Hoe was de carp 2008?!

Gebruikersavatar
ferdy tibbe
Berichten: 418
Lid geworden op: 16-09-2003 02:00
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

27-01-2008 11:42

Was een super gezellige beurs! Niks gekocht.

Arm personeel bij de Chinees in Zwolle Zuid. :lol:

Groeten, Ferdy :wink:
Life is ours, we live it our way
Wes Pias

27-01-2008 11:46

ik heb me ook laten informeren bij de stand van ww.mycarp.eu
vind het wel een heel goed prgramma
echt wel een bezoekje waar alleen komt het progrmamma pas over 3 weken uit
voor meer info :www.mycarp.eu
Rob Kuijpers
Berichten: 177
Lid geworden op: 06-02-2005 22:39
Locatie: Lieshout

27-01-2008 11:46

Als volgend jaar nou iedereen zijn of haar eigen brood en drinken mee neemd.... dan kan je lachen;)
jimmy bogaard
Berichten: 16
Lid geworden op: 15-04-2005 17:17
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

27-01-2008 12:51

Ik vond de beurs op zich best leuk, maar koopjes wat je een jaar of 10 geleden had, dat is er niet meer zo bij.
En inderdaad een hoop X2 spul wat ik zelf toch minder vind.
En het parkeren en entree oke dat je daar geld voor moet betalen is normaal.
Alleen het eten en drinken vond ik echt absurd duur.
Ik denk dat ze hier ook niet goed aan doen om dat zo duur te maken. Een hoop mensen kopen hierdoor geen eten of drinken, of ze pakken nu maar 1 drankje en anders veel meer, je kon ook wel merken dat het drinken heel duur was, want de standhouders hadden allemaal zelf drinken bij zich.
Maar op zich wel een leuke dag gehad.
carpfishing just loving it!!!!
Gebruikersavatar
Jeroen Druppers
Berichten: 119
Lid geworden op: 07-08-2007 19:33
Locatie: Eelde-Paterswolde
Contacteer:

27-01-2008 12:59

jimmy bogaard schreef:Ik vond de beurs op zich best leuk, maar koopjes wat je een jaar of 10 geleden had, dat is er niet meer zo bij.
En inderdaad een hoop X2 spul wat ik zelf toch minder vind.


Vond dat er dit jaar veel spullen waren waarmee ik nie graag langs de waterkant zou zitten..

Schepnet (Was ik na opzoek) Kon ik niet echt een leuke van vinden.. Alleen maar van die fijne netten terwijl ik liever iets grotere gaten heb.. nergens te vinden.. Jah bij 1 stand.. 200euro voor dat netje.. Of ze waren 30 euro of 200+ echt een middenweg was er niet..
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

27-01-2008 13:01

[quote="gradus scholtens"]Bart,

Dat is een tijdje geleden dat ik jou hier wat heb zien posten :wink:

Groet,


Gradus[/quote]

Ja Gradus, dat klopt wel. Lees nog wel regelmatig mee hoor!

Maar ik heb zo goed als 1.5 jaar niet gevist en dus ook weinig te melden! Ben meer op de darttoer de laatste tijd!

cheers
K. van den Herik

27-01-2008 16:47

echo is nog slechts een echo im de mist, de mist des commercies...
Gebruikersavatar
Lukas den Admirant
Berichten: 521
Lid geworden op: 21-11-2006 20:04
Locatie: Hoogeveen

27-01-2008 17:05

Wat een gelul over die entree zeg. DIe auto ja dat is misschien wel duur ja. Maar als je die lezing van Danny Fairbrass gewoon had bezocht was die 10 euro het al waard, daarbuiten waren nog enkele lezingen welke ik niet bezocht heb :oops: Verder krijg je zo hier en daar een petje in de hand gedrukt met een winkelwaarde van 10 euro dus waar doe je moeilijk over!! :lol: :lol: :lol:

Was een gezellig dagje en ben blij dat ik het boek van Piet en Koen heb aangeschaft ga gauw weer verder lezen!! :D :D :D
Theo Belt
Berichten: 338
Lid geworden op: 19-06-2007 15:32
Locatie: Assen

