reacties veiling slachtoffers Azie kunt U hier plaatsen!!

Gesloten
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-01-2005 22:42

Henk de Jonge schreef:Ach, Hans we hebben nog drie weken te gaan met deze fantastische actie, een persoonlijk briefje erbij kan ook natuurlijk...
Mooi voor het nageslacht dacht ik. Opdat we niet vergeten dat het water je vriend kan zijn, maar ook je ergste vijand..


Daar heb je gelijk In Henk..mooie woorden trouwens
Die drie weken gaan we goed benutten..zeker weten!..ben bezig met ....ach jullie zien het wel :wink:

Bij deze dan nog een oproep...wie o wie is er een beetje handig en creatief om een leuke veilingcertificaat te maken en er wat printjes van te maken??
reacties gaarne naar hbrinkel@planet.nl
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

06-01-2005 23:25

Mijn vriendin heeft via haar werk (bij een groot telecombedrijf) 11000! T-shirts kunnen regelen en 2500 slippers!
Deze gaan allemaal naar Sri Lanka via een particuliere hulporganisatie.

Mooi toch?!
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-01-2005 23:36

Bas Breetveld schreef:Mijn vriendin heeft via haar werk (bij een groot telecombedrijf) 11000! T-shirts kunnen regelen en 2500 slippers!
Deze gaan allemaal naar Sri Lanka via een particuliere hulporganisatie.

Mooi toch?!


Ook heel mooi Bas!!!, kunnen ze vast goed gebruiken in Shri Lanka.
Trouwens...
Heren de eerste veiling van Bas is vandaag afgelopen, hij gaat voor 150 euro voor giro 555 een aantal hengels afbouwen. Daar gaat uiteraard enorm veel tijd inzitten.....Chapeau voor Bas!!
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

06-01-2005 23:52

Heren en Dames,

Nogmaals http://www.giro555.nl het is zo belangerijk!!! Stort wat, het is zo be-
langerijk!
Tevens compliment voor Hans Brinkel en iedereen die wat schenkt!!!

groetjes Benny
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

07-01-2005 00:11

Benny van de Werfhorst schreef:Heren en Dames,

Nogmaals http://www.giro555.nl het is zo belangerijk!!! Stort wat, het is zo be-
langerijk!
Tevens compliment voor Hans Brinkel en iedereen die wat schenkt!!!

groetjes Benny

Dank je wel Benny...maar euh..buiten iedereen die grandioze spullen en diensten schenken, mogen we ook de gulle bieders niet vergeten :D
Hulde!

De totaalscore voor vandaag na een indrukwekkende televisie uitzending met beelden van de ramp in Azie kan ik een ieder mededelen dat de totaalstand voor vandaag is... 5646,50 euro is!!
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

07-01-2005 17:41

Onderstaande email ontving ik zojuist van radio555.
Waar je of jouw staat gelieve te lezen jullie :wink:


---------------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor je e-mail naar Radio 555

We zijn de afgelopen dagen overstelpt met e-mails over inzamelingsacties, donaties en andere activiteiten van particulieren en bedrijven ten gunste van Giro 555 van de Samenwerkende Hulporganisaties. Mede dankzij jouw bijdrage is Radio 555 gisteren een gigantisch succes geworden. Zoals je misschien al weet is tijdens de uitzending ruim vijf miljoen euro aan donaties binnengekomen.

De redactie van Radio 555 heeft vele duizenden reacties gehad op onze oproep om alle Giro 555-initiatieven door te mailen. We zijn helaas niet in staat geweest al deze reacties in de uitzending of op de website te vermelden.

Daarom, langs deze weg: bedankt! Ook namens de Samenwerkende Hulporganisaties, die de donaties op giro 555 gaan gebruiken om de slachtoffers van de ramp in Azië te helpen.

Kijk voor het laatste nieuws en een compilatie van de uitzending van Radio 555 op http://www.radio555.nl

--------------------------------------------------------------------------

Henk
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

07-01-2005 18:38

Bedankt Henk voor de vermelding.

Heren...oproep....plaats ook eens een bod op de wat goedkopere dingen en/of juist op die dingen waarop nog niet is geboden!. Dat is wel zo leuk voor deze verkopers :wink: ....en alle beetjes helpen!.

Zoals Mies Bouman gisteren terecht zei op t.v., of je nu 1 euro biedt/schenkt of 1000 euro..elke gift telt mee!.

Een nieuwe hengel ,tas, schepnet, foudraal is al mogelijk voor een bod vanaf 10 euro..kado idee voor je neefje of???

Tweede oproep aan de veilingverkopers;
Willen jullie aub het hoogste bod van jullie veilingtopic met de eerstkomende update in fat zetten?, dit maakt het tellen een stuk makkelijker voor mij..alvast bedankt

succ6
Hans
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

08-01-2005 18:47

Kunnen de heren Modder eters misschien ook de Veiling Topic zelf als een "Sticky" onderwerp maken, zodat de Topic bijvoorbeeld de gehele maand Januari bovenaan blijft staan ?
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

08-01-2005 19:02

Neuh, niet achteraf. Daarom heb ik het sticky topic "Bezoek de veiling gemaakt".

