Jongere karpervissers die niks weten!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

23-02-2004 17:40

hoi mede boarders,

ik las in het stukje over dat de 60 ponder van nederland dood is.
Ik las het stukje verder en op het laatst stond er "het is een jongen van 14 die zal wel ff om de hoek komen kijke" en ook dat een jonge van 14 geen vertrouwbare informatie kan krijgen. Zo las ik het stukje teminste.
Ik wil ff zeggen dat dat helemaal niet klopt waarom zou ik geen vertrouwbare bronnen kunnen hebben of een ander van 14? :evil:
Ik vond dat hans brinkel daarover een verkeerd oordeel gaf.
Dat voelt toch wel lekker om even te zeggen!

mvg,

Robert.
Gebruikersavatar
frank van loon
Berichten: 114
Lid geworden op: 15-12-2003 01:00
Locatie: Dongen

23-02-2004 19:17

Ja is vervelend voor je maar daar had ik vroeger ook last van.
Dat je niet serieus wordt genomen als zo oud bent.
Dit veranderd vanzelf, maar wel klote als je zelf heel erg veel met je hobby bezig bent en er zo veel mogelijk over probeerd te leren.
En iemand denkt dan van wat moet jij nu weer kindje.

Veel sterkte nog de komende paar jaar dan ben je er vanaf

Vriendelijke groeten, Frank van Loon.
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

23-02-2004 19:21

Waarom door zeuren in het openbaar hierover! :evil:
Stuur liever de gene een pb, waar je het niet mee eens bent! Want om
voor iedere wisse wasje een topic te maken schiet ook niet op! En wat mij
betreft mag deze topic ook verwijderd worden!

groetjes Benny :-?
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

23-02-2004 19:55

Hallo Robert,
waar het om gaat is het volgende ,
er is al zoveel bullshit over het internet gegooid over vissen die dood zouden zijn,die overgezet zijn,die gevangen zijn.
En altijd van een bron of van horen zeggen ,echter als men vraagt wie die bron is, al dan niet in een prive bericht wordt men meestal dus bijna altijd vergeetachtig.
Dat van die 60 ponder is nog steeds niet bevestigd ,het kan zo zijn dat vissen die vermist worden,na een aantal maanden of jaren in eens weer opduiken.
En ja, er gaan weleens vissen dood en er worden ook vissen mee genomen.
maar kom er mee als je feiten hebt die nagetrokken kunnen worden, foto`s ,video of namen.
En als er mensen zijn die iets willen leren ,zijn er altijd mensen die willen uitleggen.
Of struin het internet af naar ervaringen van andere of lees boeken kijk naar video en ga naar de waterkant.
groet henk
maar niet in de trant van waar kan ik 20 ponders vangen.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

23-02-2004 20:01

Robert,

In principe vind ik dat iedereen serieus genomen moet worden. En iedereen doet dat ook als het een serieus verhaal betreft. Als je even om je heen kijkt naar de leeftijd van de leden, dan zie je dat de jeugd ruimschoots vertegenwoordigd is. Serieuze leeftijdsdiscriminatie op het board zou oorlog betekenen.

Maar er zijn onderwerpen waar je beter niet aan kunt beginnen als je niet voldoende geïnformeerd bent. Zo een onderwerp is de Nieuwkoop schub. Iemand die hier nog iets over beweerd moet met feiten komen. Al veel teveel niet te controleren tegenstrijdige info is er rond de verblijfplaats van deze vis rond gestrooid. Dat er dan wat schamper gereageerd wordt is te begrijpen. Is wellicht niet in orde, maar heeft eigenlijk ook niets met leeftijd te maken.

Kunnen we het hierbij laten. Jullie worden echt wel serieus genomen.

Groeten, Kees
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

23-02-2004 20:06

Hallo Robert,

Ik denk dat Hans net als ikzelf wel eens vergeten dat wij eens ook 14 zijn geweest en nog veel moesten leren...tsja de leeftijd hé?!

En heel soms zijn we stiekum weer een krentebroodje en denken we alles te weten :wink: :wink: :wink:
En eentje voor Hans :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

23-02-2004 20:09

Verdorie,
maait die Ouwe Ouwehand het groene gras weer voor m'n voeten weg :(
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

23-02-2004 20:24

Ik wist niet dat jij in de bus zat, Henk. Ik heb niet eens een sprintje getrokken. Maar je voor laten gaan zoals Armstrong deed bij Pantani werd ook niet gewaardeerd.

Kees
Anton Langbroek
Berichten: 66
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00

23-02-2004 20:39

Euh Kees,

Het zal toch ook wel weer met de twee vingers van Armstrong te maken gehad hebben :D


Groet Anton
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

24-02-2004 00:08

[quote="robert grootenboer"]hoi mede boarders,

ik las in het stukje over dat de 60 ponder van nederland dood is.
Ik las het stukje verder en op het laatst stond er "het is een jongen van 14 die zal wel ff om de hoek komen kijke" en ook dat een jonge van 14 geen vertrouwbare informatie kan krijgen. Zo las ik het stukje teminste.
Ik wil ff zeggen dat dat helemaal niet klopt waarom zou ik geen vertrouwbare bronnen kunnen hebben of een ander van 14? :evil:
Ik vond dat hans brinkel daarover een verkeerd oordeel gaf.
Dat voelt toch wel lekker om even te zeggen!

mvg,

Robert.[/quote
Robert,..ik denk dat je net als Wouter het een en ander verkeerd leest.
Natuurlijk kan een kind van 14 betrouwbare informatie hebben, enkel ik en een aantal anderen vragen om een bronvermelding en als reactie volgt er uitsluitend enkel de volgende woorden:
"Bron
wouter"

Dan vraag ik je...hoe serieus moet je zoiets dan nemen?? :-?
Nietemin..Wouter heeft mij een email gestuurd hieromtrent en wat mij betreft is daarmee de kous af.

Als jij nietemin vindt dat ik een verkeerd oordeel erover heb gegeven en jij voelt je er lekker bij dat om dit te zeggen zoals je in je posting schrijft..dan kan ik dit wel hebben hoor :P

Adios en suc6 met je karpervangsten
Hans Brinkel
Plaats reactie