Karpervissen en relaties.........

Henrie de Vogel
Berichten: 212
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Gouda

10-01-2002 20:47

Heren,

Ook ik heb al ruim 25 jaar de koorts, zoals Douwe het zeer treffend noemt. Als huisvader heb je niet alleen met je vrouw rekening te houden, maar zeker ook met je kinderen. Daar moet je ook in investeren. Door mijn drukte als huisvader heeft het vissen een tijdje op een laag pitje gestaan. EEn paar jaar geleden ben ik door omstandigheden flink overspannen geweest en nu weer gaan vissen. De ruime tijdsbesteding daarin wordt door het thuisfront zonder problemen gaccepteerd omdat ze zien hoe ik opknap en het eigenlijk nodig heb om de rust te kunnen vinden die ik nodig heb om er te zijn op de momenten dat zij mij nodig hebben.
Koester je begrijpende vrouw.

groeten,

Henrie de Vogel
Michael Bouman
Berichten: 517
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

11-01-2002 03:22

Dank voor alle reacties, en ja vooral die van (2) vrouwen! Ik heb al vele postings mogen volgen maar zelden (nooit) zat daar een vrouw tussen.
Blijkt toch, en dat was de bedoeling, Hetty zit ook bij mij op de leuning, dat vrouwen meelezen wat hun mannen aan het doen zijn op KWO. En daar dus ook op reageren.......
Vrouwen en mannen, mooie kans om .......
groet MB
Timmy Appeltans
Berichten: 6
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Kersbeek-Miskom - Belgïe
Contacteer:

12-01-2002 16:36

Elkaar geod verstaan is al een hele stap vind ik. Ikzelf woon nu ongeveer 2,5 jaar samen en kwa vissen heb ik nog geen problemen gehad. Ik persoonlijk vind het het beste om een evenwicht te vinden tussen vissen en samen zijn. Een voordeel dat ik wel heb is dat mijn vrouwtje ofwel zaterdag ofwel zondag ook moet werken en ik dus niet, ik doe steeds de nacht. Dus in het weekend ga ik meestal vissen op de dag dat zij gaat werken.
Ik hoop dat je eruit komt.

Timmy
Pieter de Jongh

12-01-2002 21:52

Hoi allen,

Ja ik wil ook best even uit de school klappen hier.

Na de beeindiging van mijn eerste huwelijk na 6 jaar heb ik een tijdje rondgedraald als vrijgezel.
Nou dat had ik snel gezien.
Toen ik mijn vriendin wat beter leerde kennen heb ik eerlijk gezegd waar ik voor stond.
Dus regelmatig ben ik weg naar frankrijk.
Zij heeft er weinig problemen mee, dat ze het leuk vind is wat anders.
Na twee kinderen en de 3-de op komst moet ikz eggen dat ik nog steeds veel ga vissen.
Het moet gewoon kunnen, ik denk wel dat als je gaat vissen nadat je een vriendin hebt je er meer voor moet vechten als dat je al vist en dan een partner krijgt.

Het leven is keuzes maken en eerlijk zijn en elkaar in je waarde laten.

En ik heb het al vaker gezged maar meneer de Uil zei altijd: "overal waar te voor staat in niet goed behalve tevrede"

Groeten Pieter
Stefan Raven
Berichten: 19
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

14-01-2002 17:37

Laatst gewijzigd door Stefan Raven op 24-03-2008 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

15-01-2002 16:52

Handjes boven de dekens Stefan! :wink:
Jan den Boer
Berichten: 33
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

24-01-2002 08:30

ben zelf ook in het gelukkige bezit van vrouw en 2 meiden van 6 er zijn zelfs momenten dat je met deze hobby de steun van het vrouwtje niet kunt missen
zelf heeft ze er nooit geen problemen van gemaakt als ik naar de waterkant verhuist want zoals de meesten al aangeven is een way of life waar je onmogelijk kunt uitstappen

groetjes Jan
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

24-01-2002 08:54

Hallo,

Ook ik heb al een poosje een relatie.

Echt gek is ze er niet van, maar als ik een week niet vis ben ik niet te genieten en stuurt ze me zelf naar de waterkant :smile:

Als er een mooie zuidwesten staat zorg ik dus wel dat ik....

