reacties veiling slachtoffers Azie kunt U hier plaatsen!!

Gesloten
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

02-11-2005 22:41

Lezen we dit nog???? :D :D :roll:
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
jacco noordermeer

03-11-2005 14:12

ja hoor :wink:
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

03-11-2005 19:22

Hoi Aaron.....bedankt voor je verslag...ziet er naar uit dat je het leuk hebt gehad.
Ben je al weggeweest met Chris of moet je nog ?
Gr
Hans
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

03-11-2005 21:11

verslag met Chris Noorlander is onderweg Hans!!!!
Lees goed m,n verslag van de sessie met Frank!!!
Al tijd Hans??
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

03-11-2005 23:49

Aaron Fresco schreef:verslag met Chris Noorlander is onderweg Hans!!!!
Lees goed m,n verslag van de sessie met Frank!!!
Al tijd Hans??
Mvgr.Aaron

hoi
Thanks for the update
Heb je verslag goed gelezen hoor.....ziet er naar uit dat je het leuk hebt gehad...zeg ik toch :wink:
Volgende week?
gr
Hans
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

30-12-2005 20:25

Ja,na enige malen het verzet te hebben,kwam het er dan toch van.We gingen s,morgens om 8uur rijden en kwamen na een snelle en voorspoedige rit aan op onze bestemming.De stek ,bekend bij Chris,lag er in volle glorie bij.Lagen de karpers op ons te wachten?Na het opzetten van ons kampje,konden we nog net voor het vallen van de avond onze hengels met de super aasjes op de steunen leggen.Het was een rivier waar we visten en dat zouden we weten ook!!
Dikke grote boten,soms ook duwboten gleden regelmatig onze blik voorbij.Maar dat kon onze sessie alleen maar nog meer glans geven.Al snel kregen we bezoek van een ter plaatse kamperende poes.Chris zorgde met z,n lekkere hapjes dat de "wilde"poes al snel onze huispoes zou worden.Ook ijsvogeltjes lieten duidelijk hun aanwezigheid aan ons weten! De eerste nacht verliep zonder karper.Wel wisten enige andere mooie vissen ons net te vinden.De 2de nacht was een bijzondere. Met een volle maan op de achtergrond,wist Chris tegen de ochtend een hele mooie en sterke rivierkarper te landen.Met een gewicht van plm.31 pond en een lengte van dik90 cmtr ,mocht deze vis op een aantal mooie foto,s
De 3de nacht bracht ons geen karpers.Wel enige barbelen en kopvoorns van respectabele afmetingen.
Na het afbreken van ons kamp,hebben we de thuisreis aan gevangen en spraken af;
Dit doen we zeker nog eens over.Daar ga ik Chris aanhouden!!
Dit was een giro 555 sessie met Chris Noorlander.
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

30-12-2005 20:42

Hoi Aaron,
Bedankt voor je verslag van je vis-trip
Heb je er ook foto's van?

Heren...Heb mijn verslag van de bootsessie zo goed als af..ben nog in afwachting van goedkeuring van verslag :wink:
Ben er rijkelijk laat mee...sorry 8)
Wilde eigenlijk eind januari als we de veiling 1 jaar achter de rug hebben gehad alles een beetje bundelen en als 1 compleet verslag aanbieden aan carpboard.
Voor wie nog geen verslag gemaakt heeft...graag deze per word-document aan mij afleveren en mist mogelijk met een foto erbij
alvast bedankt
Hans
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

30-12-2005 21:59

Hoi Hans,Chris heeft de foto,s.Ik heb er wel een paar,maar kan ze niet op het board zetten.Ik heb geen dig. camera.
Mooie jaarwisseling en een zinnig en gezond 2006.
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

11-01-2006 09:06

Hierbij nog een verslag... hoe gul de gevers voor zo een ramp beloond worden.. dat kan geen toeval zijn :lol:

http://www.karperwereld.nl/board/viewtopic.php?t=28192

Gr.,

Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

11-01-2006 19:20

Inderdaad Bertil...dat kan geen toeval zijn :D

Filip...heb je verslag met veel plezier gelezen..je hebt een fraaie schrijfstijl wat ook nog eens prettig leest.
Hopenlijk mogen we in de toekomst nog meer lezen van jou hand
succ6 met je visserij..al gaat dat laatste jou wel goed af 8)
en wellicht tot ziens op 1 van de beurzen
mvg
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

21-01-2006 20:57

1 jaar later....

