Zomers filmpje zo in de winter! Drijvend vissen!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

12-02-2008 11:56

Hoi allen!

Al eens eerder door mij gepost, alweer 5 jaar terug. Inmiddels werkt de link in dat topic allang niet meer en sinds we tegenwoordig Youtube kennen heb ik 'm weer online gezet! :)

Speciaal voor diegenen die nu met dit heerlijke weer zo graag naar de waterkant willen (net als ik, ik sta te springen :D ), maar het misschien toch nog iets te koud vinden, en drijvend vissen zoiezo niets wordt in februari en alle karperdvd's al 10x heeft bekeken deze winter :oops: het volgende filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=G1E5u2kR2L4

Geschoten door mijzelf, alweer 5 jaar geleden op 16/17 jarige leeftijd! Wel iets trillerig, maar ik denk dat de liefhebber daar wel doorheen kijkt. De karpers die je hier ziet azen komen uit de Rijn en zochten in mei deze ondiepe vijver op. De karper die we vingen was een mooie 14 pond! Wat is er lekkerder dan in mei in de volle zon lekker drijvend vissen! Ik kan al niet meer wachten :D Enjoy en ik hoor graag wat je er van vind! :)
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

12-02-2008 12:19

Marvin Honsbeek schreef:Enjoy en ik hoor graag wat je er van vind! :)


KUT!!! :evil:

























Nu heb ik ook zin om weer drijvend te vissen! :D
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

12-02-2008 12:21

Hahahaha ja verschrikkelijk hea... tis wel een beetje een teaser. Nog maar goed dat de aanbeet er niet op staat. Zo'n mooie karper die je in het heerlijke zonnetje door het koele water ziet glijden richting korst, en zonder enige argwaan de korst in 1x naar binnenslurpt en er met een gigantische spurt vandoor gaat! Een kromme hengel, gierende slip... affijn, :o konden we februari, maart en april maar overslaan dit jaar.
martijn zeij
Berichten: 566
Lid geworden op: 24-02-2007 17:05

12-02-2008 15:09

Korstvissen in de winter is gewoon mogelijk. Ga maar is kijken bij bruggetjes waar eenden gevoerd worden.








Schrik niet :D
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

15-02-2008 20:29

martijn zeij schreef:Korstvissen in de winter is gewoon mogelijk. Ga maar is kijken bij bruggetjes waar eenden gevoerd worden.

Schrik niet :D


Jammer dat ik maar 1 bruggetje in de buurt ken waar dat gebeurd. Is helaas in een surfvijver waar niet gevist mag worden :( Maar het trekt me zowieso niet zo, vissen in de winter met de korst... Lekker op mn buik in 't gras, in de zon, tussen het riet door turen naar de broodkorst vlak tegen de kant, daar ben ik voor! :D In de winter kijk ik karper DVDs enzo :o
Plaats reactie