Goedkope electromotoren

Plaats reactie
jim versluis
Berichten: 252
Lid geworden op: 09-01-2006 10:54
Locatie: breda

23-04-2008 12:12

Met de huidige dollar-euro koers kan het heel voordelig zijn om eens in de US te bestellen.

Ik heb geen idee hoe het precies zit, maar als je bij de faq's kijkt op de site ziet het er niet heel ingewikkeld uit.


Voor de mensen die op zoek zijn en goedkoop willen kopen.

Minn kota maxxum excl shipping-cost etc = 230 euro.......

Ter vergelijking prijs in nederland is 535 euro. (2,3 keer zo duur)




http://www.cabelas.com/cabelas/en/templ ... d=cat21276


mzl jim
De KSN is er ook voor jou!

Kwaliteit = TTB BAITS

Check: http://WWW.TTBBAITS.COM
Nick Flip

23-04-2008 15:41

Karwei bootje plus electro motortje,
150 euro!
Niet dat dit super kwaliteit zal zijn ofzo :roll:

Nick
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

23-04-2008 18:02

vergeet niet dat je wel invoer rechten betaald bij de douane :wink:
Gebruikersavatar
Gerben Lievers
Berichten: 364
Lid geworden op: 24-02-2003 01:00
Locatie: Hengelo (ov)
Contacteer:

23-04-2008 21:52

Je kunt het ook in laten pakken in cadeaupapier. Maar met een electromotor wekt dit argwaan denk ik :). Wat wellicht wel een optie is, is om te vragen aan de betreffende onderneming of ze er een REPAIR(ED)-sticker op willen zetten. Dit trucje wil nog wel eens helpen :wink:, indien het echt een repair betreft zijn de nodige belastingen al betaald.
Dit trucje gaat soms ook mis, waardoor je alsnog de invoerrechten moet betalen. Desalniettemin zal je in beide van bovenstaande gevallen goedkoper uit zijn dan in Nederland. Let wel; intercontinentaal verzenden loopt aardig op qua kosten!

Succes :)
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

24-04-2008 00:25

Gerben Lievers schreef:Je kunt het ook in laten pakken in cadeaupapier. Maar met een electromotor wekt dit argwaan denk ik :). Wat wellicht wel een optie is, is om te vragen aan de betreffende onderneming of ze er een REPAIR(ED)-sticker op willen zetten. Dit trucje wil nog wel eens helpen :wink:, indien het echt een repair betreft zijn de nodige belastingen al betaald.
Dit trucje gaat soms ook mis, waardoor je alsnog de invoerrechten moet betalen. Desalniettemin zal je in beide van bovenstaande gevallen goedkoper uit zijn dan in Nederland. Let wel; intercontinentaal verzenden loopt aardig op qua kosten!

Succes :)


REPAIR(ED) en GIFT werkt net zo goed als er niks op zetten. Paketten worden steekproefsgewijs geopend, maar ondanks dat nog steeds goedkoper :)
©
K. van den Herik

24-04-2008 07:13

moet wel lachen:

ongeveer 10 jaar zoet gehouden dat de prijsstijgingen de schuld waren van de dure dollar en dure pond. Fox was daar heel sterk in en ook shimano.

Die waarde is gehalveerd en de winkelprijzen? Stelletje dieven.
jim versluis
Berichten: 252
Lid geworden op: 09-01-2006 10:54
Locatie: breda

24-04-2008 08:00

Klaas,

Ik heb die minn kota en als ik deze prijs zo zie, dan kan ik er niet bepaald om lachen maar ja.....
Het leed is al weer geleden.

Nog 2 dagen werken en dan kunnen we weer vissen!!

mzl
De KSN is er ook voor jou!

Kwaliteit = TTB BAITS

Check: http://WWW.TTBBAITS.COM
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

24-04-2008 09:47

Gerben Lievers schreef:Je kunt het ook in laten pakken in cadeaupapier. Maar met een electromotor wekt dit argwaan denk ik :). Wat wellicht wel een optie is, is om te vragen aan de betreffende onderneming of ze er een REPAIR(ED)-sticker op willen zetten. Dit trucje wil nog wel eens helpen :wink:, indien het echt een repair betreft zijn de nodige belastingen al betaald.
Dit trucje gaat soms ook mis, waardoor je alsnog de invoerrechten moet betalen. Desalniettemin zal je in beide van bovenstaande gevallen goedkoper uit zijn dan in Nederland. Let wel; intercontinentaal verzenden loopt aardig op qua kosten!

Succes :)

Kun je wel vergeten, de grote ondernemingen zullen hier absoluut niet aan meewerken.
Zij zien dat als meewerken aan fraude, zullen ze nooit hun handen aan branden
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

24-04-2008 09:52

K. van den Herik schreef:moet wel lachen:

ongeveer 10 jaar zoet gehouden dat de prijsstijgingen de schuld waren van de dure dollar en dure pond. Fox was daar heel sterk in en ook shimano.

Die waarde is gehalveerd en de winkelprijzen? Stelletje dieven.


Whehehe bastards!!
©
Plaats reactie