Gezocht goed vangende karpervissers.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
patrick otten
Berichten: 21
Lid geworden op: 17-09-2004 23:10
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

30-03-2005 22:53

Hallo,
i.v.m drukke bezigheden en veel computeren zoek ik goed vangende karpervissers.
Daarom leek het mij wel een goed idee om met karpers van anderen op de foto te gaan.
Jij vangt de vis en zakt hem af , ik betaal je dan 0,50 cent per pond als ik ermee op de foto mag.
Dus vang je een 30 'ger dan heb je al gauw 15 euro te pakken.
Scheelt mij een hoop tijd en jullie hebben een extra zakcentje.

Alvast bedankt voor de vele reacties die gaan volgen.
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

30-03-2005 22:57

Dit ga je niet menen!!!!!!!!!!

En wat wil je er dan mee bereiken als ik mag vragen???

Dit is echt een giller................
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
guido berkmortel
Berichten: 1860
Lid geworden op: 25-06-2003 02:00

30-03-2005 22:58

Patrick,

Geniaal..............scheelt idd veel tijd en energie...........
Gebruikersavatar
patrick otten
Berichten: 21
Lid geworden op: 17-09-2004 23:10
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

30-03-2005 23:05

Iemand die goed kan photoshoppen is ook welkom.

Wat ik ermee bereiken wil ??
Wil ook graag een mooi vol fotomapje , en het spaart me een hoop geld aan materiaal en voer.
En ik heb meer vrije tijd over voor andere dingen
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

30-03-2005 23:07

Wat is je nummer? 8)
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

30-03-2005 23:22

Waarom was je gisteravond niet op de vergadering van Het Vette Baarsje.
Karpervissen staat onder druk in Hoogeveen.
Had ik je mijn mappie kunnen overhandigen en mooie foto's waren je deel geweest.
Ipv hier onzin te zitten uitkramen had je jezelf gisteren al nuttig kunnen maken.
Bestuursfunctie of opleiding voor controleur.

gr Harnold Kikkert
Gebruikersavatar
patrick otten
Berichten: 21
Lid geworden op: 17-09-2004 23:10
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

30-03-2005 23:26

Tja , harnold ik ben nu eenmaal geen lid van Het Vette Baarsje , ik ben bij de Brasem.
Karpervissen onder druk in Hoogeveen ??
PB of Email me maar voor wat betere uitleg.
Laatst gewijzigd door patrick otten op 30-03-2005 23:34, 3 keer totaal gewijzigd.
erik snijders
Berichten: 265
Lid geworden op: 30-06-2002 02:00
Locatie: veenendaal

30-03-2005 23:26

now we talk
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

30-03-2005 23:35

Staan al meerdere topics op deze site.
Maar oké ter verduidelijking.
Door alle excessen die er de laatste jaren zijn geweest langs m.n. de vijvers hebben veel omwonenden geklaagd bij de politie.
De gemeente wil nu een verbod op (nacht)vissen in de vijvers instellen.
Je moet n.l. een speciale vergunning halen bij de secretaris van HVB.
Deze hebben de visrechten in hun beheer.
Bezit je deze niet dan mag je er dus niet vissen.
Veel muziek en bbq zorgen voor zoveel overlast dat er nu controle's komen door BOA's .
3 hengels, scooters en meer van dat gedonder zorgt ervoor dat veel jonge kinderen straks niet meer mogen nachtvissen.
Een oude maat en ik hebben het weten te voorkomen dat er reeds een verbod is ingesteld en HVB gaat nogmaals met de gemeente c.q. politie praten en eind dit jaar wordt er geëvalueerd.
Dus ook voor jou als karpervisser rust er een schone taak om jongeren een beetje bij te sturen in de regionen.
Want als de gasten straks niet meer bij de vijvers mogen gaan ze natuurlijk naar het kanaal om daar de boel te verzieken!
Vrij duidelijk , dit allemaal , toch!!!

gr HarNold
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

30-03-2005 23:45

€0,50 per pond? :D

Patrick...als je even €450,- op mijn rekening over maakt, dan stuur ik je een zooitje dertigers

mvg Mitsz
Gebruikersavatar
patrick otten
Berichten: 21
Lid geworden op: 17-09-2004 23:10
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

30-03-2005 23:49

Klopt allemaal als een bus Harnold , daarom vissen wij bijna ook nooit in Hoogeveen zelf of nabije omgeving , soms even met de pen.
Wij willen ook graag rustig zitten , en dat is haast niet mogelijk dus zoeken wij het wat verder weg.
Vis in avatar komt uit bekend recreatiewater in de buurt , maar was bijvangst bij het blinkeren.
Meeste serieuze vissers die ik hier ken zitten haast nooit in Hoogeveen ,
Het is jammer ,maar het zij zo.
Alex Kroezen

31-03-2005 05:34

Door alle excessen die er de laatste jaren zijn geweest langs m.n. de vijvers hebben veel omwonenden geklaagd bij de politie.


