Nederland - Tjechie 2-3 :(

Gebruikersavatar
Melvin Miltenburg
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2002 02:00

20-06-2004 09:38

Hoe is dit mogelijk? Hoe denken jullie over de `tactische´ wissels waarbij robben eruit is gehaald voor die bijna 15 jaar oudere bosvelt :( . Hoe ze een 2-0 voorsprong weg kunnen geven met een 3-2 nederlaag. Ik ben diep teleurgesteld. Ik voelde de 3-2 op de 1 of andere manier ook aankomen. Hoe denken jullie over de wedstrijd

Met diep tragische groet,
Melvin
leon vantoorenburg
Berichten: 65
Lid geworden op: 15-12-2003 01:00

20-06-2004 09:51

Ik Heb er nog letterlijk een kater van
Groeten leon :cry:
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

20-06-2004 11:14

Je hebt niks gemist, Ronny, heb er nog koppijn van, was ik ook maar
gaan hengelen.

greetzzz R koolen.
Gebruikersavatar
Melvin Miltenburg
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2002 02:00

20-06-2004 11:27

Zo te zien is iedereen heel positief.... :roll: Ik vond wel dat ze goed gespeeld hebben. Alleen moest robben erin blijven. Nu hebben ze hem gespaard voor de rest van het toernooi, terwijl het toernooi voor Nederland waarschijnlijk nog maar 1 wedstrijd duurt.

En wat Tjechie betreft,
Ik denk niet dat ze op hun best gaan spelen. Want de dag na de laatste poule wedstrijd wordt de kwartfinale al gespeeld. ik denk dat ze gewoon een B elftal laten spelen om de goede spelers te sparen voor de kwartfinale :cry: Ik denk dat het over is!! :cry:

En als Nederland dan uitgeschakeld is hoop ik dat de Duitsers mee gaan en letland door gaat!!!! dan vind ik het nogwel aardig als die duitsers er uit liggen. :wink:
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

20-06-2004 11:33

Niks mis met het spel van Nederland,was gewoon goed tot het punt dat Robben eruit ging,van mij ogen ze Advocaat echt naar huis sturen maar dat riep ik 2 jaar geleden ook al.
Wel een hele mooie wedstrijd om naar te kijken zeker als je geen Nederlander of Tjsech was,spannend veel kansen aan beide zijde en een snel op en neergaand spel,eigenlijk is dit dus echt voetbal.

Wil

Alleen die uitslag,daar was ik goed ziek van.

Helaas gaan de Duitsers winnen van het B team van de Tsjechen,Nedved speelt al zeker niet.
Gebruikersavatar
Melvin Miltenburg
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2002 02:00

20-06-2004 12:01

Ik vind het echt gewoon een k*t streek van de tjechen :evil:
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

20-06-2004 12:16

- ten eerste die scheids was gewoon niet redelijk. Van Nistelrooy had gewoon die panelty verdiend.

- Verder, bosveld had er nooit in moeten komen. die wissel hadden ze moetten weglaten.

- van Hooydonk had er in moetten komen. hij scoort wel niet altijd, maar toch wel vaak.

- verder die rooie kaart. Tja, dat was ook niet nodig want de 2e keer raakte ie hem niet aan...

Tshechië kan nu kiezen wie ze willen tegen komen in het verdere verloop. Of duitseland of nederland.
Reken maar dat dat duitseland word. :cry:

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Hugo Bovenmars

20-06-2004 12:30

IDD!

De 2 schuldigen: Advocaat en de scheids.
Beide ongeveer een gelijke bijdrage geleverd aan die nederlaag....

Vooral die laatste goal....dat moment....niet gezond voor een mens :x

Hopen op een wonder jongens!
Hugo
Gebruikersavatar
Patrick van der Molen
Berichten: 234
Lid geworden op: 11-05-2003 02:00
Locatie: Almelo
Contacteer:

20-06-2004 13:02

heb geen voetbal gezien, wel geluisterd aan de waterkant en de karpers volgens mij ook want aan m'n ORANJE boilies hebben ze niet gezeten
Dus dubbel k*tgevoel :evil:
Joost Bierens
Berichten: 473
Lid geworden op: 26-10-2003 02:00

20-06-2004 14:24

[quote]En wat Tjechie betreft,
Ik denk niet dat ze op hun best gaan spelen. Want de dag na de laatste poule wedstrijd wordt de kwartfinale al gespeeld. ik denk dat ze gewoon een B elftal laten spelen om de goede spelers te sparen voor de kwartfinale Ik denk dat het over is!!



