meest gekke gebeurtenis tijdens een sessie

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

10-01-2002 23:07

in de rubriek sterke verhalen zal ook wel genoeg te vertellen zijn, dus vandaar dit onderwerp. ik denk hierbij niet aan een zwempartijtje om een hengeltje weer te vinden, dat is velen al wel gebeurd, maar al die extreme dingen die je wel eens mee maakt.

ik zal zelf maar ff snel een heel leuke belevenis inrammelen.

ik was nog een jaar of 15 en viste met mijn maatje op een vijver in een woonwijk. na enige tijd kwam er een meisje van onze leeftijd langs, met 2 honden... ze bleef ff hangen voor een praatje. ze woonde in een huis dat aan de vijver lag. na enige tijd gaat ze weer weg, ze moest nog boeken kaften. wij kijken weer oplettend naar onze dobbertjes, maar in een ooghoek zie ik het meisje voor haar slaapkamerraam staan...ik zwaai ff en tot mijn stomme verbazing begint ze te strippen... ik roep me maatje en als 15 jarigen betaamt staan we met open mond te gapen...... nog lang hebben we hierover nagebabbeld, en nog steeds is er die wens dat een meid iets dichter bij onze stek een dergelijke show komt geven....voor nix....maar ik denk dat dat een illusie zal blijven
groetjes Da Fox
Gebruikersavatar
Kelly Adegeest
Berichten: 167
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer

11-01-2002 01:09

Gekke gebeurtenissen? Ik vond het wel een gekke gebeurtenis toen ik tijdens een nacht vissen een pistool tegen mn hoofd kreeg en ik gevraagd werd mn telefoon en mn portemonnee in te leveren (wat ik overigens niet gedaan heb). Denk je ff rustig een nachtje te gaan pakken, eindig je savonds op het politiebureau om die gasten te identificeren...als dat niet gek is! :wink:
Ik hoop overigens dat de rest meer positieve gekke gebeurtenissen heeft, maar ik wilde jullie dit verhaal niet onthouden.

Kelly
Michael Bouman
Berichten: 517
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

11-01-2002 03:10

Laat het een "vaagse" illusie blijven......
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

11-01-2002 09:20

Hehehe, ik heb precies zoiets meegemaakt. Ik zat te vissen boven op een dijk met een masat van mij. Het was 's avonds laat, dus het was donker. Zien we plots het licht aan gaan in een van de huizen aan die dijk. Een jongedame loopt de kamer in en begint zich om te kleden.
Jullie begrijpen dat we onze aandacht volledig richtten op de gebeurtenissen in die kamer :grin:
En het mooie was, omdat het donker was zag ze ons een hele tijd niet zitten :smile: Helaas, na enige tijd zag ze toch dat er 2 geile beren haar aandachtig bestudeerden vanaf de dijk; de gordijnen werden met een onthutsende snelheid dichtgetrokken.... Je kan niet alles hebben....

Groet,

Martijn
Chris Kroesen
Berichten: 677
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

11-01-2002 18:05

een heuze wippartij met gekreun en gehijg 30 meter naast je tentje om 3 uur s'nachts in de stilte v/d nacht....
Gast

11-01-2002 21:07

Op 11-01-2002 18:05, schreef Chris Kroesen:
een heuze wippartij met gekreun en gehijg 30 meter naast je tentje om 3 uur s'nachts in de stilte v/d nacht....


Heb hetzelfde meerdere malen meegemaakt...

Oja, er is ook een keer een inbreker midden in de nacht tegen mijn tent gefietst. Kwam 's ochtends buiten en wat lag er naast mijn tent? Een videorecorder...
Gebruikersavatar
Henk Jan Borghuis
Berichten: 77
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

12-01-2002 10:53

Tja, het is dan wel niet zo'n sexueel gefrustreerde gebeurtenis, maar wel erg vreemd.

Zitten we aan het OV Kanaal te vissen, zijn we een kangeroe aan de overkant. Achter die kangeroe een auto die het beest aan het opjagen is.

Nou is toch algemeen bekend dat je dieren niet moet frusteren, maar ja. Dus die kangeroe heeft het wel helemaal gehad met die auto en besluit om precies bij mijn maat op de stek het water in te springen en naar de overkant te zwemmen, daarmee de achtervolgers verslagen achterlatend.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Henk Jan Borghuis op 12-01-2002 10:54 ]</font>
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

15-01-2002 09:14

yo jongens, ik heb er ook nog een paar:

1: ik zat samen met mijn maat ergens aan de rand van een dorp op een water te vissen. De tent stond naast een bejaardentehuis en we hadden de hele nacht verlichting van de buitenlampen daar. Ergens was dat wel handig maar aan de andere kant ook bloedlink. Dichtbij zat een grote discotheek waar de jongeren uit die plaats meestal massaal heen gingen. Om 00.30 horen wij een aantal schreeuwende jongens en we hoorden 1 van die jongens naar de anderen roepen dat hij een tent zag staan. Wij waren met z'n tweeen en hoorden een grote groep luidruchtige jongeren aankomen. Toen ze eenmaal bij de tent waren begon er een sterke alcohol geur de tent binnen te dringen... die gasten waren zo kort al een koekie!
Wat er toen gebeurde was iets waar ik niet op hoopte... de tent werd in elkaar getrapt... mijn maat en ik werden aan onze voeten de tent uit getrokken en kregen een paar rake trappen. Ook mijn hengels bleven niet ongedeerd... de rodpod met sounderbox, hengels en de rest van de zooi kon ik in het water gaan opduiken. Je raad vast al wel dat daar enkele dingen van kapot waren.
Het was een dure nacht en ik weet 1 ding zeker!!! Daar vis ik nooit meer!!!

