Vortex 240 Gestolen op KSN jeugdkamp!

Djurre Lucardie
Berichten: 136
Lid geworden op: 18-10-2005 23:01
Locatie: Noord-Oost Nederland
Contacteer:

16-08-2008 21:02

Heren boarders,

In de afgelopen week is er weer een viskamp geweest van de KSN op recreatiegebied Zeumeren. Helaas is in deze week mijn Vortex 240 Roll up boot gestolen bij een aantal jongens welke hem van mij te leen hadden tijdens het kamp. Ik weet dat dit hoogstwaarschijnlijk niet veel zal helpen, maar toch vraag ik een ieder in de regio Veenendaal en Barneveld op te letten langs de waterkant! Het vermoeden is er namenlijk dat de boot in deze richting te zoeken zal zijn.
Zelf zit ik ook non stop op marktplaats te zoeken, maar mocht iemand iets vinden dan hoor ik het graag!

Bij voorbaad iedereen heel erg bedankt!

Djurre
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

17-08-2008 09:19

Godverdomme man, wat een teringstreek zeg, durven ze wel bij zo'n jeugdkamp. Sneu dit, heel sneu.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Djurre Lucardie
Berichten: 136
Lid geworden op: 18-10-2005 23:01
Locatie: Noord-Oost Nederland
Contacteer:

17-08-2008 10:24

Ja Jeroen, het is niet hetgene dat je wenst voor onze jeugdkampen. Nu maar hopen dat het allemaal via een verzekering nog een beetje kan worden opgelost. En mocht iemand een vortex 240 vinden op internet zonder pomp!... let dan goed op!
Bernard Holtkamp

17-08-2008 10:35

Zijn er nog speciale kenmerken waar je op kan letten Djurre?



Kl*te dat dit gebeurd zeg.

Gr Bart
Djurre Lucardie
Berichten: 136
Lid geworden op: 18-10-2005 23:01
Locatie: Noord-Oost Nederland
Contacteer:

17-08-2008 11:02

Afbeelding

Hierboven is de boot te zien, er zijn een paar niet verwijderbare kenmerken te zien. Deze zijn als volgt: Onderop in het midden van de boot, net boven de spanband, kan je een soort plakker zien, dit is een vastgeplakte zuignap voor de tranceducer (dieptemeter), deze is kapot maar zit vast aan de boot en is niet zonder zichtbare schade te verwijderen!!! Verder zie je op de foto op de linker tube een klein plakkertje zitten, wederom is deze niet te verwijderen zonder de boot te vernielen. Als laatste zie op de rechter tube ter hoogte van de spanband ook plakkers zitten, deze zijn ook niet te verwijderen zonder dat de boot onbruikbaar wordt! Verder is er nog een plank van de bodem beschadigd, maar deze is te vervangen dus is dit niet een groot aandachtspunt. O ja, er zitten RVS roeidollen op, dit kom je niet dagelijks tegen, ook een puntje van aandacht!

Heren, bij voorbaad dank!!!
Laatst gewijzigd door Djurre Lucardie op 18-08-2008 11:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

17-08-2008 14:39

Deze info maakt het een stuk makkelijker te identificeren...
Wel jammer dat het om details onder de waterlijn gaat, dus je kunt het pas waarnemen op het droge.

Wel een fucking tering streek zoiets!
Is de KSN soms verzekerd voor dergelijke incidenten?
Djurre Lucardie
Berichten: 136
Lid geworden op: 18-10-2005 23:01
Locatie: Noord-Oost Nederland
Contacteer:

17-08-2008 16:15

Helaas is de KSN hier niet voor verzekerd, hierover is al contact geweest... Het is nu maar hopen dat alles een beetje goed kan worden afgehandelt, of dat we hem tegen komen aan de waterkant!..

Heren, nogmaals bedankt voor al jullie aandacht!
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

17-08-2008 18:42

Erg vervelend dit.

rekeningetje openen en allemaal 1 euro storten hebben we met z'n alle zo een nieuwe vortex voor hem bij elkaar.
Als de ksn niet kan helpen kunnen wij misschien wat doen, zou een mooi voorbeeld, en gebaar zijn
Is dit een goed idee?

