reacties veiling slachtoffers Azie kunt U hier plaatsen!!

Gesloten
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

05-01-2005 12:37

Het gaat inderdaad super, zit zelf als simpele ziel :wink: , al over de duizend euries, ook op het fieldtestersschap binnen Pro Line heb ik binnen 12 uur tijd al een bod gekregen van 1000 euro. Dat zijn toch weer een vrachtwagen balen rijst die uitgedeeld kunnen worden.

Ik hoop allee van harte dat het geld van 555 echt grotendeels naar de mensen gaat die het nodig hebben, want dat er een deel in de burocratie verloren gaat is duidelijken, hopelijk alleen niet te veel. Maar alle beetjes helpen.
mvg

Bart van den Hurk
jacco noordermeer

05-01-2005 15:41

hans

super goed id deze veiling

ik heb niet veel te bieden maar toch alle beetjes helpen!!!

ik zat al een tijdje te denken wat te doen

bij deze aangeboden staat bij aanbod ik ben beniewd!!!!

mvg de bollen bakker
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

05-01-2005 17:14

Schitterend om te zien hoeveel er word aangeboden door particulieren en bedrijven !! Gelukkig worden er ook een zeer goede prijzen voor geboden. Ik ben benieuwd waar de teller blijft steken zo eind Januari.

Wat ik eigenlijk nog "mis" in het rijtje is een mooie tent die ik nog wil voor volgend seizoen, heeft niet iemand toevallig goede banden met Aqua products of Chub ? Ik zoek nog een twee-persoons tent van dat type....., kan ik lekker meebieden !!! 8)
CarpeR Diem
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

05-01-2005 21:47

Even lezen allemaal

Hier een goed alternatief voor giro 555: http://www.erixven.nl/actiesrilanka/

Hier nog wat foto's vóór: http://www.villakusum.com
gerrit koop

05-01-2005 21:56

Daar heb je een punt Bas.
Als ik zeker wist dat dat een goed projekt was zou ik liever zien dat het geld naar zo iets ging op 555 komt al zoveel geld binnen.
Of bijvoorbeeld naar een paar lokale vissers voor het bouwen(herstellen van hun boten zodat ze weer kunnen vissen

gr gerrit
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

05-01-2005 22:01

Gerrit,

Dat laatste is idd een heel mooi doel..
Ik weet alleen niet of het haalbaar is?

Vr.Gr.,

Bertil
Leer van andermans fouten. Je leeft niet lang genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-01-2005 22:18

Bas Breetveld schreef:Even lezen allemaal

Hier een goed alternatief voor giro 555: http://www.erixven.nl/actiesrilanka/

Hier nog wat foto's vóór: http://www.villakusum.com

Bas..zeer zeker ook een goed alternatief...MAAR...we kunnen de regels nu niet meer veranderen. We gingen voor giro 555 en dat blijft zo.
Waarom?
We hebben de nodige mailing reeds verstuurt, mensen die reeds geboden hebben vertrouwen er nu eenmaal op dat we het geld overmaken naar giro 555, er zullen altijd mensen het er niet mee eens zijn als we ineens switchen naar een ander (Wel een uitstekend alternatief) doel.
Dat gaan we dus ook niet doen....opbrengst wordt dus zoals afgesproken gestort op giro 555

Met op begrip rekenende groeten,
Hans Brinkel
Laatst gewijzigd door Hans Brinkel op 05-01-2005 22:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

05-01-2005 22:18

Bas,
Natuurlijk prima dat je dat met ons deelt, maar is het niet zo dat we beter allemaal in één pot storten?
Vanzelf krijgt dat projekt ook geld daaruit. Ik ben er voorstander van dat alles naar rato verdeeld wordt, en niet het ene projekt meer dan het ander.
Problemen met projekten zijn mogelijk de oncontroleerbaarheid en dat is iets waar de meeste mensen een pesthekel aan hebben, en hun hand daarom op de knip houden.
Het gaat per slot van rekening om miljoenen mensen die opnieuw hun bestaan moeten opbouwen.
Mijn gevoel zegt me dat als je alles in één pot stopt en erkende hulporganisaties daarmee aan de slag laat gaan, het de effectiviteit ten goede zal komen.
Overigens is dit- wellicht ten overvloede- maar een eerste begin, de komende jaren zal er nog veel hulp nodig zijn.

Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

05-01-2005 22:19

gerrit koop schreef:Daar heb je een punt Bas.
Als ik zeker wist dat dat een goed projekt was zou ik liever zien dat het geld naar zo iets ging op 555 komt al zoveel geld binnen.
Of bijvoorbeeld naar een paar lokale vissers voor het bouwen(herstellen van hun boten zodat ze weer kunnen vissen

gr gerrit


Contacten daarvoor zijn best te leggen lijkt me, zeker via bovengenoemde personen. Alleen is er dan wel wat meer nodig dan deze veiling.
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

05-01-2005 22:22

ff een adempauze..antwoorden en vragen lopen nu door elkaar heen :D
HB
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-01-2005 00:34

Dames en Heren...de stand van de veilingopbrengst is tot op heden net de 5000 euro gepasseerd!!!

Grote klasse!!

Gr
Hans Brinkel
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

06-01-2005 07:17

Heren,

Even een heel snel berichtje van mijn kant
Zoals jullie allicht weten, alle radio zenderds zijn vandaag 1 geworden in Radio 555.

En ze willen diverse initiatieven van particulieren aan de lijn krijgen?

Hans, is het geen idee je aan te melden voor jou actie hiervoor, waar massaal op gereageeerd is/wordt!

Zo, en dan nu als een speerr mn laatste rijles in, morgen examen :)

Ik hoor et wel of t gelujt is,

Groet,
Frank
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

06-01-2005 08:41

Heren en natuurlijk dames,

Heb gisteravond een stukje op de radio gehoord.

555 "vedeelt"de gelden volgens een bepaalde formule naar een aantal vaste doelen / uitvoerders van goede doelen of hoe je ze moet noemen.. Daarnaast ontvangen zij aanvragen voor hulp van andere acties of initiatieven, welek getoetst en daarna wel/niet gehonnoreerd worden. Deze initiatieven worden achteraf weer gecontroleerd. 555 Zelf wordt ook weer gecontroleerd.

Volgens mij dus 555 en niet anders.

Sterker: Artsen zonder grenzen heeft 555 gwvraagd niet te schenken, daar zij hun giften niet meer op krijgen...

MVG

klaas
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-01-2005 08:47

Frank van Amerongen schreef:Heren,

Even een heel snel berichtje van mijn kant
Zoals jullie allicht weten, alle radio zenderds zijn vandaag 1 geworden in Radio 555.

En ze willen diverse initiatieven van particulieren aan de lijn krijgen?

Hans, is het geen idee je aan te melden voor jou actie hiervoor, waar massaal op gereageeerd is/wordt!

Zo, en dan nu als een speerr mn laatste rijles in, morgen examen :)

Ik hoor et wel of t gelujt is,

Groet,
Frank

FF snel..moet weg.
Zelf kan ik niet bellen i.v.m. slechthorendheid, Henk De Jonge neemt de honeurs waar en zal proberen in contact te komen.
Gedurende de live-uitzending vanavond idem (telefoonpannel)..dus wie wil bieden...doe het evt vandaag nog zodat we tegen de avond alvast een nog mooier bedrag dan het al is in het vooruitzicht kunnen stellen.
gr
HB
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

06-01-2005 09:55

http://www.giro555.nl/content/faq.htm

Het opstarten van acties door particulieren/bedrijven
[ naar boven ]


Het is voor de SHO het gemakkelijkst als u zelf in uw omgeving geld inzamelt. Opbrengsten van deze inzameling kunt u storten op giro 555 ten name van de Samenwerkende Hulporganisaties te Den Haag. Als u een actie start, stellen wij het op prijs als u dat aan ons meldt via helpazie@unicef.nl. Vanaf maandag 3 januari is het mogelijk om posters aan te vragen via de website http://www.giro55.nl onder het kopje 'posters'.
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

06-01-2005 10:34

Klaas, had gisteren al gedaan :wink:

Radio 555 benaderd, vonden het een prachtactie, maar.... omdat ie loopt tot en met 31/1 melden ze hem niet :cry:

Vanavond TV proberen.

