heerlijk voetbalavondje

Plaats reactie
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

23-10-2005 19:23

Groningen weer (terrecht) 3 puntjes...

Ik dacht dat Groningen er niet aan te pas zou kome Marcel?
FCG, Trots van het Noorden!
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

23-10-2005 19:59

Na de beelden gezien te hebben nog twijfelen.. :-?

Ajax heeft wel aardig gespeelt, maar kwam weer niet tot scoren :cry:

Verder heeft psv weer is laten zien wat een antivoetbal het speelt. Het is dat die brabanders allemaal van die domme carnaval supporters zijn, want wie wil er nou naar zo'n spel kijken. Vooral woensdag was het echt belachelijk slecht tegen AC Milan.

Verder AZ wel weer goed, een club die het verdient om kampioen te worden.


Joachim

Ps Nog meer mensen die zich weer hebben zitten ergeren aan dat #(&)&)#$(&$@!# scheld vloek talpa?
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

24-10-2005 11:35

hele eredivisieweekend zuigt weer
voetbal was kut
en zoals altijd was de uitzending van talpa weer kut
enigste leuke voetbal was gisteravond op hattrick :P
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

24-10-2005 12:07

Woensdag pakken we ADO opnieuw!!!

Groningen FC! Jaalalaaaaa...Jalalaaaa
FCG, Trots van het Noorden!
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

24-10-2005 14:01

Mannen,

Het verlies van Feyenoord van afgelopen weekend kwam voor mij niet echt als een verrassing. Feyenoord zal met zijn begroting en selectie in mijn ogen voorlopig niet 1,2,3 landskampioen worden en landelijk gezien blijven zweven tussen de 5e en de 2e plaats. Gullit is niet zomaar weggegaan. Zijn doel was gewoon niet haalbaar. Dan moet je niet zeuren of weggaan. Dat deed hij.
Op Europees niveau moeten we als Feyenoorders de Uefa cup van bijna drie jaar geleden goed koesteren: Wat mij betreft was dat een erg fijne, maar helaas zware uitzondering. Pas als er leningen voor tientallen tot honderden miljoenen gesloten kunnen worden zoals bij de clubs in Spanje kunnen we goede spelers houden én aantrekken en mogen we in Nederland dromen van regelmatig aansprekende resultaten op Europees niveau.

Groet,

Frank Huisman

(voor de duidelijkheid: ik ben een Feyenoord-supporter)
Gebruikersavatar
rene hameeteman
Berichten: 121
Lid geworden op: 15-01-2005 15:03
Locatie: Goedereede

24-10-2005 15:11

:o :o He Frank,

Ik zal het je even uitleggen, met geluk win je geen competitie.
Het is toch jammer dat je voor Feyenoord bent.
there can be only one AJAX
Beter 1 karper op de mat, dan er tien zien springen.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

24-10-2005 15:29

nee hoor

capetown ook nog


MVG

Klaas
Joost Bierens
Berichten: 473
Lid geworden op: 26-10-2003 02:00

24-10-2005 15:43

Na de beelden gezien te hebben nog twijfelen..

Ajax heeft wel aardig gespeelt, maar kwam weer niet tot scoren

Verder heeft psv weer is laten zien wat een antivoetbal het speelt. Het is dat die brabanders allemaal van die domme carnaval supporters zijn, want wie wil er nou naar zo'n spel kijken. Vooral woensdag was het echt belachelijk slecht tegen AC Milan.

Verder AZ wel weer goed, een club die het verdient om kampioen te worden.


Joachim

Ps Nog meer mensen die zich weer hebben zitten ergeren aan dat #(&)&)#$(&$@!# scheld vloek talpa?


Lul niet zo dom jongen. Ajax had idd ernstig te klagen over de scheidsrechter. Pienaar viel gewoon in Affelay's lies en Sneyders overtreding was ook hoogstens geel. Verder was zijn fopduik natuurlijk ook een zuivere penalty. NOT.

En om te zeggen dat Ajax aardig heeft gespeeld gaat me ook te ver. PSV liet Ajax een beetje spelen op het middenveld maar rond de 16 werd er 9 op de 10 keer goed ingegrepen. Van beide kanten werd er gewoon slecht gevoetbald. Misschien is de uitslag niet helemaal terecht maar om de scheids alleen de schuld te geven gaat me ook te ver. Als je in de 80 resterende minuten (dus na de penalty) amper kansen weet te creeeren verdien je het ook niet om te winnen!!

