Stelletje franse rand debielen!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

14-02-2007 17:55

ik was op you tube naar een filmpje opzoek over een water waar ik gevist heb, en toe kwam ik dit tegen echt debiel dit! :cry:

http://www.youtube.com/watch?v=1TDD7U5cR1k


als er zoiets zou gebeuren waar ik bij was dat zou ik die gasten hoogst persoonlijk verzuipen!

gr. Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

14-02-2007 18:04

op deze mag gepost woorden !
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
ramon ansing
Berichten: 655
Lid geworden op: 23-08-2006 17:46
Locatie: tolbert (groningen)
Contacteer:

14-02-2007 18:12

laten we ze zelf aan een stukje snoer binden en dan even 5 miin onder water stoppen halen we ze er weer uit een schoppen ze er weer in :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
groet`n ramon
Gebruikersavatar
Ruud Engelbarts
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-09-2005 20:03
Locatie: Lichtenvoorde

14-02-2007 18:33

Jezus, schijnheilige gedoe tegenwoordig.
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

14-02-2007 19:05

Heb hier geen woorden voor. Het is gewoon diep triest dat er zo'n monggoolen rondlopen :evil: . Ik ben dan mischien 14 jaar maar reken maar als ik daar in de buurt was dat er klappen waren vallen.

Met snikkende groet DT
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
Gebruikersavatar
pieter jan vd berg
Berichten: 449
Lid geworden op: 03-07-2006 11:50
Locatie: Barneveld
Contacteer:

14-02-2007 19:15

het is naar idd, maar net of jullie en ik braaf zijn :-?
beetje schijnheilig vind ik.

Mvg,

PJ :wink:
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water....
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

14-02-2007 19:40

scheinhijlig ??


dus met anderen woorden jullie doen dit soort dingen ook??
kijk dan maar uit dat jullie me niet tegen komen tijdens het vissen! :evil:
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Gebruikersavatar
Ruud Engelbarts
Berichten: 229
Lid geworden op: 17-09-2005 20:03
Locatie: Lichtenvoorde

14-02-2007 19:50

Sinds wanneer moet iedereen een natuurfreak zijn? Is de karper heilig verklaard? Ikzelf maak me niet druk om dingen die een piseind van mijn huis gebeuren, als daar een of andere halve gek met een staalkabel een vis de kant op trekt? let it be. Hetzelfde verhaal: bowfishing, ik snap niet waarom mensen er zon ophef over maken. Een karper is en blijft tenslotte een vis. Daar in the states is het op sommige plekken zelfs een ware plaag. Ik word er niet warm of koud van dat mensen op zon manier hun hobby's uitoefenen. Tuurlijk had ik het graag anders gezien, en dat begint gelukkig in Canada grotendeels te komen. Ik erger me veel meer aan de zogehete zondagvissers/polen/duitsers hier in de buurt dan het bowfishing/touwtje trekken aan de andere kant van de oceaan.

Schijnheilig? Ja schijnheilig.

Kijk eerst na jezelf voordat je anderen begint aan te vallen. Voorbeeld: Ik erger me meer aan alle stukken kauwgom/opgebrande peuken op straat, dan aan die vent met zn touwtje. So let it be, begin bij jezelf om de wereld een stuk beter te maken.

Voordat anderen het doen;

Amen.
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

14-02-2007 20:02

So be it, kan er niks aan doen, en doet mij eigenlijk weinig gebeuren wel ergere dingen. Die nog veel lulliger zijn dan wat er op het filmpje tezien is.
Wees blij dat het geen openbaar water is, maar een park watertje.
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

14-02-2007 20:51

Kenny Willems schreef:So be it, kan er niks aan doen, en doet mij eigenlijk weinig gebeuren wel ergere dingen. Die nog veel lulliger zijn dan wat er op het filmpje tezien is.
Wees blij dat het geen openbaar water is, maar een park watertje.


Kenny

Die opmerking vind ik werkelijk nergens op slaan. Karper is karper of hij/zei nu in een sloot,kanaal,parkwater of een openbaar water zwemt. Waar ik het wel mee eens is is dat er ergere dingen zijn, dan een karper die zo de kant op word gesleurt. Maarja het is niet anders het is gebeurt.

