Hoe brengen jullie de nacht door?

Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

11-08-2006 22:44

Slapen jullie op een stretcher of op een luchtbed?

Kleed je je uit tot aan je boxer als je in je tent ligt, of houden jullie je kleren aan?

Hoe zit het met jullie schoenen?

By the way, ik ben hetero :lol:
Barry van Gelder
Berichten: 75
Lid geworden op: 06-07-2006 17:02
Locatie: Zuid-Holland

11-08-2006 22:54

Ik slaap op een stretcher dat vind ik iets handiger opstaan dan een luchtbed en ik hoef dat ding tenminste niet op te blazen.
Als het droog weer is hou ik mn schoenen gewoon aan want als ik een run krijg is het acuut chaos in de tent en om dan nog een keer mn schoenen aan te trekken nee dat wordt niks maar ja als het allemaal bagger is doe ik ze uiteraart wel uit anders wordt het toch een baggerbende op mn stretcher en op mn slaapzak en ja dan kom het wel is voor dat ik met 1 schoen of helemaal geen schoenen aan in de blubber staat met mn hengel in mn handen,ach ja dat hoort er bij.
Mn maat stond 2 weken terug met die warmte alleen in zn onderbroek en in de stromende regen een karper te drillen uiteraart zeer hard om gelachen het was echt geen gezicht. :lol: :lol:
Marco Reurink
Berichten: 426
Lid geworden op: 23-05-2005 20:14
Locatie: Delft

11-08-2006 23:18

Strecher. doe mn schoenen lekker uit. Dril in mn boxxer/korte broek+evt tshirt. Is btw wel koud 's ochtends.
Ik ben een travestiet.
Marco Mariska Groenwegen
Gebruikersavatar
Michiels Gino
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2004 22:22
Locatie: Bredene (België)

11-08-2006 23:31

Meestal slaap ik in een trainingsbroek, t-shirt en eventueel een lichte vest en met sokken aan en steeds een fleece muts (esp) in de koudere periodes van het jaar.
Bij een run vlieg ik uit men bedchair, en doe ik mijn rubberen aansteeksloefkes aan, deze staan in het voortentje (RH geo super ) ik slaap bijna steeds met de tent open, zeer zeer uitzonderlijk doe ik mijn tent toe.Dit om zo vlug mogelijk bij mijn hengels te zijn. Als het mogelijk is zet ik de hengels voor de tentopening zodat ik alles kan zien uit de bedchair.( Alles zien = het water, de hengels, eventueel volk en ander beestenboel )Ik heb steeds verlichting in mijn tent, wanneer ik ga slapen hang ik een groot breeklicht ( groen ong.18cm en vingerdik ) op in mijn tent,dit geef net genoeg licht om alles in de tent te zien bij het ontwaken bij een run, en het is niet te fel om in slaap te geraken.
Bij keiharde runs, loop ik op sokken buiten, die 3 seconden om mijn "sletsen" aan te doen zijn er dan teveel aan.
Normaal ben ik binnen de 10 15 seconden bij mijn hengels, OF ik moest eens in en diepe slaap zijn na een lange zware visweek,dan heb ik soms wat meertyd of zelfs een por van men vismaat nodig.

grtz peeke
Greets Gino
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

12-08-2006 00:54

Mourad,
slaap op een stretcher en heb normaal een broek aan, als schoenen heb ik een paar laarzen die ik van een waadpak heb afgeknipt.
In je bozer liggen is leuk in de zomer maar daar ik ook de winter doorvis vindt ik dit persoonlijk tijdens dit jaargetijde geen succes :D

Licht gebruik ik amper of het moet zijn als ik nog wat wil lezen, op het moment als je vanuit een verlichte omgeving in een donkere omgeving stapt dan zul je merken dat je even moet wennen. Vandaar mijn keuze om altijd in het donker te zitten cq slapen.

mvg,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
lust frank
Berichten: 816
Lid geworden op: 24-09-2004 22:50
Locatie: Koolskamp - België
Contacteer:

12-08-2006 02:46

Michiels Gino schreef:, OF ik moest eens in en diepe slaap zijn na een lange zware visweek,dan heb ik soms wat meertyd of zelfs een por van men vismaat nodig.
grtz peeke


Wat meer tijd of zelfs een por van een vismaat nodig, vis lag al op het droge toen ik je eigenlijk wakker kreeg en je lag naast je hengels in openlucht te slapen. :lol:

Zijne vismaat,
Frank
----------------------------------------------------
bezoek onze site en forum http://www.carpmates.be
----------------------------------------------------
http://www.fishing.be
----------------------------------------------------
randy nieman
Berichten: 293
Lid geworden op: 15-06-2002 02:00
Locatie: Alkmaar

12-08-2006 03:23

Nix, nakkes, nada, niente noppes, gewoon in je eva kostuum :wink:

Meestal broek en een shirt of trui, en de laarzen, schoenen, slippers ed klaar in de voortent, of voor me stretcher.

En afgelopen begin april een nachtje gezeten met een maat van me. Me oval, zonder wrap, was niet helemaal waterdicht meer (condens) . Met een kleine 0,0000000 graden niet echt prettig. Dat ding lekte als een malle. Ik me warmte pak maar aan getrokken en naast me hengels gaan slapen. Een muts zet ik trouwens bijna altijd op. Behalve als het zo extreem heet is!.

mvg,

Randy
kaas stad !!! kaas karper !!! kaas aas !!!
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

12-08-2006 09:16

Ik pleur gewoon met viskleding en al op de stretcher en in de slaapzak.(tenzij het zomersetemperaturen zijn)
Een paar klompen kun je zo inschieten en TADA klaar.
Oja van een tent maak ik al nooit geen gebruik meer van.
Doe mij maar liever een plu.


groeten Joris
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

12-08-2006 11:21

ik slaap op een stretcher met plu of tent met de voorkant helemaal open..

ik slaap altijd met schoenen en sokken uit.. ik zet slippers naast mijn hengels neer omdat ik weet dat als ik een run krijg ik als een idioot naar mijn hengels wil dan zeker weten me schoenen/slippers vergeet als die in de tent staan. dus gewoon een paar badslippers naast de hengels is voor mij ideaal..

qua kleding in de zomermaanden gewoon een kortebroek met een shirtje..
in de herft/voorjaar en heel soms in de winter een lange onderbroek + trainingsbroek. en een shirtje + trui. en evt een muts als het echt koud is..

ook hang ik altijd mijn hoofdlampje aan mijn rodpod. die kan ik dan tijdens de dril rustig op doen en zo evt bijschijnen voor het scheppen..

Gr. Remko
Gebruikersavatar
ferenc van de vorstenbosc
Berichten: 3043
Lid geworden op: 17-05-2003 02:00
Locatie: lisse
Contacteer:

12-08-2006 11:25

strecher in mijn tent met kleren aan,schoenen uit 8)
Gebruikersavatar
Jelle van Middelaar
Berichten: 218
Lid geworden op: 03-01-2005 15:01
Locatie: Hoogland
Contacteer:

12-08-2006 11:42

Ik slaap altijd op een stretcher met mijn viskleding aan.
Laat alles gewoon lekker aan..
Slaap ook altijd lekker onder een parapluutje veel beter.. 1 piepje je hoeft je ogen maar open te doen en je kunt al zien welke hengel het is etc etc. Heb altijd sokken aan als ik slaap. Wanneer ik beet heb ren ik gewoon met mijn sokken aan naar mijn hengel toe. Daarom neem ik ook altijd 10 paar sokken mee ongeveer.

ideaal gewoon..