27-01-2008 17:55

Lukas den Admirant schreef:Wat een gelul over die entree zeg. DIe auto ja dat is misschien wel duur ja. Maar als je die lezing van Danny Fairbrass gewoon had bezocht was die 10 euro het al waard, daarbuiten waren nog enkele lezingen welke ik niet bezocht heb :oops: Verder krijg je zo hier en daar een petje in de hand gedrukt met een winkelwaarde van 10 euro dus waar doe je moeilijk over!! :lol: :lol: :lol:

Was een gezellig dagje en ben blij dat ik het boek van Piet en Koen heb aangeschaft ga gauw weer verder lezen!! :D :D :D


Ik heb ergens gelezen dat het boek pas na CARP 2008 verzonden werd?
Gebruikersavatar
Ad van Workum
Berichten: 75
Lid geworden op: 08-08-2005 15:59
Locatie: Delft

27-01-2008 17:58

€10 voor de intree.. Tja is de Visma ook niet zoiets? Of is dat nog duurder ik kan het me al niet eens meer herinneren. Wat dat personeel betreft ben ik het wel een beetje eens. Er staan soms mensen met verstand van hun product achter de stands .... :cry:

Verder een hoop bekende gezichten gezien. Blijft toch altijd een soort van reunie.

Enne inderdaad een flesje cola onderweg maakt het leed binnen wat dragelijker,

Toch blijft het leuk.
That dreams may come true.
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

27-01-2008 18:39

Het zal de gezelligheid wel zijn ofzo, maar ik snap er werkelijk geen reet van wat er nou zo interessant is aan zo'n beurs. Nou zal ik wel geen recht van spreken hebben, want ik ben er heel vroeger 1 keer geweest en ook nooit meer. Klere eind rijden, betalen om je auto te parkeren en vervolgens entree betalen om dingen te mogen gaan kopen. Bij m'n eigen hengelsportwinkelier parkeer ik gratis voor de deur, loop gratis naar binnen en krijg gratis een bakkie koffie. Als er eens iets stuk is, kan er altijd wat geregeld worden en ik krijg ook nog eens klantenkorting. Wie is er nu gek eigenlijk?

Groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
ferdy tibbe
Berichten: 418
Lid geworden op: 16-09-2003 02:00
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

27-01-2008 18:44

Tja Kees, dat is denk ik heel persoonlijk. Ik (en denk veel anderen) gaan er ik ook vooral voor de gezelligheid heen.
Dat absoluut niet voordelig is weet iedereen denk ik wel.

Groetjes, Ferdy
Life is ours, we live it our way
Gebruikersavatar
koen bril
Berichten: 895
Lid geworden op: 07-11-2005 16:22
Locatie: lutten
Contacteer:

27-01-2008 18:50

Ik vermaak me alleen al door het kijken naar mensen die met grote dozen lopen te slepen. :lol:
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

27-01-2008 18:53

Tja,

Hollanders zien enkel de korting op het product, niet de bijkomende kosten om het product te kopen. Ze rijden liever 300 km dan 5 euro meer te betalen bij de lokale zaak. Maar de beurs in Zwolle is voor mij meer dan kopen, hoef niks te kopen daar, het is de aftrap van het seizoen en veel lotgenoten weer gedag zeggen. Dat is de beurs. Maar dit jaar schrok ik ook van de kosten moet ik zeggen, kom al een jaar of 10 in Zwolle nu en dit jaar was het wel behoorlijk. Nu niet echt waar voor mijn geld bij de catering moet ik zeggen, volgend jaar gaan de boterhammen mee. Die heb ik nog altijd liever dan een niet smakend broodje beenham van 6,50 euries. Parkeren van 4 naar 7... Entree kan ik nog inkomen, dit is voor Mick en kornuiten zijn boterham en het regelwerk om dit machtige evenement op poten te zetten. Maar dat mensen er zo makkelijk overheen stappen is frapant. Het gaat blijkbaar nog niet zo slecht met de economie in Nederland. De regering hebben we het volgrecht om te melken gegeven, dus waarom de IJsselhallen niet...

Maar niet te pessimistisch hoor, het blijft de beurs op karpergebied en zal het ook altijd wel blijven. Hoort bij het karpervissen.

