nare bijvangst, want hij had nog meer platten kunnen vangen, maar wilde kostte wat kost die haak terughebben, want een vis met een haak in de bek laten zwemmen was maar zielig!!! FANTASTISCH.. ik zal dat moment nooit meer vergeten.
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

12-02-2010 19:31

PETER DE JONGE schreef:zeker mooie momenten Gwensio!!

die laatste 2 momenten heb ik ook ineens meegemaakt. Op een vaart waar niemand ooit zwaarder dan 24 pond ving (want er zat niet groter?) zat een oude baas met de match hengel op platten te vissen. Toen ik aankwam was hij naar eigen zeggen al een kwartier aan het drillen. De dril duurde zeker nog een half uur (met 14/100 en een haakje maat 12) en had als resultaat een schub van 39 pond bij 104 cm. Hij blij dat ik mijn net bij me had (hij had alleen een pan-netje bij) en ik blij dat ik nu eindelijk wist wat er echt mogelijk was. Die man die wilde niet eens een foto hebben, heb het nog aangeboden. Hij zag het maar als een nare bijvangst, want hij had nog meer platten kunnen vangen, maar wilde kostte wat kost die haak terughebben, want een vis met een haak in de bek laten zwemmen was maar zielig!!! FANTASTISCH.. ik zal dat moment nooit meer vergeten.


haha dat zijn nou de echten of niet Peter,

leuk verhaal :lol:

mvg; jan 8)
Gebruikersavatar
Peter de Jonge
Berichten: 1617
Lid geworden op: 07-10-2009 18:27
Locatie: Amersfoort

13-02-2010 15:52

het mooiste was nog het gezicht van die vent, die keek naar die karper net zoals wij naar een brasem kijken op een water waar elke run een 50 ponder zou kunnen zijn...volgens mij vond hij het maar een vies ding
Bovenstaande is slechts mijn bescheiden mening, correct me if i'm wrong!
Noem mij gerust een DRIJFSIJS!!!

http://www.karperontspanning.nl
http://www.hsvonsgenoegenboxtel.nl
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

13-02-2010 16:29

PETER DE JONGE schreef:het mooiste was nog het gezicht van die vent, die keek naar die karper net zoals wij naar een brasem kijken op een water waar elke run een 50 ponder zou kunnen zijn...volgens mij vond hij het maar een vies ding


had ie zeker nog nooit een brasem gevangen!!!!!!! of de goede bril nooit op, die zijn pas vies en slijmerig haha xD

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

mvg; jan