Stomste wat je ooit gevraagd is aan de waterkant

Plaats reactie
marco de voor
Berichten: 56
Lid geworden op: 14-11-2007 18:07
Locatie: lelystad
Contacteer:

12-05-2008 11:39

Bart Koops schreef:Ik was met Martin weer ff aan het pennen, komen er 2 jochies van een jaar of 10 aan.

"Misschien een tip voor jullie", begint 1 van hun. "Daarachter daar vang je grote vissen. Ik heb er eens een karper van 50 cm gevangen." :lol:


Gr,
Bart.



dan zit jij dus ook steeds net op de verkeerde plekken.
een paar honderd meter verderop vang je altijd beter jongen

:lol:
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

12-05-2008 11:47

Heb je al wat gevangen?
Gebruikersavatar
Elian van Houten
Berichten: 141
Lid geworden op: 10-05-2008 18:11
Locatie: Waddinxveen

12-05-2008 12:04

ach, ben die domme dingen wel gewend onderhand :P

Grappig was wel als volgt:

We zagen een slootje met heleboel karper zwemmen en happen en alles.
Alleen 1 ding.. Verboden te vissen stond op die bordjes.
Dus wij naar de overkant en inwerpen en hengel op het bordje gelegt. Maar omdat we achter het bordje zaten, stond er niets op natuurlijk.

Verschillende mooie vissen mogen vangen, en ja hoor daar kwam politie..
Nou gezellig. DUs zij even uitleggen dat je daar niet mocht vissen, omdat er verboden vissen op het bordje staat.
Wij hielden ons van de domme :P en antwoorde: " waar dan meneer, ik zie wel een bordje maar er staat niets op?"
Dan zie je ze dom kijken :lol:
Naja na even een discussie en praatje toch maar weg gegaan en gelukkig geen boete want ze vonden het wel een goede stunt :P

Nou toch is een paar karpers uit dat prachtige slootje op de kant mogen bewonderen :)
Elian

http://www.omcds.tk voor al je favo muziek albums!
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

12-05-2008 12:14

marco de voor schreef:
Bart Koops schreef:Ik was met Martin weer ff aan het pennen, komen er 2 jochies van een jaar of 10 aan.

"Misschien een tip voor jullie", begint 1 van hun. "Daarachter daar vang je grote vissen. Ik heb er eens een karper van 50 cm gevangen." :lol:


Gr,
Bart.



dan zit jij dus ook steeds net op de verkeerde plekken.
een paar honderd meter verderop vang je altijd beter jongen

:lol:


Idd ja. :lol: Mensen zeggen altijd, maakt niet uit waar je zit, dat je op een andere plek beter vangt :lol:

Gr,

Bart
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Gebruikersavatar
YANNICK deksuh
Berichten: 950
Lid geworden op: 21-05-2006 17:52
Locatie: doetinchem
Contacteer:

12-05-2008 17:04

Ruud Visser schreef:Heb je al wat gevangen?

ja dat is een heele stomme vraag .
jij vangt nooit wat :lol:
Gebruikersavatar
Elian van Houten
Berichten: 141
Lid geworden op: 10-05-2008 18:11
Locatie: Waddinxveen

12-05-2008 17:20

lol :lol:

1-0 yannick
Elian

http://www.omcds.tk voor al je favo muziek albums!
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

12-05-2008 17:45

ventje van een jaar of 14/15 komt naar me toe lopen steekt zijn handen in z'n zij en vraagt aan me of er nog iets bijzonders zwemt hier :o ....ik heb niet eens gevraagt wat hij bijzonder vondt....ik heb gezegt dat ie maar moest opdonderen met zulke vragen en eerst eens moest gaan leren vissen....tering aap.... hij droop snel af..... :evil:
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
dre ven
Berichten: 16
Lid geworden op: 04-01-2008 13:38
Locatie: zuid-holland
Contacteer:

12-05-2008 17:55

Ben je wezen vissen ?
Als je je hengel spullen uit je auto aant halen bent :cry:

