NEDERLAND IS DOOR WHOOOOOOEEEEEEEHOE!!!!!!!!!

robin nieuwhof
Berichten: 488
Lid geworden op: 11-01-2003 01:00
Locatie: krimpen aan den ijssel

01-07-2004 13:21

We zitte hier niet op een schrijfclub hoor jongens! Niet zo moeilijk doen over die punten en komma's. het is toch allemaal goed te lezen of niet? Ik denk dat er niet veel mensen zin hebben om over hun spellingsfouten te gaan nadenken. Daarvoor zitten we niet op een karpersite!!!
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

01-07-2004 13:24

dat sommige mensen zich ergeren aan spellingsfouten kan deels wel terecht zijn, aangezien je er zelf ook fouten van gaat maken.

ik heb het zelf ook zo nu en dan ! wanneer ik op msn zit praat ik zo kortaf, dat er niet naar de fouten word gekeken :( en dan heb ik soms als ik een serieuze brief of iets dergelijks schrijf dat ik toch wel geregeld een grammaticale fout maak.
Gebruikersavatar
Simon van Vegchel
Berichten: 427
Lid geworden op: 10-03-2004 14:43
Locatie: Eindhoven

01-07-2004 13:25

Robin, ik heb het ook niet over een tip-top in orde stukje schrijfwerk, hoewel dat mooi zou zijn. Gewoon wat punten en komma's in een stukje tekst zodat het leesbaar is. That's all :wink:
jeroen van der hulst
Berichten: 68
Lid geworden op: 14-05-2004 15:10
Locatie: Nijverdal

01-07-2004 14:48

mense dit keer is het afgelopen, en terecht als je het mij vraagt.Van Nistelrooij stond geisoleerd, en seedorf speelde bagger.(finale portugal 1-3 tjechie, let maar op)
de waarheid zit in t midden
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

01-07-2004 15:17

Hey neh jongens ik blijf nog tot na de finale :P vandaag zit ik bij Tjechie - Griekenland ;)

Erg jammer van gisteren, Portugal had verdiend gewonnen vond ik !

Over 2 jaar weer een poging

groetjes Kevin
Ferdi van Essen
Berichten: 149
Lid geworden op: 13-06-2002 02:00
Locatie: Nijverdal

01-07-2004 16:25

Heb eigenlijk niet zoveel zin om te reageren, maar omdat ik het gewoon echt niet begrijp, toch maar een reply !!

Wat een baggerwedstrijd zeg !!!

Als je met zo'n instelling een wedstrijd gaat voetballen, dan win je NOOIT !! Je zit in de halve finale man, dan vlieg je er toch met 200 % in, ofniet ?? Ik kan er eigenlijk maar een paar opnoemen die wel redelijk naar behoren hebben gespeeld: Reiziger en Bouma (hele EK al goed), Overmars (jammer dat Robben nu niet gewisseld werd) !! Voor de rest bagger !!

Voorbeeld bij eerste doelpunt: Van Bronckhorst laat zijn man voor de zoveelste keer lopen, die kan vrij inkoppen. Maar dan moet je Davids eens tegen die paal aan zien hangen !! Zoiets kan/mag gewoon niet !!

Ff de trieste balans opmaken van dit EK, 2 x gelijk 1 x verloren en maar 1X GEWONNEN !! Van Letland welterverstaan. Kom op man Letland !!

Maar ja, in 2006 maar met de 'jonkies' in de basis !! (moeten we ons wel eerst kwalificeren trouwens)

Balende groet Ferdi
HIJ KWAM op mijn voerplek
HIJ ZAG de binnenkant van mijn net
HIJ OVERWON mijn stoutste dromen
sjakie lips
Berichten: 191
Lid geworden op: 05-05-2004 20:45

01-07-2004 16:57

jongens , ik heb op de camping een vismaatje die ook nog wel wat oranje spul in de aanbieding heeft.
volgens mij kun je dat gewoon gratis bij hem ophalen als zijn hoofdpijn voorbij is :lol:
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

01-07-2004 17:03

Afgelopen nacht geen voetbal gaan kijken maar lekker chill achter mn stokken gezeten! :lol:

Aangezien ik het veel beter heb gedaan als Nederland heb ik daar helemaal geen spijt van! :D 6 runs en 5 vissen waarvan 2 van 5 spiegels zijn...... 8)
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

01-07-2004 23:43

griekenland is door ! wie had dat gedacht !?? tjsechie uitgeschakeld ! :D

portugal verliest uiteraard van griekenland ! portugal is zeer slecht dit toernooi ! en ik vind dat griekenland het wel verdiend ! voor het eerst zo ver komen in een groot toernooi !
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

02-07-2004 00:07

Ik denk dat ik hier nog vaak wat over te horen zal krijgen, vanaf 8 juli op Kos.... :roll:

vr gr Sjoerd
Guy Veugen
Berichten: 105
Lid geworden op: 04-08-2002 02:00
Locatie: Maastricht

02-07-2004 10:08

Ik had me voorgenomen om niet te reageren, maar dat wordt me wel erg moeilijk gemaakt met die onzin wat hier allemaal wordt verkondigd.

De ene roept dat Portugal een zwak toernooi speelt, ik weet niet naar welk Portugal jij kijkt.. maar naar mijn idee hebben ze toch naar behoren gespeeld met uitzondering van de 1e wedstrijd.

Dat Nld geen enkele kans kreeg gecreeerd tegen de Portugezen zegt denk ik meer over de kwaliteiten van Portugal dan Nederland.
Zeker weten dat NLD zich voor 200% heeft gegeven..jammer daarom dat iedereen zich hier zo ligt te ergeren om het 11tal..dat hebben de jongens helemaal niet verdient..ik ben daarom ook oprecht trots op ze!