De vraag ligt nu bij het databasebeheer. Maar of die er wat aan kan doen?

Kees
Gebruikersavatar
Gerrit Ritmeester
Berichten: 484
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Kamerik
Contacteer:

08-01-2005 19:06

De Veiling Topic en de Veiling Reactie topic zijn nu"Sticky"
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

08-01-2005 19:14

Sjeemig, lijkt overtoom wel..... :wink:
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

09-01-2005 13:25

Zondag 9 januari 2005, 23.30 uur

De cijfers tot nu toe:
Er is door 38 personen goederen en diensten aangeboden ter veiling.
Deze personen bieden gezamenlijk een totaal van 124 veilingobjecten aan.
De veilingtopic voor Azie is reeds door 8099 personen bezocht.
en....
De veiling opbrengst tot nu toe is maar liefst 6156 euro !!


Het gaat buitengewoon goed!!....sommigen artikelen hebben nu al recordprijzen opeleverd..ongeevenaard!!

Hans Brinkel
Laatst gewijzigd door Hans Brinkel op 09-01-2005 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

09-01-2005 13:37

Einde Veilingaanbod.

Maar liefts 37 verkopers hebben op dit moment reeds 124 veilingobjecten ter verkoop aangeboden!.

Daarom zetten we bij deze dan ook een stop op het aanbieden van nieuwe veilingobjecten. Mede door het stopzetten van aanbieden van nieuwe veilingobjecten kan een ieder zich orrienteren op het aanbod zoals deze er nu is. Er is voor iedere beurs ruim voldoende aanbod voor iedereen.
Mocht er toch nog iemand iets heel bijzonders of uitzonderlijks willen aanbieden voor de veiling , dan verzoek ik deze om hierover eerst te overleggen met mij per email. ( hbrinkel@planet.nl )

De veiling is op dit moment mede door jullie allen (verkopers en kopers) nu al een groot succes te noemen!!.

U kunt blijven bieden op objecten tot 31 januari 2005 , 22.00 uur. (Tenzij anders aangegeven in de veilingobject)
Voor wie ooit eens graag in de karperwereld magazine heeft willen staan nog even het volgende:
Later in het jaar volgt er in de karperwereld magazine een reportage van de diverse vis-sessies welke ter veiling is aangeboden , dus voor wie dit leuk vindt.....zet hem op!

Met veilende Groeten,

Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

12-01-2005 18:48

"Heftig" ,Hans, die extra aanbieding van Publishing House !

Dat betekent dus digicamera mee een schrijfblok en je eigen verslag van de vissessie terugzien in een " De Karperwereld" eind van het jaar.
Een driedubbelslag zou ik zo zeggen!

Daarnaast die 6 gratis jaarabonnementen, gewoon toppie! Reden temeer om de veiling goed in de gaten te houden....
En te bieden,te bieden, te bieden en nogmaals te bieden.

Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

12-01-2005 19:05

Inderdaad Henk...GOING GOING going ..going...Gone!
Hb
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

12-01-2005 22:59

Ik hoop wel dat de layout het aantal malen dat het veilingtopic bekeken wordt kan bijbenen :lol: Iets van ruim over de 10.000 denk ik....
Wordt nog wat op de 31ste...
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

13-01-2005 08:00

mag verwijderd worden
Laatst gewijzigd door Hans Brinkel op 14-01-2005 08:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

13-01-2005 10:31

Mannen,
Marc Tetteroo, en Bart van de Hurk willen zaterdag in Erp op de dag van Carpclub 25 Veghel een onderlinge strijd aanbinden met een potje dart. Mijn voorstel is het geld van de winner waar je op in kan zetten te bestemmen voor 555
Zie http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... 199471#top

Heren,
Mag ik u er op wijzen dat er gespeelt mag worden enkel als er geld door spelers en aanhang ingezet wordt voor 555.
Bart heb alle vertrouwen in je 10 euro gaat naar 555 als je zaterdag wint.

Peter
PS, roept u maar.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

14-01-2005 08:51

Peter Otte schreef:Mannen,
Marc Tetteroo, en Bart van de Hurk willen zaterdag in Erp op de dag van Carpclub 25 Veghel een onderlinge strijd aanbinden met een potje dart. Mijn voorstel is het geld van de winner waar je op in kan zetten te bestemmen voor 555
Zie http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... 199471#top

Heren,
Mag ik u er op wijzen dat er gespeelt mag worden enkel als er geld door spelers en aanhang ingezet wordt voor 555.
Bart heb alle vertrouwen in je 10 euro gaat naar 555 als je zaterdag wint.

Peter
PS, roept u maar.

