Logboek

K. van den Herik

20-02-2008 08:25

Download: Voorbeeld Logboek Frank (in pdf)

Frank Huisman:
"Ik heb voor de duidelijkheid alle gegevens, behalve de stekken laten staan. Om de sheet te gebruiken hoef je alleen maar je eigen gegevens in te voeren. Onderaan rekent de spreadsheet automatisch wat gemiddelden uit, zoals aantal uren per run, per karper en aantal karpers per sessie.

Het beste is om na elke sessie deze in te voeren, of je moet met de kerst twee dagen achter de PC willen gaan zitten om data van je handgeschreven logboekje in te voeren".

Groeten,
Frank

We hopen dat je mee gaat doen aan registratie. Wie weet hoe belangrijk dat in de toekomst kan worden. Mocht je vragen hebben, laat ons dat dan weten.

Download Logboek (in xls)

http://www.karperstudiegroep.nl/downloa ... uisman.pdf

http://www.karperstudiegroep.nl/downloa ... ogboek.xls

En voor de lezers van de SVN nieuwsbrief: http://www.vangstenregistratie.nl/
Gebruikersavatar
Dylan Smits
Berichten: 391
Lid geworden op: 17-06-2006 22:09
Locatie: Sliedrecht

20-02-2008 18:08

xD

Dat logboek dat iedereen krijgt van Glenn is made by: Pieter Stam. Ode voor hem!
Heb hem ook, werkt gewoon super.

En aan dat w8woord kan ik zo komen...

Gr. Dylan
Afbeelding
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

20-02-2008 18:34

Dylan Smits schreef:xD

Dat logboek dat iedereen krijgt van Glenn is made by: Pieter Stam. Ode voor hem!
Heb hem ook, werkt gewoon super.

En aan dat w8woord kan ik zo komen...

Gr. Dylan


Oh wil jij dan de moeite even doen om die eraf te halen? :)

Hoef ik 't niet te doen 8)
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

20-02-2008 18:39

Beste allemaal. Veel plezier met mijn logboek. Bedankt ook voor de complimenten. Ik heb er geen enkele moeite mee dat iedereen dat gebruikt. Het wachtwoord blijft erop. Het is te kraken, maar dat zoeken jullie zelf maar uit.

Veel plezier ermee,
Pieter
Laatst gewijzigd door Pieter Stam op 20-02-2008 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

20-02-2008 18:42

Pieter Stam schreef:Waar ik wél moeit mee heb is dat Glenn suggereert dat het ZIJN werk is. En dat is niet zo.


Mag jij me vertellen waar hij dat beweerd :P

Hij zegt alleen dat hij een Excel logboek bestandje heeft. Niet dat hij hem gemaakt heeft. Maar eerlijk is eerlijk, goed werk Pieter! ;) Ziet er goed uit! Aan jou de eer :D
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

20-02-2008 18:47

Mwah... "in plaats van het voor mezelf te houden"...

Misschien heb je wel gelijk ook. Sorry dan Glenn. :oops: Las misschien wat te snel.

En Dylan :P Ook voor jou blijft het wachtwoord erop zitten hoor ;) :lol:
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

20-02-2008 19:03

Pieter Stam schreef:Het is te kraken, maar dat zoeken jullie zelf maar uit.

Veel plezier ermee,
Pieter


Met toestemming van Pieter heb ik het bestandje even "gekraakt" en is nu volledig te bewerken. Er zit dus geen wachtwoord meer op het werkblad zodat je in principe alles kunt bewerken. Kijk wel uit dat je geen formules vern(...) of zorg ervoor dat je een backup hebt! En anders kun je 't bestandje natuurlijk gewoon hier opnieuw downloaden. Klik onderstaande link voor het nieuwe bestandje, wederom ingepakt met Winrar!

http://www.pumz.nl/filez/karperlogboek_unprotected.rar

Enjoy :P
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

20-02-2008 19:07

:roll: Toestemming haal je blijkbaar uit het vorige bericht. :o :wink: :roll:

Degenen die niet behoorlijk zijn onderlegd in excel gaan problemen krijgen. Dat kan ik je al voorspellen :lol: De beste manier om een blank in te vullen is gewoon een 0 intypen onder aantal. Dan kun je de rest gewoon invullen, en telt alles prima op, en blijft het dat ook doen.
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

20-02-2008 19:11

Pieter Stam schreef:Toestemming haal je blijkbaar uit het vorige bericht. :o :wink: :roll:


Ja :roll:

Pieter Stam schreef:Degenen die niet behoorlijk zijn onderlegd in excel gaan problemen krijgen. Dat kan ik je al voorspellen :lol:


Ja er zitten wat leuke formules in! :o Heb ik zelf geen geduld voor om allemaal in elkaar te flansen! Daarom ben ik je erg dankbaar! :wink: Tip voor de volgende keer, zet zo'n regeltje erin als "Made by Pieter Stam" met eventueel zelfs een fototje erbij en dan gooi je die werkbladbeveiliging er weer op. Grote kans dat de beveiliging er wel een tijdje op blijft zitten als niemand iets te klagen heeft, en kan iemand anders ook niet zo snel met de eer gaan strijken, want het is dan gelijk duidelijk wie 'm gemaakt heeft! :)
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

20-02-2008 19:12

Zie de help pagina. Daar staat mijn naam inclusie een (C) en een emailadres. Danku :roll: Overigens heb ik in dat bericht niet gezegd dat je toestemming krijgt om de gekraakte versie te verspreiden.......