Het kan opzich wel zo zijn dat na de de laatste poulwedstrijd de kwartfinales beginnen maar het kan dan niet zo zijn dat Tjechie bijvoorbeeld al weer meteen moet voetballen. Er zit wel een grote kans in dat ze met een B elftal komen, er is zelfs al aangegeven dat hij Nedved op de bank laat. Maar de vraag is of Duitsland A wel van Tsjechie B kan winnen. Zie het al weer helemaal gebeuren 90 minuut 0-0 93 minuut 1-0 voor de ******. [/quote]
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

20-06-2004 14:42

Even avatar testen!
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

20-06-2004 14:56

Robben wisselen was dom, maar ook hij kon er niet alleen voor zorgen dat Nederland zou winnen. Tsjechië kreeg steeds meer grip op de wedstrijd, en won door de fouten van oranje.

We moeten gewoon optimistisch blijven, daar staan de Nederlandse supporters om bekend. Ik denk dat Duitsland niet wint. Tsjechië gaat 100% voor de beker, en een wedstrijd verliezen hoort niet bij een kampioen.

ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

20-06-2004 15:07

wat lag ik lekker te slapen tijdens die wedstrijd....toen ik de analyse bekeek wist ik ook gelijk dat ik niet veel had gemist.
hoewel ik per definitie tegen voetbal ben kan ik er in komen dat mensen dit niet leuk vinden, tog ist ook wel een beetje jammer.

mit grunningse groet'n,
Tim :D
Groet'n,
Tim
Ray Schra
Berichten: 1306
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00

20-06-2004 15:19

Tim,


niets gemist???Lees toch maar even..

QUOTE

De Europese pers is lyrisch over de wedstrijd van Oranje gisteren tegen Tsjechië. Vrijwel alle media vonden de wedstrijd de beste van dit EK tot nu toe en enkele kranten durfden het zelfs aan de wedstrijd tot de beste wedstrijd ooit op een EK te bestempelen.

"Nog nooit in de historie van het EK zijn twee landen er in geslaagd om de fans, de neutrale toeschouwers op de tribune en de TV-kijkers zo te boeien", aldus het Franse L'Equipe. "De wedstrijd had alles. Spanning, prachtig voetbal en vooral aanvallend voetbal. Het grote kansenaantal is niet eens in twintig zinnen te beschrijven."

Het Spaanse Marca schreef: "Wat een eerbetoon aan voetbal! Wat een strijd! Wat een geweldige topwedstrijd. Het EK was in de voorgaande wedstrijden leuk voor de fans, maar gisteravond overtrof alles. Dat was voetbal met een dikgedrukt grote V. Nederland was de beste, maar door zijn behoudende coach Advocaat gaf het de wedstrijd onnodig uit handen."

Ook de Engelse media waren zeer te spreken over de wedstrijd. "De wedstrijd was een verademing voor het voetbal", aldus The Sun. "Je moet het gezien hebben om de schoonheid ervan te geloven. Ongeloofelijk dat straks mogelijk Nederland uit het toernooi ligt. Het land liet werelds voetbal zien, maar had de pech dat hij de kansen niet afmaakte en Tsjechië liet terugkomen."

Alle media waren het er over eens dat de wissel van Robben door Advocaat onbegrijpelijk was. "Bondscoach Dick Advocaat is de flop van de avond, want door de vervanging van Robben toonde hij zijn angst", aldus het Belgische Het Laatste Nieuws. Het Duitse Der Kicker schrijft: "In verreweg de beste wedstrijd van het toernooi was Oranje veel beter dan de Tsjechen totdat hun eigen coach, Dick Advocaat, de nederlaag inleidde door een historische wissel."