Peter...goed plan!
Maar eh...hoe wil je dit gaan doen?
De weddenschappen worden daar ter plekke afgesloten door jou :D ?
Ik zelf kan er in Veghel niet bij zijn :cry: , nietemin zet ik 10 euro in op... Bart!
gr
Hans
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

14-01-2005 09:09

Naar aanleiding van veilingbericht van Bart het volgende:
Verwachting is inderdaad dat het druk zal gaan worden in de laatste uren voor de veiling.
Om het e.e.a. in goede banen te leiden het volgende voor de kopers en verkopers.
Verkopers kunnen mijn inziens op de laatste dag beter geen updates meer uitvoeren ten aanzien van het biedverloop. Er is alle gelegenheid en tijd voor de kopers om vanaf nu tot 31 januari hun biedingen kenbaar te maken per pb of email. Niet elke verkoper zal deze avond ook achter zijn pc kunnen of willen zitten voor de veiling. Kopers voorkom teleurstellingen en ga niet pas de laatste 5 minuten voor de veiling bieden!!
Verkopers voeren na 22.00 uur (Niet allemaal tegelijk!) of uiterlijk de volgende dag het hoogste bod en eindstand in van de veiling.
Verkopers beslissen zelf wat zij als eindbod accepteren voor hun producten. (dus als er bijvoorbeeld een hoger bod om 22.05 uur binnen komt bij de verkoper dan mag dit nog meegenomen worden)...verkoper beslist dus zelf!
Succ6
Hans Brinkel
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

14-01-2005 10:48

Hans, mannen.

Verwacht zaterdag 300 a 400 mannen en vrouwen in Erp.
Men kan er inzetten op Bart en Marc het geld van de winnaar gaat naar 555, het geld van de verliezer kan men terug krijgen.
Bij inschrijving zal men het bedrag gelijk moeten betalen. Verwacht zeker een happening voor een goed doel en daar gaat het om. Verliezers zijn er dus niet.
Het bedrag maak ik maandag over naar het nummer wat je er voor open gesteld hebt.
Inzetten via KWO kan ook voor degene die zaterdag naar Erp komen.
Wil je mij aanspreken, kijk dan uit naar een wat kalende persoon dan komt het zeker goed.

Tot zaterdag,
Peter
Rob Dougan

14-01-2005 14:42

Wie bekommert zich om de vele hongerlijders in afrika?
de vele aidsdoden?
Alles samen een pak meer dan de slachtoffers van azie, en die zijn écht arm, die aziaatjes nie.

met bekritiserende groet
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

14-01-2005 15:20

Rob, ieder mens heeft recht op een redelijk bestaan dus ook in Afrika.
In Azië is de oorzaak een natuurramp, in grote delen van Afrika veelal overheden die er een rotzooi van maken.
Daar moeten grote mogendheden ingrijpen om overheden tot andere gedachten te brengen.
Daar kunnen wij als burgers hoe graag we ook zouden willen vaak maar door giften een tijdelijke oplossing bieden. In Azië kunnen we door giften hopelijk een structurele oplossing aanbieden.
Dat we nu niet achterover moeten gaan zitten en niet verder kijken dat onze neus lang is ben ik volkomen met je eens.

MVG,
Peter

PS, Moet me wel van het hart dat een land als Amerika totaal geen interesse heeft in Afrika de rede, er is niets voor ze te halen.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

14-01-2005 15:33

Maak me niet uit van die Amerikanen hoor, maar bemoeien ze zich ergens mee is het niet goed, doen ze nix is het ook niet goed.

Als je gaat googlen blijkt er toch stiekem wel meer gedaan te worden danje denkt.

Ik denk, dat de halve wereld momenteel Afrika moe is. Hoe lullig ook, maar overal waar de blanken eruit getrapt zijn is het een kolere bende. Op de plaatsen waar de blanken gedoogd worden gaat het best redelijk.

Als je dan ook nog ziet, hoort leest, dat meneer perse met de blanke sabel het liefst zoveel mogelijk vrouwen wil bestijgen, ook als hij al besmet is en er is niemand van de lokalen is, die er om geeft, blijft het dweilen met de kraan open. Nu ik erover nadenk: die gast in het Vaticaan deugd ook niet. Die had allang moeten zeggen dat een condoom mag.

Er blijft straks nog maar 1 stap en dat is gedwongen hulp.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

14-01-2005 17:51

Rob Dougan schreef:Wie bekommert zich om de vele hongerlijders in afrika?
de vele aidsdoden?
Alles samen een pak meer dan de slachtoffers van azie, en die zijn écht arm, die aziaatjes nie.

met bekritiserende groet

Beste Rob,
Vind dat je wel een punt hebt, maar helaas kan ik er niks mee.
De ramp in Azie sprak mij persoonlijk aan, en voor deze mensen is deze veiling opgezet. Blijkbaar spreekt de ramp in Azie meer mensen aan dan de ramp in Afrika....of dit terecht is of niet?....dat wordt meer een politieke discussie vrees ik. In elk geval spreekt het de mensen op dit board wel aan gezien de resultaten die er behaald is door de verkopers en kopers.
Mischien kun je zelf een actie op touw zetten voor Afrika?
mvg
Hans Brinkel
Gesloten