Is natuurlijk moeilijk te verkroppen dat Ajax al 11 jaar niet meer in Eindhoven gewonnen heeft en altijd wordt genaaid.

PSV weer mooi terug op de plaats waar het hoort.
Frank Verstraaten
Berichten: 365
Lid geworden op: 10-01-2002 01:00
Locatie: Leiden

24-10-2005 15:57

He Joost,
zo laf spelen in je eigen stadion, vind je dat nou echt leuk om daar naar te kijken. :-?
En Ajax verdiende het dan misschien niet om te winnen, maar ook niet om te verliezen, een gelijkspel was hier gewoon een juiste uitslag geweest. Maar ja die blinde vink trapte weer in die fopduik van farfan, wat die farfan trouwens vorig jaar ook al deed in de Arena. :evil:. En dan vind het ik het zo gek dat er een paar overtredingen worden gemaakt door Ajacieden uit frustratie.
Gebruikersavatar
rene hameeteman
Berichten: 121
Lid geworden op: 15-01-2005 15:03
Locatie: Goedereede

24-10-2005 16:05

Op een slof en een oude voetbalschoen.

K..........t lampekappen
Beter 1 karper op de mat, dan er tien zien springen.
Joost Bierens
Berichten: 473
Lid geworden op: 26-10-2003 02:00

24-10-2005 16:06

He Joost,
zo laf spelen in je eigen stadion, vind je dat nou echt leuk om daar naar te kijken.
En Ajax verdiende het dan misschien niet om te winnen, maar ook niet om te verliezen, een gelijkspel was hier gewoon een juiste uitslag geweest. Maar ja die blinde vink trapte weer in die fopduik van farfan, wat die farfan trouwens vorig jaar ook al deed in de Arena. . En dan vind het ik het zo gek dat er een paar overtredingen worden gemaakt door Ajacieden uit frustratie.


Frank,

Dat het bij PSV nog niet sprankelend is geweest dit jaar kan ik natuurlijk moeilijk ontkennen. De thuiswedstrijd van AZ van 2 weken terug geeft echter wel te kennen dat er toch meer voetbal in de groep zit als op voorhand gedacht werd. AZ dat "het voetbal" in Nederland speelt had geen enkele van kans.

Natuurlijk had bij een gelijkspel gister niemand mogen klagen maar vind dat heel de media-aandacht teveel gericht is op de penalty (lees schwalbe). Feit is dat Ajax nog 80 min had om tot scoren te komen, of in ieder geval goede kansen te creeeren. Kijk vanuit Ajax punt dan eerst maar is hier na voordat je na andere zaken gaat kijken.

En om nu de pik te hebben op Farfan lijkt me ook niet geheel geplaatst. Kan me wedstrijden van Ajax herinneren, zelfs van dit seizoen (Boukhari tegen Roda) , waardoor Ajax ook wedstrijden wint op deze manier. Zelfs gisteren gebeurde het tot tweemaal toe. Eerst Rosales en daarna die arogante kabouter zelf.

En ja, ik kan toch van het PSV spel genieten. In 1 week tijd van Az en Ajax winnen en met een super resultaat terug komen vanuit Milaan stemt mij zeker positief. Zeker met in het achterhoofd alle vertrokken spelers en de blesuregevallen in het begin van het seizoen.
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

24-10-2005 16:31

Een super resultaat uit Milaan?
Een punt halen is goed, maar op deze manier is gewoon beschamend voor het nederlandse voetbal.
psv heeft niks maar dan ook echt helemaal niks geprobeerd om nog meer uit de wedstrijd te halen.

Ajax heeft idd veel laten liggen zondag. Maar het weinig creëren heeft ook (ik zeg ook, niet alleen) te maken met het laffe voetbal van psv. Het staat toch al 1-0, dus dat is prima, voor de rest niks meer doen, alleen verdedigen.

Vorig jaar was het resultaat beter tegen milaan. Welliswaar ging milaan door, maar psv was gewoon de beste!

Resultaatvoetbal, bah :evil:
Joost Bierens
Berichten: 473
Lid geworden op: 26-10-2003 02:00

24-10-2005 16:36

Een super resultaat uit Milaan?
Een punt halen is goed, maar op deze manier is gewoon beschamend voor het nederlandse voetbal.
psv heeft niks maar dan ook echt helemaal niks geprobeerd om nog meer uit de wedstrijd te halen.

Ajax heeft idd veel laten liggen zondag. Maar het weinig creëren heeft ook (ik zeg ook, niet alleen) te maken met het laffe voetbal van psv. Het staat toch al 1-0, dus dat is prima, voor de rest niks meer doen, alleen verdedigen.

