Teeuwen is weer terug

Rudi van Vliet
Berichten: 119
Lid geworden op: 21-08-2007 15:02

24-09-2007 01:41

Mijns inziens zegt Hans dit niet...

Hij zegt dat hij grappen maakt over onderwerpen waarvan hij denkt dat dit gevoelig ligt.
Dit doet hij om aan te tonen dat er nog over te praten valt of juist dat dit tricky wordt.

Als dit niet meer het geval is leven we in een dictatuur, zijn zijn woorden.

En hij ging wel degelijk de discussie aan. Gaf antwoord, maar niet direct. De dames waren op nogal een commanderende toon bezig en zelf niet georganiseerd. Als 1 van de dames had gesproken en niet een aanval had gekozen maar een gesprek dan had ze een goed lopend gesprek gekregen.

Al met al vond ik de argumentatie van Hans erg goed en hij wist het perfect onder woorden te brengen. Wat mij opviel is dat er diverse moslims op een nonverbale maar wel duidelijk zichtbare moeilijke manier mee kunnen omgaan.
Voorbeeld mogen dezen nemen aan de christelijke gezellen die ook streng gelovend zijn maar nooit uit wraak of boosheid een bedreiging zullen vormen voor onschuldige burgers. Helaas was dit in de middeleeuwen wel iets anders ;)

Iedereen mag een mening hebben is mijn standpunt en de tijd dat we daarom elkaar gingen afmaken is helaas nog niet voorbij.

OVerigens.. ik vind niet dat alle moslims zo zijn.. ik geloof namelijk in de goedheid van hun overtuiging, wat me opvalt is dat er wel een relatief erg grote groep van het moslim geloof nogal wat geweldadig ingesteld is.
Een run in de morgen, is een dag zonder zorgen....
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

24-09-2007 14:34

Rob de Boer schreef:
Teeuwen ging niet echt de discussie aan


Klopt. Had dit ook al gezien.

Ondanks dat ik graag kijk naar Teeuwen, en zijn boslimgrappen zeer kan wardeeren, vond ik niet dat hij hier nou eens ff op argumenten en feiten zijn winst behaalde. Meer met grappen en grollen.

Punt voor de moslimvrouwen. Die op tv probeerden een antwoord te krijgen van Teeuwen. En Teeuwen? Die scheepte za af met een grap.


Juist niet! Ik zou het filmpje nog maar eens een keer kijken als je van mening bent dat hij geen feiten en argumenten verteld.
Hij scheept ze helemaal niet af met een grap. Maar JUIST met argumenten en waar het op staat. Hij legt de vrouwen doodeenvoudig uit wat hij doet en waarom hij het doet. En hij zegt waarom het moet kunnen en wat er gebeurt als zoiets niet meer zou kunnen in NL.
En ze hebben wel 10x antwoord van Teeuwen gekregen, na 10x dezelfde vraag stellen. Maar als je niet luisteren wil en niet open staat voor een andere mening, tja dan moet je maar op kleuterniveau doorkibbelen. Een afgang dus voor die 3. 100 punten voor Teeuwen.
peter andrae

24-09-2007 14:47

Er zat in ieder geval 1 persoon in de zaal die het niet leuk vond en dat straalde er ook duidenlijk vanaf.
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

24-09-2007 14:49

klopt ja.

The truth hurts... 8)
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

24-09-2007 14:53

zou ze een spiekbriefje hebben gehad?

http://www.nu.nl/news/948440/61/rss/Mei ... -test.html

8)
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

24-09-2007 18:29

Ze kunnen nergens tegen zeker niet als het over die Allah of Mohammed gaat. Gaan gelijk op hun kont met de scharen omhoog, net rivierkreeften.
Teeuwen drukt zich puur uit in feiten. En idd de waarheid doet pijn.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

24-09-2007 18:32

dit geld overgens niet alleen voor moslims/hoofdoekjes etc....... iets wat teeuwen beter doorheeft dan mening ander......
Alex Poot
Berichten: 878
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

24-09-2007 20:34

Hahaha teeuwen rulez klaar... ben benieuwd naar zijn nieuwe voorstelling...
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

24-09-2007 20:48

en weer durven ze niet alleen te komen met 3 man/vrouw sterk en een haman
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

25-09-2007 23:57

1b. Racistische uitlatingen of links daarnaar.
ff v==
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

26-09-2007 08:11

Bert, waar hoor jij rascistische uitlatingen dan in dat filmpje?
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

26-09-2007 09:24

Niet in het filmpje hoor, Rick.

Met het onderwerp is ook niks mis. En er mag ook best kritiek zijn op bepaalde individuen die de publiciteit zoeken. Maar ik erger me er mateloos aan hoe sommigen dit topic gebruiken om een groep mensen opzij te zetten.

Groeten van Bert.
ff v==
Beau van Antwerpen
Berichten: 135
Lid geworden op: 07-09-2005 17:25
Locatie: Nederland
Contacteer:

26-09-2007 09:28

Bert, dat heet nou vrijheid voor meningsuiting.

:wink:
<<< Some times i think i'm crazy, and some time i know i am not! >>>
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

26-09-2007 09:54

Racisme heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken.
Het valt inderdaad op dat sommigen dit soort onschuldig bedoelde topics misbruikt om het die draai te geven.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

26-09-2007 09:57

Dat zal dan wel Beau.