Edit; Toch nog maar een mailtje gestuurd aan de redactie van Radio 555, afwachten maar...
gerrit koop

06-01-2005 12:47

Henk Hans

Inderdaad 555 is het beste op dit moment
Ik heb nog wat goedkope boekjes erbij gezet jongens
Zodat ook mensen die geen zin hebben om 50 euro of meer te bieden ook de kans te geven om met de actie mee te doen
Dus kom op jongens alle beetjes helpen

gr gerrit
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-01-2005 14:01

Ben zeeeer benieuwd welke vissesie meer geld zal gaan opleveren
De sessie onder de leiding van Frank Huisman of die van Bonny (zijn vrouw) Huisman :D

succ6 Frank...je zult het nodig hebben :roll: !
gr
Hans Brinkel
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

06-01-2005 16:32

Hans,

Inmiddels kan ik melden dat ik aan de leiding ga met € 80! De strijd zal verder te volgen zijn op de veilingtopic zelf.

:D

Gr,

Frank
Laatst gewijzigd door Frank Huisman op 06-01-2005 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

06-01-2005 16:51

Hmmm, was zeker niet de origineelste actie, onderstaand email aan http://www.radio555.nl.

-----------------------------------------

Hoi Mannen en Vrouwen dj's

Een stel karpervissers, dat zijn van die malle kerels met hengels in van die kekke groene tentjes, hebben een veiling georganiseerd van hengelsportartikelen, visweekends, artikelen door winkeliers aangeboden en nog veel meer...
Tot en met vandaag is de stand al ruim 5000 euro.
Meer hierover op http://www.karperwereld.nl

Het totale bedrag zal waarschijnlijk nog veel meer worden maar tot en met 11.00 uur dus al ruim 5000 euro. En wordt uiteraard totaal gestort op giro 555....

Willen jullie deze actie asjeblieft melden, kan het nog meer worden. Please.....

Vriendelijke groet,
Henk de Jonge
Amsterdam
------------------------------------
Jammer, maar de avond is er ook nog!

Groetjes,
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

06-01-2005 19:19

Een ander ideetje.
Zelf ben ik daar geen held in, maar zou het niet mooi zijn om met het geveilde artikel een soort van certificaat mee te leveren.
In de trend van :
Gekocht tbv hulp voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië.
Evt met naam van de gulle gever.

Ofzo :-?

Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-01-2005 19:21

Henk De Jonge...maakt niks uit..het is leuk meegenomen als het lukt, niet meer en niet minder.
Succ6 vanavond
gr
Hans
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-01-2005 20:42

Frank Huisman schreef:Hans,

Inmiddels kan ik melden dat ik aan de leiding ga met &#8364; 80! De strijd zal verder te volgen zijn op de veilingtopic zelf.

:D

Gr,

Frank

Zeg ik.....succ6....je zult het nodig hebben! hardlopers zijn namelijk.... :wink:
By the way...las net het volgende in je advertentie!
begin copy:
Vanwege hun reputatie zijn Roelof Schut en Herwin Kwint ook voor deze sessie uitgesloten van deelname aan deze veiling (grapje) einde copy
Weet je zeker dat je Cor Nannings ook niet van deelname moet uitsluiten...die lust er namelijk echt pap van!!!....Speciaal voor hem heb ik Dolly op de veiling geplaats!!!!..maar heren Kwint en Schut zijn uiteraard ook vrij om mee te bieden :roll:
(zie hiervoor de veiling voor Azie op http://www.roofvisnet.nl )
gr
Hans Brinkel
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-01-2005 21:22

Henk,nog niet veel reactie op jou idee wat betreft certificaat...gaat wellicht ook een beetje lastig worden mischien?.

Mededeling Voor alle verkopers en kopers:

Heb de regels van de veilingtopic her en der wat aangepast.
De belangrijkste aanpassing voor een ieder is het volgende:

Alle veilingen eindigen op maandag 31 januari om 22.00 uur, TENZIJ anders aangegeven in de veilingtopic van de verkoper.
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

06-01-2005 21:28

Ach, Hans we hebben nog drie weken te gaan met deze fantastische actie, een persoonlijk briefje erbij kan ook natuurlijk...
Mooi voor het nageslacht dacht ik. Opdat we niet vergeten dat het water je vriend kan zijn, maar ook je ergste vijand..
Gesloten