Of deze: ben je een visser ? :o

Komt er een zeilboot voorbij (zeil gestreken dus op motorkracht ) vlak langs de kant pakt op een haar bijna je hengels uit je rodpot dus al je lijnen mee genomen door die flapdrol.
Jij als visser twee runs tegelijk , die zeilboot malloten kijken en vragen:

Heb je een vis??? :evil: :evil: :evil: :x :cry:
Denk niet in onmogelijkheden maar geloof in mogelijkheden
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

12-05-2008 18:06

Jeroen van Groen schreef:ventje van een jaar of 14/15 komt naar me toe lopen steekt zijn handen in z'n zij en vraagt aan me of er nog iets bijzonders zwemt hier :o ....ik heb niet eens gevraagt wat hij bijzonder vondt....ik heb gezegt dat ie maar moest opdonderen met zulke vragen en eerst eens moest gaan leren vissen....tering aap.... hij droop snel af..... :evil:


Wat is daar zo bijzonder aan dan?????
Groet,

J :o hn
Gebruikersavatar
janieck spithoff
Berichten: 1295
Lid geworden op: 13-03-2007 21:30
Locatie: leeuwarden
Contacteer:

12-05-2008 18:10

goede reclame :cry:
Mvg, Janieck
Ron Som
Berichten: 328
Lid geworden op: 16-06-2003 02:00
Locatie: Berkel
Contacteer:

12-05-2008 19:09

Het stomste,

He Ron, zou jij die KOI niet eens laten opereren die daar rondzwemt :wink:

Ron
Is het internet ook op zondag open?????
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

12-05-2008 20:30

Geen vraag, maar wel apart, als je zit te vissen aan de rand van een woonwijk en dan van een wildvreemde:

"als je morgenochtend naar de wc moet, kun je gewoon bij me aanbellen hoor"

Eh ja :roll:
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

12-05-2008 20:35

Marvin Honsbeek schreef:Geen vraag, maar wel apart, als je zit te vissen aan de rand van een woonwijk en dan van een wildvreemde:

"als je morgenochtend naar de wc moet, kun je gewoon bij me aanbellen hoor"

Eh ja :roll:


Soms is dat zeker niet verkeerd ! :roll:

Ken een (oude) vrouw , ik hielp die zomer haar kleinzoon wel eens met voornvissen enz. Die winter toen ik er zat kreeg ik van haar chocolade melk, koekjes , en kon er gewoon mijn spullen stallen als ik mijn kranten ging doen
KSN
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

12-05-2008 20:36

Ruud Visser schreef:Heb je al wat gevangen?



Ja inderdaad en volgens mij ook de meestgestelde vraag aan de waterkant

Voelt ook altijd lekker als je aan het blanken bent
KSN
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

12-05-2008 22:33

...... :-?
Laatst gewijzigd door Jeroen v Engelenburg op 12-05-2008 23:36, 2 keer totaal gewijzigd.
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
Nick Verschure
Berichten: 16
Lid geworden op: 10-02-2008 17:53
Locatie: Waspik
Contacteer:

12-05-2008 23:31

Ben je aan het korsten op een vijvertje in de buurt

Hapt der bijna eentje toe.

Loopt er een dikke vent voorbij met zijn vrouw

Zit hier vis ?

Uh ja..

Achjoh die vangde toch zo ze hebben toch maar een geheugen van 5 seconden.

- Ja en gij het een geheugen van 4 seconden :wink:
The company with Balls !!
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

13-05-2008 14:47

laatst was ik aan het kattebrokken
dat ging best leuk want had al wat gevangen en de volgende happers diende zich alweer aan.
toen vroeg een andere visser of ik hem wat kattebrokken wilde geven :roll:
sorry dat ik niet zo sociaal ben ingesteld maar ik sta vissen die op mijn voerstekkie aan het happen zijn nou niet bepaald graag af aan een collega-visser :oops:
Bert-Jan Bosman
Berichten: 191
Lid geworden op: 02-02-2006 18:19
Locatie: Genemuiden

13-05-2008 16:49

onder het fotograferen van een 20 ponder: zwemmen hier zulke grote vissen???? dit werd gevraagd met zeer grote ogen.