Op deze momenten ben ik er alleen minder trots op om Nld-er te zijn, verschrikkelijk wat zijn het toch een stelletje hypocrieten, en alles beter weters..tis indd heel makkelijk een oordeel te vellen als jezelf hier thuis op de bank ligt te rotten.
Denk eens aan factoren zoals het weer, een heel seizoen bij je club hebben gevoetbald, toch ook wel weer een beetje de scheids, overtal supporters tegenstander.

Ik zie alweer dat ik er teveel tijd aan vuil heb gemaakt, k zou zeggen probeer het hun eens na te doen..dan praten we verder.

Vooraf had toch ook niemand gedacht dat ze de halve finale zouden bereiken..wees daar dan gewoon trots op!
jeroen van der hulst
Berichten: 68
Lid geworden op: 14-05-2004 15:10
Locatie: Nijverdal

02-07-2004 13:07

grrr. :oops: k had me ook niet aan een voorspelling moeten wagen
en koen, als je net zown talent hebt voor voetbal als met vissen dan kom je makaay en van Nistelrooij wel voorbij :wink:
de waarheid zit in t midden
Gebruikersavatar
Theo Nieuwenhuijsen
Berichten: 379
Lid geworden op: 03-10-2002 02:00

02-07-2004 13:50

Al een paar keer op mijn jeukende handen gaan zitten, maar dan toch maar reageren. Ik heb over het algemeen genoten van het EK. Het hoogtepunt is ondanks de uitslag Tsjechië - Nederland. Het dieptepunt was voor mij Frankrijk - Griekenland. Het Nederlandse commentaar ontworstelde zich niet aan het niveau van de wedstrijd. Die durfde als "liefhebber" van aanvallend voetbal de stelling te poneren dat de matige eerste helft vooral aan de Fransen te wijten viel. Op het moment van spreken bevonden zich alle Grieken op eigen helft en weigerden ook maar een Fransman voor de middenlijn te storen. Daarvan geneit ik dus niet. Ook niet van het feit dat een zo negatieve ploeg als Griekenland het tot de finale schopt. Voor het voetbal had ik graag Portugal tegenover Frankrijk gezien. Maar ja, zondag dan maar wat anders gaan doen.

Nederland, tja. Vijf wedstrijden, één gewonnen , twee verloren en twee gelijk. Mert een halve finaleplaats op zak heb je dan optimaal rendement gescoord uit een selectie met toch wel voetballende beperkingen. Respect hebben naar mijn mening verdiend: Bouma, Seedorf en Van Nistelrooij. En zeker Advocaat. Ik zou het die man gunnen om Duitsland naar de WK-titel te voeren in 2006. :evil:

Tenslotte heb ik tegen elk aannnemelijk bod een Nederlands XI-talshirt te koop. Het is slechts vijf keer gedragen.
Hé mod. Hoe kan ik hier een onderschrift plaatsen????
Ferdi van Essen
Berichten: 149
Lid geworden op: 13-06-2002 02:00
Locatie: Nijverdal

02-07-2004 13:51

Guy,

Dat we trots moeten zijn op die jongens, staat voorop. Maar naar mijn idee komen ze gewoon tekort !! Weet ook niet precies waarin, kwaliteit genoeg in ieder geval !!

Maar kijk alleen eens naar de balans van dit toernooi:

1 wedstrijd gewonnen (LETLAND ??!!), 2 x verloren en 2 x gelijk !!

Dat je dan in de halve finale staat, getuigd dus niet van je eigen kwaliteit, maar van de sterkte of beter zwakte van sommige andere teams !!

Je kunt toch niet zeggen, dat we een goed toernooi hebben gespeeld, alleen de wedstrijd tegen Tsjechie was van ongekend niveau. Dat je die verliest, ligt volgens mijn absoluut niet aan DE wissel, maar waren we op dat moment bang voor de Tjechen ofzo !! Gingen achteruit lopen !!

En dan Griekenland in de finale ??!! Ja, wat moet je daar nou van zeggen ?? Respect verdienen ze wel, ze hebben menig kanshebber naar huis gestuurd. Maar kwa voetbal, ja ??

Maar goed, wil niet graag voor Bondscoach spelen, wat lijkt me dat een K*tbaan zeg !!

Sportieve groet,

Ferdi
HIJ KWAM op mijn voerplek
HIJ ZAG de binnenkant van mijn net
HIJ OVERWON mijn stoutste dromen
jan van kranenburg

03-07-2004 00:28

Theo,

Kan me grotendeels wel vonden in je meningen.

Voor aanvallen voetbal met ingebouwde defensieve zekerheid moet je wel de spelers hebben. En die waren er ditmaal helaas niet.

Over 2 jaar zijn Robben, Van Persie, Bosschaart, Heytinga, Schneider er rijp voor. Er lopen nog wel aardig wat talentjes rond. Misschien Castelen, die ik weergaloze dingen heb zien doen om vervolgens de volgende wedstrijd weer totaal niks te presteren.

Deze jonge spelers aangevuld met routinees als Reisiger, Van Bommel,
Nistelrooy, Davids, Seedorf, Bouma; moet een ijzersterk team opleveren.
Wat coach betreft aarzel ik tussen Advocaat en Adriaanse.
De een is te behoudend en de ander te aanvallend. Misschien Van Basten?
Koeman doet 't toch niet.....

Deel je mening over Griekenland echter niet. Ploeg staat als een huis, en
wordt tactisch zeer goed begeleid. Dat is hun kracht.

Kan best weer een verassing worden Zondag.

mvg

jan