De karperwereld

Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

01-02-2006 13:06

Mooie reactie van Peter. :D


Klaarblijkelijk is commercie een taboe binnen de karperviswereld. Beetje jammer want door testvissers die met trots `hun`merk promoten komen wel de verbeteringen van ons gebruikte producten op de markt. Iedereen weet verdomd goed dat er in iedere hobby veel geld valt te verdienen als men publiceert in een vakblad, is het dan gelijk teveel commercie als men 30 tot 35% reclame publiceert...Vindt ik niet!

Ik lees nu zo´n 7 jaar met voltevredenheid Dé Karperwereld en laat die ProlinePetjes en NashTruien maar mooi op de voorgrond komen, ik stoor me er niet aan mits het in goede verdeling gebeurt. :wink:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Tieme Santes
Berichten: 82
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00

01-02-2006 14:05

Zeker een hele duidelijke reactie van Peter. Ik denk dat deze reactie heel veel duidelijk maakt. Voor mij althans wel.

Mvg
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-02-2006 14:23

De reactie van Peter doet mij besluiten mijn abonnement niet met onmiddelijk ingang te stoppen. :wink:

Er zijn dus grenzen aan de mate van marketing binnen de artikelen.

Voor wat betreft punt 3 sluit ik mij aan bij Bert. Zeker als het een eye catcher betreft zoals een voorplaat. Zo ongebruikelijk is dat niet. Een kwaliteitsblad is doorgaans zeer kritisch op zijn voorpagina. Wordt pas een probleem als de waarheid geweld wordt aangedaan.

Advertenties in het blad was het punt niet voor zover ik dat begrijp. De mijne zeker niet.

Groet, Kees
Arjen Kempen
Berichten: 24
Lid geworden op: 12-11-2003 01:00
Locatie: assen
Contacteer:

02-02-2006 20:38

Kikkoman,

Ik kan het niet laten. Toch zit ergens in mij wel wat liefde voor je, of toch de pure angst voor je bloed door lopen ogen. Bij een volgend artikel zal ik een foto van je bijvoegen. Laten we de wereld maar eens zien wat Drenthe voor moois te bieden heeft.

eindelijk eens een plaatje van een andere categorie, raggen met die hap!
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

02-02-2006 21:36

Goed artikel Bart, gefeliciteerd.

Als ik dat artikel lees kan ik alleen maar bewondering hebben voor Bart.
Om zoveel tijd, energie en geld in een (prachtige) vis te steken, zegt voor mij genoeg. Het gaat hier echt niet om de promotie van Proline, maar puur om de vis.

mvg Maik
Carpe Diem...!
Gebruikersavatar
Pieter Stam
Berichten: 431
Lid geworden op: 22-10-2003 02:00

02-02-2006 23:48

Ik heb de KW dit keer ook gelezen. Vond het ook wel een prima artikel.

Ik vind trouwens De Hongaar die er instaat ook een formidabele vis hoor. Wat een schub is dat zeg!!!
Hans-Peter van Ee
Berichten: 607
Lid geworden op: 28-08-2006 22:19
Locatie: Ede

01-09-2006 01:37

Heren

Eerst heette de vis 'de Woestijnspiegel' en 'dan opeens 'Bella Betsy, is daar een reden voor?

Het is een mooie karper, dat zeker.
Ik heb er nu al drie artikelen over gelezen van drie verschillende vissers(de Wisselgeld-Spiegel lijkt me trouwens ook een mooie naam) en deze karper wordt ook hier weer behoorlijk in de kijker gezet.

Wat zou ze opbrengen op marktplaats.nl??

met zwijgende groet

HPE
It ain't no fun, to be the hunted one!!!