De veiling hebben we nu bijna alweer een jaar achter ons liggen.
Wat doet zoiets met je vroeg onlangs iemand?
Tja....buiten verwachting eigenlijk best wel veel moet ik bekennen.

Kon de slaap niet vatten en vroeg me af op welke wijze ik iets kon bijdragen voor de vele giro 555 acties ten behoeve van de slachtoffers van de tsunami zee beving.
Het moest een veiling worden en hup mijn bed weer uit om aan de slag te gaan. Binnen 4 uur had ik de ruwe eerste veiling versie klaar en werd deze gelanceerd op carpboard....nog ff een paar uurtjes slaap pakken alvorens ik weer aan het werk ging.
Vrijwel vanaf de eerste dag was de respons op de veiling zeer goed te noemen. Ook de eerste ruwe veiling versie bleek gewoon te staan als een huis waar achteraf weinig aan veranderd hoefde te worden.
In de persoon van Henk de Jonge (Hoe is het Henk..laat weer eens wat van je horen op het board...please :wink: ) trof ik een belangrijke medestander aan die vrijwillig aanbood om mij ter zijde te staan.
Tevens was de hulp van Kees Ouwenhand de moderator van onschatbare waarde doordat hij onzinnige postings pijlsnijl weer wist te verwijderen zodat de veiling topics clean en helder bleven.
En dan begint het eigenlijke werk pas...

gedurende de gehele veiling ontelbare emails en pb's beantwoorden...mijn schrijfsnelheid met 1 vinger op het toetsenboord was niet zo hoog, deze maand leerde ik vanzelf steeds sneller typen

Wat doet zo'n veiling o.a. dus met je?..je leert dus sneller typen :lol:

Mensen enthousiast maken om mee te doen in de vorm van vissessie's, leveren van goederen, winkeliers benaderen etc etc etc.
En vaak kwam al het goede zomaar uit de lucht vallen. Waarin ik zonder ook maar 1 aanbieder of koper tekort te wil doen toch wel Bart v.d Hurk wil benoemen.

Verder kreeg ik via mijn werk toestemming om gedurende de pauzes te mogen internetten zodat ik nog iets vlotter berichten kon beantwoorden.
Het waren dus lange dagen, maar uiterst plezierige dagen!!!, waarin de opbrengst elke dag flink steeg en boven alle verwachtingen uitgroeide naar een mega opbrengst. Het was tevens een flinke uitdaging om nieuwe gronden aan te boren om de veiling telkens een nieuwe impuls te geven en op gang te houden.

Verder moet je weten dat ik zwaar slechthorend ben en niet zelfstandig kan telefoneren. Dus in wezen is het internetten voor mij een bij voorbaat uitstekend geschikt medium om te communiceren met anderen.
Het thuisfront had er gelukkig alle begrip voor dat gedurende de gehele maand Januari al mijn energie in de veiling ging zitten.

Als je aan een dergelijk avontuur begint, dan groeit met de opbrengst gedurende de veiling ook de verantwoordelijkheid voor het geheel.
Kan met plezier terug kijken op het feit dat iedereen aan zijn veiling verplichtigen heeft voldaan en dat gegeven is ergens ook best uniek te noemen, want dit is vandaag de dag niet geheel vanzelfsprekend meer.
Ook leer je velen mensen van hun " sociale" kant kennen.