We praten hier dan wel over de getto side van Hoogeveen he (alles ten oosten van de A28 en ten noorden van A37; east side). Als echte west sider rijd ik daar dan ook niet zonder portievergrendeling.
Ik zag het een jaar terug ook staan in het Vette Baarsje magazine; nachtvissers die hun behoefte doen in de bewoners hun tuinen. Ik reed laatst ook door Krakeel en daar zag ik ook een karpervisser verdacht laag zitten tussen de tuinkabouters :D.


Klopt allemaal als een bus Harnold , daarom vissen wij bijna ook nooit in Hoogeveen zelf of nabije omgeving


Idd ik ken ook maar heel weinig karpervissers in Hoogeveen, ik weet dat het er heel veel zijn maar ken ze (gelukkig) niet. Op een paar uitgezonderd natuurlijk, ik vis 90% van mijn tijd alleen.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

31-03-2005 11:05

Patrick die 50 eurocent per pond is dat gefileerd of smerig??
Met een aanloop naar morgen zijn dit leuke topics.

Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Bas Goorhuis
Berichten: 260
Lid geworden op: 27-10-2002 02:00
Locatie: Twente

31-03-2005 11:28

Hahaha humor.. 50 cent per pond. hahaha :lol:
Gebruikersavatar
Casper Hijkoop
Berichten: 319
Lid geworden op: 06-08-2004 12:37

31-03-2005 12:19

toeslag van 10 euro voor een spiegel?

en 40 euro bovenop het gewicht voor een koi?
dan heb ik er hier in de buurt nog wel een zootje zwemmen...
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

31-03-2005 12:33

ik vind er totaal geen humor bij zitten, sorry

ik zou niet eens op de foto willen met een vis die ik niet zelf gevangen heb,laat staan dat ik mensen geld ga bieden zodat ik "stoer" mijn foto boekje kan laten zien.

ik ga er vanuit dat dit een geintje is van je , zo niet dan vind ik het echt super triest van je , en dat je dat nog durft voor te stellen snap ik al helemaal niet dan.

ga lekker zelf vissen , uren maken , of is het je hobby niet? dan kan je met trots zeggen dat je die vissen helemaal zelf gevangen hebt.
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

31-03-2005 12:33

Whahahah, ik vind dit echt niet normaal. Pronken Met andermans vangsten, hoe durf je zoiets te posten en dan na te gaan dat het morge pas 1 april is.
Je gaat vissen om je te ontspannen en te genieten van de omgeving en wat je vangt neem je op de foto omdat je trots bent op wat je ZELF heb gevangen met jou tactieken.
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

31-03-2005 13:17

Ik denk dat patrick deze posting gedaan heeft met een achterliggende gedachte. Correct me if i am wrong.
Ik denk dat ik de strekking van zijn betoog wel snap, er zijn inderdaad mensen die met elkaars vissen op de foto gaan, onder het mom van we hebben hem toch ook samen gevangen.

Ik denk dan ook dat deze gedachte achter patricks post schuilt.

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

31-03-2005 13:37

Wat betaal je voor kabeljauw en voor haring? Ik kan het voor een zacht prijsje wel regelen dat je bij ons in het dorp op de viskar mag liggen. Uitje erbij??
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Gebruikersavatar
patrick otten
Berichten: 21
Lid geworden op: 17-09-2004 23:10
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

31-03-2005 15:42

Tjonge , tjonge,

Ik had wel gehoopt op een aantal reacties idd, maar dat er een paar van die velle tussen zouden zitten had ik niet gedacht.
Het was meer om eens te kijken hoe er op gereageerd werd , en natuurlijk niet serieus bedoelt.
Sommigen konden er de humor dus wel van inzien en anderen hadden daar weer mat meer moeite mee dus.
Natuurlijk in de aanloop van 1 april paste dit mijn inziens wel om deze topic te openen.
Ik had er niet echt zo'n achterliggende gedachte achter hoor, ik weet dat er idd wel eens mensen met andermans karpers op de foto gaan, en dan net even van de andere zijde ofzo, persoonlijk zou ik het NOOIT van m'n leven willen , ik heb ook geen fotomapje ofzo mee als ik ga vissen of naar een viswinkel ga.

