Sticker voor op een autoruit

K. van den Herik

19-07-2007 21:47

op mijn auto staat http://www.houtassu.nl
is geen slechte ruil. doe het niet omdat ik het mooi vind.
snap alleen niet waarom iemand er een probleem mee heeft als ie reclame maakt. van mij part tatoeert vlekkie een logo op zijn voorhoofd.
mvg klaas
klaas
K. van den Herik

19-07-2007 21:48

die voltaire
mario van de westerlo
Berichten: 606
Lid geworden op: 20-12-2005 20:34
Locatie: helmond

19-07-2007 22:00

John....Als Hans beter had gelezen was het duidelijk geweest dat ik zei ( Laat me duidelijk zijn als je de reactie leest van John ) maar blijkbaar leest hij maar de helft en zag hij dat over het hoofd en keek hij op dat moment in de spiegel, vandaar hij zich hypocriet noemde John. En dat ik recklame maak voor Proline dat doe ik uit me zelf en denk dat de meesten wel weten waarom en als men dat niet graag ziet kijken ze maar ergens anders naar. Nou genoeg gezever hier over..Vlekkie
Gebruikersavatar
Bert Kruit
Berichten: 330
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Hooghalen
Contacteer:

19-07-2007 22:11

wat een vraag over een simpel stickertje al niet kan teweeg brengen, ongeloofelijk.
MVG"BK" 8)
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

19-07-2007 23:03

Autoruitstickers daar gaat het om niet waar?
Als uitlokken een een kampioenschap was had HPE de hoofdprijs niet waar?

Succes met je eigen egotripperij HPE, google eens op het WDH model misschien leer je nog eens iets. En die spiegel, er in kijken is niet genoeg HPE. Dat heb je volgens je eigen beleving blijkbaar voldoende gedaan, twijfel aan de daadwerkelijk zelfreflectie die je claimt.

En voor je beleving ik laat het echt hierbij, trap niet in je uitlokkerij op communicatief gebied.

met vriendelijke groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

20-07-2007 00:22

mario van de westerlo schreef:John....Als Hans beter had gelezen was het duidelijk geweest dat ik zei ( Laat me duidelijk zijn als je de reactie leest van John ) maar blijkbaar leest hij maar de helft en zag hij dat over het hoofd en keek hij op dat moment in de spiegel, vandaar hij zich hypocriet noemde John. En dat ik recklame maak voor Proline dat doe ik uit me zelf en denk dat de meesten wel weten waarom en als men dat niet graag ziet kijken ze maar ergens anders naar. Nou genoeg gezever hier over..Vlekkie


Mario,

Zó quote je dus, ik vind het ook een klote-begrip maar het is wel duidelijk als er QUOTE voor staat. Ik vind dan ook niet dat je HP er op moet/kan aanvallen aangezien je ook geen interlinies gebruikt.
Verder wil ik mezelf even uit m'n eerste reply op dit topic omtrent (autoruit)stickers QUOTEN
En toch heeft die van Ee een punt.
Als je zo'n logo echt zo boeiend vind plak je 'm op je voorruit recht voor je kokelemonus en niet op je achterruit. Je doet 't om uit te dragen dat je karpervisser bent. Wat je motivatie daarachter verder dan ook is kan mij niet echt boeien.



Wat is er nou zo negatief aan deze reply????? Ik vraag hierin alleen maar of mensen hier zo eerlijk willen zijn toe te geven dat ze dit een manier vinden om uit te dragen dat ze karpervisser zijn en dat het mij niet uitmaakt wat hun motivatie daartoe is. Okay, ik doe het op mijn soms ietwat wat sarcastische manier wat een ten alle tijde rechtlijnige K v d Herik nimmer zou doen maar toch!!!!!
Verder biedt ik ook nog m'n hulp aan om zo'n sticker te kunnen realiseren, nou die toezegging is 'past'

Dat de hele discussie nog verder escaleert komt mede door jouw, maar vooral de reactie van de mod in kwestie die zich waarschijnlijk (terecht) aangesproken voelt en de andere 'holbewoners' die vinden dat iemand die een dikke vis heeft gevangen heilig verklaard moet worden, waarna iedereen heerlijk over elkaar heen sodeflikkert en nog altijd niemand z'n stickertje heeft.

