Hoe brengen jullie de nacht door?

Niels Mook
Berichten: 109
Lid geworden op: 13-06-2006 11:21

14-08-2006 12:10

Ik slaap op m'n stretcher in m'n tent. Tent altijd open, behalve als m'n vriendin mee is.. (ze houd niet zo van de open deur :wink: ) Maglite ligt altijd naast de stretcher.

Als de temperaturen het toelaten in een korte broek met t-shirt. Als het kouder is een (soepele) lange broek of trainingsbroek met eventueel een trui. Ook hou ik altijd mijn sokken aan. Verder slaap ik in een open geritste slaapzak. Bij het voeteneind staan mijn slippers klaar waar ik zo in kan schieten. Opening van de tent hoef ik niet te richten op mijn hengels (voorkeur gaat hier wel naar uit natuurlijk) maar ik hang mijn sounderbox altijd op in de tent, en kan zo aan de lampjes zien om welke hengel het gaat. Verder hebben de spullen die ik nodig kan zijn altijd een vaste plek, zodat ik deze met een duffe kop enin het donker ook snel kan pakken.
Real carpfishers soak their balls in love juice.
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

14-08-2006 23:22

ik pit altijd op mun strecher, ben je niet 2uur van je sessie aan het pompe met zon luchtbed, die nog wel eens lek gaan.

verder kleed ik me altijd naar de buitentemperatuur, warm dan korte broek met t-shirt,, en bij echte koude temperaturen zelf soms me skibroek :lol: echt
lekker warm

verder een paar asics naast de strecher of een paar klompen.
en een koplampje aan de rodpod, een waterdichte trouwens, een gewone duiklamp, kun je mooi laten hangen tijdens de regen.
verder nog een dikke vette bouwlamp voor het uitgooien.

dat was het wel zon beetje

groete
Gijs Vennix
Berichten: 110
Lid geworden op: 23-04-2006 20:51
Locatie: diessen

15-08-2006 14:24

ik slaap OOK op een stretcher al men kleren aan
klompen naast men tent, vin ik makelijker dan schoenen dan zit je alemaal moelijk te doen en op sokken vin ik ook nix ik hou niet van nate voeten :lol:
Moto: Vange Wat Je Vangen Kan
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

15-08-2006 18:13

Fabian stukker schreef:verder nog een dikke vette bouwlamp voor het uitgooien.



:x :o
Waar een wilg is, is een heg
Dennis Pronk
Berichten: 248
Lid geworden op: 09-06-2006 21:52
Locatie: Den Haag
Contacteer:

15-08-2006 21:36

slaap natuurlijk op een stretcher hehe kleren aan, schoenen uit, ik ga niet in me boxer midden in de nacht drillen whehehe :lol:
Gebruikersavatar
Viktor van Ophuizen
Berichten: 1424
Lid geworden op: 16-10-2002 02:00
Locatie: omgeving nijmegen

15-08-2006 21:57

ik slaap meestal naakt,dat heeft als voordeel dat je al drillend kan pissen en niet te vergeten in geval van een odol heb je meteen een steun(tje) voor je schepnet,verder schrikt het ook mensen af.
probeer het maar eens,let wel....alleen in de zomer.

mvg

viktor
Gebruikersavatar
Albert van Benthem
Berichten: 319
Lid geworden op: 07-07-2006 14:38
Locatie: Oosterwolde (Fr)

15-08-2006 21:58

Ik slaap altijd in mijn tentje, op de stretcher, met m'n kleren, schoenen en alles aan (en met dit weer ook nog onder een lekkere dikke slaapzak..). Ik ben niet zo'n held op sokken :o dus vandaar m'n schoenen aan.

Met warm weer slaap ik gewoon in m'n t-shirtje en korte broekje op de stretcher (en natuurlijk zomerschoenen).