Gr.
Bertil
Bertil@Karperwereld.nl
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

24-01-2002 09:14

Tjeez Bertil,

dat heb je goed voor elkaar!
Die van mij wil alleen maar uit in de tijd dat ik wil vissen.
Gelukkig gaat het nu wel wat makkelijker worden... ik krijg een thuiswater in haar buurt en zij gaat meer knolscheuren (paardrijden).
Waar ze nog wel veel moeite mee heeft is de website want die neemt onderhand nog meer tijd in beslag dan het vissen zelf :sad:

Groeten, Frank
Wilco van Leest
Berichten: 262
Lid geworden op: 02-01-2002 01:00
Locatie: Aan de Maas...

24-01-2002 16:36

Bertil,

Wat is het e-meel adres van je vriendin ??

Dan kan ik jou posting ff naar haar doormelen.
Kijken, hoe leuk ze dat vind.... :smile:

Met vrijgezellige groet:

Wilco
Ron Passant
Berichten: 85
Lid geworden op: 07-02-2002 01:00
Locatie: Rotterdam

22-02-2002 19:56

hallo vissers

ook ik mag van geluk spreken dat mijn vrouw me vrij laat in het vissen. zomers gaat ze vaak mee en vangt ze ook haar eigen vissen.
maar vaak ligt ze op het luchtbed te zonnen in haar bikinie, leuk uitzicht als er even niks gevangen wordt. uiteraard laat ik haar ook vrij in haar hobbys en ga ook mee met beurzen die zij dan bezoekt. het is geven en nemen.

groetjes ronald
Danny van Dijk
Berichten: 110
Lid geworden op: 19-01-2002 01:00

24-02-2002 03:54

Ja ja jullie hebben het allemaal mooi voor mekaar.
Ik hoef zelfs maar aan vissen te denken of het is niet goed. Niet dat ik hierom niet zou gaan vissen.
Maar toch is dit niet leuk, weet iemand hoe ik haar kan besmetten met het karpervirus.
Ik hoor graag jullie reacties :grin:
Maar verder is het een geweldige meid.

Groeten Danny
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

24-02-2002 11:52

Beste Danny, iemand besmetten met dat virus is moeilijk zo niet onmogelijk.
Wat wel heel goed mogelijk is vanaf het begin elkaar vrijlaten in hobby's en kennissenkring.
Niemand is het bezit van iemand anders, vertrouwen en begrip is een heel belangrijke pijler in iedere relatie.

Maar ja, er zijn dingen die sterker trekken dan een span paarden.
:smile:

Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Danny van Dijk
Berichten: 110
Lid geworden op: 19-01-2002 01:00

25-02-2002 00:41

Douwe wij laten elkaar ook vrij in onze hobby's en de rest.
Zij heeft haar hockey en ik mijn vissen.
Maar het is zo ik ga regelmatig kijken bij de hockey ( en niet vanwege al die meiden in korte rokjes :smile: )Alleen vind ze dat vissen maar niks.
En dan heb ik vandaag eindelijk voor mekaar gekregen dat ze een keer mee gaat vissen wel in een knollenvijver want ze wou dan wel aktie zien.
Misschien dat ze nu een andere kijk krijgt op deze geweldige hobby.

Met vriendelijke groet.
Danny.
paul steenbekkers
Berichten: 19
Lid geworden op: 26-02-2002 01:00
Locatie: utrecht

26-02-2002 16:37

ik had de mazzel dat toen mijn vriendin twee weken geleden effe langs kwam kijken, de karpers precies op dat moment los kwamen. Binnen het uurtje dat zij er was, twee keer 18pond, twee brasems en een karpertje van een nieuwe uitzetting van vorige zomer.
Dol enthousiast kwam ze me het net brengen.
Zij denkt nu dat ze geluk brengt en wil best wel vaker langs komen of meegaan....... het virus begint over te slaan!!
Groeten
Paul Steenbekkers
psteenbekkers@hotmail.com
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

04-03-2002 18:32

Nou paul, zo moet je het maar zien te krijgen.
Na wat gezeur tussen mij en mijn vriendin heb ik haar duidelijk gemaakt dat ik nu ga vissen als ik dat wil en niet wordt verplicht om mee te gaan naar de kroeg waar ik toch altijd een kater van over houd.

