VW GOLF

Gebruikersavatar
Wout Allers
Berichten: 36
Lid geworden op: 15-08-2006 22:55

09-11-2006 23:27

Hallo, wie heeft er een vw golf 1

Mijn vraag is krijg je hier al je shit in mee?? Dus ook je foederaal... ik wil er 1 gaan kopen maar me spulletjes moeten er natuurlijk wel in kunnen.. iemand met een golf.. laat het me eff weten 8)
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

09-11-2006 23:40

Pas het foudraal gewoon ter plekke,groeten Henk
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

10-11-2006 00:39

Je krijgt je spullen er wel in hoor, maar het duwt zo zwaar.
Je kan beter een viskarretje kopen.

gr.
Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

10-11-2006 06:56

Wout Allers schreef:Hallo, wie heeft er een vw golf 1

Mijn vraag is krijg je hier al je shit in mee?? Dus ook je foederaal... ik wil er 1 gaan kopen maar me spulletjes moeten er natuurlijk wel in kunnen.. iemand met een golf.. laat het me eff weten 8)


koop er anders ook 2 dakdragers en een skibox bij

dakdragers 2e hands ongeveer 15 euro

skibox 2e hands ongeveer 75 euro

daar past je foudraal wel in plus nog wat andere rotzooi
Gebruikersavatar
Albert van Benthem
Berichten: 319
Lid geworden op: 07-07-2006 14:38
Locatie: Oosterwolde (Fr)

10-11-2006 07:11

Mourad Aviara schreef:
koop er anders ook 2 dakdragers en een skibox bij

dakdragers 2e hands ongeveer 15 euro

skibox 2e hands ongeveer 75 euro

daar past je foudraal wel in plus nog wat andere rotzooi



Mourad, het is een idee.

Maar....

De ervaring leert, dat jeugdige mensen niet voor niets een Golfje 1 kopen.. :wink: De moet er blits uitzien, met velgjes hier, sportuitlaatje daar, kofferbak zonder slot, noem maar op.

Ik denk dat hij beter een aanhangwagentje kan kopen :) .

Gr. Albert
Melk nooit mannetjesgeiten...

http://vimeo.com/9069111
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

10-11-2006 07:18

Albert van Benthem schreef:
Mourad Aviara schreef:
koop er anders ook 2 dakdragers en een skibox bij

dakdragers 2e hands ongeveer 15 euro

skibox 2e hands ongeveer 75 euro

daar past je foudraal wel in plus nog wat andere rotzooi



Mourad, het is een idee.

Maar....

De ervaring leert, dat jeugdige mensen niet voor niets een Golfje 1 kopen.. :wink: De moet er blits uitzien, met velgjes hier, sportuitlaatje daar, kofferbak zonder slot, noem maar op.

Ik denk dat hij beter een aanhangwagentje kan kopen :) .

Gr. Albert


daarom kan hij die dakdragers ook erop en eraf halen. alleen als hij gaat vissen zet hij die dingen erop.

aanhangwagen is ook goed, alleen ik zie 2 grote nadelen in aanhangwagens.

stalling (waar kan je die dingen kwijt?) en omdat ik een frankrijkganger ben, mag ik officieel gezien niet hard gaan met zo'n ding. en ik wil doortrappen.

bovendien, een aanhangwagen achter een blitse golf 1 ziet er ook niet bepaald blits uit.

aanhangwagen betekent ook weer een trekhaak (7 polig zal ongeveer rond de 275 euro zijn met montage) en een blitse golf 1 ziet er niet bepaald blits uit met een trekhaak. of je moet een afneembare trekhaak monteren, maar die dingen zijn vaak rond de 500/600 euro.
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

10-11-2006 08:30

heb vroeger een golf gehad, geen golf1 maar een nieuwer type. Foedraal kan heel gemakkelijk mee, gewoon de passagiersstoel plat en naast je.
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