Nee mevrouw deze lopen hier over de kant en daar vangen we ze.
bb mix anders nix
marco de voor
Berichten: 56
Lid geworden op: 14-11-2007 18:07
Locatie: lelystad
Contacteer:

13-05-2008 20:20

Jeroen van Groen schreef:ventje van een jaar of 14/15 komt naar me toe lopen steekt zijn handen in z'n zij en vraagt aan me of er nog iets bijzonders zwemt hier :o ....ik heb niet eens gevraagt wat hij bijzonder vondt....ik heb gezegt dat ie maar moest opdonderen met zulke vragen en eerst eens moest gaan leren vissen....tering aap.... hij droop snel af..... :evil:



volgens mij snap ik de reactie niet helemaal maargoed ik speel wel mee


wat een asociaal ventje he
Gebruikersavatar
Tom de wal
Berichten: 205
Lid geworden op: 03-01-2008 16:44

13-05-2008 20:23

22 ponds karper op de kant komt een vrouw gillend aanrennen : is dat een vis!????? :o

:-?

Ik stond pas met iemand te vissen komt er een klein kereltje aan en vraagt doodleuk aan mn maat : is het bij jou ook chips avond?????

:D
Carp spirit!
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

13-05-2008 22:44

oke ik heb geprobeerd om me eigen in te houden maar helaas aan sommige uilen moet je het toch uitleggen :wink:

maakt me niet uit wie je ben of hoelang je al vist sommige vragen zijn gewoon te dom om te stellen waaronder de vraag van dat jong....
jij kan mij niet vertellen dat je als spruit van 14 zoveel vissen boven de 25 pond heb gevangen dat je ten eerste al niet meer weet hoeveel je er heb en ten tweede dat alles onder de 25 het niet meer waard is om op de foto te zetten,.. ik heb in de afgelopen 15 jaar (in nederland) 574 vissen van boven de 25 pond gevangen waarvan 49 15+ kilo en 12 de 20 kilo passeerde,...ik ben nog steeds blij met elke vis die ik vang en geniet met volle teugen van mijn visserij,
als zo'n jong nou eens zou leren dat er meer is aan het vissen dan alleen maar kilo's op de mat krijgen en foto's aan je vriendjes laten zien zodat ze dan kunnen vertellen hoe goed je wel niet ben dan had ik hem ook niet zo afgebrand...

elke vis is en blijft bij mij BIJZONDER,.... toen ik 14 was ving ik er tussen de 20 en 30 per dag aan de pen(lang leve het huygensplansoen) mijn ouders zijn helemaal gek geworden van het aantal foto rolletjes dat ze weg hebben moeten brengen want ze gingen dan ook allemaal op de foto...
als ik een week in frankrijk zit gaan ook de eerste kleinere vissen op de foto...puur om het feit dat ik mijn tegenstanders gewoon waardeer....dat kan je jammergenoeg van 80% van de zogenaamde "karpervissers" niet meer zeggen. :wink:

jeroen... :roll:
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

13-05-2008 23:36

Jeroen van Groen schreef:ventje van een jaar of 14/15 komt naar me toe lopen steekt zijn handen in z'n zij en vraagt aan me of er nog iets bijzonders zwemt hier :o ....ik heb niet eens gevraagt wat hij bijzonder vondt....ik heb gezegt dat ie maar moest opdonderen met zulke vragen en eerst eens moest gaan leren vissen....tering aap.... hij droop snel af..... :evil:


Jeroen,

Okay, ten eerste heb ik geprobeerd mezelf in te houden, maar aan sommige uilen zoals ik moet je het tóch uitleggen. Mits je het niet te druk hebt met het vangen van dertig vissen van veel ponden op een dag.
Ten tweede vind ik het vreemd dat je je eerdere post, na twee maal te hebben aangepast alsnog geheel verwijderd hebt en nog geen dag later tóch weer reageert met eigenlijk eenzelfde arrogante antwoord op de reply's op je post als voorheen. Daar komt bij dat je niet kunt verwachten dat mensen uit bovenstaande quote kunnen opmaken dat het hier om een 'over het paard getild gastje' betreft, aangezien je eigenlijk geen klote aan info geeft. Wél begrijpen we inmiddels dat jij wél een érg goede visser bent met heel wat pondjes achter z'n naam en dat het desbetrefende minkuukeltje eigenlijk had moeten buigen voor jou i.p.v. z'n handen in z'n zij te plaatsen.
Als je het niet erg vindt druip ik even af!
Groet,

