Peter R de Vries vanvaond

Wie kijkt er peter R de vries vanavond

Ja
54
87%
Nee
8
13%
 
Totaal aantal stemmen: 62
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-02-2008 12:45

Rick Boerboom schreef:Daarom hoor je mij ook niet zeggen dat ze mogen doen wat ze willen.


Je lult uit je nekharen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Harald van der Graaf
Berichten: 2465
Lid geworden op: 30-06-2007 09:25
Locatie: arnhem

04-02-2008 12:50

ik heb gister ook gekeken naar peter r de vries ik vind dat die joran er voor moet boeten wat die gedaan heeft.ik weet wel als dat mijn dochter was had ik hem doodgeschoten waar iedereen bij stond gr harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-02-2008 12:57

Douwe,

Je mag het fantastische journalistiek vinden, maar ik vind het net niks. Dat is geen desinteresse. Maar wel grote moeite met dit hele op Amerikaanse leest geschoeide mediacircus op Panorama niveau. Ook moeite met het opblaasgedoe van Peter R de Vries. Neem Mablegate, met het maffiavriendje van de Vries. Ga je nu vertellen dat we voor het "oplossen" van misdaden afhankelijk zijn van de selectie van hetgeen Peter R de Vries nu net goed uitkomt als programma? Dit soort journalistiek werkt de immuniteit van mensen juist in de hand.

Bovendien, een stukje ervan gezien en er is niks opgelost. Alleen een kennelijk gelogen verhaal met halve waarheden waarbij slechts vraagtekens rijzen. Wellicht kan justitie er nog wat mee, maar ik betwijfel het.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-02-2008 13:04

Kees het interesseert mij helemaal niet hoe iets opgelost wordt, als het maar opgelost wordt.
Ik heb het ook niet over fantastische journalistiek maar over goede.
Het zou pas fantastisch worden als het dezelfde uitwerking zou krijgen dan de twee mensen die onschuldig voor moord zaten, ook daar heeft hij met goede journalistiek voor een fantastische doorbraak gezorgd.

Kijk in je hart en zeg dan nog dat het jou tegen het borst stoot mocht je in een eigen geval iemand als Peter als bondgenoot kan krijgen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

04-02-2008 13:08

Douwe Bijlsma schreef:
Rick Boerboom schreef:Daarom hoor je mij ook niet zeggen dat ze mogen doen wat ze willen.


Je lult uit je nekharen.


Suggereer nu niet dat ik van mening ben dat "ze" maar mogen verkrachten, misbruiken, mishandelen etc. omdat uitlokkend gedrag dit geoorloofd maakt!

Als je (nogmaals) leest zeg ik dat dus helemaal niet!

Bovendien vind ik het een nobel streven van je om in elke verdwijningszaak op de wereld interesse te tonen. Heeft weinig met het wel of niet hebben van respect te maken. Ik vind het niet schandalig als ik niet bij elk vergelijkbaar programma aan de buis gekluisterd zit hoor.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-02-2008 13:13

Natuurlijk is het erg voor de nabestaanden van die meid. Die amerikaanse meiden gaan ook helemaal los als ze daar op vakantie zijn. Hun gedrag is op z'n zachts gezegd uitlokkend. Maar daar hoor je weinig van.


Wat suggereer je hier dan wel????
Bovendien spreek je over "die meid" is dat respect tonen voor een slachtoffer en naar de ouders van haar??

