Nieuw soort BETAALWATER.

Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

28-10-2006 13:02

Als eerste zal ik natuurlijk zeer zorgvuldig omgaan met het aan mij aangeboden exemplaar, zodat ze misschien wat langere tijd meegaat.
Maar als de tand des tijds zich meld kan ik ze inruilen ( hoop ik )
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

28-10-2006 13:58

Wil!!!


Ik bied €500 voor de dame. Het water bekijken we nog wel eens.

Eerst afromen met madame. :wink: :lol:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

28-10-2006 14:53

Moet ik het met de dames over hebben, Wil. Valt ook onder ons keurmerk en ik heb ze nog zo gezegd dit met mij te overleggen. We houden het even in beraad.

Kees
Pieter de Jongh

28-10-2006 16:49

is moeilijk uit te leggen thuis, niet gevist, en toch naar vis ruiken, incl slijm op de kleren.

Misschien toch maar de vrouw meebrengen. Zijn toch moderne tijden tegenwoordig...

Ik weet niet waar je ze vandaan haalt Wil, maar als je met het karpers observeren ook zo'n opmerkingsvermogen hebt, zit het wel goed.

hoort deze topic ook niet bij "Swingers gevraagd"?
of haal ik het nou door elkaar...
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

29-10-2006 01:19

Je ogen de kost geven Pieter, is dat niet een verreiste met vissen en vrouwen.
Oja en een gevoel waar ze uithangen, niet onbelangrijk.

Koen, denk dat ik ze voor 500,00 euro even voor mezelf hou, maar bied maar door, wie weet.
marc heerema1
Berichten: 516
Lid geworden op: 29-09-2005 12:22
Locatie: almere

27-03-2007 09:20

Ik bied 1000 euro voor een weekje anaalwater met die dame!!
mijn waarheid hoeft de jouwe niet zijn

http://www.hsvog.nl/kca/index.htm
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

27-03-2007 10:43

stelletje hoerelopendekarpervissende viespeuken!

het zou verboden moeten worden! :evil:

hahahahaha :lol:
Groet'n,
Tim
Jan Peter Teerling

27-03-2007 11:58

Wil Jeurninck schreef:Zo de kogel is door de kerk, heb een nieuw soort betaalwater op gericht.

Wie wil mij nu betalen om het water te bevissen?

Laat hier Uw meningen maar op los, tevens kunt U via deze topic gebruik maken om Uw financiele bijdrage bekent te maken.

De echt hoge bijdrage's kunnen eventueel via PB geregeld worden daar natuurlijk niet iedereen hoeft te weten wat ik ga verdienen op mijn betaalwater.

Tevens ben ik op zoek naar een compagnon die samen met mij het betaalwater wil runnen.

Mannen, spendeer gul, gaat tenslotte om dikke vissen ( hoewel ik toch blij ben dat er enkele magere visjes rondzwemmen zodat ik ook de mensen die alleen van deze vissen houden tevreden kan stellen ).


Is er de mogelijkheid dat er meerdere weken voorgevoerd kan worden door het personeel.

Is er ook een limiet aan hengels waar gevist mee mag worden,of houdt dat op met 4...?

Mag er ook met de zogenaamde meerkleurige bungalow tenten aan de plas gebivakeerd worden?Een weekje zonder tafelvoetbal of biljart lijkt me moeilijk.

Is er gas aansluiting op de stekken?Ik kan natuurlijk niet 7 dagen op zo'n rottige Coleman brander mijn culinaire hoogstandjes bereiden.Dus het 4 pitsgastel met oven moet wel mee kunnen.

Is er stroom op de stek?Ik moet natuurlijk wel het voedsel koud kunnen houden in mijn dubbeldeurs koelkast.De vrieskist moet meekunnen voor de boilies.En de ijsblokjes machine moet wel mee kunnen.Zo als je weet een cola berenburg zonder ijs is als een mooie vrouw zonder bij passende lingerie.

Is er een trailer helling om de bayliner te water te laten?Er moet natuurlijk voor de onproductieve uurtjes wel wat anders om handen zijn om te doen.Waterskien lijkt me hier uitermunte geschikt voor.

Zijn er mogelijkheden om zonder overlast mijn andere hobby uit te oefenen,te weten kleiduiven schieten.

Hoe zit het de aanvoer van brandhout,je kan natuurlijk niet verwachten dat ik tussen het karperen,waterskien,biljarten,bier/berenburg drinken,het bereiden van culinaire hoogstandjes en kleiduiven schieten ik nog tijd heb om hout te zoeken heb!!!

Zijn er mogelijkheden om te duiken op de plas,ben namelijk ook gek op harpoenvissen.

Is bowfishing ook toegstaan,zo ja is er ook een competitie opgestart voor de dikste vis?Zo ja wat bedraagt het prijzengeld?

Mocht ik last hebben van meerkoeten of ander gevleugeld tuig,is het dan toegestaan om deze doormiddel van de harpoen,kruisboog, of dubbelloops jachtgeweer naar de euwige jachtvelden te helpen?

Is het toegestaan vervelende knagers (ratten,muizen,bevers etc)
dmv de zgn "in de brand steken en laten lopen" techniek op te ruimen?

Zit er een coffeshop in de directe omgeving?Of kan dit dmv de zogenaamde highservice aan de waterkant bezorgt worden?Een weekje niet stoned/high aan de waterkant lijkt me ook net niks.

Dat samen beheeren lijkt me ook wel wat,ik zit nog ruim in de flippo's dus wat gaat me dat geintje kosten?