2: Ik kwam aan bij mijn thuiswater en zag op de eerste stek 2 jonge vrouwen liggen van rond de 17/18 jaar. Met daarbij een man van dik in de 20. Ach ja... zwemmen mag er dus dat is niet zo erg (lekkere dames trouwens!). Ik reed door naar mijn stek en een paar uur later kwam Marco Verbeek (carpmaniac Utreg) even bij ons kijken met zijn zoontje. Toen hij bij ons kwam vertelde hij meteen dat dezelfde zwemmers nu bezig waren met een dikke trio!

3: Dezelfde dames als daarnet kwamen vaker zwemmen maar af en toe met meer. De laatste paar zomerdagen kwamen ze steeds tegenover onze stek zitten en ja... of ze het nu express deden of niet.. kijken doe je toch wel.Dikke striptease daaro en de hele middag lagen die verrot lekkere meiden (allemaal rond de 17/18 met schitterende lichamen) daar naakt op de kant en in het water... SUPER SESSIE!!!

Tight Lines, Frank

_________________
Frank Avezaat
tel: 06-10905132

Carpfishing is my life...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Frank Avezaat op 15-01-2002 09:15 ]</font>
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

15-01-2002 13:53

Joost dat meen je niet..

heb iets dergelijks ook meegemaakt;
Jaren terug tijdens het struinen in een nachie zaten we in de bosjes wat in te dommelen, zet een junk een videorecorder (bijna) in mijn tas hij had ons nooit gezien het was pikkedonker en wij in onze camou kleding (ook vanwege zijn belabberde staat nat.)

Wij daarna rennen met dat ding naar kenissen in de buurt (ik was 15 ofzo) komt er nog een herder achter ons aan ook hup video (was een hele mooie) de lucht in en nog harder rennen (gaat moeilijk met hengel en spullen en al).

Uiteindelijk heb ik de recherche (zo schrijf je dat toch) thuis gehad om te kijken of we hem herkende de politie heeft er ook nog een halve nacht gelegen om hem in de kraag te vatten is geloof ik niet gelukt.

gr RAY
Gebruikersavatar
Kelly Adegeest
Berichten: 167
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer

15-01-2002 15:34

Hey Frank, waar vis jij altijd??? Denk dat ik daar dan deze zomer (als het lekker zwemweer is) ook maar een paar keer ga zitten :wink: Geintje hoor!!
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

16-01-2002 12:36

ik zat een keer te vissen in een water waar helemaal niet gevist mag worden dus tent onder de takken en muistil zitten. hoor ik s'middags een gegiegel ik kijken, staan er een paar jochies van een jaar of 8/9.
ik ging kijken waarom ze lachten. zie ik een bejaarde vent ( een jaar of 65) helemaal naakt zichzelf af lopen te trekken, en maar lachen naar die jochies. toen hij mij zag ging dat lachen wel over. ik zei: je krijgt tien sec voorsprong, nou je hebt een naakte bejaarde nog nooit zo hard zien lopen. viespeuk.
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

16-01-2002 13:53

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Roy Alofs op 2002-10-19 02:35 ]</font>
Gebruikersavatar
Paul Wijnants
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

16-01-2002 14:09

Ach ja Roy, niet iedereen heeft hetzelfde gevoel voor mumor.
Persoonlijk vind ik het knap hufterig om zoiets te doen.

Groeten
Paul
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

16-01-2002 14:28

dan zal het wel achterhoekse humor zijn want ik kan er wel om lachen
Roy Alofs
Berichten: 192
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00

16-01-2002 15:59

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Roy Alofs op 2002-10-19 02:35 ]</font>
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

16-01-2002 16:36

Ik dacht al wat heeft die Roy rare dingen als mascottes in zijn tent hangen.. maar dat zijn natuurlijk de strings van de bewuste dames...

Ik zou ze heeel graag hebben zien zoeken en naar huis lopen :smile:)

Gr.
Bertil
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

16-01-2002 20:58

:smile:
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

16-01-2002 22:10

hej roy, dat was op de moate in aalten, een klein putje, welk raam het was, eentje achter de 'speeltuin'.

en zeker hebben we het hier over achterhoekse humor....kleding weghalen, das toch een prachtige grap??
groetjes Da Fox
Gebruikersavatar
Paul Wijnants
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

17-01-2002 08:04

Roy, Bertil, Lesley, Kees,

ik dacht meer vanuit het oogpunt van de slachtoffers. Lijkt me echt vreselijk om in je blote reet naar huis te moeten!
Roy, je had ze toch minstens terug kunnen geven?
Jullie zullen wel gelijk hebben, het zal wel iets met achterhoekse humor te maken hebben.
Dat zal wel 'Normaal'zijn in jullie regionen.