Bart, ook aan het darten :wink:
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Glenn Kappers
Berichten: 21
Lid geworden op: 12-01-2008 10:19

27-01-2008 19:00

Ben ook net terug van de beurs. Gelukkig heb ik geen 7 euro parkeer geld betaald maar m'n auto 100 meter verder op gezet want daar kon ik gratis parkeren! Dus alleen even een klein stukkie lopen. Hoppa, weer 7 euro verdiend!
Vond het verder een leuke beurs.
Helaas vond ik de lezing van Danny wat minder, voor mijn verwachtingen. Niet echt super veel nieuwe informatie gekregen en ook als je alle 6 de Korda dvd's hebt gezien is het eigenlijk meer van hetzelfde.
De lezing over riviervissen van Ed was wel oke, alleen ik had meer diepgang verwacht. Het was meer een lezing over (zijn) materiaal...met name over zijn persoonlijke keuzes. Verder weinig diepgang over diverse rivieren (ging voornamelijk de grens-Maas), stekken, dieptes, waterpeil, voeren, stromingen, scheepsvaart enz. Kort gezegd: als je het materiaal voor elkaar hebt--> hoe pak je het nu verder aan op een (buitenlandse) rivier. Tenminste dat vond ik.
Maar goed, verder was het wel oke.
Ben wel heel erg blij want heb een Hardy Richard Walker 2 overgekocht van een mede-board gebruiker.
Wilde nog wat specifiek spul halen maar helaas was het beurs-assortiment niet uitgebreid genoeg, dus zal dat alsnog in de winkels moeten halen.

Verder een gezellige toppie dag!

Edit: ja het is een Richard Walker :oops:
Laatst gewijzigd door Glenn Kappers op 27-01-2008 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Er zijn mensen die vissen vangen en anderen die alleen het water troebel maken.
Gerrit Pook2
Berichten: 160
Lid geworden op: 27-04-2007 17:53

27-01-2008 19:16

Zal wel een Hardy Richard Walker geweest zijn
.
Maar wel gezellig hoor,lekker even kleppen met iedereen.

gr Gerrit
Gebruikersavatar
Mitchel Bruinsma
Berichten: 323
Lid geworden op: 05-10-2004 22:56

27-01-2008 19:31

K vd Herik.. die K staat zeker voor Krent?

Tjonge jonge wat een gemauw over die centen.
¤¤¤PROOST¤¤¤
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

27-01-2008 19:34

kees
de landelijke ksn dag vind je toch gezellig?
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

27-01-2008 19:48

Pfff. Gaan we toch allemaal naar Leerdam. Wel lid worden hoor.

De beurs geeft een aktueel overzicht van de stand van zaken op de markt. Inmiddels kun je, na enige planning, in het voorjaar ook een rondje hengelsportwinkels gaan doen. Wat is leuker?

Omdat ik een deel van de tijd "vast" zit, is observeren wel leuk. Moet altijd wel (glim)lachen om de mannen die afgeladen de beurs verlaten. Maar ja, je zal maar geen goede winkel in de buurt hebben.

Naast boilies ook een wildgroei in voerboten. De een nog blitser dan de ander. Moet mij toch eens bedenken...

Boek van Piet en Koen is binnen. Moet een lange trip maken, dus welkom leesvoer.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

27-01-2008 20:05

Onderuitgezakt met mijn laptop op me knieën toch nog even een reactie. Met als opdracht Carp 2008 voor karpervissers en me zelf tot een succes te maken. Mede door ons uitgelezen plekje op de KSN stand waren reacties van bezoekers en vragen om te komen tot een spiegelkarperproject overweldigend dit jaar.

Kan zijn dat de toeloop van onze buur hier debet aan was. De kleine grote man Herwin Kwint en Raymond Hakkert mochten zich verheugen op een geweldige toeloop voor hun boek. De bergen boeken waarmee zij zich omgeven hadden smolten al snel als sneeuw door de zon. Als prof hadden zij zich net als Piet Vogel laten voorzien van een heuse pin betaalautomaat. Ook Piet en Koen die s’morgens nog wat wit weggetrokken de vele dozen boeken binnen brachten kon ik pas na vele omzwervingen ontdekken. Zo goed waren zij verborgen achter de vele handtekeningen jagers voor hun Spiegelbeeld.