Groeten DT
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
Gebruikersavatar
robert klapman
Berichten: 342
Lid geworden op: 11-01-2006 14:19
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

14-02-2007 20:52

Ruud Engelbarts schreef:Sinds wanneer moet iedereen een natuurfreak zijn? Is de karper heilig verklaard? Ikzelf maak me niet druk om dingen die een piseind van mijn huis gebeuren, als daar een of andere halve gek met een staalkabel een vis de kant op trekt? let it be. Hetzelfde verhaal: bowfishing, ik snap niet waarom mensen er zon ophef over maken. Een karper is en blijft tenslotte een vis. Daar in the states is het op sommige plekken zelfs een ware plaag. Ik word er niet warm of koud van dat mensen op zon manier hun hobby's uitoefenen. Tuurlijk had ik het graag anders gezien, en dat begint gelukkig in Canada grotendeels te komen. Ik erger me veel meer aan de zogehete zondagvissers/polen/duitsers hier in de buurt dan het bowfishing/touwtje trekken aan de andere kant van de oceaan.

Schijnheilig? Ja schijnheilig.

Kijk eerst na jezelf voordat je anderen begint aan te vallen. Voorbeeld: Ik erger me meer aan alle stukken kauwgom/opgebrande peuken op straat, dan aan die vent met zn touwtje. So let it be, begin bij jezelf om de wereld een stuk beter te maken.

Voordat anderen het doen;

Amen.


sluit me der helemaal bij aan
Robert

Niet zeiken,, Gewoon vissen!!
Patrick Kip
Berichten: 720
Lid geworden op: 20-10-2004 21:43
Locatie: Twente

14-02-2007 21:15

Thomas for President! :o :o


Ruud 100 punten :wink:
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

14-02-2007 21:37

diëgo truijen schreef:Kenny

Die opmerking vind ik werkelijk nergens op slaan. Karper is karper of hij/zei nu in een sloot,kanaal,parkwater of een openbaar water zwemt. Waar ik het wel mee eens is is dat er ergere dingen zijn, dan een karper die zo de kant op word gesleurt. Maarja het is niet anders het is gebeurt.

Groeten DT


Houden jullie je dan maar bezig met fimpjes opzoeken van zulke gasten dat vinden ze allemaal maar mooi (zijn reactie geil).
Maak je maar liever druk om je eigen water en niet wat ergens anders gebeurt waar je helemaal niks aan kunt doen.
Laatst gewijzigd door Kenny Willems op 14-02-2007 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

14-02-2007 22:17

Ja hoor jongens laten we het vooral gaan ontkennen! :x

We moeten juist dit soort dingen in de gaten houden kan een bedrijging zijn voor onze visserij we staan al niet zo lekker bekend!

en ruud: het enigen wat ik uit jou reactie ophaal is dat jij blijkbaar zo egowistiesch bent dat je het niet eens wat over heb voor voor een beteren visserij wereldwijd! Het doet er niet to waar het gebeurt het gaat er om dat het gebeurt en je moet hier juist je afkeuring van laten zien anders gaan dit soort dingen gewoon door!
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

14-02-2007 22:32

Ja man, laten we met ze allen moord en brand schreeuwen over een vis... terwijl er mensen doodgaan van de honger :-?

Begrijp me niet verkeerd, vind het ook niet zo netjes maar er gebeuren veel ergere dingen in de wereld waar je je beter druk om kan maken. Bovendien is het wel erg schijnheilig om gradaties te onderscheiden in dierenmishandeling... Met andere woorden, we trekken allemaal een stuk staal in een vissenbek voor de lol. Is het oppeens minder erg als je hem/haar daarna op een onthaakmat legt...?

Stof tot nadenken....