Jelle
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

12-08-2006 12:37

Vang jij zoveel vissen dat jij zoveel paar moet meenemen? :lol:

Ik ga niet in m´n viskleding slapen. Ik gebruik daarvoor een trainings broek of een korte broek en een t-shirt. Het liefst een broek zonder druk knopen in ieder geval want dat ligt niet lekker en zonder sokken. Meestal stap ik in m´n kunstof klompen als ik al een run heb. Ik slaap zeker in de zomer periode met een tent. Daarbuiten kan ik prima zonder of met een plu-tje slapen. Ik heb ontzettend last van muggen beten, die blijven bij mij soms een week zitten en dan krab ik me tot bloedens aan toe open. 10 - 20 muggen beten op een nacht is voor mij onder een plu echt geen uitzondering, eerder regel. Dat is best wel balen af en toe want het leifst slaap ik toch echt in de open lucht. O ja qua licht heb ik een kop lamp die ik op doe bij het onthaken. En ik heb een mac light om iemand een mep te verkopen en om te showen 8) . Want dat ding gebruik ik echt bijna nooit

gr. Rene
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

12-08-2006 12:50

Rene Berger schreef:Vang jij zoveel vissen dat jij zoveel paar moet meenemen? :lol:

Ik ga niet in m´n viskleding slapen. Ik gebruik daarvoor een trainings broek of een korte broek en een t-shirt. Het liefst een broek zonder druk knopen in ieder geval want dat ligt niet lekker en zonder sokken. Meestal stap ik in m´n kunstof klompen als ik al een run heb. Ik slaap zeker in de zomer periode met een tent. Daarbuiten kan ik prima zonder of met een plu-tje slapen. Ik heb ontzettend last van muggen beten, die blijven bij mij soms een week zitten en dan krab ik me tot bloedens aan toe open. 10 - 20 muggen beten op een nacht is voor mij onder een plu echt geen uitzondering, eerder regel. Dat is best wel balen af en toe want het leifst slaap ik toch echt in de open lucht. O ja qua licht heb ik een kop lamp die ik op doe bij het onthaken. En ik heb een mac light om iemand een mep te verkopen en om te showen 8) . Want dat ding gebruik ik echt bijna nooit

gr. Rene


Mag lite is makkelijk voor het snacht's opnieuw inwerpen.. zeker als je tegen een kant of in de buurt van een obstakel vist.. je hele stek is dan goed verlicht en zie je waar je in gegooid hebt.
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

12-08-2006 12:56

Ik slaap op een stretcher in mn tent of onder mn oval.

Ik hou mn kleding gewoon aan, soms heb ik truien over elkaar die ik dan wel uitdoe. Hoofdlamp om mn nek, zo raak je em nooit kwijt en met slapen heb ik er geen last van. Tent open en schoenen uit en sokken aan.

Slaapzak opengeritst maar dichtgeklapt.
Waar een wilg is, is een heg
Gebruikersavatar
Michiels Gino
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2004 22:22
Locatie: Bredene (België)

12-08-2006 15:13

lust frank schreef:
Michiels Gino schreef:, OF ik moest eens in en diepe slaap zijn na een lange zware visweek,dan heb ik soms wat meertyd of zelfs een por van men vismaat nodig.
grtz peeke


Wat meer tijd of zelfs een por van een vismaat nodig, vis lag al op het droge toen ik je eigenlijk wakker kreeg en je lag naast je hengels in openlucht te slapen. :lol:

Zijne vismaat,
Frank


Dat gebeurt dan éénmaal, en dat blijven ze zich herrineren 8) 8) , maar die tientalle eigen keren wordt niet medegedeeld :lol: :lol: :lol:
Greets Gino
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

12-08-2006 15:17

Ik lig onder m'n oval houd m'n kleren aan en zet m'n kistjes of klompen naast m'n strecher zoda ik ze direct aan kan schieten bij een run.
Gebruikersavatar
Tim Schless
Berichten: 657
Lid geworden op: 08-07-2005 00:58

12-08-2006 19:02

ik sliep altijd op een slaapmatje in mn tent, makkelijke mee te nemen als je geen auto tot je beschikking hebt. nu heb ik een oval, vindt dit stukken beter, lig misschien wat minder beschut, maar ik ben veel sneller bij mn hengels. heb nu ook bij de gamma een veldbed gekocht. lekker makkelijk in te klappen, hoesje eromheen en je kan 'm zo over je schouder gooien.
owja, schoenen bij droog weer aan, net als al mn andere kleren. bij nat weer schoenen uit. slaapzak opengeritst, maar dichtgeslagen. heb 'm trouwens al 3 jaar niet dichtgeritst, ik denk dat die rits niet meer werkt :P
Als alles goed gaat, heb je waarschijnlijk iets over het hoofd gezien.
marc heerema1
Berichten: 516
Lid geworden op: 29-09-2005 12:22
Locatie: almere