Graag reactie van jullie, groet william.
Wouter van Boekel
Berichten: 68
Lid geworden op: 22-07-2006 09:07
Locatie: Langenboom
Contacteer:

17-08-2008 18:58

Ik denk dat het nog niet eens z'n slecht idee is iedereen kan tenslotte wel een paar euro's missen. De boot is in gezet om de jeugd een super week te bezorgen. Dus ik vind het een nobel doel;). Dus dit is al 2 euro:D
Ksn gewoon doen !!!
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

17-08-2008 19:20

Komt de KSN zelf niet met een groots gebaar? Mijn zegen hebben ze!

groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Djurre Lucardie
Berichten: 136
Lid geworden op: 18-10-2005 23:01
Locatie: Noord-Oost Nederland
Contacteer:

17-08-2008 19:22

Heren,

Wederom dank voor al jullie aandacht! Helaas bespeur ik hier alleen een misverstand aangezien het niet de KSN boot betreft, maar mijn eigen Vortex 240 boot, niet de 310 deluxe ksn boot! Ik had de KSN boot expres deze week bij mij gehouden en mijn 240 ingezet omdat de boten meestal redelijk mishandelt worden op de kampen, en aangezien de 240 van mij lichter is en is uitgevoerd met RVS roeidollen en omdat er nooit mee wordt geroeid (electromotor), kan deze dus meer mishandeling verduren.

Het betreft dus mijn eigen Vortex 240 roll up. Maar nogmaals iedereen bedankt voor alles alvast!

Djurre
Tom Horst
Berichten: 5
Lid geworden op: 02-04-2007 21:27
Locatie: Zwolle

17-08-2008 20:29

wat een fucking naaistreek zeg :o
"If People concentrated on the more important things in life, there would be a shortage of Carp Rods"
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

17-08-2008 22:00

William,
Als jij dit als initiatiefnemer op je neemt, dan stort ik wel 5 euro
Hoef je niet persee een nieuwe rekening voor te openen...toch?

Djurre, het was me al duidelijk dat het om je eigen boot ging en niet om de boot van de ksn.
Hoe dan ook...het maakt niks uit, iemand draait hierbij financieel verlies en dat ben jij in dit geval.

Goeie mensen met het vissershart op de juiste plek, mogen best geholpen worden als ze gedupeerd raken b.
Houd ons op de hoogte wat de verzekering doet.
Wellicht kun je met de opbrengst alhier en de opbrengst v.d verzkering weer een andere (tweedehands of nieuwe ) vortex boot voor terugkopen.
mvg
HB
Djurre Lucardie
Berichten: 136
Lid geworden op: 18-10-2005 23:01
Locatie: Noord-Oost Nederland
Contacteer:

17-08-2008 22:53

Heren boarders,

Hardstikke bedankt voor dit initiatief! Ik zal de uitkomst van de verzekering hier direct melden als deze binnen is. Er is reeds al contact opgenomen met de ouders van de jongens met de vraag of zij hun verzekering willen bellen gezien dit wel eens binnen de wettelijke aansprakelijkheid zou kunnen vallen (WA verzekering). Ik hoop hier morgen bericht van te krijgen aangezien mij is beloofd dat er zo snel mogelijk zou worden gebeld.

Even voor de zekerheid voor mensen die nu denken dat onze kampen niet veilig zijn, dit is absoluut niet iets wat altijd voorkomt. Ik ga nu al meerdere jaren veelvuldig met onze kampen mee als volwassen begeleider en ik kan met 100% zekerheid zeggen dat de jongens en de spullen heel veilig zijn!
Mochten over de kampen e.d. vragen zijn dan zou ik deze graag willen doorverwijzen naar Aart Lokhorst.

Nogmaals iedereen super bedankt voor deze aandacht en initiatief!

