CARP 2008-Reactie

K. van den Herik

29-01-2008 13:45

p.s. Ik vond het wél een gezellige, toffe en leerzame beurs.


Is voor mij in elk geval geen punt van discussie.

Ik kom ook al niet meer Bart. Maar in deze is niet 1 en 1 2.

Ik vind die hal een vieze gore stinkzooi met ontiegelijk gore plees en personeel die totaal nergens zin in heeft. Sorry.

Ach en met 120000 karpervissers is die 8 duizend ook een druppeltie.

MVG

Klaas
Arjen Uitbeijerse
Berichten: 63
Lid geworden op: 07-03-2005 19:01
Locatie: Waddinxveen
Contacteer:

29-01-2008 13:48

Dat er verboden te roken op de plattegrond staat is onze schuld (Spiegel Magazine). We probeerde mee te denken, echter ietwat voorbarig. Staat het er in ieder geval vast op voor Carp 2009 :wink:

Ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen van de eerste Carp beursspecial vond?

Tien euro intree vind ik persoonlijk ook niet veel, voor hetgeen er op de beurs allemaal te beleven is.

Mick bedankt voor je prima beurs en tot snel.

Arjen
Peter Zwinderman
Berichten: 3
Lid geworden op: 09-08-2005 16:59
Locatie: Paterswolde

29-01-2008 14:34

Voor mijn zoon en mijzelf het 2 e jaar dat we de beurs bezoeken, ik kan dus niet oordelen over voorgaande jaren.

Laat mij eens een beurs zien van deze omvang waar de entreeprijs lager is. Hier bedoel ik niet een winkeliersbeurs/open dag van een winkelier.
Parkeren is overal een drama, 100 meter lopen en je kunt gratis parkeren. Voor 7 euro mogen ze mijn auto inderdaad gelijk wassen :wink:

Voor wat betreft het eten en drinken, als de kwaliteit goed is mag het wat kosten. Deze rommel was echter te duur en niet te vr.ten.
Je komt toch ook voor de gezelligheid en te kunnen praten met collega's van de waterkant. Voor mij en dan zeker voor mijn jonge zoon is eindelijk eens de mogelijkheid om met zeer ervaren vissers te praten.

De standhouders waren zeer behulpzaam en toegankelijk, vooral de Engelsen. Kortom wij hebben een gezellige dag gehad.
Karpervissen is ook sport, ik word s'nachts zwetend wakker van grote karpers.
pascal astarte
Berichten: 180
Lid geworden op: 10-03-2006 12:18
Contacteer:

29-01-2008 14:34

[quote="Arend Bleijerveen"]Prima beurs, ik heb me zondag zoals ieder jaar zeker vermaakt.
Maar misschien wordt het eens tijd voor een andere centrale locatie.

Cheers Arend[/quote]


Jaarbeurshallen in Utrecht
Jan Peter Teerling

29-01-2008 14:35

bart van bezouw schreef:Vraagje..

Waarom is het nog steeds elk jaar retedruk als iedereen wat te klagen en te mekkeren heeft!?? Vind je de beurs waardeloos, kom dan niet meer, dan kun je achteraf ook niet dom meer gaan lopen zeiken..

Groeten Bart

p.s. Ik vond het wél een gezellige, toffe en leerzame beurs.


Als iets je niet bevalt mag je dus geen commentaar/opbouwende kritiek leveren??Dat heet in jouw ogen mekkeren en zeiken??

Dus als jij je door het personeel,dat je afblaft,en je een koude,half afgebakken kroket voor je neus gezet krijgt,zeg je netjes dankjewel en leg je 3,- op de balie?? :o

Ik kom niet voor de lezingen op de beurs,ik kom om nieuwe noviteiten te vinden,en wat materiaal in te slaan wat hier in de buurt wat moeilijker te verkrijgen is.Als dat dan nog duurder is dan in de winkel zelf.. :(

Ach uurtje of 7 kijken wat voor volk er allemaal aan onze waterkanten te vinden is ,was die 17,- dubbel en dwars waard!!
Gebruikersavatar
Remon de Zeeuw
Berichten: 76
Lid geworden op: 26-01-2005 21:33
Locatie: brandwijk

29-01-2008 15:10

Ondanks dat ik dit jaar helaas niet veel tijd op de beursvloer rond heb kunnen lopen (2009 niet meer verzetten Mick) vond ik de sfeer uitermate gezellig.
Dat er relatief niet veel nieuwe dingen te zien waren is echter geen probleem aangezien de huidige dingen steeds meer door ontwikkeld worden en dus ook beter van kwaliteit zijn.
Ook was de beurskrant een welkome extra aan carp 2008 echter jammer was het dat deze op de dag zelf gegeven werdt en niet bij bijv spiegelmagazine vooraf.
De catering en parkeergelden zal altijd wel een hekel punt blijven.
Ondanks alles was het weer een zeer geslaagde beurs en hopen ik en de rest van Sjakie en de Polderboys volgend jaar op de 15e Carp gewoon weer flink te knallen zodat de bezoekers er weer lang van kunnen nagenieten.
laat je niet tot ziekelijk gedrag mee slepen in je hobby
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

