meerkoeten.

rob smit
Berichten: 198
Lid geworden op: 16-05-2007 11:26
Locatie: wormer

16-03-2008 16:25

Tering beesten zijn het :evil: probeer ze altijd maar weg te jagen door beetje te klapen en de zwaaien. maar het irritanste wat ik heb meegemaakt is toen zat ik al 2 uur te vissen nog geen stootje op me pen gehad en op krijg ik beetje beet dus denk hehe eindelijk vis op de stek gaat die meerkoet aan me dobber zitten dus je beet was ook over :evil:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

16-03-2008 16:30

Nou Rob een karper trekt zich helemaal niks aan van een meerkoet die toevallig aan je pennetjes gaat liggen plukken.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Stephan van Went
Berichten: 430
Lid geworden op: 26-07-2006 10:40
Locatie: Noord Holland

16-03-2008 16:37

rob smit schreef:Tering beesten zijn het :evil: probeer ze altijd maar weg te jagen door beetje te klapen en de zwaaien. maar het irritanste wat ik heb meegemaakt is toen zat ik al 2 uur te vissen nog geen stootje op me pen gehad en op krijg ik beetje beet dus denk hehe eindelijk vis op de stek gaat die meerkoet aan me dobber zitten dus je beet was ook over :evil:


Waar sommige mensen zich boos om maken daar genieten andere weer van. Vervelend he de natuur, zeker ook last van slakjes en kleine torretjes in de tent. Tering beesten??
Mvg,
Stephan van Went
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

16-03-2008 17:31

Alles wat vliegt, loopt, kruipt, groeit en bloeit of beweegt of zelfs wat ademt zijn teering beesten en moeten ze afmaken :o
CN
Unicorn Carp Fisching
peter andrae

16-03-2008 17:34

Wat was jij nou aan het doen.


Afbeelding

Nou ik zag een rood puntje boven water uitsteken denk ga even kijken zit er een of andere gek steeds kssst kstttt je mag ook niks meer tegenwoordig.
Gebruikersavatar
Stephan van Went
Berichten: 430
Lid geworden op: 26-07-2006 10:40
Locatie: Noord Holland

16-03-2008 17:47

Afbeelding
Mvg,
Stephan van Went
rob smit
Berichten: 198
Lid geworden op: 16-05-2007 11:26
Locatie: wormer

16-03-2008 20:18

ik slaap niet over het vissen
Douwe Bijlsma schreef:Nou Rob een karper trekt zich helemaal niks aan van een meerkoet die toevallig aan je pennetjes gaat liggen plukken.

toch was de beet over :wink:
Douwe Bijlsma schreef:Waar sommige mensen zich boos om maken daar genieten andere weer van. Vervelend he de natuur, zeker ook last van slakjes en kleine torretjes in de tent. Tering beesten??
rob smit schreef:Tering beesten zijn het :evil: probeer ze altijd maar weg te jagen door beetje te klapen en de zwaaien. maar het irritanste wat ik heb meegemaakt is toen zat ik al 2 uur te vissen nog geen stootje op me pen gehad en op krijg ik beetje beet dus denk hehe eindelijk vis op de stek gaat die meerkoet aan me dobber zitten dus je beet was ook over :evil:


Waar sommige mensen zich boos om maken daar genieten andere weer van. Vervelend he de natuur, zeker ook last van slakjes en kleine torretjes in de tent. Tering beesten??