stekkenpezers

Plaats reactie
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

16-04-2005 23:52

mag ik ff me gal spugen hier
ik woon sindskort vlakbij een kanaal
en in de 7 maanden dat ik er woon heb ik nog nooit iemand zien vissen
nu ga ik de afgelope week een beetje voeren
en wat wil het toeval
er zitten vanavond opeens heeeeeeel toevallig 2 jochies op me voerplekken te vissen
wat een baggerzooi zeg :evil: :evil:
marcel
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

17-04-2005 04:50

tjah das dikke bagger...beetje jammer dat je ze er eigelijk niet meer ken wegschoppen als ze er al zitten.
maarja...je kunt ze wel duidelijk maken dat je dit niet waardeerd.
Groet'n,
Tim
Erik van Bekkum
Berichten: 63
Lid geworden op: 24-03-2005 23:38
Locatie: Katwijk

17-04-2005 08:09

Kan het er ook niet mee te maken hebben het 6 van de 7 maanden koud is geweest en dat de er een hoop vissers nu pas weer begonnen zijn met nachtvissen?

Ik heb wel eens een nacht op een stek gezeten vanwaar ik overzicht had over een vrij groot water,die avond toen het begon te schemeren heb ik in totaal 4 man over dezelfde plekken zien voeren.Ik ben blij dat ik de daaropvolgende vrijdag niet geweest ben.
Stekkenpezers??
Bla blaa blaaa
Gebruikersavatar
robbin kremer
Berichten: 760
Lid geworden op: 25-02-2004 09:20
Locatie: Norg!

17-04-2005 11:01

Tja, ik denk ook dat Erik gelijk heeft, maar toch is het zeker balen!!
FCG, Trots van het Noorden!
evert van de linden
Berichten: 125
Lid geworden op: 04-01-2004 22:06
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

17-04-2005 15:22

Het is altijd inderdaad heel erg toevallig ja!

Heb ik ook weleens, nooit zit er iemand, ga ik een voerplek opbouwen, wil ik gaan vissen, en opeens zitten er mensen.

Ik heb er zon hekel aan(als het express gebeurd)!!!!!!!!

Mvg,
Evert
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

17-04-2005 16:52

Pas voeren vanaf of nadat de schemering inzet 8) ..

Scheelt ook een hoop met de watervogels!
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

17-04-2005 17:19

let wel dat het meestal om algemene stekken gaat waar iedereen vist.een stek is nooit echt van je eigen.

maar het valt wel inderdaad op als je ergens in the middle of nowhere aan het voeren bent,en er dan iemand op je voerstek zit te vissen,
dan ben ik bang dat we een te water lating hebben en dan kijken we of de persoon niet eerst eerst vriendelijk weg wil gaan.

want het kan niet zo zijn dat wij eerst gaan zaaien en een ander gaat oogsten
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

17-04-2005 18:00

Het kan ook zijn dat iedereen aan het zaaien is en dan zal niemand oogsten.
Zo had ik een tijdje geleden een stek waar normaal niet gevist kan worden door het riet een paar dagen aangevoerd.
Tijdens de nacht die ik er heb gezeten zijn er `s avonds zeker 4 groepjes geweest die kwamen voeren op dezelfde plekken.
Dit is natuurlijk geen stekkenpezerij, maar gewoon echt puur toeval, het feit wil wel dat in dit normaal gesproken erg productieve voorjaarsgedeelte, dit jaar nu nog geen vis is gevangen, wat mij niet erg vreemd lijkt nu met al dat voer.


MVG

Fp
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

18-04-2005 01:07

Erik van Bekkum schreef:Kan het er ook niet mee te maken hebben het 6 van de 7 maanden koud is geweest en dat de er een hoop vissers nu pas weer begonnen zijn met nachtvissen?

Ik heb wel eens een nacht op een stek gezeten vanwaar ik overzicht had over een vrij groot water,die avond toen het begon te schemeren heb ik in totaal 4 man over dezelfde plekken zien voeren.Ik ben blij dat ik de daaropvolgende vrijdag niet geweest ben.
Stekkenpezers??
nou waar ik woon heb je een paar aardige stekken bij bruggen
de stek die ik op t oog had werd altijd vrijgelaten terwijl er ook gedurdende de afgelopen 6 7 maanden en voor die tijd kwam ik er ook af ent oe wel is langs nooit iemand bij 'mijn voerstek' zag vissen maar wel bij de andere bruggen
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

18-04-2005 01:09

Patrick Hitija schreef:Pas voeren vanaf of nadat de schemering inzet 8) ..

Scheelt ook een hoop met de watervogels!


ik ging pas voeren zelfs rond 11 uur sávonds ;)
alleen er zat een keer een groepje gasten aan t water op een bankie bier te drinken
en daar kreeg ik niet de indruk van dat die snel zouden vertrekken dus maar de gok gewaagd
en aan de hand daarvan denk ik dus verkeerde gok :P
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

18-04-2005 01:10

william van den broek schreef:let wel dat het meestal om algemene stekken gaat waar iedereen vist.een stek is nooit echt van je eigen.

maar het valt wel inderdaad op als je ergens in the middle of nowhere aan het voeren bent,en er dan iemand op je voerstek zit te vissen,
dan ben ik bang dat we een te water lating hebben en dan kijken we of de persoon niet eerst eerst vriendelijk weg wil gaan.

want het kan niet zo zijn dat wij eerst gaan zaaien en een ander gaat oogsten

ik eigen me de stek ook niet toe dat is wel t laatste waar ik voor ga er zijn zat andere plekken
maar het is wel kut als je zo situatie al sik beschrijf krijg dan voel je je gewoon zwaar kut :P
Erik van Bekkum
Berichten: 63
Lid geworden op: 24-03-2005 23:38
Locatie: Katwijk

18-04-2005 13:09

Joh kop op
Dit is echt zoiets waar je je alleen maar bij neer kan leggen.
Dit kan gebeuren en ik zou gewoon verder vissen op die stek.