Mijn stem ben ik grotendeels kwijt, de knieën zullen weer een door een therapeut behandeld moeten worden en mijn portemonnee is leeg. Toch kijk ik al weer uit naar de volgende beurs in Zwolle. Mannen van de KSN jeugdcommissie voelde ik me gisteren avond en vannacht weer heeeel eventjes van jullie leeftijd, daarvoor dank. :wink:

Groet,
Peter
Laatst gewijzigd door pj otte op 27-01-2008 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

27-01-2008 20:07

ferdy tibbe schreef:Tja Kees, dat is denk ik heel persoonlijk. Ik (en denk veel anderen) gaan er ik ook vooral voor de gezelligheid heen.
Dat absoluut niet voordelig is weet iedereen denk ik wel.

Groetjes, Ferdy


Idd! En ik ben 1 van die anderen :wink:
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

27-01-2008 20:56

Simon Dekker schreef:kees
de landelijke ksn dag vind je toch gezellig?


Klopt! Maar dat is toch niet te vergelijken, of wel soms?
Hoop dat ik de tijd kan vinden om op 1 maart langs te komen.
Neem je het boek dan mee?

Groet,
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

27-01-2008 21:25

:lol: :lol:

2maal parkeergeld betaald
2maal intree
1 koffie
1broodje hamburger
1maal hotel
1maal chinees
paar drankjes in de kroeg
beetje diesel

ach best leuk hoor zo'n beurs,

zeker als je eens nietsgekocht hebt aan materiaal 8)

hoe dan ook , 150€ lichter en niets weizer :wink:
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

27-01-2008 21:38

Parkeren hoeft geen geld te kosten, moet je wel f een stukje lopen.
Ook je eigen eten en drinken meenemen is een optie.

De beurs?
Lezingen heb ik niet bezocht, kan er dus geen oordeel over geven

Een beurs vindt ik dermate geschikt om materiaal te vergelijken.
wil je een nieuwe stoel kopen of zoals in mijn geval een andere onthaakmat en zo'n kruiwagen...dan is het handig vergelijkingsmateriaal te hebben. Veel winkeliers hebben niet alles van alle merken op voorraad en dan moet je blind een keuze maken...niet mijn keuze :wink:
Zo'n beurs is hier perfect geschikt voor.
Ben blij met de keuze die ik heb gemaakt voor de Fox kruiwagen, hele grote wiel, en geheel plat opvouwbaar in tegenstelling tot vele andere merken...zoiets kun je enkel op een beurs vergelijken
En..het loont om te onderhandelen :D ,heb immers bij alle 3 de verschillende stands waar ik wat gekocht hebt flinke korting kunnen bedingen :D . (Nash kruiwagen, Chub onthaakmat craddle, predastore meervalsteunen .
Enne wat is Kevin cash dan duur met zijn spullen in vergelijking met andere producten :o
Solar stand viel mij ook tegen. Daarentegen 3 gratis petjes gescoord en een muts :lol:
De powercatcher boilliemachine heb ik niet kunnen vinden..iemand?
Mijn inziens een overvloed aan aasfabrikanten en hun producten en voerboten fabrikanten op deze beurs.
En veel mensen gezien en gesproken en dat maakt zo'n dag mijn inziens ook erg leuk.
zoals Bart v.d H schrijft, zie deze beurs als een soort start van het nieuwe visseizoen.....heb er zin in!
gr
Hans
Gebruikersavatar
stefan andriessen
Berichten: 1604
Lid geworden op: 07-10-2007 18:30
Locatie: gouderak zuidholland
Contacteer:

27-01-2008 21:54

ik ben een uurtje geweest heb me voerbootje gehaald.
2 rondjes gelopen en heel veel van die wandelende bomen gezien :lol:
en rolletje onderlij materiaal en weg wezen maar.
je kon er geen eens normaal lopen.
stond een tijdje bij de stand van harm nuis.
allememachies daar werd een zooi gepikt.