Nederland - Tjechie 2-3 :(

Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

21-06-2004 13:15

Idd een lulletje Rozenwater die Advocaat! :evil:

Ik heb gisteren de wedstrijd nog in de herhaling bekeken(ik was zaterdag n8vissen,vandaar) en echt een hele lompe zet van die Dick :cry:
En die deuzige verdient meer op een maand dan dat wij in een half jaar verdienen, en wat doet ie?? Gaat ie een "An Winning Team" veranderen!

Echt een lompe gast! :evil: :cry:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

21-06-2004 13:47

Dat hele voetbal moeten ze afschaffen.
Stelletje miljonairs die achter een opgeblazen varken aan lopen.
Slaat ondertussen helemaal nergens op dat voetbal.

De wereld zou een rustiger plaats zijn zonder al dat geouwehoer.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Xavier Hacking
Berichten: 336
Lid geworden op: 07-03-2003 01:00
Locatie: Stein(lb)
Contacteer:

21-06-2004 14:02

laten we ook niet ff vergeten dat die zo geweldige cocu :-? de super paas maakte en dat hier ook niet echt geweldig verdedigd werd!
gr xavier
The Carphack strikes back @ http://www.carp-freaks.com !
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

21-06-2004 14:07

Ach Xavier, jij werpt toch ook wel eens naast je hot spot.

Mits ik er miljoenen voor zou krijgen, ja dan ben ik spot on!

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Bertil Siegers
Berichten: 247
Lid geworden op: 08-02-2002 01:00
Locatie: drenthe

21-06-2004 14:26

Stel ze hadden gewonnnen met 6-1..... :o

Wat een wereldwissel... :oops: ...

Ik heb het voetbal nog nooit begrepen, zal het ook nooit doen, wil het denk ik niet eens... :cry:

Je kunt de TV/radio niet aanzetten..twee woorden....advokaat/wissel, ik heb dan gisteren een persconferentie gezien met Dick, mensen verwachten dat hij na deze "blunder" gaat aftreden als bondscoach..Huhh :-? ...
De scheldpartijen zijn ook niet mals...

BTW...ik verdien ook meer, het is alleen jammer dat ik het niet krijg

Ik zeg..massahysterie...

Het is zoals Foos al melde...maar net hoe de wind waait :wink:

Als je niets vangt ligt het toch ook aan je hengel!!! :wink:
Gebruikersavatar
Niek Wijnen.
Berichten: 728
Lid geworden op: 15-08-2003 02:00
Locatie: Nijmegen

21-06-2004 15:15

Xavier idd ben ik het volkomen mee eens, eigenlijk heeft het team het zelf uit handen gegeven door de foute pass van Cocu en de domme actie van v Bronkhorst waardoor de Tsjechen in balbezit kwamen en scoorden. Ik weet niet of jullie het commentaar van Cruijff hebben gezien maar vond wel dat hij gelijk had de wissel van Robben was super dom alleen de achterliggende gedachte niet...persoonlijk vindt ik dat advocaat zo'n soort wissel later had moeten doen en niet in de 60 minuut. maar na 75 minuten ofzo...en haal dan niet de beste man van het veld eraf maar wissel v d Meyde en schuif Robben op rechts waar hij gevaarlijk naar binnen kan komen en schieten.

Mvg Niek
Catch them if you can...
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

21-06-2004 15:28

allemaal achteraf...........
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
Simon van Vegchel
Berichten: 427
Lid geworden op: 10-03-2004 14:43
Locatie: Eindhoven

21-06-2004 15:40

Gebruikersavatar
Erik van der Mierden
Berichten: 348
Lid geworden op: 21-02-2003 01:00
Locatie: Veldhoven
Contacteer:

21-06-2004 15:58

Idd Luuk, allemaal achter....

ik heb me ook zaterdag groen en geel zitten ergeren en had zondag morge ook een kater meer dan gewoonlijk...
Ook ik was de afgelopen dagen niet te spreken over Advocaat (nog netjes uitgedrukt
... maar nu "achteraf" hebben wij wel makkelijk praten!!

Had je iemand gehoord als we zonder Robben hadden gewonnen.......

Erik
Never argue with an idiot. He'll only bring you down to his level, and beat you with experience
Gebruikersavatar
Melvin Miltenburg
Berichten: 269
Lid geworden op: 23-10-2002 02:00

21-06-2004 17:24

Volgens mij denkt iedereen dat het hele elftal op robben draaide! Maar dat is dus niet zo! Echt waar het is gewoon te erg je kijkt naar de Tv of slaat de krant open en er staat weer : Onstrategische wissel Advocaat fataal. Maar iedereen vergeet dat Tsjechie een hele goede ploeg is! En ik zie iedereen die commentaar heeft op Advocaat daar al in die Duc out staan. Hoe gaat dat gezegde ook al weer? .... De beste stuurman staan aan wal? Ok na die wissel is Tsjechie wel meer gaan aanvallen omdat toen robben er nog in stond, hij 2 tsjechen om zich heen had. En dan gaat Adocaat verdedigen. Ja dom maarja dat zeg je achteraf zoals luc al zegt...