10-11-2006 08:43

Ik heb toen een golf 2 G60 gehad,niet om mee te vissen,normaal hadden deze krengen 160 pk,ik heb hem getuned tot 250 pk en 333nm.En ik zeg je dit ging als de wind,die gare subaru""s liet ik ver achter me mehehe.
Gebruikersavatar
Stef Dijkstra
Berichten: 1106
Lid geworden op: 02-06-2006 18:38
Locatie: Twente

10-11-2006 10:13

Je kunt ook gewoon een vouw wagen kopen als je een trekhaak hebt, je kunt met een beetje geluk nog aan een gratis vouwwagen komen, had ik toen ook. Kun je de tent, etc eruit breken. heb je echt een makkelijk klein aanhangertje die je ook zelf nog kunt drukken/trekken op moeilijk bereikbare stekken. En je visuitrusting past er wel in. Mvg
Willem Barnas

10-11-2006 11:13

Ik heb een VW Polo C 1982
42 pk/29 KW.
1.0 liter

HELSE MACHINE

0-100 in één minuut!!!!

alles past er in, met passen en meten zelfs voor twee personen voor een midweekje ver van huis (moeten er welw at dingen af in de wielkasten en zo). Moet met die golf ook wel lukken, helemaal als je alleen bent. Maar ja, ik sleep dan ook maar weinig mee. Plu, stretcher, tas, foudraal, mat, statief, watertankie, slaapzak, emmer.

Gaat wel lukken joh, gewoon een beetje minimaliseren die spullen.
Die van mij zit halfvol als ik een week alleen wegga.
Heb wel de achterbank eruit gemolt en zo.

Succes met je vehikel, 't is een monster.

WB 8)
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

10-11-2006 13:27

NassiBar kjel,

Zo'n Polo-ding was ook mijn 1e auto, zeg maar galbak :)
Maar wat was ik trots man :P gewoon met je visspullen en al ''droog'' aankomen op je stek!

Heb jij die met rechte achterkant? Zo'n kleine ''station'' zeg maar, daar gaat idd een berg spullen in! Menig twentekanaal weekend met twee man + puddingboot heeft die Polo overleeft. Ik kon er niet mee door de wasstraat, daar kwam ik door schade en schande achter toen ik dat wel deed... de wasstraat uitrijdend keek men mij aan alsof zij water zagen branden, er reed nml een rijdend aquarium voorbij!? :o

gr. Hak
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

10-11-2006 13:54

Ik heb zelf al mijn spullen voor 2 nachten, inclusief X2 martel-kruiwagen in een zeer oude Alto meegekregen. Nachtsessie met mijn vriendin ook geen probleem, al bleef de stretcher dan thuis. Samen op een luchtbed slaapt lekkerder.
Als je met 2 man wilt vissen, kom je met een beetje handigheid ook ver. Kijk eens kritisch naar wat je meeneemt op een nachtje. Veels teveel!
Willem Barnas

10-11-2006 14:16

Hallo Raymond Hakkert,

dus jij bent ook al z'n professional?

Ja dat ding van mij is ook zo'n ministation met rechte achterkant.
Strontmetalicbruin, compleet met opa-interieur. Het eerste type. Nog elf maanden en hij is belastingvrij!!!!

:D

Ook ik moet uitkijken met zware regen, dan staat er ongeveer een cm. water in mijn laadruim. De klep lekt, net als de brandstoftank. Mijn beestje heeft nog geen krimp gegeven (klopklop) en brengt mij overal heen. Er brandt nog nergens een lampje met een gietertje en een druppeltje. Heb wel wat troep eraf moeten slopen omdat nders de banden de iwlekasten en spatlappen raakten.

Vette kar hoor.

Die van mij is nog nooit gewassen en het zou me niets verbazen als de modder van het kempisch (eerste sessie na aankoop) van afgelopen winter er nog ergens onder hangt. Ik was 'm ook nooit, het is een visoto.

Hij staat nu net weer mooi te wezen voor de deur.
Twee paar nieuwe schoenen, verse olie, nieuw verdelerkappie.

