Nieuwsbericht van msn.nl.

Gebruikersavatar
Elian van Houten
Berichten: 141
Lid geworden op: 10-05-2008 18:11
Locatie: Waddinxveen

29-07-2008 21:23

aangereden hond, vers van het wiel. Smaakt altijd goed :lol:
Elian

http://www.omcds.tk voor al je favo muziek albums!
Leen Kauffeld
Berichten: 16
Lid geworden op: 10-07-2008 13:41

29-07-2008 21:26

Natuurlijk wordt het messen trekken niet goed gepraat, dat is iets van een veels te kort lontje van die gasten :wink:
Wat ik wel wil zeggen is dat we met z'n allen samen moeten leven, daar hoort ook geven en nemen bij maar ook rekening met de ander houden en tolerant zijn, maar met die laatste 2 punten hebben veel mensen in deze maatschappij heel veel moeite mee :-?
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

29-07-2008 22:04

Kortom het wederkerigheidsbeginsel. Maar daar heeft iedereen moeite mee.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
tim slagter
Berichten: 219
Lid geworden op: 05-08-2007 22:05
Locatie: Zoetermeer

29-07-2008 22:55

Geen slimme acties van die vissers, ik persoonlijk zou gewoon vriendelijk vragen of ze alsjebelieft niet te dicht bij mijn hengels in de buurt willen komen, verder heb ik nooit tot weinig last van honden maar het is wel eens voorgekomen dat een hond mijn lijnen doorzwom, achja ik zorg eerst dat die hond maar niet zichzelf haakt dan pas hou ik me weer bezig met vissen, ik wil geen slechte indruk maken bij boswandelaars or whatever want vissers staan al niet al te best bij mensen in de ogen dus ik wil dat graag minimaal houden en me gewoon fatsoenlijk gedragen en gewoon zorgen dat mensen ook respect aan ons geven want ik heb respect voor ieder mens die zich fatsoenlijk gedraagt (ook aan de waterkant)

MVG
Tim
Tight Lines.
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

30-07-2008 01:28

menno laarmans schreef:Baasje verzuipen en den nond naar de sjineesch brengen.


Opgelost


Effectieve, maar niet toelaatbare methode :)

Hondenfluitje met voor de mens onhoorbare toon, maar voor
de hond zeer onaangenaam, wil vaak helpen.

Te koop bij hondonvriendelijke winkels :D
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
Anonymous

30-07-2008 07:46

***Onnodige quote***

dan sloop tie niet alleen je spullen dan bijt tie ook nog in je flikker :)
Gebruikersavatar
Peter Kamp
Berichten: 93
Lid geworden op: 08-01-2008 23:18

30-07-2008 10:21

afgelopen weekend zelf ook nog gehad, zat te vissen aan een grote put waar veel mensen hun hond uitlaten en ook los laten lopen... komen op een gegeven moment 6 golden retrievers onze stek op denderen en eentje dwars door mijn lijnen :evil:
maar goed, hun baasje riep toen ze in de peiling kreeg dat wij op dat strandje zaten meteen de honden terug en bood fatsoenlijk haar excuus aan, het is ff zwaar balen maar helaas is dat water niet van mij alleen :wink:
"leg de mat maar klaar, we gaan vangen!"
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

30-07-2008 12:28

Man beroofd in Leeuwarder Bos
LC | Gepubliceerd op 29 juli 2008, 11:05
Laatst bijgewerkt op 29 juli 2008, 15:35

LEEUWARDEN -

Een 37-jarige Leeuwarder is gisteravond door vier man van zijn sleutelbos, mobiele telefoon en vishengels bestolen. Hij fietste rond twintig voor elf over het Bilgaarderpaad toen hij door het kwartet van zijn fiets werd getrokken.

Hij werd in zijn zij getrapt en kreeg een vuurwapen tegen zijn hoofd gedrukt. Na de roof ging het viertal er lopend vandoor, nadat ze de fiets van het slachtoffer op slot hadden gezet en tegen een bankje hadden gegooid.


:( :( :( :(
Mvg, Janieck
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

30-07-2008 12:54

Tsja het zal je maar gebeuren dan heb ik toch liever een hond om mijn tent.
Nou ja hun zijn ook honden je moet tegenwoordig al met een wapen weg wil je je zelf nog kunnen verdedigen gewoon weg triest :roll:

Vr gr peter
vr gr peter
Fabrice Macours
Berichten: 286
Lid geworden op: 06-01-2004 14:15
Locatie: Tongeren (B)
Contacteer:

30-07-2008 12:56

[quote]Fabrice[/quote]
Jij hebt geen hond zeker?[/quote]

jawel, en ik hou die ook niet altijd aan de leiband


mijn eerste post was dan ook sarcastisch bedoeld
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

30-07-2008 13:44

Janieck dan was mijn waarschuwing vorig jaar zo gek nog niet.
Dit gaat nergens over, de heren zullen ze wel vinden dat is het probleem niet maar je bent je leven niet meer veilig in dat soort "gedooggebieden".
Vissen is een hobby, geen religie!
Anonymous

30-07-2008 13:52

***ONNODIGE QUOTE***

was zeker een roofvisser :)
Gebruikersavatar
Michael Kramer
Berichten: 142
Lid geworden op: 08-05-2008 21:22
Locatie: Rotterdam

30-07-2008 15:26

Ja, Janieck. Te gek voor woorden dat iemand word beroofd van hun visspullen, die waren zeker te arm om het zelf te kopen. Soms vraag ik me af hoever het nog moet gaan in deze maatschappij :o :x :cry:, ik hoop dat zulk soort dingen ooit is nooit meer zullen gebeuren, maar ik ben bang dat dit soort dingen altijd blijven bestaan :( .

