Is een doorsnee karpervisser lui?

Marty van Asperen
Berichten: 12
Lid geworden op: 18-10-2004 15:46
Locatie: Veghel
Contacteer:

13-12-2004 11:39

Ik sluit me volledig aan bij de reactie van Gino Michels hieronder. Na een weekje werken ben ik vaak toe aan een soort ontlading. Voor mij is dat oa. karpervissen. Hier leef je naar toe, je bereidt je zelf voor etc. Natuurlijk ga je met als doel, het vangen van die ene dikke. Voor mij tellen de rust, de natuur, het vangen met je eigen ontwikkelt aas en kletsen met wat maten ook mee. Het complete pakket dus.
Ieder doet zijn ding en op zijn eigen manier, dit respecteer ik.

Gr.Marty
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

13-12-2004 14:15

Marc,

Ik ben wat dat betreft meer een schijterd.
Die beesten moeten me altijd hebben.
Grote achtervolgingen heb ik met zwanen en ganzen altijd, gewoon niet leuk meer!
Afgelopen zomer werd ik door een familie ganzen achterna gezeten.
Ik rennen met al m'n materiaal, ga ik me toch op mijn bek.
Precies naast me zitten 2 vissers tussen de bosjes in hun
fuistje te lachen 8)
Ja kut, ik stond mooi voor lul 8)

Zo ook vissend vanuit mijn boot werd ik geteisterd door een familie zwanen.
Agresieve beesten happen gewoon naar me.
Ik ben dan zo in staat overboord te springen om van ze af te zijn, panies word ik er van.

Ik kan er heerlijk van genieten om ze te zien in hun doen en laten, maar dan wel graag met een beetje afstand.

Met een haat liefde relatie hebbende groet,

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

13-12-2004 14:30

als ze jongen hebben willen ze inderdaad nog wel eens lastig zijn
Als de jongen hun eigen gang een beetje gaan doen ze echt geen drol meer..

Wel een leuke actie gemaakt zaterdag ochtend
Familie zwaan kwam even buurten en ging richting mijn hengeltoppen
ONdertussen zat ik mijn broodje vrolijk op te eten.
En ja zwanen wegjagen met een heerlijke boterham in je handen is geen succes.
Boterham op en even vriendelijk naar familie zwaan gebruld of ze weg zouden willen gaan

Conclusie
Jaag geen zwaan weg met brood in je handen dat werkt dus echt niet
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

13-12-2004 18:46

Robert,

Gewoon met je spod hengel heel zachtjes tegen ze aanprikken joh ..... dan gaan ze echt wel weg! ..... Ik bedoel echt heeeeeeel voorzichtig anders zwaan boos en ben jij toe aan een nieuwe spodhengel :lol: :lol:

Camiel? ......

Geweldige tip man!!!! Zouden ze daarom met mij willen sparren? vanwege het brood in mijn tas? Van de week trouwens een hond die mijn spodmix om te watertanden vond ..... komt er eaan duikt meteen met zijn kop mijn emmer in en SCHRANSEN, wil wel eens weten of hij er erg ziek van geweest is. Honden kunnen slecht tegen zaken die ze nog iet hebben gegeten. Maar als de karper ongeveer net als een hond denkt dan heb ik een toppertje hoor :lol: :lol: :lol:

Vandaag is het er dan toch van gekomen ...... MIchel EN ik hebben een vis gevangen ...... ja ja .... allebei een brasem! ...... nog nooit eerder meegemaakt op onze stek, dus ik denk dat de karpers huisje ruilen hebben gedaan met de snotties!!!!! :o :o :o :o

Damn!!!!!

Met slijmerige groet Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

14-12-2004 08:35

Lastige honden geef ik altijd een paar boilli's vooral als het baasje nog even lekker bijdehand gaat doen dat we niet moeten zeuren als die hond overal dwars doorheen rent

Paar ready-made boilli's en de eigenaar heeft thuis ook nog een beetje plezier hihihi