Melvin
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

21-06-2004 17:59

Ik heb nog nooit zoiets doms gezien, ben er heel erg kapot van, en ik ben er van overtuigd, dat als hij niet gewisseld had, we niet hadden verloren,ik vond het heel erg laf, hij zorgde ervoor dat die gasten nog meer druk konden gaan zetten, nog dichter bij de goal van oranje kon komen, ik vind advocaat een lafhaard, hij moet eigenlijk gelijk zijn ontslag indienen!!!!!!!!!!!!!!!!1

met hele trieste groet gradus
Gebruikersavatar
Simon van Vegchel
Berichten: 427
Lid geworden op: 10-03-2004 14:43
Locatie: Eindhoven

21-06-2004 19:22

Een aantal jaar geleden heeft advocaat toen ze met 3-2 voorstonden ook al iemand voor bosvelt gewisseld en daarna verloren... Tegen... JUIST! Tjechie :x
Gebruikersavatar
joachim stelma
Berichten: 434
Lid geworden op: 09-02-2003 01:00
Locatie: Leiden
Contacteer:

21-06-2004 19:25

inderdaad melvin, iedereen wordt beïnvloed door de media!! De winst van Tsjechië is eigenlijk ook wel te danken aan de wissel aan hun kant. Die coach wisselde wél goed!

Eigenlijk was gelijkspel het eerlijkst, maar Nederland had ook kunnen winnen met 6-0 gezien de kansen. Tsjechië pakte wel de meeste kansen en wonnen dus.

De wissel was wel fout maar om dick nu helemaal weg te schelden is echt kinderachtig.

Ik sta dus nog steeds achter Dick (als we de kwartfinale ingaan is hij weer de grote held bij iedereen)


P.S. Robert, voetbal afschaffen? Weet je wel hoeveel geld er in omgaat, wij betalen zelf die spelers... :roll:
Henk Teunissen
Berichten: 1180
Lid geworden op: 14-05-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

21-06-2004 19:32

Laatste Nieuws:Advocaat is verbannen naar Robbeneiland!!
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

22-06-2004 01:00

We hebben die wedstrijd verloren door die wissel. Klaar uit! Je kunt er wel omheen gaan lopen draaien maar zo is het.

Ook al redden we alsnog de kwartfinale, Dick mag van mij oprotten. Die man is veel te bang, misschien is het onzekerheid maar hoe dan ook geen goede bondscoach voor deze selectie. (Als we al de kwartfinale halen dan hebben we het niet aan Advocaat te danken maar aan de Tsjechen!!!) Kijk de uitslagen maar sinds hij bondscoach is, het is allemaal gelijkspel of net winnen. Terwijl we een selectie hebben momenteel waarmee we dik kunnen winnen.

Dit Nederlands elftal is een aanvallend nederlands elftal dus moet je alles op de aanval gooien. Waarom snappen 10 miljoen Nederlanders dat wel en Advocaat niet?
Gebruikersavatar
Ronald Dijkstra
Berichten: 2
Lid geworden op: 21-06-2004 23:03
Locatie: Sapmeer

22-06-2004 10:01

Als Groninger ben je trots op Arjen Robben als je ziet hoe die jongen zich ontwikkeld. Het is knap dat een uit de Bedumse klei getrokken jochie van 20 zich op die manier manifesteert op zo'n groot toernooi in zo'n belangrijke wedstrijd. Hij is onbevangen, zeg maar onbevreesd (hetzelfde zie je bij Cristiano Ronaldo en Wayne Rooney).
Zelfs al had Oranje gewonnen na die wissel, dan nog zou ik er persoonlijk redelijk pissig van zijn geworden. Ik vond het ook al belachelijk dat Arjen tegen DLD niet mee deed, Zenden vreselijk speelde, maar dat daarvoor Overmars in de plaats kwam.
Een jongen als Robben, die wissel je pas als hij niet meer op zijn poten kan staan (het gaat nog altijd om het maken van meer doelpunten dan de tegenstander).
Voetbal afschaffen? Hallo?! Weet je hoeveel werkgelegenheid de sport opleverd? Bij clubs, tv, radio, landenteams, schrijvende pers, enzovoort, enzovoort. Het is volksvermaak nummero uno. Je kunt er niet van houden, maar dat is een kwestie van smaak.
Van Louwerzee tot Dollard tou!