I.i.g. is mijn logo verder niet meer beschikbaar voor deze kul.
Groet,

John
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

20-07-2007 08:01

John Pannekoek schreef:I.i.g. is mijn logo verder niet meer beschikbaar voor deze kul.
Groet,

John



Hahaha en mijn kul is niet meer beschikbaar als logo :lol: :lol: :lol:
K. van den Herik

20-07-2007 08:03

neem dees
Afbeelding

of
Afbeelding
Jan Peter Teerling

20-07-2007 08:53

Klaas is wel erg goed in plaatjes 'vissen'.. :lol:
K. van den Herik

20-07-2007 12:19

ik vind dat bord geweldig.
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

20-07-2007 12:45

Klaas

Het eerste plaatje trekt mij wel aan :lol: :lol: :lol:

Mario

Waar wil jij heen met jouw postings.
De één vind een sticker van een karper op de auto mooi.
Ik absoluut niet.
Het nadeel is tevens dat iedereen weet, dat er een karpervisser aan de waterkant vertoeft.
Op bezoek aan de waterkant zit ik niet te wachten.
Lekker genieten van mijn rust aan de waterkant.

Daarbij vraag ik mij af waarom jij deze sticker op jouw auto zo loopt te verdedigen.
Termen als hypocriet en holkruiperij gooien extra olie op het vuur.
Niet nodig, jij hoeft toch geen verantwoording tegen over mij af te leggen.
Misschien wel aan jouw aas-sponsor...

Peter P.

Ik kampioen uitlokken ?
Hoe kom jij erbij...
Persoonlijk vind ik dat de karpervisserij heel erg is veranderd in negatieve zin.

De commercie draait op volle toeren en wie de grootste vis vangt, is de beste...
En waag het eens om andersom te denken (Gerard Schaaf).

met onafhankelijke groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
Jan Peter Teerling

20-07-2007 13:02

Willen we niet allemaal graag de beste zijn in wat we graag doen HPE?

En ja,ik vang ook graag de dikste exemplaren,maar genieten van een klein visje gebeurd ook zeer zeker.

We gaan weer verder met de auto inpakkennnnnnnnnnnnn :P
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

20-07-2007 14:03

Peter Broers schreef:
John Pannekoek schreef:I.i.g. is mijn logo verder niet meer beschikbaar voor deze kul.
Groet,

John



Hahaha en mijn kul is niet meer beschikbaar als logo :lol: :lol: :lol:


Peter Broers,

Jij bent echt een verrijking voor dit board met je bijzondere gevoel voor humor!!
Getuige ook déze opmerking van je vanmorgen hiero http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... 184#501184 waar je een kortzichtige domme dooddoener bestempeld alszijnde 'een prachtige cynische opmerking'
Ik kan bijna niet wachten op meerdere postings van jouw hand.Hallelujah, het board is niet dood zoals vele anderen willen doen geloven!!!!!!!!!!!
Groet,

John
ron bouman
Berichten: 389
Lid geworden op: 14-02-2007 18:51

20-07-2007 14:41

karpervissen verandert in de negatieve zin????
Misschien online als ik al die postings hier zie... Maar aan de waterkant maak ik toch graag ff een praatje met de vissers en heb ik rete veel lol.
Samen met mijn vismaten beleef ik gouden dagen, en dan lopen jullie zo te zeiken op een forum?
Gr Ron

Ps. Sorry dat ik zo loop te zeiken op jullie 'gezeik'
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

20-07-2007 14:55

Hans Peter van ee,

Man man wat kun jij overal een probleem van maken.

ZOEK EEN HOBBY want blijkbaar is karpervissen alleen niet genoeg.

En dan de zeggen ze dat de jeugd het board verziekt de eerste uitspraken van jou slaat helemaal nergens op.

Als iemand nou een sticker van een merk of vis op de autoruit wil wat is het probleem?
Wonen ze bij jou in de buurt?
Vissen ze op jou water?
Of kun je het merk niet verdragen??????


Als jij iets hebt tegen gesponserde mannetjes zeg dat dan gewoon en ga er niet zo'n circus van maken.

Groeten Joris
jacob gerrit boeve
Berichten: 41
Lid geworden op: 13-05-2007 17:05
Locatie: heuvelrug

20-07-2007 15:09

Ja ja mooi he zo een board waar je tegen iedereen aan kan zeiken je mening kan verkondigen(wat je thuis niet kan omdat moeders de vrouw je anders een veeg uit de pan geeft).
Iedereen heb zijn woordje altijd klaar of is het woord in ieder geval aan het slijpen om messcherp uit de hoek te komen.
Waar halen jullie het goddelijke vermogen vandaan om over anderen te oordelen?
Hoe komen sommige mensen erbij dat hun mening gewenst is.
Als er om een sticker wordt gevraagd. Wordt er toch niet om een mening over die sticker gevraagd
Vanwaar halen jullie het recht om anderen de grond in te sabelen?