Ook de populaire Italiaanse krant Gazzetta dello Sport vindt dat Nederland de nederlaag vooral aan zijn coach te danken heeft. "Advocaat is net Trapattoni. In een poging om de voorsprong te behouden haalt hij de beste man van het veld eruit. Waar dat eerst Cassano was, was het bij de Hollanders Arjen Robben."

Het Duitse blad Der Kicker schrijft blij te zijn met Advocaat. "Advocaat geeft ons weer goede hoop op de kwartfinale. De Nederlandse bondscoach maakte een historische blunder door de beste man van het veld eruit te halen. Ondanks de afgang tegen de Letten heeft Die Mannschaft alles nog in eigen hand."

EINDE QUOTE

Nee, je hebt idd niets gemist, alleen maar de mooiste wedstrijd van het EK tot nu toe. :wink:

Gr. Raymon
Gebruikersavatar
Bertil Siegers
Berichten: 247
Lid geworden op: 08-02-2002 01:00
Locatie: drenthe

20-06-2004 16:24

Hoe was het ook al weer... :-?

De beste .......... :wink:
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

20-06-2004 16:40

Bertil,
helemaal mee eens !

Hoeveel bondcoaches zijn er eigenlijk in NL ?
Ik denk 16 Miljoen minus een, ik kijk echt NIET !
De laatste voetbal-wedstijd die ik heb gezien is al zolang
geleden dat NL toen wereld ( of Europees ) kampioen werd.

Ik ging toen ook niet voor de wedstijd kijken maar om andere redenen...

Schitterdende sport hoor dat voetbal ;
als er een sport uitblinkt door een hoog aantal vandalen,overlast bezorgen etc spant voetbal denk ik toch wel de kroon.
De overlast die een karpervisser KAN veroorzaken is al te veel ,maar als je als niet voetbal liefhebber alles leest en hoort over voetbal mag daar als eerste ingegrepen worden.

Met NIET voetbal treurende groeten,
CarpeR Diem
Remco Caris
Berichten: 206
Lid geworden op: 24-08-2003 02:00
Locatie: spaubeek
Contacteer:

20-06-2004 18:15

Wat een teleurstelling, de nederlaag van Oranje. Een heel slechte scheids(had zker de stront nog niet uit zijn ogen gewassen na het duel van Italië tegen Denemarken) en een idiote wissel, Bosvelt voor Robben die nog goed speelde ook. Nu maar hopen dat Tjsechië het niet op een akkoordje gooit met Duitsland en zijn positieve plicht vervult anders zie ik het duister in voor Oranje
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

20-06-2004 19:08

Ik ga woensdag maar mooi vissen, ik zie het somber in voor de Nederlanders

Pim
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Melvin Miltenburg
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2002 02:00

20-06-2004 19:40

Laten we het nu allemaal positief bekijken en oranje steunen! mss helpt het!! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Simon van Vegchel
Berichten: 427
Lid geworden op: 10-03-2004 14:43
Locatie: Eindhoven

20-06-2004 20:06

Melvin, zolang die Advocaat bondscoach is zou ik maar niet teveel op goede dingen rekenen...

Hopen mag altijd, lukken is met dick een groot woord :-?
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

21-06-2004 10:30

Laat Advocaat maar bondscoach blijven. Straks wil ie nog gaan vissen......
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

21-06-2004 11:45

Mitsz als hij zijn aasoorten en systemen wisselt zoals hij de wissels toepast met voetballen hoef je bij Advocaat niet bang te zijn dat hij je water leegvangt :lol:

Wil.
Gebruikersavatar
Pascal Rijzinga
Berichten: 661
Lid geworden op: 07-03-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

21-06-2004 12:23

Gehoord bij Giel op 3fm:

Laat Advocaat bij de NS gaan werken, dan kan hij dagelijks met wissels spelen.

Pascal :D
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

21-06-2004 12:29

Blijft lachen dat voetbal.. :wink:

Als ze winnen ; WE are the champions

Als ze verliezen ; HIJ is een honde...

Als ze winnen kijken ze elke wedstijd, als ze geen kampioen meer kunnen worden kijkt nog maar de helft ; echte supporters !
CarpeR Diem