13-08-2006 11:32

Ik lig op mijn stretcher met een trainingsbroek en een tshirt met lange mouwen ( muggen.....) onder mijn slaapzak.
Ik zet mijn schoenen naast mijn stretcher.
Alleen als het nodig is om snel bij de hengel te zijn hou ik ze aan.
Als het regent en de temp laat het toe lig ik alleen in mijn boxershort....
Ik dril de vis dan gewoon zo en droog mij wel af in de tent!!
Levert wel eens vieze voeten op maar tja.... die zijn na 2 minuten buiten de tent hangen ook wel weer schoon....lol
mijn waarheid hoeft de jouwe niet zijn

http://www.hsvog.nl/kca/index.htm
Gebruikersavatar
rebec schippers
Berichten: 125
Lid geworden op: 11-09-2005 23:49
Locatie: grootebroek

13-08-2006 12:11

op de stretcher, en zoals ed hunters zegt: we fish with our boots on!!!
Gebruikersavatar
michel kemp
Berichten: 622
Lid geworden op: 27-05-2003 02:00
Locatie: zoetermeer

13-08-2006 13:04

Op de stretcher met de kleren aan en de schoenen uit!
en altijd onder een oval, geen tent

Mvg Michel
Tight Lines......
Canada where carping is catching!!!!!!!
Gebruikersavatar
YANNICK deksuh
Berichten: 950
Lid geworden op: 21-05-2006 17:52
Locatie: doetinchem
Contacteer:

13-08-2006 13:50

gewoon op stretcher .
metkleren aan en schoenen ook aan .
en de laatste weken heb ik er ook niet uit gehoeven .
Berry Bonzo

13-08-2006 14:18

ik slaap met mijn ogen dicht,
Op mijn stretcher
In mijn slaapzak met een joggingsbroek aan en shirt en sokken..

En met een run eerst rustig schoenen aan tent open en hoplaaaa

Ben niet zo'n choas maker als ik een run krijg de vis hangt wel

En met de warme dagen slaap ik op mijn stretcher zonder plu of tent
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

13-08-2006 20:57

Michiels Gino schreef:
lust frank schreef:
Michiels Gino schreef:, OF ik moest eens in en diepe slaap zijn na een lange zware visweek,dan heb ik soms wat meertyd of zelfs een por van men vismaat nodig.
grtz peeke


Wat meer tijd of zelfs een por van een vismaat nodig, vis lag al op het droge toen ik je eigenlijk wakker kreeg en je lag naast je hengels in openlucht te slapen. :lol:

Zijne vismaat,
Frank


Dat gebeurt dan éénmaal, en dat blijven ze zich herrineren 8) 8) , maar die tientalle eigen keren wordt niet medegedeeld :lol: :lol: :lol:


Haha misschien een idee voor een nieuwe topic? "Hoe vaak slaap jij door je runs heen?" :lol:
Tom van Gessel
Berichten: 23
Lid geworden op: 08-03-2006 14:47
Locatie: Almelo

13-08-2006 22:30

Ik slaap op een luchtbed, met gewoon een trainingsbroek aan (slaapt uitstekend). Slippertjes buiten de tent, dan ben ik zo bij me hengels..

mvg,
Tom
Gebruikersavatar
bas v breukelen
Berichten: 74
Lid geworden op: 12-06-2006 14:37

13-08-2006 23:20

:o ik heb geen tijd om te slapen :lol: ben steeds aan het drillen :P
TELL ME ALL OF YOUR DREAMS,YouR HOPES AND YOUR FEARS,LET ME WALK TROUGH YOUR MIND,AND DRY ALL YOUR TEARS