Vorig jaar was het resultaat beter tegen milaan. Welliswaar ging milaan door, maar psv was gewoon de beste!

Resultaatvoetbal, bah


Resultaatvoetbal, noem het voetballen naar je mogelijkheden. Als je het 11-tal bekijkt wat afgelopen woensdag speelde ga je erop voorhand vanuit dat het niet veel wordt. Een Robert die weer is op mag draven. Een Farfan en een Reiziger die net hersteld waren. Een Ooyer die de wedstrijd uitspeelt met een gebroken pink. Een net 17 jarige invaller. Als je dan met 0-0 thuis komt spreek ik idd van een super resultaat. Dat dit niet door goed voetbal gekomen is waar maar had graag gewild dat PSV dit resultaat vorig jaar had gehaald. En dat PSV vorig jaar in de tweestrijd met Milaan de betere was weet ik ook nog maar al te goed maar dat terzijde.
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

24-10-2005 21:16

Na volgend weekeinde staan we gewoon boven Ajax hoor!
Ajax verliest hem en Grunn wint hem!
FCG, Trots van het Noorden!
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

24-10-2005 21:18

Wat de championsleauge of de europacup? Ik denk dat het verstandiger is om je playstation uit te doen :lol: :wink:
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

24-10-2005 21:37

Haha let maar op Ajax verliest hem van Hoerenveen! En de trots van het noorden wint hem van Roda!
FCG, Trots van het Noorden!
Robbie Faber
Berichten: 1008
Lid geworden op: 09-04-2005 22:39

24-10-2005 21:49

verwijderen aub..
Laatst gewijzigd door Robbie Faber op 28-11-2005 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

24-10-2005 21:58

Grunn pakt de komende 2 duels (Roda & Hoerenveen) 6 punten!
FCG, Trots van het Noorden!
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

24-10-2005 22:02

en AZ gaat rustig verder met punten binnen halen.............het stadion word erg mooi!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

24-10-2005 22:24

Robbie Faber schreef:
Ruud Visser schreef:Wat de championsleauge of de europacup? Ik denk dat het verstandiger is om je playstation uit te doen :lol: :wink:



:D :D
En verkoop Nevland maar aan......


Mvg...


Tja heb Nevland toch liever dan die 2 topspitsen van Ajax. En toch zou het zo maar eens kunnen dat Groningen na volgend weekend boven Ajax staat (zal van korte duur zijn maar toch). Zegt denk ik genoeg over de huidige vorm van Ajax (of moet ik zeggen de spitsen :wink: ), maar dat komt vast nog wel goed dit seizoen.

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Arjan den Breejen
Berichten: 40
Lid geworden op: 20-10-2005 23:17
Locatie: Sliedrecht

24-10-2005 22:38

hoorde vanmiddag die Humberto Tan zeggen dat Ajax blij moet wezen dat nu die playoff's zijn ingevoerd.
Wat een Bullshit zeg, 2 seizoenen terug stond psv na 7 speelronden in het rechterrijtje en die werden ook kampioen. Er zijn nog ruim 20 wedstrijden te spelen dus is er nog van alles mogelijk.



Ajax fan 4 ever
Gebruikersavatar
Jeroen Leuven
Berichten: 465
Lid geworden op: 13-06-2005 08:32
Locatie: Amsterdam

24-10-2005 22:48

Precies... dat gelul over de competitie is gespeeld..volgens mij moet ie nog beginnen. PSV laat vanzelf puntjes liggen naar mate het seizoen vorderd en dan sluipt AJAX heel stilletjes voorbij en kaapt op de laatste speeldag het kampioenschap voor alle neuzen weg.

J.
stef v.d linden
Berichten: 39
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

24-10-2005 23:14

En PSV.................................Staat boven aan :D
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

24-10-2005 23:16

Twente Enschede Oleeee Oleeee.....

Twente is tenminste leuk om naar te kijken... ook al verliezen ze.. het wedstrijd commentaar is bijna altijd positief. en word niet de grond in getrapt als Ajax maar met 1-0 van de graafschap wint..

Gewoon lekker voetballen.. en als je lekker voetbalt komen de punten vanzelf wel..
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

25-10-2005 00:06

Klaas Jan kan vrijdag alvast even wennen aan zijn nieuwe thuis :D

Oja Robbie, sorry ik bedoelde natuurlijk niet ALLE brabanders, maar dat kwam even door de frustraties...