De vissen die ik vang zijn voor mezelf en wat een ander daar van vind moet hij weten.
Als je zo aan de waterkant zit en je krijgt "praters" of in de viswinkel dan worden er alleen nog maar 30-ers gevangen alsof het voorntjes zijn.
Als ik soms eens op een fotogalerij kijk staan er veel tussen waar ik zo m'n twijfels over heb , maar ik laat een ieder in zijn waarde.
Ik feliciteer ze met hun vangsten , maar ik heb er toch niks aan wel ?

Mensen laten tegenwoordig veels te veel opfokken door anderen , qua grote van de vis , de hoeveelheid en niet te vergeten het materiaal.

Ik mag altijd graag lezen op dit board en post maar weinig , dit komt omdat op bijna alle vragen hierwel een antwoord is te vinden.
Maar ik vind dat er de laatste tijd veel mensen worden aangevallen op hun ideeen ,en dat vind ik onterecht.

Zoals gezegd , deze posting was meer om mensen uit hun tent te lokken en NEE ik wil echt niet met andermans vis op de foto . !!!
Gebruikersavatar
melvin tijssen
Berichten: 263
Lid geworden op: 11-08-2003 02:00

31-03-2005 16:50

Shit, ik was me al helemaal rijk aan het rekenen. :lol:
Gebruikersavatar
Bas Goorhuis
Berichten: 260
Lid geworden op: 27-10-2002 02:00
Locatie: Twente

31-03-2005 19:00

patrick otten schreef:Tjonge , tjonge,

Ik had wel gehoopt op een aantal reacties idd, maar dat er een paar van die velle tussen zouden zitten had ik niet gedacht.
Het was meer om eens te kijken hoe er op gereageerd werd , en natuurlijk niet serieus bedoelt.
Sommigen konden er de humor dus wel van inzien en anderen hadden daar weer mat meer moeite mee dus.
Natuurlijk in de aanloop van 1 april paste dit mijn inziens wel om deze topic te openen.
Ik had er niet echt zo'n achterliggende gedachte achter hoor, ik weet dat er idd wel eens mensen met andermans karpers op de foto gaan, en dan net even van de andere zijde ofzo, persoonlijk zou ik het NOOIT van m'n leven willen , ik heb ook geen fotomapje ofzo mee als ik ga vissen of naar een viswinkel ga.

De vissen die ik vang zijn voor mezelf en wat een ander daar van vind moet hij weten.
Als je zo aan de waterkant zit en je krijgt "praters" of in de viswinkel dan worden er alleen nog maar 30-ers gevangen alsof het voorntjes zijn.
Als ik soms eens op een fotogalerij kijk staan er veel tussen waar ik zo m'n twijfels over heb , maar ik laat een ieder in zijn waarde.
Ik feliciteer ze met hun vangsten , maar ik heb er toch niks aan wel ?

Mensen laten tegenwoordig veels te veel opfokken door anderen , qua grote van de vis , de hoeveelheid en niet te vergeten het materiaal.

Ik mag altijd graag lezen op dit board en post maar weinig , dit komt omdat op bijna alle vragen hierwel een antwoord is te vinden.
Maar ik vind dat er de laatste tijd veel mensen worden aangevallen op hun ideeen ,en dat vind ik onterecht.

Zoals gezegd , deze posting was meer om mensen uit hun tent te lokken en NEE ik wil echt niet met andermans vis op de foto . !!!
Tjah.. dat sommigen echt alles serieus nemen wat er hier gepost wordt was me ook al opgevallen...

Ik blijf het humor vinden 8) :lol: :D
Gebruikersavatar
Nick Verhagen
Berichten: 391
Lid geworden op: 18-12-2004 16:06
Locatie: Schijndel

31-03-2005 22:21

Ja, nieuw werk: visse vange en tegen betaling anderen op de foto laten gaan. Een prive vijver van 2ha vol gooien met 30ers en laat het geld maar komen. :lol: :lol:
Wie het kleinen niet eerd, die is het groten niet weerd.
Gebruikersavatar
Casper Hijkoop
Berichten: 319
Lid geworden op: 06-08-2004 12:37

01-04-2005 08:55

idd 8)

Nou jongens, vandaag mag het officeel :D

las vanochtend in een van de 4 kranten van mn pa :roll: al een stukje dat kerkgangers voortaan mission miles kunnen sparen, bij de ingang van de kerk word je pas gescant en worden er mission miles opgezet, bij een bepaald aantal miles mag je op zendingsmissie op kosten van de kerk! :D
Plaats reactie