Ik heb m'n hoofdlamp om m'n nek en een xeon-zaklamp aan m'n broek. Die geeft namelijk lekker veel licht.. ;)
Melk nooit mannetjesgeiten...

http://vimeo.com/9069111
Gebruikersavatar
Koen Septer
Berichten: 867
Lid geworden op: 09-05-2004 19:37
Contacteer:

23-08-2006 23:22

Slaap altijd in m'n tent met het liefst de deur naar beneden gezakt maar de rits wel open, zodat het wel goed donker is in je tent maar je wel zo naar buiten kan stormen bij een run. Slaap dan altijd op een stretcher en dan in m'n kleren die ik overdag ook draag. Als het koud is dan nog in een opengeritste slaapzak die ik als deken gebruik. Als het droog weer is dan hou ik mijn schoenen aan met slapen, anders zet ik m'n laarzen voor de ingang met de bedoeling deze snel aan te trekken. Dit laatste lukt 9 van de 10 keer niet in je slaapdronken paniek wat betekent dat ik bijna altijd op m'n sokken sta te drillen en dat dan natuurlijk met nat weer. :D

Mvg, Koen
Tim Sanders
Berichten: 369
Lid geworden op: 21-03-2005 21:26
Locatie: Didam

23-08-2006 23:50

Onder oval!
In onderbroek met trui aan en daarvan de muts op ( lekker warm)
Als het wat kouder is ook nog lange broek aan.
En soms als het nodig is gewoon met laarsen in de slaapzak 8)
Owjah en slaapzak opgerits en nog ligt die helft van de tijd op de grond :oops:
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

24-08-2006 08:49

Ik begon op een luchtbed heel lang geleden! Maar ik vond het op een gegeven moment zo leuk dat ik veel outdoor spullen ging aanschaffen.

Dus slaap nu al ongeveer 7 jaar gewoon op een stecher en in een tent. Als het mooi weer is en als ik in een natuur reservaat vis waar je normaal niet mag vissen slaap ik gewoon in de openlucht!

mvg patrick
Gebruikersavatar
Ad van Workum
Berichten: 75
Lid geworden op: 08-08-2005 15:59
Locatie: Delft

29-08-2006 11:26

Hi,

Plu in de warmere maanden.
Overwrap in de koudere maanden, deur aan een kant dicht dan.
Militaire mummysnurkzak met speedsluiting.
Fox-KM stretcher
Boxer en t-shirt, ben niet zo'n koukleun.
Als ik er aan denk een paar slippers.. Maar meestal sta ik al een tijdje te drillen voordat ik doorheb dat ik die ...dingen weer vergeten ben!!!

Oh en ik heb mijn snurkzak altijd helemaal dicht en mijn cappuchon (muggen) op. Verder nog een headlight om mijn kop geknopt daar ik toch altijd op mijn rug slaap. 1 piep sla mijn armen wijd uit elkaar, snurkzak knalt open. Spring van me stretcher. 3 ga op me plaat want het was glad en dat was ik vergeten. 4 sta te drillen. Meestal gaat dit goed.... :wink:
That dreams may come true.
Rick Blokhuis
Berichten: 13
Lid geworden op: 07-08-2005 13:29
Locatie: Reutum

29-08-2006 18:32

Tom van Gessel schreef:Ik slaap op een luchtbed, met gewoon een trainingsbroek aan (slaapt uitstekend). Slippertjes buiten de tent, dan ben ik zo bij me hengels..

mvg,
Tom
haha klopt tom, jij bent altijd razendsnel bij de hengels. Is ook maar beter zo want als ik moest aanslaan zou ik nooit een vis vangen(slaap vaak door runs heen) :lol:
Willem van de louw
Berichten: 15
Lid geworden op: 08-03-2006 17:03
Locatie: doetinchem
Contacteer:

29-08-2006 20:18

op een stretcher
gewoon lange broek tshirt schoenen niet aan neem gewoon paar extra sokken mee..
Gebruikersavatar
jurgen heintjes
Berichten: 682
Lid geworden op: 28-08-2006 12:53
Locatie: JRC twin skin

30-08-2006 11:37

TJaAUWW.

Soms zet je je rodpod een aantal meter het water in.
Ik heb geen lieslaarzen dus heb ik gewoon een zwembroek aan.
( ben ook wel eens met mijn boxer het water in gegaan.) :D
bevalt niet echt.

Overgens ik ben nog nooit wezen nachtvissen.
Is zeker wel aan te raden.