Ready to ruuuuuuuuumblllllllleeeeeeeeeeeeee.........

Want als het weekend voorbij is
Danst Willem op tafel.

8) 8) 8)

Met rollende en mixende groet,
WB :wink:

Barnassis Tekkel & Beets
Masta Bait Rolla
http://www.barnassistekkelenbeets.nl
Gebruikersavatar
Albert van Benthem
Berichten: 319
Lid geworden op: 07-07-2006 14:38
Locatie: Oosterwolde (Fr)

10-11-2006 15:03

Mourad Aviara schreef:
daarom kan hij die dakdragers ook erop en eraf halen. alleen als hij gaat vissen zet hij die dingen erop.

aanhangwagen is ook goed, alleen ik zie 2 grote nadelen in aanhangwagens.

stalling (waar kan je die dingen kwijt?) en omdat ik een frankrijkganger ben, mag ik officieel gezien niet hard gaan met zo'n ding. en ik wil doortrappen.

bovendien, een aanhangwagen achter een blitse golf 1 ziet er ook niet bepaald blits uit.

aanhangwagen betekent ook weer een trekhaak (7 polig zal ongeveer rond de 275 euro zijn met montage) en een blitse golf 1 ziet er niet bepaald blits uit met een trekhaak. of je moet een afneembare trekhaak monteren, maar die dingen zijn vaak rond de 500/600 euro.


:) Je hebt gelijk.. (ik kan wel in een discussie gaan, maar dit staat onder "Koffietafel Praat" dus het mag niet :P )

Ik kan het me aardig in je argumenten vinden, vooral het doortrappen.. :wink: :wink:

Gr. Albert.
Melk nooit mannetjesgeiten...

http://vimeo.com/9069111
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

10-11-2006 16:55

Hihaherkenbaar Barnass,

Forda Fiesta uit '94 met 2 Personen incl. spullen voor 10 dagen naar Frankrijk !!

Het Past en het rijdt !! alleen soms krijg je tijdens het inhalen gesprekken als deze :

- 'Rob, ken ik naar rechts?'

- 'uuuuh ..... wacht ff !'
-----Raampje open, kop eruit------
- 'Ja man past !!'

-' Mooi, ga ik'
---- Invoegen en raampje dicht-----



Dus dan gaat het in die Golf 1 ook lukken, met spullen voor 1 persoon gaat het zekers !


Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan !
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

10-11-2006 17:05

Ik rij nu een opel astra station,pleur je ales zo in,ideeaaal
Raymond Vis
Berichten: 268
Lid geworden op: 19-07-2006 23:35
Locatie: Den Haag

10-11-2006 17:53

Ooit wel eens een opel corsa van 20 jaar oud met twee vissers van 140kg
hun complete uitrusting ,en die was erg compleet .Plus boot op het dak gezien, ik wel.Dat waren die twee hagenezen,en dat voor maar 35 euro onverwoestbaar ding bleef maar karren .Heb heel wat vreemde gezichten gezien .Dus de uitrusting van een man mag geen probleem zijn volgens mij zo een beetje zelfde formaat auto.Rij nu in een inca gaat toch wel wat gemakkelijker.
Gr Raymoendo.
Beter goed Waterland Baits dan slecht ...........
Gebruikersavatar
Tom Hodinius
Berichten: 488
Lid geworden op: 06-11-2003 01:00
Locatie: Simpelveld (LIMBURG)

10-11-2006 18:51

ik rij een atos

zoon koreaan weet je wel, die kleine..
passen de spullen voor 2 man nachtvissen in.
dus....
de conclusie, passen zal het wel, kan zijn dat je foudraal diagonaal moet.
Maar dat maakt niet uit toch?


mvg

tom
knollenvanger 1ste klas
Gebruikersavatar
Wout Allers
Berichten: 36
Lid geworden op: 15-08-2006 22:55

10-11-2006 19:03

Albert van Benthem schreef:
Mourad Aviara schreef:
koop er anders ook 2 dakdragers en een skibox bij

dakdragers 2e hands ongeveer 15 euro

skibox 2e hands ongeveer 75 euro

daar past je foudraal wel in plus nog wat andere rotzooi



Mourad, het is een idee.