Geef mij dan maar die ganzen op mijn thuisplas die je om 7 uur 's morgens wakker pikken.

Maar ja... ik denk dat ze de boodschap goed ontvangen heeft want ze vraagt nu al van te voren of ik wel of niet ga vissen.

Heerlijk die hobby alleen moeten ze niet zo tegen me gaan lopen zeiken. :sad:
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

05-03-2002 12:21

ik heb me huidige vriendin al vanaf bijna de eerste dag de fotos en video onder haar neus gedrukt zadat ze gelijk wist waar ze aan begon, en ik moet zeggen tot nu toe (heb nog maar weinig gevist) geen geklaag en ik voorzie dat in de toekomst ook niet. Je moet gewoon gelijk aan het begin duidelijk maken dat je regelmatig een weekend in een hondehok aan het water bivakeert
paul steenbekkers
Berichten: 19
Lid geworden op: 26-02-2002 01:00
Locatie: utrecht

05-03-2002 20:28

juist, das de beste reactie op een beginnende relatie
Groeten
Paul Steenbekkers
psteenbekkers@hotmail.com
Ruud Theuws
Berichten: 41
Lid geworden op: 04-03-2002 01:00
Locatie: Bergeijk

07-03-2002 14:13

Je kunt natuurlijk wel je onthaakmat een nieuwe functie geven, tot je iets vangt natuurlijk. Daarna is de zin bij de meeste vrouwtjes wel over geloof ik, als dat ding nat en slijmerig is geworden.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

07-03-2002 14:49

Ik dacht dat de pret dan pas begon.
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

07-03-2002 15:00

Zal ik jullie eens wat vertellen... de eerste zoen met mijn vriendin was op de onthaakmat :grin: en dat is zonder dollen...

ik kwam haar tegen bij het vissen en de volgende dag kwam ze weer... toen kregen we wat en zoals ik zei de eerste zoen op de onthaakmat... ze moest er na 5 min. wel af... want daarna ving ik een vis. :grin:

inmiddels hebben we nu bijna 17 maanden wat met elkaar... haha
paul steenbekkers
Berichten: 19
Lid geworden op: 26-02-2002 01:00
Locatie: utrecht

07-03-2002 15:17

Ik heb bij ons nog nooit een fatsoenlijk vrouwmens langs het water zien lopen.
Wel op een waterscooter, maar die was zo dom om over de stek te racen.....was de lol van het uitzicht er snel af.
Heb de mijne daarom maar gewoon met carnaval uit de kroeg meegenomen.
Heb er qwa vistijd niet voor hoeven inbinden.
Perfect!
Groeten
Paul Steenbekkers
psteenbekkers@hotmail.com
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

08-03-2002 09:11

Gisteren is mijn lieve vriendinnetje ook ff bij me komen zitten bij het vissen. Voor het eerst is ze er getuige van geweest dat ik een karpertje (10 P of zo) ving.
Nou, ze was "not impressed" en vond het eigenlijk wel rot dat ze nu niet meer op die onthaakmat kon zitten, want "die vormde zich zo lekker naar haar kont".

Maar goed, ze heeft toegezegd dat ze als het wat warmer is wat vaker bij me zal komen zitten. Nu heb ik gewaarschuwd, mijn schoonzusje Chantal (zie fotogallery!) vond het in den beginne ook geen drol aan, maar nu heeft ze zelfs haar eigen uitrusting :smile:

Groet,

Martijn
Michael Bouman
Berichten: 517
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

09-03-2002 04:29

Ik bedank iedereen die hier zijn ervaringen met "ons" heeft gedeeld.
Mijn dank gaat vooral uit naar de 2! dames die hebben gereageerd.
De bedoeling achter deze topic is mede dankzij hun, maar ook jullie door mannelijke eerlijkheid, grotendeels ingelost.
Naarmate een topic langer blijft bestaan blijkt dat er steeds meer van het "onderwerp" word afgeweken.
Team Karperwereld, mag ik zo vrij zijn om op de, door mij zelf begonnen discussie, te vragen om een "slotje".
at your service, MB

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Michael Bouman op 2002-03-09 04:31 ]</font>