Hé kees weet je wat ook een prachtige grap zou zijn??? Als ze 's nachts je hengels zouden weghalen. Of de banden van je auto/fiets/brommer laten leeglopen.
Vind je het ook nog een prachtige grap als zoiets je zelf overkomt?

Even voor de duidelijkheid, ik was niet een van die zwemmers, ik vind het gewoon niet erg sympathiek om een ander zoiets te flikken.

"No hard feelings" trouwens.

Groeten en vis ze.

Paul
Josse de Bruin
Berichten: 432
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Maastricht

17-01-2002 09:47

Heb nog een,

was een keer toen ik 15 was relax aan het vissen op een parkvijver komt er zo'n gast naar mij toe zegt hij zo ik kan je wel leren vissen, ik dacht hoeft dus ff echt niet, zegt hij zo jawel geef mij die hengel maar ik dik de hengel vast houden. Gaat hij naar mijn maat rukt hij de hengel uit zijn handen zegt hij kom mee ik weet een vijver bij mij in de buurt waar je heel veel voorns vangt. Ik die hengel uit zijn handen gerukt was al de tweede keer dat deze pedo mij aansprak bah bah wou gewoon dat ik meeging vieze vuilak.

Gelukkig ben ik niet meegegaan bah bah.

Groet Josse
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

17-01-2002 10:03

hej paul,

hengeldiefstal?? daar heb ik me allang tegen gewapend, die raken ze niet aan zonder dat ik het merk. en een paar lege banden zal me een zorg zijn....daar heb ik een mobiel voor....dus naakt naar huis blijft humor...
groetjes Da Fox
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

17-01-2002 13:05

Hoi allemaal

Een paar angstige momenten

Van mijn vismaat

We zitten s’nacht op een privé putje te vissen(wij hadden toestemming). Nu ligt naast dat privé putje nog een water. Wij zitten dus op dat privé putje met de rug naar dat andere water. Stopt op dat andere water een auto midden in de nacht. Er stappen een paar mensen uit, die een vuurtje maken. Opeens klinken er schoten! 4 tellen later zit mijn vismat fluisterend bij mij in de tent “ze schieten” fluistert hij. “dat hoor ik ook” zeg ik, “koffie?” vraag ik. “Stil man” sist hij me toe. Ik begin een bakje te zetten(helemaal tegen zijn zin) . Ik leg hem uit dat ik geen zin heb in een gat in mijn kop als ze mochten besluiten om over het privé putje te gaan schieten. 2 minuten nadat ik het vuur onder de coleman heb aangestoken verdwijnen de onbekende schieters, en kan mijn vismaat weer een beetje lachen.

Van mij

Ik zit s’morgens heel in de vroegte te vissen op een putje bij ons in de buurt. Ik ben net wakker, en stap uit mijn tent. Ineens komen er 2 honden grommend en kwijlend uit een licht mist op me afgerend. In een reflex grijp ik een stok, en ren al zwaaiend op de honden af. De honden verdwijnen snel naar waar ze vandaan kwamen. Met de haren rechtop in mijn nek blijf ik achter. Nog nooit zo’n angst gehad.

Van een hert

Het was tijdens ons jaarlijkse barbecue feestje aan de Maas. We zien iets over de maas zwemmen. Het komt recht op ons af, en het blijkt een hert te zijn. Ik graai mijn camera, en begin te filmen. 6 meter verder komt het beestje de kant op, en blijkt aangeschoten te zijn. Het hert heeft er aardig de sokken in en verdwijnt uit het zicht, om 400 meter verderop ineens weer te besluiten om de Maas over te zwemmen. Ik hoop dat het goed met het beestje is afgelopen, in ieder geval bereikte het wel de overkant.

Dat waren een aantal van de idiote dingen die ik meegemaakt heb

Mvg

Roger Feijen
Sjors Hempenius
Berichten: 132
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Wirdum, Friesland

20-01-2002 10:47

een jaar of 25 gelden alweer zit ik te vissen met een maat aan een afgesloten water. Het waait en regent hard die dag. Op een gegeven moment moet mijn maat uit zijn broek en zoekt een plaatsje uit de wind(stankoverlast). Het duurde vrij lang en na ongeveer drie kwartier ben ik toch maar gaan zoekn. Blijkt hij op een landstrookje dat het water in loopt te liggen, kermend van de pijn. Hij had al die tijd liggen schreeuwen om mijn aandacht te trekken, maar door de wind en de regen heb ik niets gehoord. Hij had zijn been gebroken. De omgeving afgezocht naar telefoon(mobieltjes bestonden nog niet) en na nog eens een half uur kwam er een ambulance. Die gasten met brancard over een hek, door de modder. En dezelfde route terug met mijn maat op de brancard. De auto in en weg. Ik heb daarna alle spullen maar opgeruimd want vissen was die dag wel voorbij.

Sjors