Maar....

De ervaring leert, dat jeugdige mensen niet voor niets een Golfje 1 kopen.. :wink: De moet er blits uitzien, met velgjes hier, sportuitlaatje daar, kofferbak zonder slot, noem maar op.

Ik denk dat hij beter een aanhangwagentje kan kopen :) .

Gr. Albert


Dakdragers op een golf 1 zijn juist cool:)
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

10-11-2006 20:39

BJ, leeft die Fiesta van jou ook nog steeds? :D

Mijn vervoersmiddel (een eerbiedigere naam is het niet waard) is een Astra uit 1994. Beetje zelfde formaat als die golf waar Wout t over heeft.
Ja, ik ben serieus nu...
En ik krijg voor 2 man visspul er redelijk goed in mee. Binnenspiegel kun je vergeten want hij zit dan redelijk tot t dak vol maar t lukt. Dat wil zeggen, onthaakmat, 2 foudralen, tent, 2 stretchers (kutdingen zeg om in te laaien), 2 tassen, X2 kruislaaf op wiel, 2 slaapzakken, een emmer of 2 of 3 en badslippers. De achterbank druk ik omlaag dus heb je een redelijk laadruim voor de hele santekraam. Dus dat moet in een golf ook wel kunnen. Of ie t houdt onderweg is een tweede, tis en blijft een volkswagen natuurlijk :wink:
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

10-11-2006 20:40

Ik was hem ook nooit by the way 8)
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

10-11-2006 20:58

Vrienden, vijanden en vage kennissen,

Ik heb een kleine Toyota Starslet, bevalt me meer als goed. Bank ligt altijd naar achteren geklapt. Past allemaal gewoon perfect. 2 man voor een paar nachten gaat ook nog, net zoals Barnaarsch moet ik dan wel beperken. Maargoed, da's t punt niet.
En helemaal geweldig, er zit een trekhaak achter... :-)

Mocht je een grijze, nooit gewassen Starslet ergens rond zien tuffen, met hierachter een rode aanhanger met hierop gemonteerd een knal blauw vaartuig, genaamd 'Annie' ..... Toeter dan even :-) Wel opletten, haar achterlampen en richtingaanwijzers van de aanhanger doen het soms wel, én soms niet..... Ochja, als ik maar van T(huis) naar W(aterkant) kan gaan.

Iets wat offtopic, maar ik zou zeggen, gewoon knallen ermee! Hoppa! Bank plat, spullen erin, en gaan!

PS. mocht je het KSN boekje hebben, neem eens een kijkje achterin bij hét Jeugdkatern. Voldoet tevens als boodschappenwagentje voor de boys :)

Een fijne kerst,

Frank
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

10-11-2006 21:02

ik heb een audi coupe 6 cilinder....foudraal is moeilijk,heb recentelijk een audi 80 avant erbij gekocht....top auto

lijkt me dat het moeilijk word een groot foudraal erin te krijgen bij een golf 1
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Willem Barnas

10-11-2006 21:32

Die van mij past zelfs een 13 feet foudraal in.

he robert?

8)

en Post rijdt een Fiat Puta, zo'n hele kleine en daar past ook alle sin voor meerdaagse sessies, dus in die golf lukt dat op zeker wel!

echt wel.

ja.

Hoi,
weebee 8)
Mike van Zwam
Berichten: 286
Lid geworden op: 14-09-2005 22:58

10-11-2006 22:33

Heb gister net een nieuwe auto gekocht.

seat leon 1.8 20vt

Hoop dat alles er fatzoenlijk in past,
ben in ieder geval wel snel op de stek :lol:
Onderschrift:
Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet.
Er is een limiet van 255 tekens.