Je blijft uit je nek lullen, sorry dat ik niet van mening kan veranderen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-02-2008 13:21

Douwe,

Ik heb mijn hoop op de georganiseerde "misdaadbestrijding" en niet op het oppertunisme van de journalistiek. De Vries zijn goede kanten zitten in het aantonen waar het systeem faalt, hetgeen correctie mogelijk maakt en wat hij soms doet. Niet in het op eigen kracht oplossen van een enkele misdaad. Ik hoop hem daarvoor ook nooit nodig te hebben en een beroep te kunnen doen op de daarvoor georganiseerde instanties. Wel duidelijk is dat ik niet uitmaak of ik hem nodig heb. Dat maakt de Vries zelf uit. Ook dat zint mij niet.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

04-02-2008 13:23

Mijn advies voor die ma van natalee, gewoon dikke bonus op hoofd van joran, miljoen euro ofzo, k wed dat ie dan geen 48uur meer leeft.
geel he
Gebruikersavatar
Jeroen Druppers
Berichten: 119
Lid geworden op: 07-08-2007 19:33
Locatie: Eelde-Paterswolde
Contacteer:

04-02-2008 13:55

Patrick Visser schreef:Mijn advies voor die ma van natalee, gewoon dikke bonus op hoofd van joran, miljoen euro ofzo, k wed dat ie dan geen 48uur meer leeft.



Ze zei gisteren toch ook iets van:"voor joram begint nu pas zijn hel, hij verdient het niet om te leven"

Kvind als iemand met heel veel geld zoiets zegt altijd gewaagd.. Want met geld is alles te koop..
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

04-02-2008 14:00

Jeroen Druppers schreef:
Patrick Visser schreef:Mijn advies voor die ma van natalee, gewoon dikke bonus op hoofd van joran, miljoen euro ofzo, k wed dat ie dan geen 48uur meer leeft.



Ze zei gisteren toch ook iets van:"voor joram begint nu pas zijn hel, hij verdient het niet om te leven"

Kvind als iemand met heel veel geld zoiets zegt altijd gewaagd.. Want met geld is alles te koop..


Dat stukje viel mij ook op, dat ze dat zei. :wink:
geel he
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-02-2008 14:37

Moet je daar geld voor hebben dan??
Zou het geval zo dicht bij mij staan had hij ook zolang hij niet zou "verdwijnen" a living hell.
Vissen is een hobby, geen religie!
Niels Rook
Berichten: 166
Lid geworden op: 22-09-2007 10:43
Locatie: gouderak

04-02-2008 15:05

die peter r de vries zou godverdomme gewoon een staande ovatie moete krijgen als je kijkt dat elke keer dat justitie en politie falen lost hij het wel ff op, en over joran vd kloot nou die gozer moete ze gewoon lynchen :evil:
je hebt je hart op de juiste plaats ..... alleen jammer dat het nog klopt
Gebruikersavatar
Jeroen Druppers
Berichten: 119
Lid geworden op: 07-08-2007 19:33
Locatie: Eelde-Paterswolde
Contacteer:

04-02-2008 15:07

Douwe Bijlsma schreef:Moet je daar geld voor hebben dan??
Zou het geval zo dicht bij mij staan had hij ook zolang hij niet zou "verdwijnen" a living hell.


Als het dicht bij mij zou staan was hij idd aardig na de terring gegaan.. Mjah, er zijn mense die zulke dingengraag voor geld oplossen..
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

04-02-2008 15:14

Niels Rook schreef:die peter r de vries zou godverdomme gewoon een staande ovatie moete krijgen als je kijkt dat elke keer dat justitie en politie falen lost hij het wel ff op, en over joran vd kloot nou die gozer moete ze gewoon lynchen :evil:


Vond hij zelf ook hoor. :D

Dat van die ovatie.

Lynchen is al een tijd geleden afgeschaft.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
martijn zeij
Berichten: 566
Lid geworden op: 24-02-2007 17:05

04-02-2008 17:03

volgens mij liegt joran gewoon weer. Hij is veel slimmer als Peter R. de Vries. Hoezo heeft Joran in
Paul en Witteman wijn in peters gezicht gesmeten? Peter stelde een paar pittige vragen, die hij van zijn infromant had gekregen(de dag ervoor). Sinds toen had hij door dat die vriend hem bedroog.
Gebruikersavatar
tobie derksen
Berichten: 1514
Lid geworden op: 11-02-2005 09:44

04-02-2008 17:07

Ik heb voetbal insite gekeken :D
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

04-02-2008 19:56

Het is bijzonder nuttig als een "zaak" wordt opgelost. Zeker als er nabestaanden zijn die niet weten wat er gebeurd is. Dit is alleen maar toe te juichen.

