Karpervissers bewijzen:Global Warming is verzameling leugens

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

24-11-2009 19:45

Breaking news: karpervissers bewijzen ' Global Warming is verzameling leugens' / Al Gore werkloos.

Zelfs de mede-oprichter van Greenpeace, Patrick Moore, toont net als alle andere geleerden aan dat opwarming en koeling van de aarde, die al eeuwenlang aan de gang is, komt door natuurlijke processen, o.a. door de zon. "Het wordt momenteel juist steeds kouder op aarde", vervolgt Moore. "de gemiddelde temperatuur daalt al meerdere jaren achtereen.

Een interdisciplinair onderzoeksteam van Patrick Moore, geleid door UvA-bioloog Prof. Drs. Bas van Geel publiceerde in het Journal of Archaeological Science:
"Dankzij jarenlang cijfermatig onderzoek hebben we keihard en onweerlegbaar bewijs voor deze afkoeling, maar toch besloten we nog tot een veldonderzoek als laatste praktijktest".

Het field research bleek de kers op de pudding voor het wetenschapsteam…

"Het aantreffen van complete hordes vissers met dikke wollen mutsen in hartje zomer was doorslaggevend, de laatste twijfels werden weggenomen. Natuurlijk zaten er ook wel wat mietjes tussen zoals die gast rechtsboven, maar in de regel zagen we bikkels, mannen uit de praktijk, die weten echt wel wat ze doen", grinnikte van Geel vol zelfovertuiging. "Een nieuwe IJstijd staat er aan te komen....."

Resultaten fieldresearch: Afbeelding de ijskoude realiteit.....
When the going gets tough, the tough get going!!
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

24-11-2009 19:59

Hij is leuk... :D :D :D
Gebruikersavatar
thijs wijnhoven
Berichten: 268
Lid geworden op: 02-02-2008 16:35
Locatie: Riethoven
Contacteer:

24-11-2009 20:15

je ziet ze ook nooit met een unox muts op :oops:
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

24-11-2009 20:46

Ha Laurens,

Ik snap dat ook allemaal niet hoor. Altijd die muts op...
En dat je in onderstaande omstandigheden een muts op doet.. ja.. alléé.... maar in elk jaargetij.....

Afbeelding

Met pissende groet,

Frank
Gebruikersavatar
Rene Boeting
Berichten: 336
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Goes

25-11-2009 23:29

:) :)

Tsja... bij gebrek aan 1 in het gezicht dan maar een wollen op het hoofd..

Afbeelding

Ben ook schuldig..
Compensatie-gedrag krijg ik wel eens te horen..
Wel erg grote muts nu ik em weer zie.. :oops:

(Al eens eerder gepost, is 3jaar oude foto en Nee, eens geen groothoek, +/-100mm in kleinbeeld, hoef niet alles te compenseren..)


Groeten,

René
Size doesn't always matter
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

26-11-2009 11:37

Frank van Amerongen schreef:Ha Laurens,

Ik snap dat ook allemaal niet hoor. Altijd die muts op...
En dat je in onderstaande omstandigheden een muts op doet.. ja.. alléé.... maar in elk jaargetij.....


Aardig gek, dat van die mutsen was mij nog niet eens opgevallen... :o :D
Het ging mij eigenlijk om het bericht dat de aarde juist afkoelt de laatste jaren, maar nu je het zegt idd een eigenaardige vertoning!? Moet er zelf niet aan denken, krijg er nl van die gloeiende, zachte oortjes van (spons-oor).

Ik begrijp als geen ander dat men er goedgemutst bij zit na een vangst, maar doe hem dan niet vóór het terugzetten alweer af, hou hem heel het weekend op, of nee laat maar.....heethoofden genoeg aan de waterkant 8)

Je vraagt je af wat die gasten bezielt, worden ze kaal? of just a bad hair day?
Als je HAIR maar goed zit!?!
Plaats reactie