John
henry de klein
Berichten: 104
Lid geworden op: 01-03-2006 23:26
Locatie: Sappemeer

13-05-2008 23:58

Jeroen,

Die desbetreffende jongen vroeg of er nog iets bijzonders zwom. Jij legt dit direkt uit in ponden, Misschien bedoelde hij wel het soort wat er zwemt, een mooie spiegel, misschien wel een leder of een mooie schub. Maar ik begrijp uit jou reactie dat je nogal veel met ponden bezig bent in je visserij. Nou hoop voor je dat je niet al teveel van dat soort vragen meer krijgt.

Groet'n,
Henry.
Vissen is net als pissen, Je moet gewoon!
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

14-05-2008 00:40

als je nou eens goed tussen de regels had gelezen meneer john had je ten eerste kunnen zien dat er nergens in het verhaal staat dat ik tientallen vissen op een dag ving van veel ponden het ging hier om vissen die de 15 pond nooit zullen passeren.(waarschijnlijk knollen in jou taaltje).

ten tweede hoeft niemand maar dan ook niemand voor mij te buigen iedereen is voor mij gelijk... MAAR als je domme of rare vragen stelt kan(zal) je van mij ook ongetwijfeld een rare of vervelende reactie krijgen.
als jij je nou aangesproken voelt als uil dan is dat meer jou probleem dan het mijne zoals je waarschijnlijk gisteren ook had gelezen had ook jij exact de zelfde reactie van me gekregen...
en qua info....als je zou vragen of ik iets vang zal ik je een eerlijk antwoord geven maar als je als gastje van welke leeftijd dan ook (14 of 54) niet eens avontuurlijk genoeg ben om er zelf achter te komen wat er op een bepaald water zwemt en dan maar rond te gaan vragen met een houding over je alsof je de halve wereld al heb gevangen....dan ben je bij mij aan een heeeel verkeerd adres.
maar uit je reactie maak ik op dat je zelf ook liever de makkelijke weg verkiest.. :roll:
dat ik een heel goeie visser ben daar ga ik verder niet eens op in.... 8)

maar vergeet vooral je visfoto's en je doos met veren niet bij de volgende verjaardag.. :wink:

@henry:ik hou vanaf '88 als mijn vangsten bij in een boek en ben denk ik 1 van de weinige die dat nog doet ik weet nog precies waar wanneer welke omstandigheden en met wat ik mijn vissen heb gevangen ik ben niet zozeer met ponden bezig want er zijn er ook talloze(alles voor '93) die niet zijn gewogen maar wel op de foto staan en ik wil eruit laten blijken dat het niet uit maakt wat je gevangen heb in je leven maar dat elke vis gewoon bijzonder is en blijft.(spiegel, schub,leder of rijen)
Dat het er met de boilielepel is ingegoten dat je als "karpervisser" maar een zogenaamde "targetvis" moet hebben vin ik gewoon diep triest...dit zullen denk ik een hoop mensen begrijpen.....op een enkele pannekoek na 8)
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

14-05-2008 08:55

Och, och. Jeroentje voelt zich aangevallen en gaat keihard om zich heen trappen met lelijke scheldwoorden!! 'Pannekoek' tóe maar, wat origineel zég. Zegt veel over je intelligentie vriend. Je snapt er geen hol van aangezien ik even heb gedacht dat je tóch wel over wat zelfkritiek beschikte na het verwijderen van je eerdere 'bla, bla-verhaaltje. Helaas, plaat voor je hoofd dus. Ga jij nu maar lekker verder kleine kinderen pesten en pak er ondertussen nog maar twintig of dertig op een dag.
'Pannekoek' BWOEÁÁÁÁÁÁÁH!!!!!!!!!!!