Toen eenmaal de veiling afgelopen was, dacht ik er klaar mee te zijn :)

Er volgde tijdens de beurs Carp in Zwolle nog een symbolische geldoverdracht van de opbrengst van de veiling. Tevens was deze beurs ook een start van een soort kennismaking met vele nieuwe mensen die ik enkel nog van naam kende via dit board.
Deze nadere kennismaking met velen beschouw ik toch wel als het leukste van de veiling wat ik meegemaakt hebt.
Tevens heeft Bas Breedtveld voor mij als onderdeel van de veiling twee unieke meervalhengels afgebouwd waar ik erg blij mee ben.
In leerdam tijdens de KSN meeting werd ik nog eens naar voren gebracht om een applaus in onvangst te mogen nemen voor gedane arbeid.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik geen woord wist uit te brengen op dat moment :oops:

Toen kwamen er nog de sessie's..diverse personen hebben een gastsessie gewonnen met een andere visser.
Een enkeling zelfs meerdere sessie's, nietwaar Aaron en Filip :wink:
Een enkele fraaie sfeerverslag van deze sessie's hebben jullie reeds mogen lezen.

Ook ik heb een verslag gemaakt van mijn boot-sessie met Jacco Noordermeer en ik mag hem ondertussen ook als een goede vriend beschouwen.
Deze sessie verslag evenals die van Frank Huisman liggen bij Bertil ter publicatie...dus nog ff geduld :roll:
Wellicht volgen er nog enkele verslagen..maar een enkeling heeft het gewoon druk.

Wat doet zo'n veiling dus persoonlijk vooral met je?, buiten verwachting...veel nieuwe vrienden maken

mvg
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

21-01-2006 21:14

Hallo Hans Brinkel,
Ja,zo zie je waar allles goed voor is geweest! In ieder geval voor heel veel mooie dingen,ook op het kontaktuele vlak.Veel mannen hebben elkaar leren kennen.Ook ik heb dat genoegen mogen meemaken.Nog bedankt,Jacco,Frank en Chris!!
Je ziet Hans, het is niet altijd stekken pezen,maar deze aktie heeft veel nieuwe "stekken voor de slachtoffers gemaakt!!
Hans;
BEDANKT nogmaals namens ons allemaal!!!!
Mvgr.Aaron
Ps. Een mooi slotwoord heb je op het board gezet.
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Sam Bos

22-01-2006 16:40

mooi en goed werk doorgaan jongens
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

22-01-2006 17:08

sander wolters schreef:mooi en goed werk doorgaan jongens


Actie was al meer dan een jaar terug.....
CarpeR Diem
jacco noordermeer

23-02-2006 21:01

Hans
wanneer komt dat artikel online??

volgens mij ligt het nu al 2 maanden bij de redactie :-?
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

23-02-2006 21:47

jacco noordermeer schreef:Hans
wanneer komt dat artikel online??

volgens mij ligt het nu al 2 maanden bij de redactie :-?

klopt...het ligt alweer een tijdje bij Bertil..sorry, kan er zelf weinig aan doen :(
Die Bertil heeft het natuurlijk ook razend druk als beheerder van dit board :wink:

Bertiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil.......????????????
Gebruikersavatar
Gerrit Ritmeester
Berichten: 484
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Kamerik
Contacteer:

24-02-2006 09:06

Die is op vakantie met zijn luie reet :-)
Nee niet vissen dit keer.
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

24-02-2006 12:40

vrouwtje paaien ;)
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

24-02-2006 17:53

Is het al paaitijd dan ? :D
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

28-02-2006 19:54

Zal hij alweer terug zijn??
Gebruikersavatar
robin de graaf
Berichten: 432
Lid geworden op: 27-06-2004 20:50
Locatie: heemskerk
Contacteer:

09-06-2006 16:55

vast wel
Wouter Bos schreef:"Ik begrijp dat niet, mensen die vissen. Volgens mij heb je dan zo'n slecht huwelijk"
Gebruikersavatar
peter bruggeling
Berichten: 108
Lid geworden op: 17-02-2006 22:46
Locatie: borft

07-09-2006 22:07

kan dit topic onderhand niet is afgesloten worden, is een beetje langdradig aan het worden.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

07-09-2006 22:22

Wat mij betreft prima... :wink:
jacco noordermeer

05-12-2006 19:54

nu bijna 2 jaar later gaat deze topic langzaam verdijnen in de lijst

mocht iemand nog willen reageren is dit weer mogelijk

mvg jn
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-12-2006 20:44

Welnee..afsluiten die hap!
Gesloten