Peter R de Vries vanvaond

Wie kijkt er peter R de vries vanavond

Ja
54
87%
Nee
8
13%
 
Totaal aantal stemmen: 62
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-02-2008 23:11

Pieter je zet maar neer wat je neer wilt zetten, beantwoord de vraag heb je kinderen en zoja zou je in een soortgelijk geval willen weten wie wat gedaan heeft of wat er gebeurd is?
Heb je geen kinderen beantwoord de vraag dan maar net alsof je wel een dochter hebt.

Jij vertikt maar wat je wilt vertikken dat boeit mij helemaal niets, ik zou het WEL willen weten ook al zou hij daarna een kasteel met tien Ferraris kunnen kopen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-02-2008 23:17

Douwe,

Het is de vraag hoe. Niet de vraag waarom. Die is duidelijk en ik hoop dat het de familie helpt gemoedsrust te vinden. Hoewel er nog onzekerheden blijven en ze niet een vrije keuze hebben of hadden. Gelukkig zijn wij niet in de positie van de familie en kunnen we ons nog een mening vormen over dat hoe. Gelukkig maar en daar kunnen we gelukkig nog over verschillen.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-02-2008 23:26

Kees gelukkig kunnen wij inderdaad van mening verschillen toch maak ik mij zorgen over het gemak er over het hoe en waarom wordt gedacht.
Het is helemaal niet relevant hoe of waarom iemand dan iets doet om het op te lossen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-02-2008 23:33

Ach ja Douwe, zullen we ook al de methoden van onderzoek maar meteen vrijgeven.

Hoewel, het gaat mij meer om de presentatie dan om de methode.

Nogmaals, er is niks opgelost. Wel aangegeven dat de betrokkenheid uitermate waarschijnlijk is. Hopenlijk zet dit de politie op een goed spoor en kan die de zaak nu wel oplossen.

Met mijn inlevingsvermogen voor wat betreft de nabestaanden is niks mis.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

05-02-2008 06:09

Als hij voor de publieke omroep zou werken zou de presentatie ook wel anders zijn geweest...
Gebruikersavatar
pieter de gouw
Berichten: 314
Lid geworden op: 10-12-2006 22:58
Locatie: Wageningen & Sint Oedenrode

05-02-2008 13:07

douwe, ik heb geen kinderen. Ik snap wat je bedoeld en dat is verder jou mening. Als mij iets dergelijks overkomen was, zou ik het niet toe staan dat het zo in de media gebracht zou worden.

Daarin verschillen we duidelijk van mening en dat is verder prima. Verder sluit ik me geheel bij Kees.


mvg

pieter
Als ge het nie mêr wit, kûnde het ált nog behangen!
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

05-02-2008 13:29

Douwe Bijlsma schreef:Kees gelukkig kunnen wij inderdaad van mening verschillen toch maak ik mij zorgen over het gemak er over het hoe en waarom wordt gedacht.
Het is helemaal niet relevant hoe of waarom iemand dan iets doet om het op te lossen.
Maar het is nog niet opgelost, hopelijk word ie uitgeleverd aan de VS. Dan is het afgelopen met Joran, ik denk zelf dat die kans best groot is. Nl heeft uitleveringsverdrag met de VS (niet dat de VS zich daar aan hoeft te houden). Met dit bewijs is hij daar gewoon schuldig.
geel he
Jop Boot
Berichten: 467
Lid geworden op: 19-12-2005 14:54

05-02-2008 13:45

Patrick Visser schreef:
Douwe Bijlsma schreef:Kees gelukkig kunnen wij inderdaad van mening verschillen toch maak ik mij zorgen over het gemak er over het hoe en waarom wordt gedacht.
Het is helemaal niet relevant hoe of waarom iemand dan iets doet om het op te lossen.
Maar het is nog niet opgelost, hopelijk word ie uitgeleverd aan de VS. Dan is het afgelopen met Joran, ik denk zelf dat die kans best groot is. Nl heeft uitleveringsverdrag met de VS (niet dat de VS zich daar aan hoeft te houden). Met dit bewijs is hij daar gewoon schuldig.



En dat kan denk ik niet, omdat de daad op Aruba heeft plaats gevonden wordt hij daar berecht.
Ook voor TV-snacks en Kant en Klare mee neem bami.
ricardo heijenrath
Berichten: 89
Lid geworden op: 02-07-2006 20:31
Locatie: gulpen(limburg)

05-02-2008 14:39

Ik denk zelf dat hij de waarheid verteldt maar over die Daury liegt ie,want hij zou die naam nooit zeggen zoals ie zelf al aangaf. En omdat die Patrick toch erop door vroeg denk ik dat ie voorzichtig is geworden en iets snel verzonnen heeft.Ik denk zelf dat ze hem niet veel meer kunnen maken,niemand kan het bewijzen.Hij heeft ut slim gespeeld allemaal. Maar het is iemand met geen respect,das duidelijk.

