welke adsl /telefonie aanbieder is goed

weke aanbieder zou jij nemen

versatel /tele2
4
10%
casema
6
15%
kpn
15
37%
scarlet
3
7%
wannadoo
13
32%
 
Totaal aantal stemmen: 41
Gebruikersavatar
Mike Rooze
Berichten: 27
Lid geworden op: 04-04-2006 15:24
Locatie: ZuidOostBeemster
Contacteer:

07-04-2006 09:41

Ik heb 5 jaar bij Demon gezeten noooit 1 probleem en gratis helpdesk kost geen cent om te bellen.
Ben dit jaar overgestapt naar Wanadoo en zit me jaar uit om er weer weg te gaan heb nog nooit zoiets slechts meegemaakt ben al 40 euro kwijt aan de helpdesk en willen me niet meer helpen modem zegt 18 megabit ik haal de 3.5 nog niet leggen het probleem bij mij maar met demon had ik 8 megabit en dat liep altijd maximaal dus hoe kan het aan mij liggen meneer wanadoo bah... als je mazzel hebt loopt het goed bij wanadoo maar als je pech hebt dan moet je een jaar wachten om eraf te komen.
Demon heeft trouwens altijd alleen snachts onderhoud en geeft het een week van tevoren aan in een bericht naar je mailbus eigen www url met je naam ongelimiteerd mail adressen ook geen probleen groot file versturen.
Ik weet niet hoe snel ik weer terug moet naar Demon.
tweakers.net heeft ook een zeer goede adsl tweakersadsl je kan daar trouwens alle klachten lezen van allerlei adsl aanbieders in de forums.
Laatst gewijzigd door Mike Rooze op 07-04-2006 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Support Nederlands enige karper kwekerij!

VisKweekCentrum Valkenswaard
Valkenswaardseweg 47
5595 XB Leende
tel 040 2048377
fax 040 2019436
Gebruikersavatar
Michel vd Bovenkamp
Berichten: 122
Lid geworden op: 08-11-2002 01:00
Locatie: spijkenisse

07-04-2006 09:55

Zelf heb ik ervaring met wanadoo en kpn direct adsl. Ik moet zeggen, wanadoo bar en bar slecht. Niet alleen de monteur aan huis koste tegen de honderd euro vorig jaar zonder het probleem te verhelpen, ook de helpdesk is een grote inkomstenbron voor ze.

Met direct adsl ben ik al bijna jaar online zonder ooit een keer problemen te hebben gehad. Behalve met de prijs dan, maar dat is bij elke provider zo.