29-01-2008 16:23

De hoge prijzen zijn een terugkerend item...een groothandel die met kortingsbonnen gaan werken kan het wel eens heel druk gaan krijgen.
Zie Vlemmix met hun kortingsactie's maar eens :wink:
Zelf vind ik de prijzen wel meevallen tov andere beurzen iig geen belemmering om er niet heen te gaan.
Catering is altijd duur op vrijwel elke beurs

Mick..laat je niet gek maken, het was gewoon weer net als vorig jaar een prima beurs. (Twee hallen zijn perfect en een goede doorstroming)

Arjen schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat iedereen van de eerste Carp beursspecial vond?


De beursspecial zag er zeer goed en verzorgd uit Arjen!.
Enkel als je binnenkomt krijg je best wel veel folders in je handen gedrukt.
Zo'n beursspecial beland dan bij velen (Vermoed ik) ongelezen tot thuiskomst in een plastic tas die je daar ook kreeg :roll:
Dat er een plattegrond bij zat kwam ik pas thuis achter :oops:
Is het geen betere optie zo'n beursspecial mee te sturen met het maandblad?
In ieder geval is deze beursspecial mischien voor de toekomst een heuse collectors item zoals karperwereld nummer 1 :lol: ...bewaar er maar een zooitje van, wie weet... :D
...met meedenkende groeten
Hans Brinkel
Rick Jansen
Berichten: 618
Lid geworden op: 04-01-2006 11:49
Locatie: Wijhe

29-01-2008 16:42

ben zondag naar de beurs geweest en heb het prima naar me zin gehad. de 10 euro intree viel wel mee vindt ik. en 7 euro pakeergeld is mischien veel maarja pakeer is een dag in de stad denk dat dat wel een stuk duurder is. en als je gratis wil pakeren zet je je auto toch bij de jumbo neer. of kom je met het openbaar vervoer. en de beursspecial kunnen ze inderdaad beter mee sturen met het maandblad omdat ik hem pas bekeken heb toen ik weer thuis was.
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

29-01-2008 18:23

Bart,

Wat vond jij er leerzaam aan dan?

Je weet toch al dat je door pils en weinigslaap koppijn kan krijgen?

xxx
Frank
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

29-01-2008 18:26

Het was verdomde rustig aan de waterkant en nog redelijk weer ook!!
8) :wink:
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

29-01-2008 19:43

Mick,

Hier 2 verbeterpunten:

* als er een presentatie is gestart de deuren dichthouden/afsluiten. Ik persoonlijk (en merkte ook anderen) vond het heel irritant dat je constant openslaande deuren naast je hebt en lichtinval. Heel storend.

* zorg dat er een vorm van selectie is, qua artikelen. Ik ben bijvoorbeeld op 4 of 5 verschillende stands dezelfde (zal het netjes zeggen) artikelen tegengekomen. Hiervoor kom ik niet naar de beurs.
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Mick Paine
Berichten: 33
Lid geworden op: 28-01-2008 13:51

29-01-2008 23:45

Bas Hofkens schreef:Mick,

Hier 2 verbeterpunten:

* als er een presentatie is gestart de deuren dichthouden/afsluiten. Ik persoonlijk (en merkte ook anderen) vond het heel irritant dat je constant openslaande deuren naast je hebt en lichtinval. Heel storend.

* zorg dat er een vorm van selectie is, qua artikelen. Ik ben bijvoorbeeld op 4 of 5 verschillende stands dezelfde (zal het netjes zeggen) artikelen tegengekomen. Hiervoor kom ik niet naar de beurs.


Hoi Bas,

Punt 1 is een goede, ik zal met de Happy Hookers over hebben. (Ze regelen alles in de diazaal)
Punt 2 is een beetje moeilijker, omdat ik niet kan beslissen over wat winkeliers wel of niet meenemen naar de beurs, maar ik zal er wel over hebben op de standhouders vergadering.

Groetjes

Mick
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

30-01-2008 10:34

Fijn dat je kijkt, wat mogelijk is, Mick. Veel succes!
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Peter van de Sande
Berichten: 227
Lid geworden op: 20-03-2004 15:03
Locatie: Maarheeze

30-01-2008 19:48

@ Mick "Quote" ik zeik nooit iemand af

O, nee? Je zeikt mij (en Rolf en Hans en Hennie en Hans moet ik doorgaan?) altijd af.
Toch bedankt maat. Het was weer toppie geregeld met het hotel, het eten en drinken en de kameraadschap. Volgende keer wordt een mijlpaal (15e keer).