Vind het knap van peter,hij krijgt zaken altijd bijna rond en dat lukken zelfs de beste politiemensen niet. Kunnen mensen hier beweren wat ze willen maar hij weet wel waar hij over spreekt.

mvg,

ricardo 8)
Gebruikersavatar
robert van rijssel2
Berichten: 176
Lid geworden op: 10-09-2007 14:57
Locatie: nieuwerkerk aan den ijssel

05-02-2008 16:43

Patrick Visser schreef:
Henk ter Maat schreef:Neen,
weinig kans dat ik naar een lijkenpikker als 'P R' de Vries ga zitten kijken.
Ongehoord wat kijkcijfers en Dollars met een zieke geest kunnen doen..Gatver....
helemaal mee eens, hij praat wel over dat die joran geen respect heeft voor natalee, maar zelf is hij 10x erger door er geld uit te trekken...



dat slaat echt nergens op sbs6 krijgt het geld en john de mol peter krijgt er egt niet zo veel voor als je denkt hoor, als je niet weet waar je over praat maak dan ook niet van deze rare nergens op slaande opmerkingen, hij is bezig met een zaak op te lossen om een crimineel van de straat af te halen en d famillie en vrienden van natelee een kans op de waarheid te geven wat er nou egt met haar is gebeurt.

mvg,

robert
harald bremmer
Berichten: 133
Lid geworden op: 26-11-2007 13:54
Locatie: Groningen

05-02-2008 17:02

Mensen dit is een karpervisforum,

het is nu wel klaar toch?

Anders graag op nieuwsforums en geenstijl verder pietlutten over dit onderwerp.

Kun je ook nog lekker ongenuanceerd zijn.

conjo conjo,

wie heeft boot voorr me. :evil:
Gebruikersavatar
Michiel Pilaar
Berichten: 962
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kapelle
Contacteer:

05-02-2008 17:10

Tsja,

Karpervissers zijn gepassioneerd bezig met de zoektocht naar een (grote) karper. Nuttig ? Ach...

Peter R. de Vries is gepassioneerd misdaadjournalist en programmamaker die graag uitdagingen (net als ons kerptrekkers) aangaat. Hij dook in een zaak die wereldwijd belangstelling trok. Hij kwam tot de kern van de zaak en bood antwoord op vragen van miljoenen belangstellenden. Én aan de nabestaanden, en vooral dat laatste is gewoon nuttig !

Dat er er nu miljoenen verdiend gaan worden door dit drama ligt aan de wereld waarin we leven. Een vreemde wereld, dat wel..!

Michiel
Het leven is te mooi om er niet ten volle van te genieten!
Tim van Anrooy
Berichten: 368
Lid geworden op: 25-08-2006 19:24
Locatie: Maastricht

05-02-2008 19:11

harald bremmer schreef:Mensen dit is een karpervisforum,

het is nu wel klaar toch?

Anders graag op nieuwsforums en geenstijl verder pietlutten over dit onderwerp.

Kun je ook nog lekker ongenuanceerd zijn.

conjo conjo,

wie heeft boot voorr me. :evil:


Koffietafel is bedoel voor alle andere dingen die niet met karpervissen te maken heeft :-? dus eerst even na denken voordat je wat post :wink:
Moore means moore!
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

05-02-2008 19:43

De zaak is niet opgelost, er is opheldering over wat er nu daadwerkelijk gebeurt is, er vanuit gaande dat die Joran de waarheid spreekt. Als het moord is is niet te bewijzen. Er is geen lijk, er is geen dna, er is niets meer. Het is ook niet te bewijzen als die meid nu levend of dood overboord is gekieperd.

Feit is wel dat Joran dom heeft gehandeld. Maar wie heeft er op 17 jarige leeftijd na een avondje stappen wel eens met een lijk in de maag gezeten? Ik niet, gelukkig. Wie weet hoe je zelf dan gereageerd zult hebben.
Achteraf is het makkelijk, hij had de politie moeten bellen, ambulance, redden wat er te redden valt. Als blijkt dat die meid idd is overleden zal Joran eerst worden aangehouden en vastgezet. Na lijkschouwing zal de doodsoorzaak worden vastgesteld en zal dan blijken dat ze niet door moord aan haar einde is gekomen en dan was Joran weer gewoon op vrije voeten gekomen. En hadden we dit mediaspektakel nooit gehad.

Nu heeft hij zich in vanallerlei bochten gewrongen om er onderuit te komen. Verschillende verklaringen, leugens, dat gedoe met die schoenen, hoe hij is terug gekomen naar huis enz enz.

Maar achteraf is makkelijk praten hè.

De Vries een lijkenpikker?
Als je net zoals die 2 van Putten jaren achtereen vast zit voor iets wat je niet gedaan hebt, en wat simpel na te trekken viel door wat dna te vergelijken, dan mag je blij wezen dat een "lijkenpikker" als De Vries voet bij stuk houdt en je warempel nog vrij krijgt ook. Hoezo het interesseert hem niet of iets opgelost word?
Meer dan 40 uitzendingen heeft hij er aan gewijdt, het publiek kon op het laatst geen Puttense moordzaak meer zien.

