alarm snachts rondom je tent

Gebruikersavatar
Raymond Donk
Berichten: 37
Lid geworden op: 06-11-2005 00:07
Locatie: s'Hertogenbosch

06-04-2006 12:08

werkt zeker goed ik en faber werden om 5uur s,nachts gewekt door alarm van faber en ja hoor op heterdaad :evil:
Een joint in de morgen,is een dag zonder zorgen !
Een joint in m'n hand,is als een vis op de kant !
Van een mug een joint maken !
Lange jointjes vangen veel wind !
Er gaat niks boven een joint tijdens het vissen !
Niek Cornelissen
Berichten: 21
Lid geworden op: 07-02-2006 16:10
Locatie: Ulft

06-04-2006 16:23

Ik lees hier over die kastjes......alleen ik weet niet echt wat er bedoeld wordt! Heeft iemand misschien een plaatje van zo'n ding? T lijkt me wel handig......niet dat het hier nodig is, maar als ik eens verder van huis af ga dan kan t van pas komen!

Groetuh!!!
Doe de miene moar in een tuutjen :p
Gebruikersavatar
beumer marc
Berichten: 71
Lid geworden op: 30-06-2002 02:00
Locatie: limburg

08-04-2006 13:35

iets bij je hebben voor de de veiligheid kan nooit kwaad
hier gebeuren ook wel soms rare dingen aan het water (en er rond)

ne vriend van mij woont alleen met zijn lief
ze waren aan het slapen en zijn liefje voelt wat tussen haar beentjes
ze denk ha lekker ze draait haar om en tot haar grote verbazing ligt er iemand anders bij haar in bed :o

dus er was iemand binnengekoken (langs het raam) de trappen opgelopen en gewoon bij hun in bed gaan liggen :D
heeft hier trouwens in de krant gestaan, op de eerste pagina stond in het groot de wriemelaar

stel je voor als je wakker word in de tent en er ligt er zo ne zot langs u.

Afbeelding
wie het kleine niet eert is het .....................
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

08-04-2006 14:05

Marc hier gebeuren ook de meest vreemde dingen in de stad, inbraken, schendingen van de openbare eerbaarheid, geweldplegingen, verkrachtingen, moorden noem maar op.
Maar vertel jij mij nu eens wat jou voorbeeld te maken heeft met karpervissen, ik geef direct toe dat die van mij er niets mee te maken hebben.

Je lijdt het meest aan je eigen gevoelens van angst, in werkelijkheid zijn het maar een paar die het ook overkomt.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
beumer marc
Berichten: 71
Lid geworden op: 30-06-2002 02:00
Locatie: limburg

08-04-2006 14:15

douwe eerst goed lezen
ik geef mee dat je beter iets mee hebt voor de veiligheid

hier heeft er ook eentje het pistool tegen het hoofd gekregen aan het kanaal.

en er is meer dan alleen vissen in het leven
wie het kleine niet eert is het .....................
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

08-04-2006 14:26

Marc ik lees goed, je geeft een voorbeeld wat nergens op slaat net zo min als je voorstel om iets mee te nemen ter bescherming.
Wat wil je dan meenemen? een pistool een mes een knuppel?
Ik kan je wel vertellen dat deze zaken al besproken worden binnen de kringen van controles.
Zodra dit een wetmatigheid wordt en de controleur daardoor het gevaar loopt dat een idioot met een halve zatte kop vervelend gaat doen met een wapen het nachtvissen snel gebeurd is.

Er is idd meer in je leven dan vissen, een dreiging op een dreiging maakt dat leven wel lastiger dat kan ik je wel zeggen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
beumer marc
Berichten: 71
Lid geworden op: 30-06-2002 02:00
Locatie: limburg

08-04-2006 21:50

douwe ik denk dat jij nog niets meegemaakt hebt aan het water,en dan bedoel ik dat ze je een pistool tegen uwe knikker zetten
en dan gewoon uw visspullen meenemen ben je zo een paar duizend(den)
euros kwijt,en je blijft zeker met een trauma zitten dat kan ik je verzekeren.gevolg je zult zeker nooit meer alleen aan het water zitten

als je met twee personen bent dan is het al iets anders alhoewel tegen een pistool ben je al blij dat ze alleen je visspullen meenemen, ik ken iemand die zijn geld moest afgeven plus auto sleutels

geweld met geweld oplossen is zeker geen oplossing maar wat is de oplossing!!!

ik ken ook een paar vissers die verboden wapens bij hebben maar kun je ze ongelijk geven.

ik zelf neem altijd de hond mee 25 cm groot :o
als hij iets hoort springt hij onder de slaapzak in, maar zo voel ik mij toch niet alleen :P
wie het kleine niet eert is het .....................
stef houben
Berichten: 16
Lid geworden op: 26-10-2005 21:20
Locatie: kinrooi-belgie

08-04-2006 22:49

ik gebruik zo een alarm nooit.maar ik slaap ook niet veel en als ik slaap is men maat wakker :D en als ze kome zal ik ze es ne slag met men boilliebuis geve :lol:

mvg stef
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

08-04-2006 23:16

Marc er zijn teveel mensen die denken dat zij alleen iets hebben meegemaakt, ik zou er maar niet te snel vanuit gaan dat ik niet weet wat voor angst een vuurwapen tegen je kop kan veroorzaken en je jarenlang blijft achtervolgen.
Voor mij overigens geen reden om mijzelf als een cowboy te gaan gedragen.
Stoere verhalen genoeg iedereen zal wel fftjes iets doen, nou geloof mij het dun loopt je door de broek als je een idioot tegen komt waarvan je zeker weet dat hij er ook nog toe in staat is.
Vissen is een hobby, geen religie!
sjors heldens
Berichten: 76
Lid geworden op: 10-05-2004 17:08
Locatie: Sevenum

15-04-2006 16:47

Dag allemaal,

Nog ff over dat kastje... Is dat niet onnoemelijk irritant als je een run krijgt? Dan gaat dat kastje natuurlijk ook tekeer ofniet? Of zijn ze makkelijk uit te schakelen?

Heb in de karperwereld keer bij advertenties iets gelezen over een lamp op accu met bewegingsensor. Dat lijkt me wel wat, heb je meteen overzicht en je ziet wie (of wat) er tegenover je staat. (Niet dat je meteen iets zult doen maar toch...) Waren wel vrij prijzig stond erbij. Weet iemand waar deze lampen te krijgen zijn? En de prijs?

Groetjes Sjors
Life is passing me by like a jumping carp in the morning
You see it come, you see it go, but it's over before you know