@ Arjen. De beursspecial vond ik een geweldig goed initiatief. Hopelijk is het geen eenmalige klus geweest en kun je het volgend jaar weer doen. De biertap was overigens zéker zo'n goed initiatief. Tip voor volgend jaar ten aanzien van de special. Kijk eens of je in de special een korte preview kunt geven van de diverse lezingen en waar die (in hoofdlijnen) over gaan. Een tip voor volgend jaar ten aanzien van de tap. Eh... 3 vaten?

groeten
Als je thuis bij de kachel zit, vang je ze niet!
http://www.empirebaits.nl
Gebruikersavatar
Hoedemakers Mark
Berichten: 1157
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Kinrooi - België
Contacteer:

30-01-2008 20:45

3 vaten? Dan kan de poetsploeg nog later aan de bak... :)
Gebruikersavatar
Mick Paine
Berichten: 33
Lid geworden op: 28-01-2008 13:51

30-01-2008 22:20

Peter van de Sande schreef:@ Mick "Quote" ik zeik nooit iemand af

O, nee? Je zeikt mij (en Rolf en Hans en Hennie en Hans moet ik doorgaan?) altijd af.

groeten


Dat is waar, maar jullie verdienen het!!!

Ja, geweldig......Ik ben toch blij dat ik geen zwarte pak moet kopen.
Tot volgende jaar maar, oh ja, neem je loop schoenen mee, ik heb een nieuwe restaurant bijna gevonden.

Mick
Gebruikersavatar
Peter van de Sande
Berichten: 227
Lid geworden op: 20-03-2004 15:03
Locatie: Maarheeze

31-01-2008 06:17

Hopelijk hebben ze tegen die tijd de "handheld version" van de Tom Tom op de markt gebracht en anders hoop ik dat je een GPS meeneemt.
Ondanks je grijze haarkleur (wie zegt het!) zullen ze jou nooit een postduif noemen. Die vindt zijn weg namelijk wél altijd.

En over dat zwarte pak.... ik wil eigenlijk dat jij in een strawberry rood pak komt. Een lach en een traan (wie is dat die grote aardbeienboilie?) is in dat soort situaties altijd prima.
Als je thuis bij de kachel zit, vang je ze niet!
http://www.empirebaits.nl
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

31-01-2008 07:53

Mick,

Wie waren toch die twee knappe dames die op de beurs rond liepen?
De jongens van de KSN jeugdcommissie hadden het er maar knap moeilijk mee.

Als ik nog terug denk aan dat ‘benauwde’ hok wat we in het verleden hadden is dit echt letterlijk een verademing. Als niet roker heb ik me geen moment overdag gestoord aan de vieze rooklucht. In de late avond uren was een heel ander verhaal. Wat de kou aangaat was het s’morgens net winter in de hal. Toen de bezoekers stroom opgang kwam ging mijn jas al snel uit. Wat een warmte geven die karpervissers af.

De beurs in zijn huidige opzet hoeft voor mij zeker niet veranderd te worden. Heb wel makkelijk praten o.a. door het eten, blauwe polsbandje en de parkeerplaats wat ons aangereikt werd. Dat ik twee dagen nodig heb om lichamelijk weer helemaal bij te komen zal ik je echt niet kwalijk nemen.

Groet,
Peter
Gerrit Pook2
Berichten: 160
Lid geworden op: 27-04-2007 17:53

31-01-2008 08:36

Jaja 17 euros totaal, maar voor 1000 euros bijgepraat hoor

gr Gerrit
Derk Roelsen

31-01-2008 08:45

Bas Hofkens schreef:Mick,

Hier 2 verbeterpunten:

* als er een presentatie is gestart de deuren dichthouden/afsluiten. Ik persoonlijk (en merkte ook anderen) vond het heel irritant dat je constant openslaande deuren naast je hebt en lichtinval. Heel storend.


Helemaal mee eens. Ook vind ik, dat mensen respect moeten hebben voor die gene die de presentatie aan het geven is. Constant gingen er telefoons af. Dit vond ik zelf erg storend.

Maar ja, tegenwoordig is het al veel moeite om zo'n telefoon uit te zetten.

Groeten,

Roel
Gebruikersavatar
Mick Paine
Berichten: 33
Lid geworden op: 28-01-2008 13:51

31-01-2008 10:07

pj otte schreef:Mick,

Wie waren toch die twee knappe dames die op de beurs rond liepen?
De jongens van de KSN jeugdcommissie hadden het er maar knap moeilijk mee.

Als ik nog terug denk aan dat ‘benauwde’ hok wat we in het verleden hadden is dit echt letterlijk een verademing. Als niet roker heb ik me geen moment overdag gestoord aan de vieze rooklucht. In de late avond uren was een heel ander verhaal. Wat de kou aangaat was het s’morgens net winter in de hal. Toen de bezoekers stroom opgang kwam ging mijn jas al snel uit. Wat een warmte geven die karpervissers af.