Djurre
Gebruikersavatar
Patrick van den Berg
Berichten: 167
Lid geworden op: 21-02-2008 22:45
Locatie: Amsterdam

17-08-2008 23:45

William dit is zeker een goed idee, ik doe mee.
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

18-08-2008 01:41

Doe mee met bijdrage 10 euro
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

18-08-2008 07:06

Ik stort er ook wel een paar......
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

18-08-2008 09:31

William..... :D
Graag een rekeningnummer please..
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

18-08-2008 10:01

Heren,

Met alle plezier geef ik een rekning nummer, maar ik ben geen boot kwijt.
Als Djurre een rekening nummer doorgeeft, kunnen we beter daar rechtstreeks allemaal een bijdrage heen storten.
Mischien wel handig als de heren van kwo even een minihoofdstukje maken op de beginpagina, en doorlinken naar het forum waar je dan gegevens kan vinden over het doen van een bijdrage.

Ik hoor het graag,
ps Djurre volgende stap is aan jou!

mailen mag ook:
williamcrommentuijn@hotmail.com
Djurre Lucardie
Berichten: 136
Lid geworden op: 18-10-2005 23:01
Locatie: Noord-Oost Nederland
Contacteer:

18-08-2008 11:19

Goedenmorgen heren boarders,

Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie grote aandacht! Ik heb zojuist William gemailt aangaande zijn voorstel gezien hij hier gestalte aan wil geven en hij heeft dus nu alle gegevens welke hiervoor benodigd zijn. Ikzelf ben niet zo'n internet iemand dus wil ik dit graag in zijn meer bekwame handen laten. Verder vroeg ik mij af of de heren moderators aan zijn idee gestalte kunnen geven aangaande die link?

Nogmaals iedereen super bedankt voor alle aandacht en mailtjes tot dusver, echt super!

Djurre
K. van den Herik

18-08-2008 11:53

Paar vraagjes:

Hoe kon de boot gepikt worden?
Is er aangifte van diefstal gedaan?
Hoe oud waren de jongens die de boot leenden?

Zo maar een willekeurige van http://www.polisvoorwaardenonline.nl

1.4.2 Schade aan zaken
Beschadiging, vernietiging of verdwijning van zaken van
anderen dan een verzekerde, met inbegrip van de schade
die daaruit voortvloeit.


Artikel 3 Uitsluitingen
3.1 Opzet
De verzekering biedt geen dekking voor de
aansprakelijkheid van verzekerde voor schade die voor
hem het beoogde of zekere gevolg is van zijn handelen of
nalaten.



3.2 Opzicht
De verzekering biedt geen dekking voor de
aansprakelijkheid van verzekerde voor schade:
a. aan zaken die een verzekerde of iemand namens hem
onder zich heeft:
– uit hoofde van een huur-, huurkoop-, lease-, pacht- of
pandovereenkomst of vruchtgebruik (waaronder het
recht van gebruik en bewoning);
– uit hoofde van de uitoefening van een (neven)bedrijf
of (neven)beroep en het verrichten van handenarbeid
anders dan bij wijze van vriendendienst;
b. aan zaken, die een verzekerde onrechtmatig onder zich
heeft;
c. aan motorrijtuigen, (sta)caravans, motor- en
zeilvaartuigen (waaronder zeilplanken) (noot Klaas dus WEL rubberboot) en
luchtvaartuigen, die een verze
hem onder zich heeft.
Overige gevallen van aansprakelijkheid voor schade aan
zaken die een verzekerde onder zich heeft, anders dan in
de gevallen bedoeld onder a., b. en c., zijn verzekerd tot
2,5% van de verzekerde som met een maximum van
A 11.345,– per gebeurtenis.


Ten aanzien van schade veroorzaakt door verzekerde
jonger dan 14 jaar zal de maatschappij zich niet beroepen
op de uitsluitingen en beperkingen inzake opzicht als
omschreven onder a., b. en c., tenzij een verzekerde van
14 jaar of ouder de zaak eveneens onder zich heeft.


Ik denk dus dat de AVP van de ouders dekking biedt: immers de kinderen hebben
a) schade veroorzaakt
b) onrechtmatig gehandeld. Niet als goed huisvader op zaken van anderen, die zij onder zich hadden gelet.