Bij voorbaat dank.
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

20-02-2008 19:15

Pieter Stam schreef:Zie de help pagina. Daar staat mijn naam inclusie een (C) en een emailadres. Danku :roll:


Lekker opvallend! :D Had de "Berekeningen" en "Help" tabs nog niet gezien :roll:
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

20-02-2008 19:15

Vorige bericht = geupdate
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

20-02-2008 19:23

Overigens raad ik iedereen die er van gebruik maakt sterk aan om de help even door te lezen.
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

20-02-2008 19:26

ik heb gelezen mate.. Als je echt echt echt wil dat ik 'm offline haal dan moet je dat zeggen. Maar kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die 't veel uitmaakt dat hij wel beveiligd is. Dus zoveel zal hij niet gedownload worden. Ikzelf vind het wel handig omdat ik 'm dan wat kan aanpassen aan mijn wensen, maar daarbij blijft het natuurlijk jouw bestandje... Denk dat iedereen dat wel doorheeft :roll:
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

20-02-2008 19:32

Dat denk ik inmiddels ook wel :P 8) . Als je deze versie laat staan vind ik dat geen ramp (alhoewel ik het niet heel erg sjiek vind), maar ik dacht dat je de andere pagina's ook ge-unprotect had. Laat die aub protected, dan kan verder iedereen voor zichzelf uitzoeken of en hoe hij het kraakt en wat ie er mee doet. Ik snap zelf natuurlijk ook d*nders goed dat je kraken niet tegen houdt. Zéker een relatief simpel systeem als excel is zo te omzeilen. Het gros weet toch niet hoe dat moet, bovendien heeft het nauwelijks toegevoegde waarde.

MVG,
Pieter
Armand Wesche
Berichten: 15
Lid geworden op: 03-08-2008 13:40
Contacteer:

27-01-2010 09:28

Neem eens een kijkje op:

http://www.carp-log.net

Een on-line logboek waarmee je op een snelle en simpele manier je vangsten bij kunt houden en analyseren. Met de techniek van tegenwoordig kun je deze informatie zelfs aan de water kant al bijhouden en altijd bekijken via je mobiele telefoon :D
http://www.CARP-LOG.net | Catch...Release...Log!
Gebruikersavatar
Martien Spanjers
Berichten: 501
Lid geworden op: 12-08-2007 17:42
Locatie: Nuenen

27-01-2010 10:33

lekkere website heb je daar.

Je kunt je aanmelden en gratis gebruik maken van de applicatie voor 60 dagen.
Echter zowel de voorwaarden als FAQ's zijn momenteel nog TBD (to be decided). Met andere woorden, hoe gaat het verder na die 60 dagen?

Voordat je zoiets lanceert, moet je wel zorgen dat een en ander duidelijk is voor de gebruiker.
Pluk de dag
Armand Wesche
Berichten: 15
Lid geworden op: 03-08-2008 13:40
Contacteer:

27-01-2010 11:55

Beste Martien,

Je hebt wat dat betreft best een punt, en zal je daarom de voorwaarden noemen. (Vanavond zullen ze ook on-line staan)

Privacy - er worden geen gegevens overgedragen aan derden

Beschikbaarheid - CARP-LOG.net zal haar uiterste best doen voor een 100% beschikbaarheid van de aangeboden diensten. Werkzaamheden door CARP-LOG.net dan wel derde partijen (hosting) kunnen tot kortstondige downtijd leiden


Na het aanmaken van een account krijg je 60 dagen volledige toegang tot CARP-LOG.net. Tijdens deze periode of erna kun je besluiten een eenmalig bedrag te betalen voor oneinidig gebruik van de dienst. Al je ingevoerde (vangst-)gegevens blijven bewaard, dus ook als je pas na een paar maanden besluit om toch het eenmalige bedrag te betalen.

Mocht je nog punten hebben die je graag in de voorwaarden opgenomen zou willen zien of heb je andere vragen dan hoor ik graag van je!

Groeten,

Armand
http://www.CARP-LOG.net | Catch...Release...Log!
Gebruikersavatar
Martien Spanjers
Berichten: 501
Lid geworden op: 12-08-2007 17:42
Locatie: Nuenen

27-01-2010 12:09

Armand,

Bedankt voor de uitleg. Maar nog wel 1 vraag. Over welk bedrag hebben we het hier?
Pluk de dag
Armand Wesche
Berichten: 15
Lid geworden op: 03-08-2008 13:40
Contacteer:

27-01-2010 12:14

Eenmalig EUR 34,95, maar ik zou zeggen; probeer het eerst eens vrijblijvend!

Groeten,

Armand
P.S.: Ik sta altijd open voor nieuwe ideeen en positieve kritiek ;-)
http://www.CARP-LOG.net | Catch...Release...Log!