We zijn allemaal karpervissers allemaal op onze eigen manier!!!
En niemand hier helemaal niemand heeft het recht hier de goddelijke rechter te spellen.

Leven en laten leven
Gr jacob

oh ja ben niet van de kerk
ron bouman
Berichten: 389
Lid geworden op: 14-02-2007 18:51

20-07-2007 15:14

nou jacob, dat zijn dan wel wijze woorden 8)
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

20-07-2007 15:29

Wijzer is je niet te laten provoceren. Je hoeft namelijk maar één woord te geven en er tuimelen er diverse overheen. Zelfs over de meest gemoedelijke reacties zoals die van John. Waar maak je je druk om geldt voor twee kanten. Geeft ook nogal wat boardvervuiling al dat commentaar op commentaar.

Wellicht kunnen we het hier bij laten?

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

20-07-2007 18:05

Jacob waar haal jij dan weer het recht vandaan om te beslissen dat een ander iets niet mag doen?
Omdat je hier een mening hebt of geeft heb je thuis niets te vertellen?
Tsjonge dat is een stelling zeg, dat moet je eens thuis doen voor je het weet slaap je op de bank.
Waar haal jij dat goddelijke vermogen vandaan om te oordelen?

Voor de rest een leuke reactie die uiteraard koren op de molen is voor de boardvervuilers ala Douwe. 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

20-07-2007 23:10

Nou HPE kom eens op met een normale reactie.

We wachten.

Groeten Joris
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

23-07-2007 12:35

Joris

Mijn eerste posting in deze topic was de volgende: 'Waar men vroeger niet te koop liep met het feit dat men op karper viste, lijkt her er tegenwoordig op dat men maar wat graag aan de buitenwereld toont dat men karpervisser is.
Het is een rare hobby aan het worden.
Statusverhogend, persoonsverheerlijkend en egotrippend.
Het draait niet om de karpervisser, het draait om de karper...of is het nu andersom...

met hoofdschuddende groet

HPE
_________________

Ik geef hier puur mijn Mening zoals ik er over denk.
Wat er n.a.v. deze posting allemaal wordt geschreven heb ik niet in de hand.
Sommige schijnen gelijk in vuur en vlam te staan als men een eigen mening verkondigd.
Het zij zo...

met vlammende groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

23-07-2007 12:44

Mario

Je hebt PB.

met stickerende groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

23-07-2007 15:36

John Pannekoek schreef:
Peter Broers schreef:
John Pannekoek schreef:I.i.g. is mijn logo verder niet meer beschikbaar voor deze kul.
Groet,

John



Hahaha en mijn kul is niet meer beschikbaar als logo :lol: :lol: :lol:


Peter Broers,

Jij bent echt een verrijking voor dit board met je bijzondere gevoel voor humor!!
Getuige ook déze opmerking van je vanmorgen hiero http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... 184#501184 waar je een kortzichtige domme dooddoener bestempeld alszijnde 'een prachtige cynische opmerking'
Ik kan bijna niet wachten op meerdere postings van jouw hand.Hallelujah, het board is niet dood zoals vele anderen willen doen geloven!!!!!!!!!!!
Groet,

John


Oieoeioei proef ik hieruit nou weer enig cynisme? Bij deze mijn nederigste excuses aan iedereen die aanstoot neemt aan mijn enigszins relativerende opmerkingen tussendoor :lol:
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

23-07-2007 20:01

Jan Peter

Karpervissen doe ik heel graag.
Mijn grootste drijfveer om ooit te gaan vissen, was de lokroep van het water.
En dat is nog steeds zo.

Natuurlijk vangt iedereen graag grote vissen, tenminste... zo wordt algemeen beweerd.
Toch zal ik nooit op een water gaan vissen, met als hoofd-reden de zwaarste vis te vangen.
Ik jaag graag op de moeilijk vangbare exemplaren.
Tegen de tijd dat ik die in mijn netje heb zitten, is het hoofd-bestuur al lang langs geweest :lol: :lol: :lol:

met jagende groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!
vandecasteele christof
Berichten: 60
Lid geworden op: 13-02-2006 22:33
Locatie: belgie

31-07-2007 00:27

wie er niet op kan zien, moet maar de andere kant op kijken :roll:
hengelbelangen ijzervalei