Niels 8)
jeroen postma.
Berichten: 387
Lid geworden op: 27-10-2004 17:19
Locatie: borne

15-02-2007 10:37

thomas, wat wou je er tegen doen?
die mensen opzoeken en ze een pak slaag geven, nou donders, denk dat ze er anders van worden, heeft toch geen zin man, denk eens na!
Die mensen zou je uit kunnen leggen wat er aan de hand is met die vis, dat die persoon met respect ermee om dient te gaan, luisterd/begrijpt deze persoon jouw mening/stelling niet, dan is dat jammer.
Er is al zoveel gezeik, en inderdaad wat al aangekaart is; mensen gaan dood van de honger, halen water uit sloten en drinken dat vervolgens.
Wou je dan echt je druk gaan maken over een vis die de kant op wordt gesleurd?
Begrijp me niet verkeerd, het is goed dat je je ervoor in wilt zetten, maar ik denk dat je weinig draagvlak hebt, aangezien er vele malen ernstigere problemen zijn in de wereld, ook daar is niet genoeg draagvlak, anders zou het wel opgelost zijn.

Je kan bij jezelf beginnen, vervolgens je omgeving proberen positief te beinvloeden, maar kom niet aan met filmpjes over sukkels in frankrijk die je nog nooit gezien hebt, schiet je niks mee op,

ga lekker vissen jongen,

Jeroen
verscholen tussen het riet, niemand die mij ziet
Gebruikersavatar
Rob de Boer
Berichten: 524
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Noord Holland

15-02-2007 19:11

Haa, heeft er weer iemand een filmpje gevonden? Ik dacht dat we daar iniddels een eigen hoekje voor hadden.....misschien niets van gekomen.

Ik krijg het filmpje trouwens niet open, jammer......lol
Roy Bossie
Berichten: 4
Lid geworden op: 16-01-2007 13:50

18-02-2007 15:46

Dat dit een overduidelijke vorm van dierenmishandeling is mag duidelijk wezen. Als karpervisser en natuurliefhebber doet het ook wel zeer om ontwetende mensen zo bezig te zien.

Aan de andere kant is het natuurlijk ook een feit dat wereldwijd gezien er duizenden, zoniet miljoenen dieren gebruikt worden voor menselijk vermaak, menselijke consumptie en producten die de mens er mooier uit moeten laten zien.
Bovendien hebben proefdieren en dieren in de bioindustrie een leven vol ellende, iets wat deze vissen zeer waarschijnlijk bespaard is gebleven...

Niet dat het verder iets uitmaakt, deze closhard's hadden ook een potje kunnen kaarten om van de verveling af te komen.

Over het non-topic issue van mensen die dood gaan van de honger.
Het is een ieder bekend dat vele rijke (westerse) landen miljoenen zoniet miljarden dollars in de bodemloze put pompen die Afrika heet.
Het mag nu toch wel een keer duidelijk wezen dat het geld niet nuttig besteed wordt, kijk bijvoorbeeld eens naar de directeur van Unicef die al een bonus had van enkele tonnen per jaar!!
En na bijna of misschien al meer dan een halve eeuw financiële en maatschappelijke steun heeft de gemiddelde Afrikaan blijkbaar nog steeds niet genoeg iq om te weten dat hij/zij een condoom moet gebruiken, hele families gaan dood maar men begrijpt nog steeds niet dat aids verspreid wordt via sexueel lichamelijk contact of besmette ( 2ehands ) injectienaalden.

Is het dan logisch dat ik mij niet intresseer in de ellende van Afrika?
Loat zien die mooie platt'n!
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

18-02-2007 19:13

Roy Bossie schreef:Het mag nu toch wel een keer duidelijk wezen dat het geld niet nuttig besteed wordt, kijk bijvoorbeeld eens naar de directeur van Unicef die al een bonus had van enkele tonnen per jaar!!


Roy, wat heet niet nuttig, wat weet je van de taken af die zo'n directuur doet? Bij zulke verantwoordelijke functies mag wat tegenover staan. Die enkele tonnen per jaar zijn niks vergeleken met het geld wat er binnen Unicef omgaat...
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

18-02-2007 20:27

Heren.

Het onderwerp is een stel ballorige jongeren met hengel in Parijs.

Wilt u niet op deze zeer treurige wijze van dit onderwerp afdwalen.

Groet, Kees
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

20-02-2007 07:25

Kees, ik heb hiervoor een aparte topic aangemaakt..

http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?p=444642
Plaats reactie