De beurs in zijn huidige opzet hoeft voor mij zeker niet veranderd te worden. Heb wel makkelijk praten o.a. door het eten, blauwe polsbandje en de parkeerplaats wat ons aangereikt werd. Dat ik twee dagen nodig heb om lichamelijk weer helemaal bij te komen zal ik je echt niet kwalijk nemen.

Groet,
Peter


Beste Peter,

Die twee knappe dames zijn mijn dochter en haar vriendin, karpervissers krijgen het snel moeilijk als er dames op de beurs zijn!
Ik ben er ook zelf blij met de huidige opzet van de beurs, dat wil niet zeggen dat wij sommige dingen niet kunnen verbeteren, dat kan altijd. Ik ben op veel beurzen geweest, niet alleen karperbeurzen, om te kijken of wij het goed doen voor onze bezoekers. Ik vind dat wij het eigenlijk niet zo slecht doen.
Ik waardeer wat jullie vrijwilligers doen op de beurs, ik heb het ook gedaan voor The Carp Society in het verleden. Ik denk dat de meeste bezoekers het ook waarderen en ik wil jullie allemaal bedanken voor je inzet.
Twee dagen om bij te komen? Ik heb er nog steeds last van, maar dat komt denk ik meer door de gezelligheid in de avonduren dan de drukte overdag!

Groetjes,

Mick
Hennie Hoefakker
Berichten: 42
Lid geworden op: 07-04-2004 09:08
Locatie: Amersfoort

31-01-2008 19:47

Peter van de Sande schreef:@ Mick "Quote" ik zeik nooit iemand af

O, nee? Je zeikt mij (en Rolf en Hans en Hennie en Hans moet ik doorgaan?) altijd af.
Toch bedankt maat. Het was weer toppie geregeld met het hotel, het eten en drinken en de kameraadschap. Volgende keer wordt een mijlpaal (15e keer).

groeten


Hoi Peter de juiste woorden heb je hier neergezet.
Wat was het zweten daar en maar opjagen die Mick...... sneller...... doorgaan..... mond.houden..... doorwerken.............. meer hoorde wij niet van hem en het was nog wel zo,n aardig persoon toen wij hem net leerde kennen.
Hopelijk mogen wij nog wel komen op de Carp 2009 nummer 15 dan alweer.......Dan zal hij ons wel ontvangen met gebak nietwaar MICK PAINE.
groet Hennie
Geniet van elke karper hoe groot of hoe klein dan ook.
Gooi je eigen geloofswaardigheid niet weg door de karper slecht te behandelen als hij niet groot genoeg is.
Neem eens foto,s met een normale lens en gebruik nu eens geen groothoeklens
Gebruikersavatar
Mick Paine
Berichten: 33
Lid geworden op: 28-01-2008 13:51

31-01-2008 22:43

Hennie Hoefakker schreef:
Peter van de Sande schreef:@ Mick "Quote" ik zeik nooit iemand af

O, nee? Je zeikt mij (en Rolf en Hans en Hennie en Hans moet ik doorgaan?) altijd af.
Toch bedankt maat. Het was weer toppie geregeld met het hotel, het eten en drinken en de kameraadschap. Volgende keer wordt een mijlpaal (15e keer).

groeten


Hoi Peter de juiste woorden heb je hier neergezet.
Wat was het zweten daar en maar opjagen die Mick...... sneller...... doorgaan..... mond.houden..... doorwerken.............. meer hoorde wij niet van hem en het was nog wel zo,n aardig persoon toen wij hem net leerde kennen.
Hopelijk mogen wij nog wel komen op de Carp 2009 nummer 15 dan alweer.......Dan zal hij ons wel ontvangen met gebak nietwaar MICK PAINE.
groet Hennie


Precies genoeg voor iedereen, als Hans ze telt......
jan van kranenburg
Berichten: 429
Lid geworden op: 04-03-2007 03:07
Locatie: Den Haag

01-02-2008 02:55

Resumerend en concluderend vanaf afstand, stel ik vast dat als je
de catering en de toiletten verbetert, je een juweel van een formule
in handen hebt.

Feli, Mick!!
Door misverstandje ruim 3500 van mijn posts sinds 2002, zoek.
Steun KSN!
Gebruikersavatar
Mick Paine
Berichten: 33
Lid geworden op: 28-01-2008 13:51

01-02-2008 08:05

jan van kranenburg schreef:Resumerend en concluderend vanaf afstand, stel ik vast dat als je
de catering en de toiletten verbetert, je een juweel van een formule
in handen hebt.

Feli, Mick!!


Of helemaal geen catering en dan hebben wij de toiletten ook niet meer nodig?