Maar om nu Peter R zo op te hemelen come on zeg.. we zijn echt stel massaschapen als Nederlanders.
Hij heeft niks opgelost.. hij heeft handig gebruik gemaakt van iemand die naar hem toe kwam.. die hem in een zetel naar zijn eeuwige roem heeft gebracht.. Peter heeft echt niks gedaan hoor, dan wat vragen stellen en die Patrick een beetje instrueren en daarna de commerciele caravan aan het werk gezet.

Joran is natuurlijk niet de ideale schoonzoon en moet gewoon keihard gestraft worden voor zijn daden. Maar de stemmingmakerij over hoe hij over haar praat is toch wel ietswat overtrokken denk ik persoonlijk. Hij wordt steevast stoned ondervraagd.. en doet zich naar die oudere vriend stoerder voor dan ie is.
Maar dat denk ik.
Zo zijn er 7 miljoen meningen.

De tijd zal hopelijk uitwijzen wat er echt gebeurd is. De uitzending heeft in iedergeval weer geleid tot nieuw onderzoek.
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Jeroen Druppers
Berichten: 119
Lid geworden op: 07-08-2007 19:33
Locatie: Eelde-Paterswolde
Contacteer:

04-02-2008 20:07

Bertil Wielink schreef: Hij wordt steevast stoned ondervraagd.. en doet zich naar die oudere vriend stoerder voor dan ie is.
Maar dat denk ik.


Denk je nou echt dat een crimineel of oudere vriend of wat dan ook het stoer zou vinden als je een 17jarig of hoe oud was ze? meisje in de oceaan dumpt?
luc veninga
Berichten: 703
Lid geworden op: 27-08-2007 20:12
Contacteer:

04-02-2008 20:29

hij denkt van wel;)
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

04-02-2008 20:46

vincent bakker schreef:
Jeroen Bennink schreef:Er hebben weet ik wel niet hoeveel rechercheurs aan deze zaak gewerkt en hun komen er niet uit. Peter komt er ineens wel uit. Of hij het nu voor het geld doet of niet het lukt hem toch maar weer.


Komt omdat onze nationale waakhond dingen mag die gewone rechercheurs niet zomaar mogen.
Dingen stiekem filmen en ondertussen uitspraken uitlokken onder valse voorwendselen bijvoorbeeld.
Met als gevolg dat je nu een hele andere discussie gaat krijgen in de rechtbank...

Verder is mijnheer de Vries gewoon benaderd door die informant, en niet omgekeerd. En reken maar dat daar ook weer een zak geld tegenover gaat staan.

Fijngevoelig gefilmd ook, die moeder bij Peter. Emo TV.

Het hele zaakje stinkt nu dus werkelijk langs alle kanten...


Helemaal mee eens! Een erg naar, arrogant en egocentisch mannetje, die De Vries. Als ik die narrige kop van hem zie wordt ik al misselijk. En deze zaak heeft hij zelf niet opgelost, maar iemand met een goede intuitie die het verhaal los kreeg onder de juiste omstandigheden. Tegen een rechercheur vertelt zo'n smeerlap (Joran) natuurlijk niets daarover, en is hij sowieso ook niet onder invloed van drugs. Als je dit goede journalistiek noemt Douwe, dan noem ik het riooljournalistiek. En het is wel degelijk belangrijk hoe men aan bewijs komt, want de rechter kijkt naar WETTIG en OVERTUIGEND bewijs, en wettig is het dus al niet echt, overtuigend misschien wel. Toch hoort een rechter Joran vrij te spreken, hoe zuur dit ook is. Zo zit de rechtspraak nu eenmaal in elkaar.

Groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Remco ten Klooster

04-02-2008 20:47

Bertil Wielink schreef:
Joran is natuurlijk niet de ideale schoonzoon en moet gewoon keihard gestraft worden voor zijn daden. Maar de stemmingmakerij over hoe hij over haar praat is toch wel ietswat overtrokken denk ik persoonlijk. Hij wordt steevast stoned ondervraagd.. en doet zich naar die oudere vriend stoerder voor dan ie is.
Maar dat denk ik.
Zo zijn er 7 miljoen meningen.

De tijd zal hopelijk uitwijzen wat er echt gebeurd is. De uitzending heeft in iedergeval weer geleid tot nieuw onderzoek.





Dit is helemaal waar, waar ik dan van baal(en, ja ik heb ook gekeken.) is deze hele media hype er omheen, waar ook de ouders hard aan meewerken.

De kans is groot dat hij helemaal niet veroordeeld gaat worden ,want dan hebben ze toch echt hard bewijs nodig.

Door iedere foto interview en uitzending vergroot Joran de kans op een fikse schadevergoeding.

Mocht dit gebeuren, dan hebben wij dit uiteindelijk in de hand gewerkt.
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

04-02-2008 20:50

Vrijspraak voor het (medeplichtig) dumpen van een mogelijk levende vrouw???
Kan misschien wel moord worden. Ligt natuurlijk aan de verklaring van die vriend met z`n bootje.
Remco ten Klooster

04-02-2008 21:10

Simon Dekker schreef:Vrijspraak voor het (medeplichtig) dumpen van een mogelijk levende vrouw???
Kan misschien wel moord worden. Ligt natuurlijk aan de verklaring van die vriend met z`n bootje.


Zoals ik al zei ze zullen wel met bewijzen moeten komen andres word ie vrijgesproken.

En die daury hoorde ik vanmorgen op de radio schijnt rond de verdwijning in Rotterdam op school te hebben gezeten en beweerd nooit geen boot gehad te hebben.
luc veninga
Berichten: 703
Lid geworden op: 27-08-2007 20:12
Contacteer:

04-02-2008 21:36

die vent liegt jah alles bij elkaar..
Gebruikersavatar
pieter de gouw
Berichten: 314
Lid geworden op: 10-12-2006 22:58
Locatie: Wageningen & Sint Oedenrode

04-02-2008 21:41

Ik had hier zojuist een heel verweer geschreven tegen de verwijten over hedendaagse desinterresse waar ik, en andere met mij, me schuldig aan zouden maken. Het spijt me om te merken dat er zo over gedacht wordt. Ik weet van mezelf wel beter en ga me dus ook niet verschuilen achter andermans uitspraken of wetten.

Waar het mij om gaat is dat er met deze praktijken (sensatie tv) van meneer de Vries niets bereikt wordt. Het enige wat er mee bereikt wordt is dat bepaalde partijen riant hun zakken vullen over andermans rug. Er vinden in de wereld zoveel misstanden plaats maar daar ziet meneer de geniale programma-maker geen geld in en wij willen het niet zien!

Respectloosheid toont zich in het openbaar maken van het verdriet van een ander en daar nog geld aan verdienen ook. Als het meneer de Vries alleen maar ging om het vinden van de dader, had hij het uit moeten pluizen zoals hij nu gedaan had. Had hij ermee naar de autoriteiten moeten stappen en het verder discreet moeten houden ongeacht het feit of hier iets mee gedaan wordt of niet. Dat had getuigt van respect! Ik vertik het om deel uit te maken van de sensatie-lustige, 'geïnterresseerde' meute, die op die manier bijdragen aan de zakkenvul-praktijken van meneer de Vries en consorte.

Groeten

Pieter
Als ge het nie mêr wit, kûnde het ált nog behangen!