Zomaar een paar vraagjes..*hik*..
Laatst gewijzigd door Jan Peter Teerling op 27-03-2007 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
john van der waal2
Berichten: 639
Lid geworden op: 27-03-2006 15:14
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

27-03-2007 12:18

voor voeren kan ik wel voor je doen gratis....
je mag met tien hengels vissen....

geen bungalows hele villa's liever.

gas is er zat maar wel ff graven.

ook stroom wle ff aftappen op 50 meter hoogte.

nee er is een schans.

we schieten levende duiven niet van klei.

brandhout zat met een bos achter je.

duiken natuurlijk wel met een haakje in je bek maatje 1!

bowfishing natuurlijk geen competie.

al het geveugelte word geschoten en gegeten.

ik heb ook nog wel wat flippo's ruilen?

nu is het tijd voor een trekje.
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

27-03-2007 13:18

ja haha :-?

wat zijn er toch ook een stelletje bevooroordeelde klootzakken op dit forum! :x

gr. Thomas
long as i got lungs and a rod you can't stop me
Jan Peter Teerling

27-03-2007 13:22

Thomas de nieuwe schreef:ja haha :-?

wat zijn er toch ook een stelletje bevooroordeelde klootzakken op dit forum! :x

gr. Thomas


@Thomas,
Als je verstokt bent van enige vorm van goed onderbouwde kritiek,hou dan liever dat onbenullige commentaar voor je.

Is het knikker seizoen nog niet begonnen?
Peter Broers
Berichten: 470
Lid geworden op: 31-05-2006 12:43

27-03-2007 13:24

Thomas de nieuwe schreef:wat zijn er toch ook een stelletje bevooroordeelde klootzakken op dit forum! :x

gr. Thomas



Nee echt? :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

27-03-2007 13:27

..
Laatst gewijzigd door Ruud Visser op 27-03-2007 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thomas de nieuwe
Berichten: 745
Lid geworden op: 08-10-2006 18:21
Contacteer:

27-03-2007 13:42

Jan Peter Teerling schreef:
Thomas de nieuwe schreef:ja haha :-?

wat zijn er toch ook een stelletje bevooroordeelde klootzakken op dit forum! :x

gr. Thomas


@Thomas,
Als je verstokt bent van enige vorm van goed onderbouwde kritiek,hou dan liever dat onbenullige commentaar voor je.

Is het knikker seizoen nog niet begonnen?



En nogmaals haha :x

Zullen we anders gewoon een betaalwater klaagmuur topic maken! hebben we dit voortaan ook weer gehad!

En geen nutigen opmerking! deze topic zul je bedoelen! HYPOCRIET gewoon dit :evil:
long as i got lungs and a rod you can't stop me
john van der waal2
Berichten: 639
Lid geworden op: 27-03-2006 15:14
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

27-03-2007 13:48

thomas ik snap jou probleem niet.
in mijn ogen is dit een grote grap...
zo niet dan moet ik me zelf ff bijstellen.
Gebruikersavatar
wes daan
Berichten: 473
Lid geworden op: 09-05-2006 16:11
Locatie: Loosduinen

27-03-2007 19:21

dit is nog beter als hans teeuwen

wil for president:D
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Them F*cking Peppies!
Gebruikersavatar
Remco van der Maas
Berichten: 122
Lid geworden op: 29-05-2006 09:02
Locatie: Barendrecht

27-03-2007 19:43

Met stijgende verbazing het plan gelezen!!

Al enige tijd ben ik zoekende naar een nieuwe uitdaging, ik ben mijn huidige werk wat beu en zoek iets nieuws alleen had ik tot op heden geen flauw benul wat te gaan doen.

TOT NU!!!

Maar wat graag zou ik mezelf in laten kopen in deze firma, ik zie een enorme groeipotentie en ben al bezig met een meerjarig beleidsplan wat ik graag in een persoonlijk onderhoud verder toe wil lichten.

Naast het viswater lijkt het me, gezien de reacties van mede-forum-gangers, zeer zinvol om ook aan de secundaire visvoorwaarden gehoor te geven en dan bedoel ik met name:
- Het opzetten van een Joint-venture, oftewel het runnen van een volledig uitgeruste wiet-plantage, uiteraard met medische doeleinden dus om de pijn van de onvermijdelijke blanks te verzachten
- Naast stroom op iedere stek dient deze tevens voorzien te worden van een fully loaded beertender, dit is de zogenaamde "rookvrije stek" maar zuipen zul je!!
- Voor de verstokte vrijgezellen en vreemdgangers onder ons zullen we een speciaal hoekje creeeren met wat publieke dames die de aanvragen tot plaatsing in behandeling zullen nemen, uiteraard bieden wij een diversiteit aan exemplaren volledig gecertificeerd en SOA-vrij.
- Ook aan de families is gedacht, zo ben ik bezig met een plan waarmee moeders de vrouw zegeltjes kan sparen bij de AH, bij een volledig ingevulde spaarkaart krijgt men dan korting bij boeking met het hele gezin.

Naast genoemde opties zijn er mijns inziens nog legio mogelijkheden maar laat ik niet alles verklappen.

Bij interesse hoor ik het graag!!

:lol: :lol: :lol:
Frank Penning
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-12-2005 20:00

27-03-2007 19:45

Ja er zijn van die mensen die alleen het woord betaalwater lezen en direct beginnen te schreeeuwen van oooohhhhhhhhhh bbbeeettaaaalllwater....sjonge sjone wat kun je dom zijn als je niet inziet dat dit een grap is, en als het geen grap is biedt ik ook geld het is immers wel een lekker mokkeltje!!!! :lol: :lol:
Frank Penning
Berichten: 262
Lid geworden op: 09-12-2005 20:00

27-03-2007 19:46

bied biet biedt...maak er zelf maar wat van ander krijgen we daar ook weer gezeik over :o