Leeuwarden NIGHT OF THE BOYS!

Plaats reactie
Willem Barnas

10-10-2004 00:29

Hallo Boardkameraden van het late uur!

Iedereen mag zich voorstellen tegenwoordig, in het bijzonder met veel tam-tam op dit board. Mag ik dan ook even iets voorstellen!

We zitten hier weer met zijn allen en ik moet zeggen, het is weer een bonte boel, zowel op het board hier, als in de met een kapotte gaskachel verwarmde, kamer van 'Koelio V' alias 'Bowfinger' (een beetje karpervanger heeft een bijnaam tegenwoordig). Meneer staat de was op tehangen en krijgt een opruimkick en ik zit hier voor het eerst sinds lange tijd (voor-mother-fucking-dia-hard-normen) weer eens te klooien op útboord, verhuis naar Arnhem (Ajuus!) een op zoek naar Gelderse giganten, was ik even vergeten hoeveel uren ik achter dit schermpje (in het schijnsel van het duister) had gezeten... Dus dan maar een ouderwets lulverhaal opniveau, want daar zijn we toch verdomde goed in he makkers?!

Fijn weekend, of wat er nog van over is!

Op een goede oogst :P

Ajuus en Oant Sjen,
W.P.J. Barnassis van Anjum tot Arnhem
Gebruikersavatar
Dennis van den Bogaert
Berichten: 4400
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

10-10-2004 01:16

Jackie Barnassis,

Glad to see you're back on screen !
Dacht dat je me nog een belletje zou geven,als je bij poffertje op bezoek zou zijn :cry:

Deeee
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER ;-)

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
Herwin Kwint
Berichten: 412
Lid geworden op: 21-10-2003 02:00

10-10-2004 08:46

Ali Barnassie,

Zeg kerel:

Ik zet echt mijn vraagtekens waarom jij naar Arnhem bent gegaan.
Heeft dat wat met gra(a)f-werkzaamheden te maken in het roemruchte Anjum, he?

Ik wou er dood nog niet liggen, maar sommigen denken daar anders over.
Jeroen Grummel
Berichten: 424
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Emmen

10-10-2004 12:25

Goeiesmörges,

Tijd om te oogsten is het zeker,this is the time .....

Wel frapant echter,gisteravond ruim 60km langs onze veenkanalen gereden en geen (water)kip te bekennen !! Karper daarentegen wel maar dat is een ander verhaal ....

Vanmorgen rond zessen wederom mijn diesel aangetrapt en wat blijkt nog steeds geen simpele ziel aan het water te bekennen,tijd om wat karper te verwennen,binnen het uur de eerste op de mat ....

Willem,fijn om weer eens wat van u te vernemen op dit board.

Beste Maar Weer, "GRUMPIE"
Gebruikersavatar
Theo Smids
Berichten: 177
Lid geworden op: 26-07-2002 02:00
Locatie: Arnhem
Contacteer:

10-10-2004 13:08

Wij zin de jongus uut èrnehem,
Dan hebbe we ut kout en dan wir wèrehem.
We lope over ut Vèlperplein, en deur de Ketelstroat,
en trekke veur een piek een wursie uut de automoat.

"Kiek teur"
"weur?"
"teur!, bij die pileur"
"Twee wijve bij mekeur"
"En die ene hep een strik in't heur"

Tot zover les 1 van de inburgerings cursus :D

Hoi Willem,

Welkom in ons idyllische, en gastvrije knolle dorp.

Gr Teejoo
Willem Barnas

10-10-2004 23:49

Mannen!

Voerstorters der eerste orde, camouflagepapegaaien, dierentuinluchtliefhebbers en a-nomadische-tentbewoners, maar vooral ook digivissers met voorliefde voor muizen, wat een Carp Talk hebben we weer, de rigs ontbreken er nog aan, maar anders!!! Misschien een idee om het uit te werken en er enthousiast mee naar een uitgever te stappen... Who knows?! A fish can swim it's way man!!

:wink:

Het is me weer wat Tiny Trucker van het Beilense Witte-Wieven-koor, je zingt weer zoals je gebekt bent! Ik heb de onherbergzaamheid van het Anjumer achterstandsgebied niet achter me gelaten om elke dag wakker te worden van auto's en scooters, in plaats van een roodborst voor het raam of een flinke windvlaag om een uur of elf, nee nee...
Ik heb besloten nu de jacht op het gemiddeld grovere wild te starten, mijn studie was slechts een goed excuus voor de move.

8) :P :lol: :wink:

Maar ja, je zei het al, het was iets met Witte Reuzen, die lullen een berg en vangen een beetje. Mijn hengels leunen al weken loom tegen de muur...

Rollen met die bollen, sleur'n en na een kiekie vlug weer terug in't waoter.

Later,
Ali-W :wink:
jan van kranenburg

11-10-2004 02:06

Alie Barnassie,

Het getuigt toch van enige durf om de Ajummer dreven te veruilen voor de stad die hoofdzakelijk bekend is geworden door het Spijkerkwartier.
En de aktualiteit haalt als " A Bridge to far" weer eens uitgezonden word.

Hoewel daar in het Spijkergebeuren kun je zo ook vangen; met huid en haar en op jaarbasis, afhankelijk uiteraard van de bezoekfrequentie, misschien nog voordeliger dan het karpervissen.

Wellicht dat Arnhem er wol bij spint dat een plattelander met Haagse Roots zich daar vestigt. Boeltje opschudden en zo.

Voor de karpervissers in die omgeving, vrees ik echter het ergste.
Die moeten nou echt aan de bak, willen zij zich kunnen handhaven onder het import Barnassie geweld.

W.B., leer ze maar niet teveel svp.

Ik wens je bevlamde Spiegels en krachtige Schubs toe.

Oh ja, W.B. Veel succes me je studie.

mvg

Jan
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

11-10-2004 02:32

Jan,

Hoezo vrees je het ergste??? :-?

In Arnhem en omstreken zit helemaal geen karper joh! Barnassie moet gewoon op brasems gaan vissen want die hebben we genoeg.

Nee, voor de karpers had ie beter in Den Haag of het hoge noorden kunnen blijven.
Gebruikersavatar
Reinout Spijkerman
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-08-2002 02:00
Locatie: Delft

11-10-2004 09:57

Heej Dobbeljoe Bee,

Gedraag je je een beetje daar in ernhem .... :wink:

Cheers mate
Mark Gorter
Berichten: 125
Lid geworden op: 28-01-2004 21:13
Locatie: Amersfoort

11-10-2004 10:25

Helaas Jan, maar volgens mij is het spijkerkwartier ontheven van zijn charmante taak als ernhems publieks"trekker" nummer 1.
Plaats reactie