Maar ik vind het wel jammer als karpervissers, die niet geassocieerd willen worden met bijvoorbeeld partyvissers, zich zelf schuldig maken aan het toedichten van eigenschappen van enkelingen aan een veel grotere groep.
ff v==
Jan Peter Teerling

26-09-2007 11:03

Het is zijn niet de moslims waar we rekening mee moeten houden,het is onze bloedeigen regering,die verkwantselt dit land van onze voorouders.

Als je ook maar iets aan de kaak stelt ben je een racist,zij zelf mogen wel positief discrimineren.. :-?

Gister ook in de krant,er worden weer 100 Marokkanen aan een baan geholpen bij Rotterdam Airport en Schiphol.Waarom maakt niet iedereen
die werkloos is kans op die banen?

Probeer maar eens werk te krijgen in een van onze grote steden bij de politie..homo's,lesbo's,vrouwen en allochtonen hebben voorrang..Waarom krijgen de mensen die het meest geschikt zijn voor deze functie's niet deze banen,ongeacht hun afkomst,geslacht,ras of geloofsovertuiging?

En nu een minister van justitie met twee paspoorten,nee dan bind je je 100% aan een land.

Geen wonder dat Verdonk en Wilders zo'n grote achterban hebben.
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

26-09-2007 11:13

Ik vind dat denken in ZIJ en WIJ puur racistisch (of in ieder geval discriminerend, zeker waar het homo's, lesbo's en vrouwen betreft), maar dat zal wel aan mij liggen. Ik ga wel mooie vissen kijken in een ander topic. Jammer dat zoveel mensen Teeuwen maar voor een deel begrijpen.

Hoofdschuddende groeten van Bert.
ff v==
Jan Peter Teerling

26-09-2007 11:25

Ik denk niet dat een deel van de mensen Teeuwen maar begrijpt Bert,
de frustratie's van wat er met ons/dit land gebeurt gaat net even verder dan een cabaretier in een filmpje.

Mss proberen je hoofd uit het zand te houden en te kijken wat je er om je heen gebeurt helpt?Alles met de matel der liefde te bedekken schieten we in iedergeval ook niets mee op.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

26-09-2007 12:06

Net wat ik zeg er zijn mensen die de kans aangrijpen om er een politiek spelletje van te maken i.p.v. het theaterspel.
Kop uit het zand trekken?? Misschien, alleen zit er bij sommigen die de kop niet in het zand steken zand in de ogen die er in gestrooid wordt door de demagogen.
Vissen is een hobby, geen religie!
K. van den Herik

26-09-2007 12:51

Bert,

HIJ zeggen tegen vrouwen gaat ook niet werken.

Ik heb mazzel, want ik discrimineer niet. Ik haat gewoon alles en iedereen.

Voor mij is iederen gewoon groen.

MVG

Klaas
Jan Peter Teerling

26-09-2007 13:57

Het is tijd dat de regering er wat aan doet Douwe,zo zul je de wind uit de zeilen van de demagogen nemen.

Niet pappen en nat houden,of zo als Cohen,op zn tijd naar de moskee gaan om de (grote) problemen bij een bakkie munt thee te bespreken.

(problemen A'dam west,diamantbuurt,homo's meppen ed.)

En nu is de vraag,wie zijn nu die demagogen in 'onze' regering eigenlijk.. :roll: :wink:
peter andrae

26-09-2007 14:10

Prietpraat.

8)
peter andrae

26-09-2007 14:42

Onvreden bij het grote publiek haalt bij veel mensen het slechte naar boven dat is al een paar keer gebeurd en liep altijd op stront uit.


Het enige wat je nodig hebt is een aanjager maar die verkoopt alleen maar prietpraat want zodra er andere dingen zoals ontslagrecht of ziektekosten aan de orde komen dan blijft hij zitten wat heb je nou aan zo iemand niets toch.


Wilders is zo een aanjager.

De Mullah misbruikt de Islam om zijn doel te bereiken en net zoals heel veel nederlanders vatbaar zijn voor de woorden van Wilders zo zijn er ook heel veel mensen die geloven in de woorden van de Mullah de Media doet er nog een shepje bovenop we lezen en kijken tenslote allemaal naar de krant of de TV even roeren en je hebt de vlam in de pan.


Die onvrede zit er al in sinds de invoering van het Euro systeem,toetreding van arme landen in de EU,het vrijgeven van de grenzen,en onze politiek draagt daar ook flink zijn steentje aan bij ik kijk weleens een kamerdebat en vraag mij af of sommige van deze mensen wel weten wat er zich afspeelt in de Nederlandse samenleving :oops: oeps sorry maxima,ik denk zelf van niet.
K. van den Herik

26-09-2007 14:56

onvrede? Ietsjes voor de euro he.

Net na het invoeren van geld


Afbeelding

De Mullah misbruikt de Islam om zijn doel te bereiken


Dit is nu dus de allergrootste belediging voor de mullah. Er is maar 1 god en dat is niet de eer van de mullah.

MVG

Klaas

btw: Instappen! Licht groen voorin...
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

26-09-2007 17:57

Nou JP laten wij het er maar op houden dat mijn demagogen jou demagogen niet zijn.
Verder ga ik op een board met al haar beperkingen maar niet in discussie over dergelijke nonkarperitems.
Vissen is een hobby, geen religie!