Met vriendelijke groet,
Michael Kramer
Vissen is meer dan alleen vis vangen, Vissen is het genieten in de natuur, de spanning van het wachten op een aanbeet en het ontspannen.
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

30-07-2008 15:33

gezeik over loslopende honden altijd haha geweldig waar maak je je nou druk om eigenlijk ik laat mijn hond zo vaak zwemmen vlakbij mijn stek en soms zwemt ie er overheen en dan niet al te veel later staat die hengel ook krom.....als dat beest dat nou wil met 25 graden,.. lekker verkoelend voor em....zeker als er ergens geen aanlijnplicht is moet je niet zeiken is dit wel het geval kan je er nog iets van zeggen anders gewoon tot 100 tellen. en ff serieus ...welke serieuse visser gaat er iemand nou te lijf met zijn hengel...? :-?
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
Danny Hulzebos
Berichten: 81
Lid geworden op: 18-04-2007 17:20
Locatie: groningen

30-07-2008 16:38

zoals kees al vermelde ''hou je hoofd koel'' en daar geef ik die hond geen ongelijk in.!!
dennis van vliet
Berichten: 435
Lid geworden op: 11-07-2006 12:26
Locatie: Zuid-Holland

31-07-2008 12:13

Jeroen,


Misschien omdat die ... schepsels alles omver lopen, je dichte boiliezak openscheuren?
Dat te lijf gaan is natuurlijk waanzin, maar ik irriteer me mateloos aan die beesten.
Fabrice Macours
Berichten: 286
Lid geworden op: 06-01-2004 14:15
Locatie: Tongeren (B)
Contacteer:

31-07-2008 13:08

koop een hondenfluitje en neem het mee

honden kunnen niet tegen die hoge tonen
Jan Peter Teerling

31-07-2008 15:00

Als de hondenbezitters ook eens rekening houden met andere recreanten in de natuur dan is er toch niks aan de hand? Is het zo moeilijk om je hond even bij je te houden als je ziet dat er iemand zit te vissen?

Ook ik erger me mateloos aan de mensen die hun loslopende honden niet onder controle hebben (moet de 1e nog tegenkomen!) Laatst zo'n mini lama die de tent in duikt, met zn vette bek een hap boilies uit een emmer neemt (waar ook complete onderlijnen met haak in zitten!)en op de terugweg nog even een keteltje kokend water van de Coleman brander loopt, ff snuffelt en daarna goedkeurend zn poot tegen de tent optilt..

Zakken chips, stuk kaas, hele stokbroden, karbonade van de bbq..Wat hebben ze bij mij nog niet uit de tent gehaald.. Het is een godswonder dat mn vriendin nog niet aan haar broekspijpen de bivy uit is gesleurd!

Wat nog ergerlijker is dan die honden (die kunnen er immers niks aan doen) zijn de baasjes die ze met een zoetsappige stem gaan roepen, en dan verbaasde blik zeggen dat doet hij nou nooit.. Nee, niet sinds ik hier vorige week was muts!! Als je je kinderen ook zo opvoed dan is het geen wonder dat er programma's zo als de " De opvoedpolitie" op televisie zijn!!

Laat ik het zo zeggen, als ene M. Gaus hier in de contreien een hondenschool begint kan hij binnen een jaar gaan rentenieren.
Danny Mieremet

31-07-2008 15:23

Jan Peter Teerling schreef:Laat ik het zo zeggen, als ene M. Gaus hier in de contreien een hondenschool begint kan hij binnen een jaar gaan rentenieren.


Dat kan hij al.
Gebruikersavatar
Patrick van den Berg
Berichten: 167
Lid geworden op: 21-02-2008 22:45
Locatie: Amsterdam

31-07-2008 17:08

word soms ook gek van die honden eerst me bal lek buiten vette ruzie met die vrouw gehad maand later ben ik lekker aan het vissen gooit ze die honden in het water op me plek :evil: en dan zeggen ze zwemmen altijd hier. is het nou echt zo moeilijk om je hond even ergens andeers te laten zwemmen???
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

31-07-2008 18:17

Meneeer kunt u je hengels even omhoog doen, anders kan m'n hond er niet meer uit :o :roll: flikker dat teringbeest dan ook niet in het water terwijl ik m'n hobbie aan het uitoefenen ben, trek hem maar de kant op, ik ga niet aan de kant :lol:
Mvg, Janieck