En dat hij er mee verdient is logisch, het is tenslotte een journalist, cq programmamaker.
Vissie kump zo!
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

05-02-2008 23:32

Jop Boot schreef:
Patrick Visser schreef:
Douwe Bijlsma schreef:Kees gelukkig kunnen wij inderdaad van mening verschillen toch maak ik mij zorgen over het gemak er over het hoe en waarom wordt gedacht.
Het is helemaal niet relevant hoe of waarom iemand dan iets doet om het op te lossen.
Maar het is nog niet opgelost, hopelijk word ie uitgeleverd aan de VS. Dan is het afgelopen met Joran, ik denk zelf dat die kans best groot is. Nl heeft uitleveringsverdrag met de VS (niet dat de VS zich daar aan hoeft te houden). Met dit bewijs is hij daar gewoon schuldig.



En dat kan denk ik niet, omdat de daad op Aruba heeft plaats gevonden wordt hij daar berecht.

Zwarte cobra vergeten? http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2006/01_januari/17/binnenland/0117_2315_20_jaar_cel_voor_Zwarte_Cobra.xml
geel he
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

06-02-2008 11:05

http://www.duarry.com dat is wel freaky...
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

06-02-2008 11:29

Heren
wat is er juridisch bewezen nu dan?
De beelden die gemaakt zijn van de heer van der sloot zijn niet rechtsgeldig en ga zo maar door.
Hij kan via een rechtzaak een verbod uit laten brengen op uitzending van de beelden en een schadevergoeding eisen voor immateriële schade. Is gisteravond ook nog besproken in P&W.

Verder ga ik op de zaak niet in, heb er nog geen mening over.
groet,
Peter
Laatst gewijzigd door peter postema op 06-02-2008 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-02-2008 11:52

Volgens mij heeft die Joran haar verkracht en vermoord, vervolgens lijk zelf gedumpt of opgegeten.

en die peter R de vries is gewoon een vieze smerige NSB-er

ltrz 8)
Laatst gewijzigd door michel Tja op 06-02-2008 15:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

06-02-2008 12:10

Pas maar op voor je het weet heb jij een probleem met dergelijke uitspraken, en terecht.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-02-2008 12:18

wat wil ie komen doen ?

mij arresteren voor het verkondigen van de waarheid?

PS, die Patrick van Eem , is een net afgestudeerde NSB-er hij is in de leer geweest bij de grootmeester....

Peter R de Vries dus..

PS 2,

dit is mijn zeer bescheiden en persoonlijke vrijheids van meningsuiting mening! :wink:

Lang leve het vrije woord.
Laatst gewijzigd door michel Tja op 06-02-2008 15:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

06-02-2008 12:27

Michel jij lult uit je nek steek nog een peuk op dat zal helpen.
Tussen vrijheid van meningsuiting en beledigen zit een wereld van verschil.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

06-02-2008 12:46

michel Tja schreef:wat wil ie komen doen ?

mij arresteren voor het verkondigen van de waarheid?

ik vind : PS, die Patrick van Eem , is een net afgestudeerde NSB-er hij is in de leer geweest bij de grootmeester....

ik vind: Peter R de Vries dus..

PS 2,

dit is mijn zeer bescheiden en persoonlijke vrijheids van meningsuiting mening! :wink:

Lang leve het vrije woord.

Ja die patrick is ook een snitch, blijkbaar heb ie er niks van geleerd, nadat ze bek was opengesneden in colombiaanse bajes omdat ie informant was. Ipv R de vries voortaan gewoon weer fabeltjeskrant op tv. heb je veel meer aan.
geel he
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-02-2008 13:00

Douwe Bijlsma schreef:Michel jij lult uit je nek steek nog een peuk op dat zal helpen.
Tussen vrijheid van meningsuiting en beledigen zit een wereld van verschil.


Die Peter R de Vries, sensatiegeil en naar mannetje is pas een belediging voor het mensenras.

ik hoop dat hij ooit nog eens flink aangepakt wordt door iemand die hij genaaid heeft.want dat is zijn vak ,mensen erbij naaien!

hij zal wel een trots persoon zijn.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

06-02-2008 14:51

Ik begrijp het jou ideale wereld bestaat uit de peuk, het vrije woord, geen gezag en geweld tegen diegenen die er een andere levensstijl op na houden.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

06-02-2008 15:03

Douwe Bijlsma schreef:Ik begrijp het jou ideale wereld bestaat uit de peuk, het vrije woord, geen gezag en geweld tegen diegenen die er een andere levensstijl op na houden.


ole!

PS,je vergeet de joints nog. 8)

maar geweld hou ik niet van ik ben een doorgerookte pacifist (Een pacifist is tevens antimilitarist, echter een antimilitarist hoeft niet een pacifist te zijn)

alleen geweld voor degene die het over zich afroept. balk ellende ,pjotr de vries,BH Trix en mohammed Z.

ltrz Douwe xxx-jes :wink:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(