MVG

Klaas
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

18-08-2008 12:01

Heren,

heb zojuist de gegevens gekregen van Djurre, ik maak ze hieronder bekend.
Mocht kwo nog meer aandacht hieraan willen besteden (of een topic/ artikeltje eraan willen besteden) dan kan dit altijd nog.

het zou je maar gebeuren, (je helpt de jeugd en de ksn) en dan wordt je zuurverdiende vortex gestolen. Hoe los je dit even op?
Verzekeraars benaderen is een traag proces, en de ksn heeft ook niet 1-2-3 een oplossing.

Wat is er nu mooier dat een aantal karpervisser spontaan een kleine bijdrage doen aan een nieuwe boot voor deze visser? kleine moeite, groot gebaar.
Tevens een mooie gelegenheid om te laten zien dat de hededaagse scene niet alleen bestaat uit visser's die voldoen aan het stereotype beeld van de hedendaagse karpervisser.
nee wij zijn prima instaat om snel positieve dingen bij te dragen aan onze collegavisser's, en omgeving.

Nogmaals heren vissers bij deze vraag ik uit eigen initatief zonder verder enig persoonlijk belang, een kleine bijdrage van 1 euro te storten op het onderstaand rekening nummer.
Bijdrage's worden discreet mee omgegaan omdat Djurre de enige is wie toegang heeft tot zijn gegevens. Als laatste wil ik even benadrukken dat als er te veel gedoneerd wordt dit zal worden geschonken aan de stichting sbbk, en of de ksn jeugdcommisie.

alvast bedankt!

groeten william,


rek. nr:
387645861
J.P. Lucardie
rabobank te nunspeet
Djurre Lucardie
Berichten: 136
Lid geworden op: 18-10-2005 23:01
Locatie: Noord-Oost Nederland
Contacteer:

18-08-2008 12:06

Beste Klaas,

De boot was bij hun neergelegd voor de nacht door een andere begeleider welke hem van mij te leen had gekregen voor het kamp. Deze begeleider ging zelf niet vissen en heeft dus de boot bij de jongens gelaten zodat als deze hem nodig hadden in de nacht/ochtend, dat ze hem niet hoefde te vragen en dus wakker te maken. Deze jongens hebben de boot niet vastgelegd in de kant met een bankstick of iets dergerlijks en aldoende is de boot afgedreven naar open water. De wind stond precies de hoek in waar 3 jongens illegaal zaten te nachtvissen onder het genot van diverse verdovende middelen zullen we maar zeggen. De avond hiervoor, toen die jongens er kwamen zitten, ben ik met een andere begeleider verhaal gaan halen en dat ging niet al te vriendelijk van hun kant zullen we maar zeggen. De wind stond die hoek in, en aangezien je volgens de APV van de RGV op dat terrein niet in die uren mag komen dat wij al gingen zoeken, bestaat de indruk dat deze jongens de boot hebben gejat, dit durf ik voor 99,9% zeker te stellen.

Verder vraag je nog naar de jongens zelf. Zelf zal ik hier geen namen gaan noemen omdat die jongens er al hard genoeg van balen en dat wil ik ze ook niet nog erbij aandoen. De leeftijd welke de jongens hebben is 16 en 17 jaar oud.

Verder is er door alle drukte nog geen aangifte gedaan van diefstal.

Djurre
Gebruikersavatar
pascal kik
Berichten: 326
Lid geworden op: 20-10-2003 02:00
Locatie: beijerland

18-08-2008 12:19

En over het afdrijven van die boot heb ik nog steedss mijn zware twijfels hoor Djurre... Gezien de windrichting en 2 setjes hengels die in het water stonden.. ik had al moeite om er tussendoor te roeien laat staan dat de wind hem er perfect tussendoor krijgt zonder een piep..
Djurre Lucardie
Berichten: 136
Lid geworden op: 18-10-2005 23:01
Locatie: Noord-Oost Nederland
Contacteer:

18-08-2008 12:41

Pascal,

Jeroen zag de boot rond 06.15 drijven op het water vertelde hij :( en als dit nog niet het geval is, dan is het nog erger, dan is de boot onder de neus van de jongens weg gejat! Helaas verandert het niets aan de situatie en is het kut voor die jongens en even nadelig voor mij...