Als je echt een stek voor je zelf wilt houden moet je aan het water gaan wonen.
Bla blaa blaaa
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

18-04-2005 22:39

Erik van Bekkum schreef:Joh kop op
Dit is echt zoiets waar je je alleen maar bij neer kan leggen.
Dit kan gebeuren en ik zou gewoon verder vissen op die stek.

Als je echt een stek voor je zelf wilt houden moet je aan het water gaan wonen.

ik ben er ook al wel weer overheen ;)
en nu je t zegt
er staan wel een paar huizen aan t kanaal heerlijk zou dat zijn zeg :D
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

18-04-2005 22:57

marcel bertens schreef:
william van den broek schreef:let wel dat het meestal om algemene stekken gaat waar iedereen vist.een stek is nooit echt van je eigen.

maar het valt wel inderdaad op als je ergens in the middle of nowhere aan het voeren bent,en er dan iemand op je voerstek zit te vissen,
dan ben ik bang dat we een te water lating hebben en dan kijken we of de persoon niet eerst eerst vriendelijk weg wil gaan.

want het kan niet zo zijn dat wij eerst gaan zaaien en een ander gaat oogsten

ik eigen me de stek ook niet toe dat is wel t laatste waar ik voor ga er zijn zat andere plekken
maar het is wel kut als je zo situatie al sik beschrijf krijg dan voel je je gewoon zwaar kut :P
Gebruikersavatar
william van den broek
Berichten: 354
Lid geworden op: 17-12-2004 22:59
Locatie: made noord-brabant
Contacteer:

18-04-2005 23:10

marcel ik zeg ook niet dat jij een stek voor je eigen houd.mooi stukje slachtofferrol moet ik zeggen.je speelt al voor slachtoffer terwijl ik zeg

let wel dat het meestal om algemene stekken gaat waar iedereen vist.een stek is nooit echt van je eigen.

maar je doet alsof ik je ken en tegen je zeg dat die stek je eigendom is.NEE Marcel daar heb je ongelijk in.lees maar eens verder wat ik heb geschreven.dan hoef je je eigen ook niet zo snel in een zogenaamde slachtofferrol te manoevreren.

verder hoop ik gewoon voor je ;
mocht er een stekkenpezer op je (algemene) voorgevoerde stek zitten.
dan hoop ik dat je er naast gaat zitten ,en die langgedroomde veerrtiger er uitsleurt.

en dan staan ze raar te kijken.
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

19-04-2005 23:00

william van den broek schreef:marcel ik zeg ook niet dat jij een stek voor je eigen houd.mooi stukje slachtofferrol moet ik zeggen.je speelt al voor slachtoffer terwijl ik zeg

let wel dat het meestal om algemene stekken gaat waar iedereen vist.een stek is nooit echt van je eigen.

maar je doet alsof ik je ken en tegen je zeg dat die stek je eigendom is.NEE Marcel daar heb je ongelijk in.lees maar eens verder wat ik heb geschreven.dan hoef je je eigen ook niet zo snel in een zogenaamde slachtofferrol te manoevreren.

verder hoop ik gewoon voor je ;
mocht er een stekkenpezer op je (algemene) voorgevoerde stek zitten.
dan hoop ik dat je er naast gaat zitten ,en die langgedroomde veerrtiger er uitsleurt.

en dan staan ze raar te kijken.

ik voelde mezelf geen slachttoffer hoor
hoogstens een beetje toen die 2 paddestoelen er stonden dat weekend ;)
ik wilde alleen duidelijk maken dat ik er zo over dacht
ernaast zitten is geen optie aangezien t een stukkie gras van 8 meter breed is ;)
maar ik kan eventueel wel aan de andere kant van de burg gaan vissen dan zit je alleen op een open stuk en vis je met de stroming mee
Gebruikersavatar
Sem v Wijk
Berichten: 349
Lid geworden op: 07-11-2003 01:00
Locatie: Barneveld

21-04-2005 21:22

MVG SVW
marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

21-04-2005 21:56

Sem v Wijk schreef:Misschien is dit een optie? http://www.eurotackle.nl/index.php?opti ... &Itemid=45 :P :P

hehe t heb wel wat
aan de overkant van t kanaal gaan staan en dan op dr tentje mikken :D
Gebruikersavatar
arnold buurman
Berichten: 333
Lid geworden op: 10-12-2003 01:00
Locatie: ede

21-04-2005 22:10

sjezus gaat wel erg ver,enne een beetje jammer van die carpcorrupties foto op de site
Laat een ieder in zijn waarde
Gun elkaar toch een vis
De natuur beware
Dan zal je zien hoe mooi onze hobby is
Plaats reactie